Had het nog niet gezien, maar ik vind het ook wel wat ver gaan, denk ik.quote:
Ja, moeten we ook nog doen inderdaad!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:56 schreef YPPY het volgende:
Ieks, dat is niet leuk Macka.
Wanneer kom je babyzwemmen Troel? Anna mist het echt tijdens de vakantie.
SNOSKOMMERS!!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:10 schreef PM-girl het volgende:
Speciaal voor YPPY: toch wel een andere soort, denk je niet?
quote:
Dat is zeker waar. Voordeel is dat we dezelfde ruimte hebben en al ervaring hebben met die ruimte en kunnen bedenken of we het en hoe we het anders gaan inrichten. Een aantal dingen gaan straks op de overnamelijst voor de nieuwe bewoners. Ik hoop dat er na ons ook gewoon een jong stel komt dat van moderne vloer, leuk tuintje en ikea houdt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:31 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat jullie gaan verhuizen PV. Wel een gedoe idd, maar je gaat er lekker wel op vooruit.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:25 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij draagt Fok geen aansprakelijkheid voor wat de mensen zeggen, dus ik neem aan dat het wel met een sisser af zal lopen
Complimentquote:Een woordvoerder van GroenLinks liet vrijdagavond weten dat Halsema aangifte gaat doen tegen de 'jongerensite' fok.nl.
Dat is cool, zeg!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa wil even tussendoor kwijt dat er dus gisteren iemand in de shop kwam die een foto van KD's tattoo had en exact hetzelfde wilde
Zelfde naam erbij ook?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:50 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa wil even tussendoor kwijt dat er dus gisteren iemand in de shop kwam die een foto van KD's tattoo had en exact hetzelfde wilde
Tattoo topic in LIF staat in de OPquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:43 schreef Belana het volgende:
ik ken die tattoo niet (zal ik wel weer gemist hebben) maarja, als iemand dat mooi vind, ach ja.
Om -em te laten overtrekken? Hee, maar da's leuk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 05:14 schreef Suzziieee het volgende:
Hij heeft mijn arm,net onder mijn metallica tattoo,gesigneerd! Dus morgen ff een ritje naar de tattooshop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |