Mijn moeder was de eerste beller.quote:
Ik was twee keer de 10de beller, maar heet helaas geen Rosmuller.quote:Op zaterdag 20 december 2008 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn moeder was de eerste beller.
Was je er vandaag dan? Mijn kennissen waren goed in beeldquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik was twee keer de 10de beller, maar heet helaas geen Rosmuller.
Maar goed, waarschijnlijk zit ik 6 januari weer in Hilversum, op de tribune.
Haha, maar die waren er toch niet vandaag!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Was je er vandaag dan? Mijn kennissen waren goed in beeld[ afbeelding ]
Niet?quote:Op zaterdag 20 december 2008 22:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Haha, maar die waren er toch niet vandaag!!
Ik was er de 12de. Was niet in beeld overigens.
't Is niet echt live!!
Done.quote:Op woensdag 24 december 2008 22:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
Kunnen jullie even allemaal op me stemmen![]()
En dan mensen met weinig punten op 2 en 3 zetten? Heel misschien kan ik nog wat winnen!
Bedankt
Ja dat zeg ikquote:
Dankuquote:
oh wacht, je woont zelf in Almere...ik dacht ff dat iemand die recht van spreken had Helmond een stadje noemdequote:
Nicht normal!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:03 schreef Vendris het volgende:
Wat een stormloop topic is #5 weer zeg.
Ik gaf Helmond een compliment ja, dat het een leuk stadje is omdat ik nog maar in een klein deel ben geweestquote:Op donderdag 25 december 2008 21:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh wacht, je woont zelf in Almere...ik dacht ff dat iemand die recht van spreken had Helmond een stadje noemde
Zal ik je de volgende keer maar rondleiden door onze mooie stad dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik gaf Helmond een compliment ja, dat het een leuk stadje is omdat ik nog maar in een klein deel ben geweest.
En Almere is iig lelijk, meer zeg ik er niet over.
. Maar ik woon er wel fijn
.
maart?quote:
Ik ga in maart golfen met een klasgenootquote:
Ja maar dan blijf ik er slapen, ga ik naar London, blijf er weer slapen en dan naar huisquote:
Waarom naar London als je in Helmond kunt zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar dan blijf ik er slapen, ga ik naar London, blijf er weer slapen en dan naar huis.
Neehoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom naar London als je in Helmond kunt zijn![]()
okay..dit is overdreven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |