Is Leonardus (Guljestraat) een beetje ok?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Gewoon doen, zoek een goede buurt en het is hier fijn wonen. Vind ik, heb hier nog nooit problemen gehad.
Helmond.
ligt eraan welke kleur je hebt, rondom de leonardus wonen vooral paarse mensen. Groene mensen wonen aan de andere kant van de stad.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Is Leonardus (Guljestraat) een beetje ok?
Jij woont al je hele leven in Helmond?
Is de betreffende buurt een beetje ok voor mensen met een kleurtje?
Er wonen meer dan genoeg mensen met een kleurtje daar, lijkt mij geen probleem.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:56 schreef Gummibeer79 het volgende:
Was dat zeker van plan om te doen.
Mijn vrouw heeft een kleurtje, vandaar dat ik het toch wel belangrijk vindt dat de buurt daar geen problemen mee heeft. Wordt namelijk een moeilijke zaak dan.
Maar als ik je reactie hoor: het is geen pauperbuurt?
Vanaf 1998, dus vrijwel alles wat ik me kan herinneren is uit Helmond. Maar dat soort dingen weet ik dus nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Is Leonardus (Guljestraat) een beetje ok?
Jij woont al je hele leven in Helmond?
Is de betreffende buurt een beetje ok voor mensen met een kleurtje?
Dat is hier (Oranjebuurt/Zwanenbeemd) ook echt geen probleem hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:31 schreef Gia het volgende:
Geboren en getogen Helmondse.
Wil je een meer blanke buurt waar een kleurtje geen probleem is, kijk dan eens naar Mierlo-Hout, Rijpelberg, Brouwhuis.
Nee, volgens mij nergens in Helmond. Wil alleen aangeven dat het wel iets upperclass is.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is hier (Oranjebuurt/Zwanenbeemd) ook echt geen probleem hoor.
Jullie willen dus kopen, op één salaris en liefst gemengde buurt.quote:Op woensdag 18 november 2009 09:42 schreef Gummibeer79 het volgende:
Wil niet persé in een witte buurt. Maar in 'Little Morocco'... dat gaat me ook te ver.
Momenteel in een gemengde wijk bij Winkelcentrum Woensel.
Gemengde wijk is dus zeker geen probleem, zelfs wel een beetje voorkeur.
Daarnaast.... de écht witte wijken zijn ook voor ons niet te betalen, aangezien we wel een huis willen kopen op 1 salaris.
Dat klopt, maar het kwam op me over alsof we hier op mensen met een kleurtje neerkijken, en dat is niet waar.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, volgens mij nergens in Helmond. Wil alleen aangeven dat het wel iets upperclass is.
't Is niet bepaald de gewone arbeider of Sjaantje van het naai-atelier dat daar woont, toch? Die gaat er hooguit poetsen!
je stuurt ze nu naar die vissenbuurt...dat wil je ze toch ook niet aandoen...blijf dan lekker in Woenselquote:Op woensdag 18 november 2009 11:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Jullie willen dus kopen, op één salaris en liefst gemengde buurt.
Helmond-West en Helmond Noord zijn echt gemengde wijken. De buurten met de koopwoningen zijn wel wat beter, de huurwijken weer wat minder om te wonen. Rijpelberg is niet echt, wat je noemt een levende wijk. Brouwhuis? Tja, daar heb ik niet echt een goed idee van. Kom ik nooit.
In Mierlo-Hout heb je wel huizen onder de 2 ton, en hier wonen ook wel hier en daar wat kleurtjes, een paar gelen, een paar lichtbruinen, een enkele donkerbruine en ja zelfs zwart komt hier voor. Maar niet erg veel. Geloof ook echter niet dat iemand problemen heeft met die mensen. Omdat het er zo weinig zijn, krijg je geen groepsvorming en doen ze gewoon mee.
Kom gewoon gezellig naar Mierlo-Hout!![]()
Als je wilt googlen op funda zoek dan op postcode 5706. Maar let op, die postcode geldt ook voor een groot deel van Brandevoort. En dáár koop je echt niet op één salaris. Hoewel, hangt natuurlijk af van de hoogte van dat salaris!
volk wat in de oranjebuurt woont kijkt overal op neerquote:Op woensdag 18 november 2009 14:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het kwam op me over alsof we hier op mensen met een kleurtje neerkijken, en dat is niet waar.
De oostkant van de Uiverlaan: heel gemengd...kan soms al per straat verschillen.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maar de Uiverlaan, daar in de buurt.....
Uiverlaan...paar straten van mij vandaanquote:Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De oostkant van de Uiverlaan: heel gemengd...kan soms al per straat verschillen.
De westkant (vogelbuurt) : goed (maar ook wat duurder)
Heb vroeger in Eindhoven gewoond...en woon nu sinds 3 jaar in Helmond. Heb nog nooit zo fijn gewoondquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik zit te overwegen van Eindhoven naar Helmond te verkassen.
Maar twijfel behoorlijk.....
Wel of niet doen?
vogelbuurt of binnenstad?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uiverlaan...paar straten van mij vandaan
vogelbuurtquote:
daten?quote:
Wel?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:24 schreef ArTiC het volgende:
Nee serieus ff
Vind dat wel een leuk stuk van Helmond, heb er familie wonen
Het gaat om deze plek precies...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Uiverlaan...paar straten van mij vandaan
Yepquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Het gaat om deze plek precies...
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&rlz=1I7RNTN_nl&q=Guljestraat+helmond&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Guljestraat,+Helmond&gl=nl&ei=aQQES934B5qsjAf-tqy4AQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CAkQ8gEwAA
Da's dan het westen van de uiverlaan ... dus een prima stuk?
Dat is het oosten dus.... ik zeg het maar ffquote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&rlz=1I7RNTN_nl&q=Guljestraat+helmond&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Guljestraat,+Helmond&gl=nl&ei=aQQES934B5qsjAf-tqy4AQ&sa=X&oi=geocode_result&ct=image&resnum=1&ved=0CAkQ8gEwAA
nopequote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ah, verschil van opvatting.
Ken je de specifieke straat toevallig?
Mierlo-hout is een stuk groter dan de vissenwijk.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je stuurt ze nu naar die vissenbuurt...dat wil je ze toch ook niet aandoen...blijf dan lekker in Woensel
Op één salaris, zei je toch? Nou ja, als je een hoog salaris hebt....quote:Op woensdag 18 november 2009 15:13 schreef Gummibeer79 het volgende:
Maar de Uiverlaan, daar in de buurt.....
Nee. Dan nog liever de andere kant van de Uiverlaan.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:28 schreef Gummibeer79 het volgende:
[..]
Sure.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
volk wat in de oranjebuurt woont kijkt overal op neer
wannabe rich people
Ik heb van mijn 9 tot mijn 21ste in de vissenwijk gewoond. Prima buurt. Tenminste het deel tussen 'de Barrier' en de Aldi. Achter de Aldi had in mijn tijd een slechte naam. Maar het schijnt nu wel iets beter te zijn.quote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn wel wezen kijken naar een huis in de vissenbuurt is dat zo slecht?
Kom op, het is van oudsher de kakbuurt.quote:
Niet doen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:04 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik zit te overwegen van Eindhoven naar Helmond te verkassen.
Maar twijfel behoorlijk.....
Wel of niet doen?
1 april!quote:
Wat een grapje is ie toch hequote:
Idd, ja. Beetje in de file staan tussen al die paupers.quote:
ja, hij heeft mijn vader aangeraaktquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 22:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, hij heeft mijn vader aangeraakt![]()
jezus...bang voor aids ofzo
Goeie genade! Ik wist het niet, maar dan nog was ik daar niet tussen gaan staan. Je bent de helft van je winst al kwijt voordat je uberhaupt bij de pomp bent!quote:Op zondag 11 april 2010 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Idd, ja. Beetje in de file staan tussen al die paupers.
En ik ken 2 van de geinterviewden, maar ik zeg niet welkequote:
Die vrouw met het vlotte kapsel en dat meisje in het begin?quote:Op maandag 12 april 2010 08:48 schreef Patch het volgende:
[..]
En ik ken 2 van de geinterviewden, maar ik zeg niet welke
je bent die vader?quote:Op maandag 12 april 2010 08:48 schreef Patch het volgende:
[..]
En ik ken 2 van de geinterviewden, maar ik zeg niet welke
Wat was er dan?quote:
Frank Lammers met zijn reportage over Helmond en zijn Helmonders.quote:
Aflevering van gisteren gezien, maar dat item zag ik niet.quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Frank Lammers met zijn reportage over Helmond en zijn Helmonders.
Het was ook afgelopen woensdag, niet gisteren.quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:55 schreef Hellemond het volgende:
[..]
Aflevering van gisteren gezien, maar dat item zag ik niet.
En was het enigszins positief?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Frank Lammers met zijn reportage over Helmond en zijn Helmonders.
quote:Ja idd, ik kon ook niks vinden op 112brabant. Nergens eigenlijkOp donderdag 28 oktober 2010 02:25 schreef Vendris het volgende:
Ik ben sinds die nieuwe layout m'n quote en edit knop kwijt, dus sorry voor de crosspost.
@ DjiN,
Heb op 112brabant gekeken maar zelfs hun hebben er geen informatie over, ook bij de actuele meldingen op het P2000 netwerk staat geen oproep voor ambulance of politie mbt situatie die jij omschreef.
Ik gok op onwelwording wat resulteerde in een (mogelijk dodelijke?) val? Dat komt iig wel vaker voor.
quote:Ze zijn er wel, maar je ziet ze niet onmiddellijk.Op donderdag 28 oktober 2010 02:25 schreef Vendris het volgende:
Ik ben sinds die nieuwe layout m'n quote en edit knop kwijt, dus sorry voor de crosspost.
quote:Heb je ook naar de overlijdensadvertenties gekeken? Soms kun je daar ook veel informatie uithalen. Iemand die 'plotseling uit ons midden is weggerukt', of 'wij respecteren je keuze' enz....[b]Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 Tevens de krant nagelezen maar niks kunnen vinden over dit voorval, tenzij ik er overheen gelezen heb..
Niet zo denigrerend over ons aller Helmondquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Hm ja dan kan ik het me wel voorstellen dat je vertrekt ja.
Sowieso is dat een leukere stad (kan moeilijk anders) & scheelt veel reistijd.
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee hoor, je zegt niks doms. Je hebt het helemaal goed. Ik studeer in Nijmegen.
Biologie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Daarbij is er geen stad zo gezellig als ons Hellimond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |