Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 13 augustus 2008 20:28 schreef moussy het volgende:
Rocka, je moet naar dutch om te shoppen!
Mooi hoor dutch! En die tafel![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
Jullie gaan lekker dames met de kastenen Ynske hoe is het met je knie?
Snoop, toevallig dacht ik gisteren weer aan je fiets, ik wilde je net vragen of hij bevalt![]()
De dames en heer zijn heerlijk naar school, Eva onder luid protest (ik wil niet mama! naja je moet nog minstens 12 jaar Eef) en Iris en Bram zijn zingend de klas ingegaan. En ik? Ik geniet even van de stilte met een bakkie koffieStraks enorm schoonmaken en opruimen maar eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
... even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
nog altijd wat dik, pijnlijk om te bewegen maar al een stuk beter dan gisterquote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:59 schreef Lois het volgende:
Jullie gaan lekker dames met de kastenen Ynske hoe is het met je knie?
fijn dat bram en iris zingend zijn gegaanquote:Snoop, toevallig dacht ik gisteren weer aan je fiets, ik wilde je net vragen of hij bevalt![]()
De dames en heer zijn heerlijk naar school, Eva onder luid protest (ik wil niet mama! naja je moet nog minstens 12 jaar Eef) en Iris en Bram zijn zingend de klas ingegaan. En ik? Ik geniet even van de stilte met een bakkie koffieStraks enorm schoonmaken en opruimen maar eerst even niks, alleen ik, FOK, en koffie....
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 22:41 schreef dutchie het volgende:Ynske
Ben trots op je en je colaflessen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |