abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60808211
Ziet er mooi uit dutchie.

Sporten is zo fijn, ik ben echt blij als ik weer gewoon kan gaan hardlopen, dat is echt goed. Gelukkig is fietsen tegen de wind in ook goed voor je conditie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_60808739
Wij hadden een tijd geleden toch die Gazelle bakfiets besteld via internet? Nou, de levering werd elke week verschoven en elke keer als ik belde beloofden ze dat hij echt echt echt vrijdag zou komen. Tot 3 x aan toe. Dus gisteren hebben we de hele bestelling gecancelled. Belden ze ons vanavond op om te zeggen dat ze hem toch ineens gevonden hadden in het magazijn ofzoiets Ja, doei
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 augustus 2008 @ 22:38:38 #53
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60810333
terug
doodmoe
een knie zo dik als 3 colaflessen bijeen
maar o zo genoten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:41:08 #54
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60810457
Ynske
Ben trots op je en je colaflessen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 22:53:59 #55
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60810976
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef moussy het volgende:
Rocka, je moet naar dutch om te shoppen!

Mooi hoor dutch! En die tafel
Dat dacht ik ook

Idd mooi dutch! Zo'n winkel past wel bij mijn nespresso
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60810998
Neee.... staat dat ding met alle plankjes erin tegen de muur, heb ik één plank verkeerd om geschroefd met het zaagseluitzicht naar ons toe....
*iii!!!@#$%GRRRRRRRRR!

Ja, dag... 't is al laat en ik moet morgen werken. Bekijk het maar!

trusten
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60811024
klote-IKEA ook
pi_60811260
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:55 schreef snoopy het volgende:
klote-IKEA ook
  woensdag 13 augustus 2008 @ 23:36:14 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60812459
Dutchie, het ziet er echt geweldig uit, ik ben altijd zo benieuwd hoe je zoiets voor elkaar krijgt, maar dat is vast beroepsgeheim?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_60813486
Duchtie wat ziet het er klassiek en smaakvol uit helemaal geweldig !!! heel heel veel s6 en plezier ermee en dat het maar lekker mag lopen.

Hier heb ik al een paar weken achter elkaar te maken met pech...
Je bent linkshandig en je werkt in de horeca....

Eerst val je met een flesje in je handen en snijd zo een adertje open in je hand, dat dus bleef bloeien, en dus ik uiteindelijk op de hap terrecht kwam alwaar ze mijn sneetje geplakt hebben omdat het toch net niet diep genoeg was om te hechten.

en een paar dagen later, verbrand ik mijn linkerduim aan een te heet deksel van een mosselpan, gelijk duim onder de lauwe kraan gehouden en gehouden, maar de pijn ging maar niet weg, en dus ik zalf kreeg waardoor het ietsjes verzachte, de andere dag een grote blaar op mijn duim.

Vanavond ineens veel last aan mijn linkeroog alsof iemand mij een blauw oog geslagen heeft, heel vervelend, en vooral pijnlijk.

Luchtbel (zal eerdaags eens die cd van sneeuwitje terug op de post doen naar jullie )
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_60817976
Tip: niet na 21:00 uur proberen een ikeameubel in elkaar te zetten... door mijn stommiteit hebben we nu aan de voorkant op een plank gaatjes van de spijkers... Over een tijdje kan ik hier vast om lachen... nu moet ik eerst naar mn werk.
  Jubileum moderator donderdag 14 augustus 2008 @ 08:59:55 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60818151
Jullie gaan lekker dames met de kasten en Ynske hoe is het met je knie?

Snoop, toevallig dacht ik gisteren weer aan je fiets, ik wilde je net vragen of hij bevalt

De dames en heer zijn heerlijk naar school, Eva onder luid protest (ik wil niet mama! naja je moet nog minstens 12 jaar Eef) en Iris en Bram zijn zingend de klas ingegaan. En ik? Ik geniet even van de stilte met een bakkie koffie Straks enorm schoonmaken en opruimen maar eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_60818218
Oh ja..tis pas 9 uur M`n ritme is een beetje off..we waren hier al om 5.30 wakker en op door mevrouw stemband
Saartje
pi_60818233
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:

Snoop, toevallig dacht ik gisteren weer aan je fiets, ik wilde je net vragen of hij bevalt

De dames en heer zijn heerlijk naar school, Eva onder luid protest (ik wil niet mama! naja je moet nog minstens 12 jaar Eef) en Iris en Bram zijn zingend de klas ingegaan. En ik? Ik geniet even van de stilte met een bakkie koffie Straks enorm schoonmaken en opruimen maar eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
Dat duurt hier nog een week.....
En voor de oudste twee..Maar geloof dat ze 't wel lekker vind even een weekje alleen met mama en "de kleintjes"
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60818265
Hier vannacht ook weer prut, 3x wakker...

Maneki, als madam hier zo vroeg wakker is dan leg ik haar gewoon nog even naast me, meestal gaat ze dan wel weer slapen. Half 6 is echt geen opsta tijd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:07:38 #66
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60818275
quote:
... even niks, alleen ik, FOK, en koffie....

en daarnaast wilde ik dat ik een beter humeur had...
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60818299
Oh en morgen is het alweer weekend!! Zo heerlijk om daar weer naar uit te kijken. Ondanks dat het herfstweer is en dat ik morgen met de kat naar de dierenarts moet, vind ik het heerlijk dat ik weer lekker een dag lang kan tutten met Jen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 augustus 2008 @ 09:11:37 #68
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60818344
quote:
nog altijd wat dik, pijnlijk om te bewegen maar al een stuk beter dan gister
heb vannacht met een koelblok erop geslapen

het was echt leuk, omdat nu nog vakantie is zijn alle groepen nog samen aan het trainen.
mannen vrouwen goed slecht
echt leuk, een partijtje van dik 1,5 uur gespeeld en lekker wat ballen tegen gehouden.
ik ben zeker volgende week weer van de partij!
quote:

fijn dat bram en iris zingend zijn gegaan
en Eva, ze zal het toch ook wel naar haar zin hebben toch?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60818359
tip: koop een kast die ze bij je thuis in elkaar komen zetten
Deze, maar dan wit:

Maneki, 5.30 uur en ook nog net het zwemmen gemist dus

Ik zit hier ook met rust, koffie en FOK! Wat een gek idee. Ik heb het gevoel dat ik iets MOET doen. Maar ik hoef niks
pi_60818431
Ik zit te twijfelen om morgen te gaan zwemmen met Jen... Maar alleen is zo alleen, en langer dan 10 minuten in het water zitten we toch niet. Verder is er nu geen babyzwemmen, dus ik neig meer naar niet gaan zwemmen dan wel.
  Jubileum moderator donderdag 14 augustus 2008 @ 09:18:40 #71
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_60818469
Ik vind kasten in elkaar zetten juist heel erg leuk

Met Eva komt het vast wel goed hoor Ynske, ze is alleen heel erg van de NEEEEEE lately. Deze fase duurt al vanaf september vorig jaar en volgens mij zijn we over het hoogtepunt heen. We waren laatst op stap met een vriendin van me, die een 3 jarig jongetje heeft en we zagen gelijk op welk niveau Eva nu zit Allebei 3, allebei zeer dramatisch NEEEEE kunnen gillen op elke vraag die je stelt. Alles is NEE en WIL NIET.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 14 augustus 2008 @ 09:22:25 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60818543
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef dutchie het volgende:
Ynske
Ben trots op je en je colaflessen.
Dank je
zo voelde ik me ook stom dat ik er zo tegenop kan hikken, iets met nieuw enzo, ben iig heel blij gegeaan te zijn
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 14 augustus 2008 @ 09:44:02 #73
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_60818940
Lois hier nog zo'n iemand. Was zo trots dat ik zelf de stoeltjes in elkaar heb gedraaid en andere klusjes zelf heb kunnen klaren. Zit je daar met de schroevedraaier, waterpas, boormachine (en dan even checken of die het wel doet, alleen maar om te laten horen dat je aan het boren bent. Ik dat vrouwtje. )

Snoopy, die kast is echt heel mooi. Duur? Of mag ik dat niet vragen? Ik zoek nl. ook nog zoiets voor alle troeplosse dingen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_60818972
Wij hebben wel genoeg kasten geschroefd voor de komende tig jaar vind ik zelf.
En eh ja die kast is wel duur
pi_60818983
Wat zou ik willen dat ik lekker thuis zat met koffie en Fok en verder niets...maar hier gewoon werk en tussendoor fokken en koffiedrinken.

bijna weekend
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')