abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60912666
Kwam een lief kneuterig liedje voorbij op Lowlands op tv net.
*KLIK*
Zo cool in een volle tent, met goed geluid (itt to dit filmpje) en duizenden meefluitende menschjes. Zie 3 voor 12.nl. De zanger heet Lucky Fonz III. En ik vind -em nu al leuk.

[ Bericht 13% gewijzigd door Webkim op 18-08-2008 00:07:58 ]
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:44:54 #252
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60913452
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hoeveel bloedende gapende wonden heeft die stift/pen aangeraakt? En was het op een open wond van jezelf?
Ik zou me er niet zo druk over maken. Nu is het toch al te laat en ik neem aan dat je van tevoren toch wel een beetje steriel gemaakt bent dmv alcohol (?).

Nee ik maak me dr ook totaal niet druk om!Ik vertrouw Eus dat ie wel weet wat ie doet

Was meer omdat ik Yns dr vraag niet echt kon beantwoorden...en jij ben een expert
  maandag 18 augustus 2008 @ 07:08:09 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60915536
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Suug! Ik zit je vakantiefoto's op je site te bekijken en je bent gewoon op een van mijn allerfavorietste plaatsen in Frankrijk geweest! Ik herkende de brug al op de eerste foto!
Huh, welke brug, welk plaatsje dan?
Of bedoel je spuuglokje misschien? Of een andere vakantie? Ik snap het even niet, maar: leukl!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60915902
Ga je wat leuks doen met Storm vandaag ? En dan rond 15.00 uur Maria ophalen van school ??
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:04:02 #255
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60917035
KP, ik ben nu gewoon met Storm alleen hier, dat is ook al best bijzonder en leuk. Maria halen we om 12.15 weer op en brengen we (als het gewoon goed voelt voor haar) om 13.15 weer naar school. Dan gaat Storm slapen en heb ik volledige rust. Maar het gaat dus hartstikke goed tot nu toe, want geen tranen bij het afscheid. FIJN!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60918044
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:04 schreef Sugar het volgende:
KP, ik ben nu gewoon met Storm alleen hier, dat is ook al best bijzonder en leuk. Maria halen we om 12.15 weer op en brengen we (als het gewoon goed voelt voor haar) om 13.15 weer naar school. Dan gaat Storm slapen en heb ik volledige rust. Maar het gaat dus hartstikke goed tot nu toe, want geen tranen bij het afscheid. FIJN!
Fijn Sugar!

Faja, getver... de rillingen lopen over mijn rug..

Gisteren een emotioneel zware dag gehad.. spullen verdelen van mijn overleden oma. Pff. Dat doet stiekem toch wel meer met je dan dat je denkt. Ik ben vooral heel erg blij met een paar hele mooie foto's!
pi_60918091
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:55 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Fijn Sugar!

Faja, getver... de rillingen lopen over mijn rug..

Gisteren een emotioneel zware dag gehad.. spullen verdelen van mijn overleden oma. Pff. Dat doet stiekem toch wel meer met je dan dat je denkt. Ik ben vooral heel erg blij met een paar hele mooie foto's!
Dat soort dingen zijn nooit leuk....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:56:05 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60919685
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 07:08 schreef Sugar het volgende:

[..]

Huh, welke brug, welk plaatsje dan?
Of bedoel je spuuglokje misschien? Of een andere vakantie? Ik snap het even niet, maar: leukl!
De watervallen bij La Roque sur Ceze, de cascades de Sautadet.
Wij zijn jarenlang steeds een paar dagen op de camping in La Roque geweest. Ik wilde dit jaar ook weer, maar dat was met Sasha even nog niet handig, maar we waren daar wel in de buurt (zijn nog in Goudarque gaan lunchen) en heb mezelf beloofd dat de we volgende keer Frankrijk toch echt daar langs gaan. Ik vind het gewoon een heerlijk gebied.
pi_60920972
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Dat soort dingen zijn nooit leuk....
Nee, het was ook heel raar om door de boerderij te lopen zonder Oma.
Ben wel blij dat het nu achter de rug is (want ik kan verder toch niet echt helpen met sjouwen/schoonmaken/etc.).
Vanavond even lekker niets, behalve tegen lief aankruipen op de bank met een kopje thee, verheug me daar nu al op.
pi_60921948
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:02 schreef Webkim het volgende:
Kwam een lief kneuterig liedje voorbij op Lowlands op tv net.
Nou loop ik straks de hele dag te fluiten...

*heb het hele weekend al de ik-had-ook-op-lowlands-willen-zijn-kriebels*
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:22:53 #261
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60921983
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef TearSong het volgende:

[..]

m2
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 13:24:59 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60922043
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef TearSong het volgende:

[..]

k ben nog nooit op zo'n festival geweest, maar ergens zou ik dat best wel eens willen doen
maar ik durf zo ontzettend niet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_60922185
Faya wat klink dat vreselijk zeg! Ik zag er ook niks over op at5. Welk deel van de hoofdstad is het?
* Stiemie houdt ramen en deuren voorlopig goed gesloten*

Reinhilde sterkte Is vaak heel emotioneel, maar het is zo mooi om een paar spulletjes te hebben waardoor je regelmatig met een glimlach aan iemand terug denkt
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:57:33 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60922933
Sta ik net helemaal klaar om even wat boodschapjes te gaan doen, bedenk ik me ineens dat ik helemaal niet kan autorijden met mijn teen nog...
En dus ben ik maar even lopend naar de supermarkt gestrompeld voor een paar kleine dingetjes en is het wachten/hopen tot F. zich wat beter voelt (die heeft de halve nacht op/voor de wc doorgebracht) of hij mee kan. Het zijn echt wel nodige dingen, zoals kattevoer enzo.
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:03:06 #265
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60923076
Oh shit, BE. Jullie treffen het wel, he?
Misschien anders albert laten komen? 't Is toch pokkeweer, dan mag het.

Maria kwam vrolijk de school uit om 12.15, at zingend haar boterham en stapte weer parmantig het klaslokaal in, nadat ze Storm en mij een dikke kus gegeven had. Onze heldin!
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:08:48 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60923215
Fijn dat het zo goed gegaan is met Maria!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:10:04 #267
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60923259
de hockeydames hebben weer gewonnen

fijn dat maria het goed doet

BE, idd is de AHbezorgdienst niets voor deze keer?
ze brengen tot in de keuken dat hebben ze hier 1 keer gedaan toen de lift kapot was daarna niet meer
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:14:17 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60923372
Goeie suggestie, daar zou ik nou nooit aan denken, maar de gewone boodschappen zijn het punt niet echt, de supermarkt zit op strompelafstand. Het gaat om het kattenvoer (dat moet bij de dierenwinkel vandaan) en ik moet naar de bank voor een random reader omdat ik niet meer kan internetbankieren en ik geen idee heb hoe het ervoor staat.
Dat zijn dingen die prima aan te wandelen zijn normaal, maar nu met die voet dus niet. En Sasha kan nog niet mee op de fiets (geen zitje en hij is ook nog niet stevig genoeg wrsch) en dus is de auto de enige optie.

Het gaat met F. op zich wel aardig geloof ik, maar die zei al. Ik blijf wel even in de auto zitten wachten dan.

Het is echt een kneuzenkermis hier nu. Hij is vorige week zaterdag met een vrijgezellenfeestje op zijn scheen gevallen en zijn onderbeen is nu nog steeds superdik en bijna zwart van de blauwe plekken dus hij strompelt ook. Maar kan gelukkig wel autorijden.
pi_60923387
I Albert.nl

We laten hier eens in de zoveel tijd een hele bulk zooi komen (sap, kattenbakstenen, schoonmaakzooi, nutrilon en andere zware spullen) En soms als we een feestje hebben ofzo. Het is niet goedkoop maar je spaart er zoveel tijd mee dat ik het helemaal geweldig vind
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:17:52 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60923501
Vrienden van mij zweren er idd ook bij.
Ik denk daar gewoon niet aan. Net als naar de aldi of de lidl gaan, komt gewoon niet in me op. Ik kies voor de hele makkelijke supermarkt hier om de hoek.

Maar voor kattebakzooi enzo is het idd mss wel een hele slimme tip!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:21:33 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60923653
goed dat je het zegt kattenbakzooi, moet ik ook nog even halen voor Saar
en de rest van de boodschappen dat is vaak t enige dat me er toe dwingt om de deur uit te gaan
moet zometeen ook weer, iets met anders geen avondeten

de aldi en de lidl liggen hier op evenveel afstand als een jumbo hoogvliet c1000 en ah
maar heb geen vaste winkel.
de hoogvliet valt de groente en vlees zo enorm tegen
jumbo heeft of teweinig brood of t ziet er niet lekker uit
c1000 valt in avondvlees tegen
en de ah vind ik best duur
aldi en lidl doe ik heel veel voor afbakbroodjes, drinken, wcspul
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60923811
Ik ben zwaar Lidl/Aldi-fan, maar dat komt omdat ik kan kicken op weinig geld uitgeven. Aan bepaalde dingen dan he. Mijn geliefde deelde deze afwijking niet, totdat hij terugkwam van zijn reis Nu koopt hij blij en zonder morren overhemden bij de H&M, die staan 'm nog hardstikke leuk ook en een paar weken geleden zelfd een shirt in de uitverkoop bij Men At Work voor.... een tientje

We hebben alleen nog geen oplossing voor spijkerbroeken. We hebben er allebei van de H&M, en die dragen we niet, omdat ze gewoon niet mooi en lekker zitten Ik heb er nu twee van Esprit en die zitten goed en zijn niet heel absurd duur (nou ja, 75 euro de ene en de andere in de uitverkoop 50), maar voor the man in tha house zijn we nog zoekende.

En ik moet stoppen met goedkope schoenen te kopen Ik kan op de meeste paren maar 10 minuten lopen en dat is zonde. Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60923825
Stiemie, dank je, en je beschrijft het ook precies goed!
BE, sterkte met de ziekenboeg thuis!

En Albert, goh, goed idee voor straks als ik echt een gestrande walvis ben, en als baby er net is.
pi_60923826
We gaan hier ook eens in de zoveel tijd bergen inslaan bij de Lidl. Keukenrollen, vuilniszakken, wc-papier, schoonmaakmiddel, wc-blokjes kan me allemaal niet zoveel schelen van welk merk het is. En lekker goedkoop daar

Albert neemt trouwens ook lege flessen weer mee terug. Ook erg handig
pi_60923874
Maar we blijven wel gadgetfreaks enzo, en dit weekend ook weer DVD's gekocht, Free Record Shop is evil met zijn 3 voor 25 euro-acties.

En nu wil ik een dansmat maar voordat ik die impulsief ga aanschaffen ga ik er eerst een topic over openen. Twijfel nog over DIG of LIF
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')