dat had ik dus ook, en toen een oud klasgenootje van de basisschool en ik beiden een nieuwe sport zochten kwamen we bij hockey uit.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:20 schreef Jelief het volgende:
Ik ben niet zo'n sportmens maar hockey was zo ongeveer hetenige waar ikenthousiast aan mee deed opschool en dankzij eeen goede vriend die bonds-scheids was ook aardig wat wedstrijden van de zijlijn bekeken. Véél leuker dan voetbal.(zeker de heren)
Ik dacht altijd dat je er energie van krijgt. Of moet je er dan eerst een heleboel energie in steken? Ik denk er namelijk ook over om zoiets te gaan doen om wat buigzamer te worden, letterlijk en figuurlijk. Het zou me waarschijnlijk goed doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:31 schreef snoopy het volgende:
sportbankje?![]()
Ik wil weer eens met yoga beginnen. Kijken wanneer ik de energie kan opbrengen.
heej wat toevallig, ik ga eind augustus naar een introductieavond om te kijken of het wat isquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:31 schreef snoopy het volgende:
sportbankje?![]()
Ik wil weer eens met yoga beginnen. Kijken wanneer ik de energie kan opbrengen.
k ben er ook pas op mijn 20 mee begonnenquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:38 schreef pinquit het volgende:
oeh hockey![]()
ik vond mezelf toen ik 17 was al te oud om een nieuwe teamsport te beginnen, dus dat ga ik niet doen. maar ik vind hockey zó leuk
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:41 schreef lady-wrb het volgende:
jemigis het bij jullie ook zulk hondenweer?
het onweert, hoost en waait enorm !
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:46 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik zit ook op hockey ! Nu is het zomerstop, maar ik mis mijn team echt. We borrelen wel, met de kids ff wandelen, uit eten enzo. Maar net even dat avondje trainen en zondag een wedstrijd...heb er weer zin in. Volgens mij beginnen we over een weekje weer te trainen !
Hier is het zonnig...maar ja..we zitten dan ook in de zak van Zuid Beveland !
Leverancier in glazen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 16:14 schreef Ynske het volgende:
ziet er mooi uit dutch
wat voor bedrijf is dat?
dat dacht ik dus al en na ET's post dacht ik dat ik me vergistequote:Op dinsdag 12 augustus 2008 19:43 schreef snoopy het volgende:
Ik had het over mijn eigen kleren, niet over kinderkleding
Kan je voor mij nog even 2 onderdeeltjes van de Stolmenkast meenemen?quote:Op woensdag 13 augustus 2008 21:34 schreef Belana het volgende:
ow! zijn dat die!! woeiiii
Ik moet naar de ikea
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef moussy het volgende:
Rocka, je moet naar dutch om te shoppen!
Mooi hoor dutch! En die tafel![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
Jullie gaan lekker dames met de kastenen Ynske hoe is het met je knie?
Snoop, toevallig dacht ik gisteren weer aan je fiets, ik wilde je net vragen of hij bevalt![]()
De dames en heer zijn heerlijk naar school, Eva onder luid protest (ik wil niet mama! naja je moet nog minstens 12 jaar Eef) en Iris en Bram zijn zingend de klas ingegaan. En ik? Ik geniet even van de stilte met een bakkie koffieStraks enorm schoonmaken en opruimen maar eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
... even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
nog altijd wat dik, pijnlijk om te bewegen maar al een stuk beter dan gisterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
Jullie gaan lekker dames met de kastenen Ynske hoe is het met je knie?
fijn dat bram en iris zingend zijn gegaanquote:Snoop, toevallig dacht ik gisteren weer aan je fiets, ik wilde je net vragen of hij bevalt![]()
De dames en heer zijn heerlijk naar school, Eva onder luid protest (ik wil niet mama! naja je moet nog minstens 12 jaar Eef) en Iris en Bram zijn zingend de klas ingegaan. En ik? Ik geniet even van de stilte met een bakkie koffieStraks enorm schoonmaken en opruimen maar eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef dutchie het volgende:Ynske
Ben trots op je en je colaflessen.
misschien een of andere zenuw beklemd?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
euhm snoop..welk zwemmen gemist
Normaliter laat madam zich wel weer makkelijk in bed liggen maar deze ochtend even niet. Nou ja, hopen dat dit een vergissinkje was
Ik heb ook weer wat fijns..had al 3 dagen last van een 'dode' pink..nu voelt m`n hele hand ineens futloos en slap?! Vaag
Olympische Spelen? Pieter van de Hoogeband in de finale? Nou ja, hij heeft toch niet gewonnenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:50 schreef Maneki.Neko het volgende:
euhm snoop..welk zwemmen gemist
heeel veel plezier!! oei ik ben echt heul jaloersquote:Op donderdag 14 augustus 2008 10:48 schreef p_iglet het volgende:
Zo over een uurtje op naar lowlands!!!![]()
Ik heb er zin in!! Duimen jullie allemaal voor mooi weer?
Even afkloppen. Maar mijn "plaspoes" heeft ook al een hele tijd geleden voor het laatst niet op de bak gepiest.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 11:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
nou ja..tegenwoordig valt het hier wel mee..maar toen mijn kat nog een kater was, was het écht goor als tie gepist had
Poesss heeft een tik gehad op zn oog van zijn broer, Loeder. Daarbij heeft Loeder het hoornvlies geraakt en dus kon Poesss vanaf dat moment niets meer zien door het oogje. Daar komt bij dat is gaan ontsteken en dat het zeker een week heeft geduurd voordat dat dus van buiten duidelijk werd. De dierenarts heeft het beschadigde oog er nu uit gehaald, dat was vanaf de tik van Loeder al niet meer te redden. Maar door de operatie zit er een flinke wond, met krammen en hechtingen. Dus vandaar de kap, omdat zodra de kap eraf gaat Poess de hele wond weer open krabt.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:35 schreef lady-wrb het volgende:
wat is er gebeurd? en komt het nog goed?
quote:Opvoeden is hetzelfde als een zwarte kat zoeken in een pikdonkere kamer, terwijl je niet zeker weet of er wel een kat is.
ik hoop dat je lekker genoten hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
Ja maar jij wist dat die kat er WEL wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:03 schreef Leah het volgende:
Snoopy. Wij hebben een zwarte kat, die waren we als kitten idd steeds kwijt
. Opvoeden vind ik nog steeds moeilijker hoor
.
Jaaaaaaaaaa maar die aardige meneer blijft dan gewoon in dienst toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:55 schreef snoopy het volgende:
Straks wordt ht toch echt ING Syrena!
En die leuke ober was ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef Ynske het volgende:
vanmorgen al in t water gelegen
lekker gezwommen, heerlijk gekeuveld, doet een mens goed
hier van casema naar Ziggo over maar zo goed als geen problemen gehad, maar goed, dr hoeft hier ook geen wijziging gedaan te worden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Troel het volgende:
[..]
En die leuke ober was ook niet verkeerd
Wie weet.... Sterkte met de migraine, en succes met de sollicitatie Buuv!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Voor het eerst sinds tijden een migraine-aanval gehad. Manmanman, moet er gewoon de hele dag van bijkomen![]()
Heb gesolliciteerd. Het zal toch geen oorzakelijk verband hebben??
Jeutje, dat klinkt niet lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wie weet.... Sterkte met de migraine, en succes met de sollicitatie Buuv!
Ik ging vandaag op weg naar een kennismakingsgesprek met een werkgever (voor een kort project op detacheringsbasis) maar ben daar niet aangekomen. Op het station zou ik een andere tram pakken, en ik ben daar zo rot gevallen dat ik af moest bellen. Spier verrekt en si gewricht heeft een optater gehad. Volgende week dan maar een herkansing.
Vind ik ook!quote:
Had het nog niet gezien, maar ik vind het ook wel wat ver gaan, denk ik.quote:
Ja, moeten we ook nog doen inderdaad!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:56 schreef YPPY het volgende:
Ieks, dat is niet leuk Macka.
Wanneer kom je babyzwemmen Troel? Anna mist het echt tijdens de vakantie.
SNOSKOMMERS!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:10 schreef PM-girl het volgende:
Speciaal voor YPPY: toch wel een andere soort, denk je niet?
quote:
Dat is zeker waar. Voordeel is dat we dezelfde ruimte hebben en al ervaring hebben met die ruimte en kunnen bedenken of we het en hoe we het anders gaan inrichten. Een aantal dingen gaan straks op de overnamelijst voor de nieuwe bewoners. Ik hoop dat er na ons ook gewoon een jong stel komt dat van moderne vloer, leuk tuintje en ikea houdt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:31 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat jullie gaan verhuizen PV. Wel een gedoe idd, maar je gaat er lekker wel op vooruit.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij draagt Fok geen aansprakelijkheid voor wat de mensen zeggen, dus ik neem aan dat het wel met een sisser af zal lopen
Complimentquote:Een woordvoerder van GroenLinks liet vrijdagavond weten dat Halsema aangifte gaat doen tegen de 'jongerensite' fok.nl.
Dat is cool, zeg!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa wil even tussendoor kwijt dat er dus gisteren iemand in de shop kwam die een foto van KD's tattoo had en exact hetzelfde wilde
Zelfde naam erbij ook?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa wil even tussendoor kwijt dat er dus gisteren iemand in de shop kwam die een foto van KD's tattoo had en exact hetzelfde wilde
Tattoo topic in LIF staat in de OPquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:43 schreef Belana het volgende:
ik ken die tattoo niet (zal ik wel weer gemist hebben) maarja, als iemand dat mooi vind, ach ja.
Om -em te laten overtrekken? Hee, maar da's leuk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 05:14 schreef Suzziieee het volgende:
Hij heeft mijn arm,net onder mijn metallica tattoo,gesigneerd! Dus morgen ff een ritje naar de tattooshop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Om -em te laten overtrekken? Hee, maar da's leuk!
Waarom worden kinderen ook in het weekend zo vroeg wakker? Waarom zijn onze buren terug van vakantie, zodat ik niet meer het gevoel heb half-vrijstaand te wonen? En waarom moet ik van SHE in het weekend heul de dag rijst met knoflook, paprika, bosui en sojasaus eten, ook als ontbijt?![]()
Heerlijk lijkt me dat, maar als ontbijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Mij lijkt het lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, maar als ontbijt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:29 schreef Webkim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En blijkbaar is die DriekOplopers ook nog eindredacteur wat betreft de columns, dus is hij zelf verantwoordelijk voor het plaatsen van zijn eigen column. Maar het is natuurlijk wijs dat Danny een rectificatie heeft geplaatst.Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Die volgen nog! Had de camera van me vriendin bij me...zelf heb ik er geen.En zij is het kabeltje kwijt om de camara uit te lezen,dus moeten we ff langs haar moeder..want die heeft een kaartlezer op haar computer!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wauw Suzziieee! wat een gave ervaring, super! Foto's??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna weer lekker een stukje fietsen/wandelen/hardlopen!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Misschien een beetje veel hooi op je vork? Kun je binnenkort ook ergens een stukje Bar-tijd plannen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:40 schreef _Bar_ het volgende:
Volgens mij ben ik een partij ziek aan het worden.... aldoor koppijn, verhoging, moe en totaal futloos voelen, spieren die zeuren, en ook niet uitgeslapen worden hoe lang ik ook slaap....
Nog 2 dagen werken en dan eindelijk 2 dagen vrij, al is dat weekend weer zo goed als volgepland![]()
Maar wel met leuke dingen oa ski of snowboarden.
die bartijd word waarschijnlijk verplaatst, naar later omdat ik straks over 2 weken als enigste overblijf van bedieningsmensenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Misschien een beetje veel hooi op je vork? Kun je binnenkort ook ergens een stukje Bar-tijd plannen?
ik gok dat een keizersnee ook best een zware bevalling kan zijn hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wow!! Zeven babies! En dan allemaal idd nog redelijk op gewicht ook!
Pff... wat een zware bevalling... oh... het was een keizersnee. Maar toch!
quote:
Da;s weer een andere kijk op de kraamweekquote:
Yup...... staat al tijden op mn hyves met de sterfdatum van mama...Voor papa K's choice met Dad. Dat is ook gespeeld in de kerk namens mij..... beschrijft wel een beetje boel mijn band die ik met 'm hadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:27 schreef Sugar het volgende:
Oeh, wat stoer Suzie! En u dus ook meteen de tattoo doen, wat dapper en leuk!
Ik heb het nummer 'Geen kind meer' van Karin Bloemen aan, wat een tranentrekker. Kennen jullie het? Ik zal wel een labiel wrak zijn, maar o lala, wat een tranen!
Nou, dat was niet heel indrukwekkend. Ik vond de man die hem interviewde nou ook niet echt symphatiek. Steeds bleef hij hem maar aanvallen. Opnieuw en opnieuw en opnieuw. Een kwartier lang hoor je steeds dezelfde vragen met dezelfde antwoorden. Alleen werd de vraagstelling steeds een nuance agressiever/sarcastischer. Maargoed, die Driek is wel de lul nu. Hééft hij eens publiciteit, is het negatieve!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
22:15 Nova: Driek. Dat mogen we natuurlijk niet missen, straks
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
-edit: ik ben trouwens op zoek naar een topic waar ik ooit helemaal dubbel van "lach".
iemand weidde daarin uit over wat er allemaal gebeurt met een vrouw die is bevallen. ik weet niet meer hoe het topic heette en van wie die post was. volgens mij ging het over wat mannen moeten verwachten bij een bevalling ofzo...?
weet iemand over welk topic ik het heb? dan kan ik hem meteen bookmarken! soms heb je ff humor nodig...
Ja...dat had ik ook wel ff.... James kwam als laatste..ze kwamen om en om zeg maar...en met de andere 3 op de foto die gingen naast je staan en klik foto! Heel leuk natuurlijk... Maar James..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
AnywayzZ, Suzie echt gaaf hoor. Bij die foto met James trek je echt zo'n gezicht van: wow, dat ik hier nu sta....
Ah ja! Die was het: MUUS! Dank Uquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
was dat niet het topic van Muus voor Boebidoe?
Deze? Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Ik ben verslaafd aan lol. Van de week werd ik weer herinnerd aan het bezichtiging van een huis in Alphen aan de Rijn. omfg! Vreselijk lelijk huis!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:58 schreef Webkim het volgende:
Ja, als je onthouden hebt wie de hoofdrolspelers waren kan dat natuurlijk.Heb de tranen bijna over mijn wangen biggelen trouwens.
Toptopic.
Nee, het is twee jaar geleden. We waren met spoed op zoek naar een woning, we woonden beiden nog bij de ouders en Kendahl was al op komstquote:
Idd! Ik heb wel huizen bezichtigd waarbij er een redelijkere vraagprijs was. Een huis van ¤145.000,-. En dan moest er nog ¤40.000,- tegenaan gekwakt worden en dan was het "leefbaar" geworden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:43 schreef YPPY het volgende:Dat is een grap, je gaat je dan bijna afvragen waar de verborgen camera verstopt is.
Het lukte nu wel, misschien omdat je de link gaf van de juiste pagina.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:23 schreef Suzziieee het volgende:
Mag je als je geen hyves hebt daar ook niet rondsnuffelen?Zal deze links van hyves ff aanpassen naar die photobucket
.. ik zie ook alleen nog maar kruisjes...
Ah...de link had ik niet veranderd van me hyvesquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:32 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het lukte nu wel, misschien omdat je de link gaf van de juiste pagina.
Leuk! Ik moet alleen bekennen dat ik geen enkele van die gasten ken.![]()
Rare snuiter....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
22:15 Nova: Driek. Dat mogen we natuurlijk niet missen, straks
Hij was na het concert al een heel stuk vervaagd...en gelukkig had mijn tattoo man net een afzegger toen ik langsging voor en afspraak en dus gelijk kon gaan zitten (anders week of 6-7 wachten en dat had de handtekening echt niet overleefd)quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:35 schreef Ynske het volgende:
heel vaag hier doen ze het ook gewoon en ik hyve niet
suzie hebben ze nu gewoon over de handtekening heen getatoeeerd? dus dat als malletje ofzo gebruikt?
is het dan niet erg dat je open huid in contact komt met de inkt vana de handtekening?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:33 schreef Saffier het volgende:
PV ken jij het Funda-topic hier op Fok! wel? Daar krijg je soms ook erg bewondering voor de fotografen maar ook voor de creatieve manieren vaninrichten die sommige mensen hebben
En een 7-ling, jongens daar moet ik toch echt niet aan denken hoor!
Iemand nog wat leuks of gezelligs te melden? Ik ben wel toe aan wat vrolijks!
t lijkt me vreselijk, juist omdat t zo dichtbij isquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daar waar het gebeurd is zijn al meerdere dingen gebeurd in de afgelopen jaren (sommige kwamen er in meerdere bodybags uit) maar sinds ze een brug er naar toe hebben geplaatst lijkt het wel tig keer erger te zijn geworden. En het is zo dichtbij, het zal je kind maar wezen.
Hoeveel bloedende gapende wonden heeft die stift/pen aangeraakt? En was het op een open wond van jezelf?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:46 schreef Suzziieee het volgende:
[..]
Hij was na het concert al een heel stuk vervaagd...en gelukkig had mijn tattoo man net een afzegger toen ik langsging voor en afspraak en dus gelijk kon gaan zitten (anders week of 6-7 wachten en dat had de handtekening echt niet overleefd)
Hij heeft hem inderdaad gewoon overgetrokken...dat wilde ik ook zo!Wou gewoon echt de handtekening die die gezet had hebben.Hij heeft er verder niets over gezegd dat het kwaad kon ofzo,en mijn tattooman is daarin geen prutser of iemand die maar wat doet,dus ik ga dr van uit dat het wel goedkomt.
Misschien dat Rocka daar een beter antwoord op kan geven
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hoeveel bloedende gapende wonden heeft die stift/pen aangeraakt? En was het op een open wond van jezelf?
Ik zou me er niet zo druk over maken.Nu is het toch al te laat en ik neem aan dat je van tevoren toch wel een beetje steriel gemaakt bent dmv alcohol (?).
Huh, welke brug, welk plaatsje dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Suug! Ik zit je vakantiefoto's op je site te bekijken en je bent gewoon op een van mijn allerfavorietste plaatsen in Frankrijk geweest!![]()
Ik herkende de brug al op de eerste foto!
Fijn Sugar!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:04 schreef Sugar het volgende:
KP, ik ben nu gewoon met Storm alleen hier, dat is ook al best bijzonder en leuk.Maria halen we om 12.15 weer op en brengen we (als het gewoon goed voelt voor haar) om 13.15 weer naar school. Dan gaat Storm slapen en heb ik volledige rust.
![]()
Maar het gaat dus hartstikke goed tot nu toe, want geen tranen bij het afscheid. FIJN!
Dat soort dingen zijn nooit leuk....quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:55 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Fijn Sugar!
Faja, getver... de rillingen lopen over mijn rug..
Gisteren een emotioneel zware dag gehad.. spullen verdelen van mijn overleden oma. Pff. Dat doet stiekem toch wel meer met je dan dat je denkt. Ik ben vooral heel erg blij met een paar hele mooie foto's!
De watervallen bij La Roque sur Ceze, de cascades de Sautadet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:08 schreef Sugar het volgende:
[..]
Huh, welke brug, welk plaatsje dan?
Of bedoel je spuuglokje misschien? Of een andere vakantie?Ik snap het even niet, maar: leukl!
Nee, het was ook heel raar om door de boerderij te lopen zonder Oma.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Dat soort dingen zijn nooit leuk....
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:02 schreef Webkim het volgende:
Kwam een lief kneuterig liedje voorbij op Lowlands op tv net.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou loop ik straks de hele dag te fluiten...
*heb het hele weekend al de ik-had-ook-op-lowlands-willen-zijn-kriebels*
k ben nog nooit op zo'n festival geweest, maar ergens zou ik dat best wel eens willen doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou loop ik straks de hele dag te fluiten...
*heb het hele weekend al de ik-had-ook-op-lowlands-willen-zijn-kriebels*
kijk das handigquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:26 schreef Stiemie het volgende:
We gaan hier ook eens in de zoveel tijd bergen inslaan bij de Lidl. Keukenrollen, vuilniszakken, wc-papier, schoonmaakmiddel, wc-blokjes kan me allemaal niet zoveel schelen van welk merk het is. En lekker goedkoop daar![]()
Albert neemt trouwens ook lege flessen weer mee terug. Ook erg handig
Ik had een muur van bierkratten.... Na inleveren werd de bon nog eens goed bekeken, de emballage nog eens gebeld... het was een bon van meer dan 100 euro... Kijk dat is pas een muur!quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk das handig
ik ben heel goed in het verzamelen van die dingen
iig wel handig als je soms even geen geld hebt en dan de flessen gaat inleveren om boodschappen van te doen
althans iin mijn studententijd was dat erg handig
Hehehequote:Op maandag 18 augustus 2008 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik had een muur van bierkratten.... Na inleveren werd de bon nog eens goed bekeken, de emballage nog eens gebeld... het was een bon van meer dan 100 euro... Kijk dat is pas een muur!
welke maat heb je?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen hebben. Maar ik vind schoenen zo moeilijk. Ik loop eigenlijk het liefst op mn vans of circa's, maar manlief vindt nu dat ik eens andere schoenen moet kopen dan "skateschoenen". Ik had wel K-swiss gezien, maar dat vond hij hetzelfde als skateschoenen.
En ik heb schoenen gezien met wieltjes eronder, die moet ik gewoon hebben..... Alleen is hij het daar niet zo mee eens. Tot die tijd loop ik dus lekker op mn oude schoenen.
Ik moet het echt niet meer doen nee. Meestal bezwijk ik voor sneakertjes of slippers. Maar nu alweer een hele tijd niet! Gisteren een paar superleuke Gabor-slippers gezien, met sleehak, en die zaten me toch een partij lekkerquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef Reinhilde het volgende:
Syrena, zo erg als jij het hebt heb ikhet gelukkig niet. Ik heb afgeleerd om goedkope schoenen te kopen, het is meestal toch niet echt mooi, en goede schoenen + tas maken je outfit! Ik kan wel heel blij worden van iets leuks scoren in de uitverkoop, zo heb ik 2 weken geleden hele mooie bruine leren ballerina's van Dungelmann gescoord, van 100 euro voor 40 euro.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:40 schreef Ynske het volgende:
schoenen die heb ik echt niet veel
sportschoenen
hockeyschoenen
1 paar nette schoenen
en mijn docs
quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb (denk ik, ben niet thuis nu) zo'n 30 paar schoenen. Ik zal vanavond eens tellen
Wat is een dansmat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:28 schreef Syrena het volgende:
En nu wil ik een dansmatmaar voordat ik die impulsief ga aanschaffen ga ik er eerst een topic over openen. Twijfel nog over DIG of LIF
das leukquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat is een dansmat?![]()
Klinkt interessant! Leg het me eens in je eigen woorden uit als je wil, want vaak snap ik informatie van linkjes niet zo.
Lijkt me inderdaad tof.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
das leuk
[ afbeelding ]
zon ding sluit je aan op je pc, of spelcomputer
op je scherm zie je dan een van die pijlen die overeen komen met een vlak op die mat
en daar moet jij je voet dan opzetten
en dat gaat steeds sneller
moet je echt een enorme conditie voor hebben, maar is wel heel tof!
Wat Ynske zegtquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:16 schreef phluphy het volgende:
[..]
Wat is een dansmat?![]()
Klinkt interessant! Leg het me eens in je eigen woorden uit als je wil, want vaak snap ik informatie van linkjes niet zo.
kun je tegen t bonken er geen deken onder leggen? misschien dat dat ook al een stuk demptquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef Syrena het volgende:
[..]
Wat Ynske zegtIk moet vetjes wegwerken en ik haat sporten maar
van dansen. En zo'n mat kun je voor 20 euro al kopen. En ik las net al dat je je eigen mp3tjes van dansmoves kunt voorzien!! Al moet ik dan nog uitzoeken hoe.
En hopelijk krijg ik dan zo een enorme conditieMaar ik wil eerst weten van de kenners welke mat het beste is en of het erg bonkt, want de buren hebben al genoeg te verduren met een gitaarspelende kerel in huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |