quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Hoeveel bloedende gapende wonden heeft die stift/pen aangeraakt? En was het op een open wond van jezelf?
Ik zou me er niet zo druk over maken.Nu is het toch al te laat en ik neem aan dat je van tevoren toch wel een beetje steriel gemaakt bent dmv alcohol (?).
Huh, welke brug, welk plaatsje dan?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Suug! Ik zit je vakantiefoto's op je site te bekijken en je bent gewoon op een van mijn allerfavorietste plaatsen in Frankrijk geweest!![]()
Ik herkende de brug al op de eerste foto!
Fijn Sugar!quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:04 schreef Sugar het volgende:
KP, ik ben nu gewoon met Storm alleen hier, dat is ook al best bijzonder en leuk.Maria halen we om 12.15 weer op en brengen we (als het gewoon goed voelt voor haar) om 13.15 weer naar school. Dan gaat Storm slapen en heb ik volledige rust.
![]()
Maar het gaat dus hartstikke goed tot nu toe, want geen tranen bij het afscheid. FIJN!
Dat soort dingen zijn nooit leuk....quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:55 schreef Reinhilde het volgende:
[..]
Fijn Sugar!
Faja, getver... de rillingen lopen over mijn rug..
Gisteren een emotioneel zware dag gehad.. spullen verdelen van mijn overleden oma. Pff. Dat doet stiekem toch wel meer met je dan dat je denkt. Ik ben vooral heel erg blij met een paar hele mooie foto's!
De watervallen bij La Roque sur Ceze, de cascades de Sautadet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:08 schreef Sugar het volgende:
[..]
Huh, welke brug, welk plaatsje dan?
Of bedoel je spuuglokje misschien? Of een andere vakantie?Ik snap het even niet, maar: leukl!
Nee, het was ook heel raar om door de boerderij te lopen zonder Oma.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Dat soort dingen zijn nooit leuk....
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:02 schreef Webkim het volgende:
Kwam een lief kneuterig liedje voorbij op Lowlands op tv net.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou loop ik straks de hele dag te fluiten...
*heb het hele weekend al de ik-had-ook-op-lowlands-willen-zijn-kriebels*
k ben nog nooit op zo'n festival geweest, maar ergens zou ik dat best wel eens willen doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nou loop ik straks de hele dag te fluiten...
*heb het hele weekend al de ik-had-ook-op-lowlands-willen-zijn-kriebels*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |