En was het enigszins positief?quote:Op donderdag 15 april 2010 22:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Frank Lammers met zijn reportage over Helmond en zijn Helmonders.
quote:Ja idd, ik kon ook niks vinden op 112brabant. Nergens eigenlijkOp donderdag 28 oktober 2010 02:25 schreef Vendris het volgende:
Ik ben sinds die nieuwe layout m'n quote en edit knop kwijt, dus sorry voor de crosspost.
@ DjiN,
Heb op 112brabant gekeken maar zelfs hun hebben er geen informatie over, ook bij de actuele meldingen op het P2000 netwerk staat geen oproep voor ambulance of politie mbt situatie die jij omschreef.
Ik gok op onwelwording wat resulteerde in een (mogelijk dodelijke?) val? Dat komt iig wel vaker voor.
quote:Ze zijn er wel, maar je ziet ze niet onmiddellijk.Op donderdag 28 oktober 2010 02:25 schreef Vendris het volgende:
Ik ben sinds die nieuwe layout m'n quote en edit knop kwijt, dus sorry voor de crosspost.
quote:Heb je ook naar de overlijdensadvertenties gekeken? Soms kun je daar ook veel informatie uithalen. Iemand die 'plotseling uit ons midden is weggerukt', of 'wij respecteren je keuze' enz....[b]Op donderdag 28 oktober 2010 15:22 Tevens de krant nagelezen maar niks kunnen vinden over dit voorval, tenzij ik er overheen gelezen heb..
Niet zo denigrerend over ons aller Helmondquote:Op dinsdag 9 november 2010 21:52 schreef fairytalessuck het volgende:
Hm ja dan kan ik het me wel voorstellen dat je vertrekt ja.
Sowieso is dat een leukere stad (kan moeilijk anders) & scheelt veel reistijd.
Wat studeer je?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
Nee hoor, je zegt niks doms. Je hebt het helemaal goed. Ik studeer in Nijmegen.
Biologie.quote:Op zaterdag 13 november 2010 03:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Wat studeer je?
Daarbij is er geen stad zo gezellig als ons Hellimond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |