quote:Opvoeden is hetzelfde als een zwarte kat zoeken in een pikdonkere kamer, terwijl je niet zeker weet of er wel een kat is.
ik hoop dat je lekker genoten hebtquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
Ja maar jij wist dat die kat er WEL wasquote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:03 schreef Leah het volgende:
Snoopy. Wij hebben een zwarte kat, die waren we als kitten idd steeds kwijt
. Opvoeden vind ik nog steeds moeilijker hoor
.
Jaaaaaaaaaa maar die aardige meneer blijft dan gewoon in dienst toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:55 schreef snoopy het volgende:
Straks wordt ht toch echt ING Syrena!
En die leuke ober was ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:28 schreef Ynske het volgende:
vanmorgen al in t water gelegen
lekker gezwommen, heerlijk gekeuveld, doet een mens goed
hier van casema naar Ziggo over maar zo goed als geen problemen gehad, maar goed, dr hoeft hier ook geen wijziging gedaan te worden
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:04 schreef Troel het volgende:
[..]
En die leuke ober was ook niet verkeerd
Wie weet.... Sterkte met de migraine, en succes met de sollicitatie Buuv!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:![]()
Voor het eerst sinds tijden een migraine-aanval gehad. Manmanman, moet er gewoon de hele dag van bijkomen![]()
Heb gesolliciteerd. Het zal toch geen oorzakelijk verband hebben??
Jeutje, dat klinkt niet lekkerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Wie weet.... Sterkte met de migraine, en succes met de sollicitatie Buuv!
Ik ging vandaag op weg naar een kennismakingsgesprek met een werkgever (voor een kort project op detacheringsbasis) maar ben daar niet aangekomen. Op het station zou ik een andere tram pakken, en ik ben daar zo rot gevallen dat ik af moest bellen. Spier verrekt en si gewricht heeft een optater gehad. Volgende week dan maar een herkansing.
Vind ik ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |