welke straat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Volgens mijn ouders was het ook hier ergens in de straat. Is een feest aan de gang. Maar het kon ook mijn buurman zijn.
Julianalaan. Mijn ouders zaten buiten en schrokken zich rot.quote:
voor een woning of voor je rug? leg eens uit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:54 schreef onderjas het volgende:
Iemand enig idee of er een krakersspreekuur in helmond plaats vind?
Voor een woningquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:08 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
voor een woning of voor je rug? leg eens uit.
Plato? Of werkwinkel. Is die er trouwens nog? Oeh, we worden oud.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:59 schreef onderjas het volgende:
[..]
Voor een woningben van plan een oud jongerencentrum te kraken en er nieuw leven in te blazen
Eh, Killermom, is je zoon een lekker ding? Dan zou ik maar oppassen met Patricia. Ze gleed nu al zowat van haar stoel door dit wonderkind.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:05 schreef Killer_Mom het volgende:
bij smaken verschillen op net 5 , gaat Patricia wonend in Helmond, koken, vanavond was de eerste dag dat 5 mensen bij elkaar komen om voor elkaar te koken, Patricia kookt als laatse , op vrijdag,
ze is tevens de zakelijke partner van mijn zoon, een Italiaanse webwinkel ,
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 21:44 schreef Gia het volgende:
[..]
Eh, Killermom, is je zoon een lekker ding? Dan zou ik maar oppassen met Patricia. Ze gleed nu al zowat van haar stoel door dit wonderkind.
Nee nee, plato bestaat nog (toch?) en daar zijn al genoeg plannen voor. Het is een oud pand waar bijna niemand vanaf weet. Ga niet zeggen waar het staat enzo, dat komt wel als ik er in zit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 17:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Plato? Of werkwinkel. Is die er trouwens nog? Oeh, we worden oud.
ik hoop dat t gaat lukken, iedereen in Helmond weet wat en waar plato is, en ook dat t op zijn gat zit. erg jammer. ik hoop dat je er iets van kunt maken. het pop podium van de laatste 20 jaar . jammer als t er niet meer is.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 15:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
Nee nee, plato bestaat nog (toch?) en daar zijn al genoeg plannen voor. Het is een oud pand waar bijna niemand vanaf weet. Ga niet zeggen waar het staat enzo, dat komt wel als ik er in zit.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe oud ben je en waar woon je?
quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 00:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
hoe oud ben je en waar woon je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |