abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60835476
....'t blijkt dat de onderste plank ook nog achterstevoren zat... @: had ik niet eens gezien.
AnywayZzz... lief heeft het verholpen. Wel jammer van de gaatjes aan de voorkant van die planken nu

Achja... wat maakt het uit.... over ong. twee maanden gaan we weer verhuizen. We kregen nml een nieuwe woning van de woningbouw aangeboden en het ziet er goed uit. Een kopie van dit huis, maar dan iets efficiënter ingedeeld en nog iets ruimer qua tuin en een uitbouw eraan. Meer in het 'centrum' van dit dorp, dichterbij alles en iedereen. Ik heb er zin in En ook weer niet... vanwege alle rompslomp eromheen. Maar daar kunnen (de meeste van) jullie over meepraten.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60838630
Ik lees net dit in het Parool:
quote:
Opvoeden is hetzelfde als een zwarte kat zoeken in een pikdonkere kamer, terwijl je niet zeker weet of er wel een kat is.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:46:30 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_60838743
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 augustus 2008 @ 22:48:21 #104
24188 Belana
kloon van belana
pi_60838796
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
ik hoop dat je lekker genoten hebt
stormy waters...
sailin'
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:03:48 #105
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60839270
Snoopy . Wij hebben een zwarte kat, die waren we als kitten idd steeds kwijt . Opvoeden vind ik nog steeds moeilijker hoor .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_60839286
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 23:03 schreef Leah het volgende:
Snoopy . Wij hebben een zwarte kat, die waren we als kitten idd steeds kwijt . Opvoeden vind ik nog steeds moeilijker hoor .
Ja maar jij wist dat die kat er WEL was
  donderdag 14 augustus 2008 @ 23:28:44 #107
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60839952
Dat is waar . Alhoewel ik 'm een keer zo kwijt ben geweest dat ik echt dacht dat ie weggelopen was (bolletje wol van 10 weken, kwam nog helemaal niet buiten, maar ja, wie weet had 1 van de kinders de deur open laten staan). Meldpunt vermiste dieren zelfs gebeld, vond ik hem na uren in een kast .

Oh ja, en ik ben idd terug gegaan naar de kapper, vonden ze helemaal niet gek , en nou ben ik weer helemaal hip . Nog wat blond , maar verf over verf over verf leek me nou ook niet zo'n goed idee.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_60846783
Het is hier stil in huis
Amber en Iris zijn allebei op school. Iris voor het eerst naar de psz Peter vond het laatst al tijd voor een nieuwe baby zei hij
pi_60847155
Saartje
pi_60847220
Succes met knutselen dan LadyS
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 09:59:22 #111
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60847288
oeoehh ja ladyS!! superleuk, nog eentje erbij
and i know you want it
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_60847570
Ja, maarr.... zie dan eens hoe groot ze alweer is:

pi_60847600
op de fiets gewoon
o mèn.... ik moet me zelf gewoon even bijelkaar rapen nu hahaha
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:17:15 #114
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60847648
he?? is dat iris
pi_60847740
Huh, is dat Iris? Wat groot is ze! Of Kim zo klein.
pi_60848021

vrijdag 15 augustus 2008 @ 10:37:16 #118
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60848090
Jeutje!! ze gaat ook wel heel hard wat een moppie
pi_60848163
Jeuuuutje, wat worden die kinders snel groot zeg! Mmmm...ik ben het toch met Peter eens LadyS, er kan er vast nog eentje bij

Zo, net gebeld met de Postbank-klantenservice, wat zijn die aardig zeg! "U betaalt ons teveel!" Oké, het scheelde 2 euro, ik heb (had) een losse giropas en een losse creditcard, in 1 pakket is voordeliger en nu betaal ik niets als ik in het buitenland, buiten Europa, geld opneem Fijn als het Amerika-plan doorgaat. En het eerste jaar gratis, alleen vermoed ik dat dat niet klopt, ik betaal dan gewoon 1x niet dubbel, maar ach.

En daar belde ik niet eens voor, ik belde voor onze en/of-rekening, nog steeds geen giropas gekregen. Maar als het goed is komt er een afhaalbericht aan.

En nu vind ik hen aardig en wil ik niet weg bij de Postbank al spaar ik wel ergens anders.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60848571
Straks wordt ht toch echt ING Syrena!
pi_60848609
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2008 10:55 schreef snoopy het volgende:
Straks wordt ht toch echt ING Syrena!
Jaaaaaaaaaa maar die aardige meneer blijft dan gewoon in dienst toch?
Ik hoop alleen dat ze met die irritante reclames gaan stoppen. Jan Mulder
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60848651
AArgh . Ziggo.
  vrijdag 15 augustus 2008 @ 11:31:40 #123
24188 Belana
kloon van belana
pi_60849513
ik heb echt het idee dat als je voorheen van @home of casema kwam dat het rampzalig is met ziggo en als je van multikabel kwam (zoals wij) dat er geen problemen zijn. multikabel was altijd al goed en er is niets varanderd
stormy waters...
sailin'
pi_60849669
Wij hebben ruim 2 weken geleden via internet een wijziging doorgegeven, dat we van alleen tv (ja, eerst casema) nu een alles-in-een pakket wilden, dus met digitale tv, internet en telefoon. Ze zouden vandaag komen installeren. Even nagebeld voor controle; staat er geen afspraak, de hele wijziging is uberhaupt niet eens doorgekomen.
Dat Miepje aan de telefoon zou het even in orde maken, dus weer 5 minuten in de wacht, leest ze voor wat ze besteld heeft, klopt niet, weer in de wacht, nu klopt het wel maar de monteur komt pas eind augustus/begin september nu.

Zo, dat was lekker zeg, het eruit gooien
pi_60851167
Wat is Iris groot!

Witte kat op witte vloer is ook zo leuk. Gelukkig hebben we nu een andere vloer.

Leuk dat jullie gaan verhuizen PV. Wel een gedoe idd, maar je gaat er lekker wel op vooruit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')