te laat, is gesloten. wachten op de volgende uitbater.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:10 schreef Gia het volgende:
Klopt het dat er bij LE BARON gewoon nog gerookt mag worden?
Dan moet ik er toch eens gaan eten.![]()
Huh? Sinds wanneer? Mijn vriendin is er pas nog gaan eten! Vertelde ze van de week.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
te laat, is gesloten. wachten op de volgende uitbater.
Ben er gisteren nog langs gekomen. Terras stond buiten, binnen waren de lichten aan en er waren klanten.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:27 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
te laat, is gesloten. wachten op de volgende uitbater.
Welkom terug Berriequote:Helmonder Dovens vrij na 17 jaar in Algerijnse cel
HELMOND - Na 17 jaar gevangenisstraf in Algerije komt de Helmonder Berrie Dovens (50) deze week weer op vrije voeten. Maandag hoorde de wegens hasjsmokkel veroordeelde Dovens volkomen onverwacht dat hij gratie krijgt.
"Het eerste wat ik in Nederland ga doen, is uitslapen. En lekker Hollands eten: zuurkool met worst", laat Dovens vanuit een politiecel in Tizi Ouzou weten. Daar is hij gisteren naar toe overgebracht, tot alle formaliteiten zijn afgehandeld. Een woordvoerder van het ministerie van Buitenlandse Zaken verwacht dat de Helmonder morgen naar de Nederlandse ambassade in Algiers mag en vervolgens op het vliegtuig naar Nederland kan. De kans dat er alsnog een kink in de kabel komt, acht de woordvoerder te verwaarlozen.
Volgens Dovens is zijn gezondheid redelijk, ondanks de slechte omstandigheden. Hij kan het nieuws nog amper bevatten. " Maar ik móet het nu wel geloven", zegt Dovens, die al vaker 'bijna' vrijkwam. Toen de gevangenisdirecteur hem gisterochtend vroeg het nieuws kwam vertellen, heeft hij een 'ontzettend warme huilpartij' gehad, vertelt pastoraal werker Gé Rietveld van de hulporganisatie Epafras. Rietveld is op dit moment samen met broer Carrie Dovens in Algerije. Zij denken dat de amnestie te maken heeft met het Feest van het Lam.
Maar een woordvoerder van Buitenlandse Zaken is ervan overtuigd dat het recente werkbezoek van minister Verhagen aan Algerije heeft bijgedragen aan de vrijlating. Verhagen heeft toen de kwestie opnieuw aan de orde gesteld. " Dovens is nu vrij man in een Algerijnse politiecel", vat Rietveld de situatie samen. "We kopen nog maar wat sigaretten en eten voor hem. Meer kunnen we niet doen."
Berrie Dovens werd in 1991 betrapt met bijna 2400 kilo hasj in zijn kampeerauto. Daarvoor kreeg hij aanvankelijk levenslang. Later werd dit omgezet naar twintig jaar celstraf.
"Het leven wordt heel anders als je zo lang vastzit", zegt Dovens. " Ik ben in die tijd mijn vader en moeder kwijtgeraakt, zonder dat ik iets kon doen."
Berrie Dovens is vast van plan een heel nieuw leven op te bouwen. Zijn broer Carrie is hij eeuwig dankbaar. "Hij heeft me al die jaren heel erg gesteund." Carrie lijkt meer van slag dan Dovens zelf. "Ik ben nog steeds helemaal nerveus", klinkt het vanuit het rumoerige politiebureau.
Berrie Dovens was volgens Buitenlandse Zaken de enige Nederlander in Algerijnse gevangenschap.
Ik dacht dat jij niet in de achterbuurten mocht komen?quote:
Dit is een virtuele achterbuurt, hier ben ik incognitoquote:Op woensdag 10 december 2008 02:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet in de achterbuurten mocht komen?
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:03 schreef ArTiC het volgende:
Om het goede voorbeeld te geven:
[..]
Welkom terug Berrie![]()
Wat een verschil moet dat zijn als ie terug is, in 1991 was het hele centrum nog een verpauperde bende, nu is de helft opgeknapt.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.
Of op het kamp, kan ook. In ieder geval een beruchte naam in Hellimond.
Dat kan kloppen. Toen jij geboren werd ZAT hij al in Algerije in de bak.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Hij woonde in 't haagje, vlakbij mij.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.
Of op het kamp, kan ook. In ieder geval een beruchte naam in Hellimond.
Klopt.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Toen jij geboren werd ZAT hij al in Algerije in de bak.Zo ongeveer.
Je kunt hem dus niet kennen.
vergeet niet te zeggen dat weed telen hier normaal is. een boete, en verder kweken. leg ook uit dat je misschien een werkstraf krijgt. BIBBRRRR.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:03 schreef ArTiC het volgende:
Om het goede voorbeeld te geven:
[..]
Welkom terug Berrie![]()
Wat een verschil moet dat zijn als ie terug is, in 1991 was het hele centrum nog een verpauperde bende, nu is de helft opgeknapt.
stadje?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zit nu in Helmond, leuk stadje. En leuke mensen
.
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:
tof zijnquote:
Mijn moeder was de eerste beller.quote:
Ik was twee keer de 10de beller, maar heet helaas geen Rosmuller.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn moeder was de eerste beller.
Was je er vandaag dan? Mijn kennissen waren goed in beeldquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik was twee keer de 10de beller, maar heet helaas geen Rosmuller.
Maar goed, waarschijnlijk zit ik 6 januari weer in Hilversum, op de tribune.
Haha, maar die waren er toch niet vandaag!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Was je er vandaag dan? Mijn kennissen waren goed in beeld[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Haha, maar die waren er toch niet vandaag!!
Ik was er de 12de. Was niet in beeld overigens.
't Is niet echt live!!
Done.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
Kunnen jullie even allemaal op me stemmen![]()
En dan mensen met weinig punten op 2 en 3 zetten? Heel misschien kan ik nog wat winnen!
Bedankt
Ja dat zeg ikquote:
Dankuquote:
oh wacht, je woont zelf in Almere...ik dacht ff dat iemand die recht van spreken had Helmond een stadje noemdequote:
Nicht normal!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:03 schreef Vendris het volgende:
Wat een stormloop topic is #5 weer zeg.
Ik gaf Helmond een compliment ja, dat het een leuk stadje is omdat ik nog maar in een klein deel ben geweestquote:Op donderdag 25 december 2008 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh wacht, je woont zelf in Almere...ik dacht ff dat iemand die recht van spreken had Helmond een stadje noemde
Zal ik je de volgende keer maar rondleiden door onze mooie stad dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik gaf Helmond een compliment ja, dat het een leuk stadje is omdat ik nog maar in een klein deel ben geweest.
En Almere is iig lelijk, meer zeg ik er niet over.
. Maar ik woon er wel fijn
.
maart?quote:
Ik ga in maart golfen met een klasgenootquote:
Ja maar dan blijf ik er slapen, ga ik naar London, blijf er weer slapen en dan naar huisquote:
Waarom naar London als je in Helmond kunt zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf ik er slapen, ga ik naar London, blijf er weer slapen en dan naar huis.
Neehoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom naar London als je in Helmond kunt zijn![]()
okay..dit is overdreven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |