De oostkant van de Uiverlaan: heel gemengd...kan soms al per straat verschillen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maar de Uiverlaan, daar in de buurt.....
Uiverlaan...paar straten van mij vandaanquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De oostkant van de Uiverlaan: heel gemengd...kan soms al per straat verschillen.
De westkant (vogelbuurt) : goed (maar ook wat duurder)
Heb vroeger in Eindhoven gewoond...en woon nu sinds 3 jaar in Helmond. Heb nog nooit zo fijn gewoondquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik zit te overwegen van Eindhoven naar Helmond te verkassen.
Maar twijfel behoorlijk.....
Wel of niet doen?
vogelbuurt of binnenstad?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uiverlaan...paar straten van mij vandaan
vogelbuurtquote:
daten?quote:
Wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef ArTiC het volgende:
Nee serieus ff
Vind dat wel een leuk stuk van Helmond, heb er familie wonen
Het gaat om deze plek precies...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uiverlaan...paar straten van mij vandaan
Yepquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Het gaat om deze plek precies...
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&rlz=1I7RNTN_nl&q=Guljestraat+helmond&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Guljestraat,+Helmond&gl=nl&ei=aQQES934B5qsjAf-tqy4AQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CAkQ8gEwAA
Da's dan het westen van de uiverlaan ... dus een prima stuk?
Dat is het oosten dus.... ik zeg het maar ffquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&rlz=1I7RNTN_nl&q=Guljestraat+helmond&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Guljestraat,+Helmond&gl=nl&ei=aQQES934B5qsjAf-tqy4AQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CAkQ8gEwAA
nopequote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ah, verschil van opvatting.
Ken je de specifieke straat toevallig?
Mierlo-hout is een stuk groter dan de vissenwijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je stuurt ze nu naar die vissenbuurt...dat wil je ze toch ook niet aandoen...blijf dan lekker in Woensel
Op één salaris, zei je toch? Nou ja, als je een hoog salaris hebt....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maar de Uiverlaan, daar in de buurt.....
Nee. Dan nog liever de andere kant van de Uiverlaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |