Ik hou niet van strikvragen!quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom naar London als je in Helmond kunt zijn![]()
okay..dit is overdreven![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom naar London als je in Helmond kunt zijn![]()
okay..dit is overdreven![]()
Ja maar...het was ook geen strikvraagquote:
Je mag in maart antwoord geven als je dus naar Helmond/Londen geweest bentquote:Op zaterdag 27 december 2008 17:01 schreef Skaai het volgende:
Ja voordat ik het weet beledig ik jullie/Helmond weer dus ik antwoord gewoon niet
Wat voor bijeenkomst?quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Ga er nog meer mensen vanuit het centrum vanavond naar de bijeenkomst in hotel sint Lambert?
Volgens mij wel. In Franske mag je voor ook roken met warmtelampen enzulks.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:25 schreef Gia het volgende:
Ik woon niet in 't centrum. Maareh, weet jij of er nog steeds gerookt wordt in 't Pakhuis?
Okay, voor, maar ik heb het over binnen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij wel. In Franske mag je voor ook roken met warmtelampen enzulks.
Ja, hadden wij hier ook.quote:Op maandag 26 januari 2009 20:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Hebben jullie ook al last van een tv storing?
Wij hadden alleen geen tv. Was te overleven dus.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 07:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Ja, hadden wij hier ook.
Gelukkig hebben wij voor internet en telefoon geen upc.
Onze buren hadden dus niks, geen radio, geen internet, geen tv en geen telefoon.
DeJaVu. Deze post kwam ik (nagenoeg hetzelfde) ook al ergens anders op FOK! tegenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)gifte-van-Jacobs.ece
Iemand had gezegd: Misschien moeten ze de burgemeester maar eens overvallen
nu voelt ie zich bedreigd...
Jacobs
Hoe lang mag deze kerel nog aanblijven? zo'n 75% van de Helmonders kotst hem uit
Inderdaad, best sadness.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
http://www.ed.nl/regio/he(...)gifte-van-Jacobs.ece
Iemand had gezegd: Misschien moeten ze de burgemeester maar eens overvallen
nu voelt ie zich bedreigd...
Jacobs
Hoe lang mag deze kerel nog aanblijven? zo'n 75% van de Helmonders kotst hem uit
veul tofferder dan Londenquote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Skaai het volgende:
Het weekendje Helmond was weer geslaagd, leuk centrum hebben jullie trouwens
.
Centrum is inderdaad flink verbeterdquote:Op zondag 8 februari 2009 19:22 schreef Skaai het volgende:
Het weekendje Helmond was weer geslaagd, leuk centrum hebben jullie trouwens
.
Je bent goed op de hoogtequote:Jacobs
Woon jij tegenwoordig in Helmond, dan? Je ouders woonden toch in Ale!quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:16 schreef faun het volgende:
Ik kan niet zeggen hoe Fons het doet, zo'n grote problemen zijn er niet in Helmond in ieder geval.
Ik zal hem deze keer laten staan ja.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En nou er zuinig op zijn, hè?
Ik woon al negen jaar in Helmond.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Woon jij tegenwoordig in Helmond, dan? Je ouders woonden toch in Ale!
Maar goed, Helmond is helemaalnatuurlijk.
Ah, okay. Heeft mijn zus verteld wie ik ben en waar ik je moeder van ken?quote:
Tante? Ik dacht je moeder. Oud-collega. Bij die ene verzekeraar....?quote:Op zondag 22 februari 2009 14:09 schreef faun het volgende:
nee dat weet ik via familie, dat je een vriendin van mijn tante was of bent.
en?quote:
je haalt 2 zaken door elkaar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:52 schreef ferrari_rood het volgende:
wel iets van mee gekregen in het elkerliek. Er kwam ineens heel veel jeugd binnen. En het meisje werd per brancard binnen gebracht. Wist niet dat ze in coma ligt/lag
Vrijdagquote:
je kan vast niet wachten tot het vrijdag isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |