Dit is een virtuele achterbuurt, hier ben ik incognitoquote:Op woensdag 10 december 2008 02:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet in de achterbuurten mocht komen?
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:03 schreef ArTiC het volgende:
Om het goede voorbeeld te geven:
[..]
Welkom terug Berrie![]()
Wat een verschil moet dat zijn als ie terug is, in 1991 was het hele centrum nog een verpauperde bende, nu is de helft opgeknapt.
Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.
Of op het kamp, kan ook. In ieder geval een beruchte naam in Hellimond.
Dat kan kloppen. Toen jij geboren werd ZAT hij al in Algerije in de bak.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Hij woonde in 't haagje, vlakbij mij.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij woonde hij niet in het centrum maar in Helmond West, 't Haagje.
Of op het kamp, kan ook. In ieder geval een beruchte naam in Hellimond.
Klopt.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat kan kloppen. Toen jij geboren werd ZAT hij al in Algerije in de bak.Zo ongeveer.
Je kunt hem dus niet kennen.
vergeet niet te zeggen dat weed telen hier normaal is. een boete, en verder kweken. leg ook uit dat je misschien een werkstraf krijgt. BIBBRRRR.quote:Op woensdag 10 december 2008 02:03 schreef ArTiC het volgende:
Om het goede voorbeeld te geven:
[..]
Welkom terug Berrie![]()
Wat een verschil moet dat zijn als ie terug is, in 1991 was het hele centrum nog een verpauperde bende, nu is de helft opgeknapt.
stadje?quote:Op zaterdag 20 december 2008 19:09 schreef Skaai het volgende:
Ik zit nu in Helmond, leuk stadje. En leuke mensen
.
Wat doe jij hier eigenlijk?quote:
tof zijnquote:
Mijn moeder was de eerste beller.quote:
Ik was twee keer de 10de beller, maar heet helaas geen Rosmuller.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn moeder was de eerste beller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |