abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 20:39:06 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_60886317
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:27 schreef miss_sly het volgende:
Dat is meer een poffertjeskraam
Da;s weer een andere kijk op de kraamweek
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:22:38 #202
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60887137
Ff patsen met mijn foto's

Met Lars!

Beetje wazige foto met James!

De Handtekening van James..voor altijd in permanente inkt

Meer op mijn hyves

[ Bericht 16% gewijzigd door Suzziieee op 17-08-2008 17:34:07 ]
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 21:34:47 #203
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60887397
Leuk hoor Suzziieee
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60887555
22:15 Nova: Driek. Dat mogen we natuurlijk niet missen, straks
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_60888041
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 09:27 schreef Sugar het volgende:
Oeh, wat stoer Suzie! En u dus ook meteen de tattoo doen, wat dapper en leuk!

Ik heb het nummer 'Geen kind meer' van Karin Bloemen aan, wat een tranentrekker. Kennen jullie het? Ik zal wel een labiel wrak zijn, maar o lala, wat een tranen!
Yup...... staat al tijden op mn hyves met de sterfdatum van mama...Voor papa K's choice met Dad. Dat is ook gespeeld in de kerk namens mij..... beschrijft wel een beetje boel mijn band die ik met 'm had
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60889122
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Nou, dat was niet heel indrukwekkend. Ik vond de man die hem interviewde nou ook niet echt symphatiek. Steeds bleef hij hem maar aanvallen. Opnieuw en opnieuw en opnieuw. Een kwartier lang hoor je steeds dezelfde vragen met dezelfde antwoorden. Alleen werd de vraagstelling steeds een nuance agressiever/sarcastischer. Maargoed, die Driek is wel de lul nu. Hééft hij eens publiciteit, is het negatieve!

AnywayzZ, Suzie echt gaaf hoor. Bij die foto met James trek je echt zo'n gezicht van: wow, dat ik hier nu sta....

Lowlands boft tot nu toe wel met het weer, hé? Of is het daar nu pokkenweer?

-edit: ik ben trouwens op zoek naar een topic waar ik ooit helemaal dubbel van "lach".
iemand weidde daarin uit over wat er allemaal gebeurt met een vrouw die is bevallen. ik weet niet meer hoe het topic heette en van wie die post was. volgens mij ging het over wat mannen moeten verwachten bij een bevalling ofzo...?
weet iemand over welk topic ik het heb? dan kan ik hem meteen bookmarken! soms heb je ff humor nodig...

[ Bericht 17% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 16-08-2008 23:23:37 (vraagje) ]
pi_60889919
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

-edit: ik ben trouwens op zoek naar een topic waar ik ooit helemaal dubbel van "lach".
iemand weidde daarin uit over wat er allemaal gebeurt met een vrouw die is bevallen. ik weet niet meer hoe het topic heette en van wie die post was. volgens mij ging het over wat mannen moeten verwachten bij een bevalling ofzo...?
weet iemand over welk topic ik het heb? dan kan ik hem meteen bookmarken! soms heb je ff humor nodig...
Bedoel je deze?
Tips voor nieuwe papa's, hoe met zwangere mama om te gaan
Hardloper.
IG @webkim
pi_60889940
was dat niet het topic van Muus voor Boebidoe?
Deze? Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Saartje
pi_60889988
Dat zal -em zijn Maneki! waar heb je die vandaan gegoocheld?
Hardloper.
IG @webkim
pi_60890082
Zoeken op Muus + Boebiedoe
Saartje
pi_60890123
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_60890137
Ja, als je onthouden hebt wie de hoofdrolspelers waren kan dat natuurlijk. Heb de tranen bijna over mijn wangen biggelen trouwens. Toptopic.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 17 augustus 2008 @ 00:31:17 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_60890782
Heerlijk topic
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 17 augustus 2008 @ 02:19:56 #214
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60892410
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

AnywayzZ, Suzie echt gaaf hoor. Bij die foto met James trek je echt zo'n gezicht van: wow, dat ik hier nu sta....

Ja...dat had ik ook wel ff.... James kwam als laatste..ze kwamen om en om zeg maar...en met de andere 3 op de foto die gingen naast je staan en klik foto! Heel leuk natuurlijk... Maar James.. En ik ging als 2e op de foto..de eerste vrouw... en hij pakt je gewoon ff goed beet!!

pi_60894088
Ik heb je foto's even bekeken, Suzie. Leuk zeg

James
  zondag 17 augustus 2008 @ 09:54:28 #216
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60894719
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
was dat niet het topic van Muus voor Boebidoe?
Deze? Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Ah ja! Die was het: MUUS! Dank U
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:37:22 #217
24188 Belana
kloon van belana
pi_60896541
Suyzziieee, wat cooooolll!!! echt gaaf zeg
stormy waters...
sailin'
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:07:56 #218
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60897045
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 23:58 schreef Webkim het volgende:
Ja, als je onthouden hebt wie de hoofdrolspelers waren kan dat natuurlijk. Heb de tranen bijna over mijn wangen biggelen trouwens. Toptopic.
Ik ben verslaafd aan lol. Van de week werd ik weer herinnerd aan het bezichtiging van een huis in Alphen aan de Rijn. omfg! Vreselijk lelijk huis!
Behang geel, oranje, rood, roomwit. Overal schrootjes beplakt met behang die niet bleef plakken, bladderende verf. Scheuren in de muren en plafond. Lekvlekken van de badkamer boven de keuken. Schuur met gaten in het dak. Stinken! Stank in de tuin. De muur van het huis hangt vol met foto's van tig kinderen, waarvan wij ons even later afvragen waar die slapen. Misschien ook wel een paar in de schuur. We zijn boven en in een donkere kamer zonder raam ( kamer was ws ooit als badkamer bedoeld) en er ligt op bed een mottige kat die amper beweegt. Mogelijk overleden ofzo... Twee stappen die kamer in ligt een hoopje dat doorgaat voor kattenkots/diarree. De makelaar ging er niet op en wij wilden hem niet in verlegenheid brengen. De beste man gedroeg zich al de hele tijd met een air van: 'ik weet ook wel dat dit huis verschrikkelijk is, maar ik probeer er het beste van te maken.' De man stapt binnen en zet zijn keurige schoen precies in de hoop....
De bezichtiging eindigt met de makelaar voor ons uit op de trap, 'hink hink'. Wij doen dappere pogingen onze buik vast te houden van het lachen. Hetgeen niet goed gelukt is...
Terwijl de makelaar zijn schoenzool schoonmaakt met een zakdoekje, schudden wij zijn verkeerde hand en haasten de voordeur uit. Buiten barsten wij in lachen uit!
Vraagprijs van dit huis: ca. ¤ 200.000,-
pi_60897110
PV! Staat het op Funda?
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 17 augustus 2008 @ 12:15:33 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60897170
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:11 schreef Webkim het volgende:
PV! Staat het op Funda?
Nee, het is twee jaar geleden. We waren met spoed op zoek naar een woning, we woonden beiden nog bij de ouders en Kendahl was al op komst

Zo was er nog een huisje. Piepklein, dat je ook snapt dat het "slechts" ¤159.000,- kostte...
Wij lopen de trap op en midden op de trap op 1.60m hoogte bevindt zich een steunbalk. De toenmalige eigenaar: 'ja, je zou er een stuk uit kunnen zagen. een poortje van maken o.i.d.'
pi_60897734
Dat is een grap, je gaat je dan bijna afvragen waar de verborgen camera verstopt is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:43:24 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60899939
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:43 schreef YPPY het volgende:
Dat is een grap, je gaat je dan bijna afvragen waar de verborgen camera verstopt is.
Idd! Ik heb wel huizen bezichtigd waarbij er een redelijkere vraagprijs was. Een huis van ¤145.000,-. En dan moest er nog ¤40.000,- tegenaan gekwakt worden en dan was het "leefbaar" geworden.
We hebben ook een keer een huis gezien, daar vroegen ze ¤179.000,- voor en dat was heel gezellig. Wel kleine kamertjes boven. Maar mooie keuken, knus tuintje, muren gewoon met witte verf en geen paaskleuren ofzoiets. Alleen was er de vloer, die liep af. Makelaar begon daar uiteraard niet uit zichzelf over En als ik zeg: 'die liep af', bedoel ik dat ook. Want om precies te zijn liep de houdbaarheidsdatum van die vloer af. Als het parket, dat prachtig mooi was, weg zou halen, zou je daaronder een verrotte vloer aantreffen. Makelaar tuitte zijn lipjes en zei: 'och, er moet wel even een nieuw vloertje in. nieuwe balken en nieuw beton storten.' Waarop wij tegen elkaar zeiden: 'Och...weer een paar duizend euro er tegenaan...'

edit: oh oh, en dan die huizen die op de foto gigantisch lijken! Maar als je gaat kijken heb je alleen maar bewondering voor de fotograaf en niet het huis.
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:33:54 #223
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_60900797
PV ken jij het Funda-topic hier op Fok! wel? Daar krijg je soms ook erg bewondering voor de fotografen maar ook voor de creatieve manieren vaninrichten die sommige mensen hebben
En een 7-ling, jongens daar moet ik toch echt niet aan denken hoor!
Iemand nog wat leuks of gezelligs te melden? Ik ben wel toe aan wat vrolijks!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_60901745
Ik zat afgelopen week te kijken naar Nu We Er Toch Zijn (Zweden) en daar vertelde een pas bevallen vrouw dat je in Zweden v i j f t i e n maanden zwangerschapsverlof krijgt. Je moet het met je partner onderling verdelen en je hoeft niet alles ineens op te nemen; je mag daar acht jaar over doen. En in de tussentijd mag je werkgever je niet ontslaan.
Topland!

Verder leuks: sinds we twee weken geleden de plonsbak onder de hideous waterspuwer (zat er al toen we het huis kochten!) hebben gedempt hebben we niet 1 kikker meer in huis gehad.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 17 augustus 2008 @ 16:22:54 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60901860
Er zat bij mij op yoga een Finse vrouw. Die baalde echt dat ze in Nederland zwanger was. Die had ook weetikniet hoelang verlof. (Maar ik blijf erbij, ik vond de 3 maanden zo leuk en fijn omdat het ook weer ophield.)

Die makelaarsverhalen!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60901896
Suzzieee wat ontzettend leeeeuukk!! Leuke foto's op je hyves hoor!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:03:44 #227
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60902680
Suzziee, ik zie alleen kruisjes. En aangezien ik geen Hyves heb, kan ik de foto's daar ook niet bewonderen. Ik ben nu wel nieuwsgierig geworden!
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:21:18 #228
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_60903004
Suzziieee, wat gaaf!
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:23:25 #229
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60903040
Mag je als je geen hyves hebt daar ook niet rondsnuffelen? Zal deze links van hyves ff aanpassen naar die photobucket .. ik zie ook alleen nog maar kruisjes...
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:32:41 #230
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60903224
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:23 schreef Suzziieee het volgende:
Mag je als je geen hyves hebt daar ook niet rondsnuffelen? Zal deze links van hyves ff aanpassen naar die photobucket .. ik zie ook alleen nog maar kruisjes...
Het lukte nu wel, misschien omdat je de link gaf van de juiste pagina.
Leuk! Ik moet alleen bekennen dat ik geen enkele van die gasten ken.
... ♥ ik mis je ♥
pi_60903231
Ik heb ook geen hyves maar ik kan Suzziieee's foto's wel gewoon bekijken hoor

edit: ah ok, al gelukt zie ik...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 augustus 2008 @ 17:35:05 #232
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60903264
heel vaag hier doen ze het ook gewoon en ik hyve niet

suzie hebben ze nu gewoon over de handtekening heen getatoeeerd? dus dat als malletje ofzo gebruikt?
is het dan niet erg dat je open huid in contact komt met de inkt vana de handtekening?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:40:10 #233
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60903344
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:32 schreef phluphy het volgende:

[..]

Het lukte nu wel, misschien omdat je de link gaf van de juiste pagina.
Leuk! Ik moet alleen bekennen dat ik geen enkele van die gasten ken.
Ah...de link had ik niet veranderd van me hyves Maar ze zitten volgens mij een beetje te klooien daar bij hyves...Vannacht waren ze ook met het fotogedeelte van hyves bezig..Ben telkens dingen kwijt en ff later is het erweer,de kruisjes hier opeens,foto's uren geleden upgeload die er nog steeds niet opstaan.. Maar ja...dat komt vast wel weer goed

Maakt niet uit hoor dat je ze niet kent! Als ik ze maar ken
pi_60903392
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Rare snuiter....
  zondag 17 augustus 2008 @ 17:46:33 #235
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60903444
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:35 schreef Ynske het volgende:
heel vaag hier doen ze het ook gewoon en ik hyve niet

suzie hebben ze nu gewoon over de handtekening heen getatoeeerd? dus dat als malletje ofzo gebruikt?
is het dan niet erg dat je open huid in contact komt met de inkt vana de handtekening?
Hij was na het concert al een heel stuk vervaagd...en gelukkig had mijn tattoo man net een afzegger toen ik langsging voor en afspraak en dus gelijk kon gaan zitten (anders week of 6-7 wachten en dat had de handtekening echt niet overleefd)

Hij heeft hem inderdaad gewoon overgetrokken...dat wilde ik ook zo!Wou gewoon echt de handtekening die die gezet had hebben.Hij heeft er verder niets over gezegd dat het kwaad kon ofzo,en mijn tattooman is daarin geen prutser of iemand die maar wat doet,dus ik ga dr van uit dat het wel goedkomt.

Misschien dat Rocka daar een beter antwoord op kan geven
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 augustus 2008 @ 17:56:01 #236
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60903603
hier een handige actie, deed de lamp net aan, pats geen licht meer
en laat ik nu geen reservelampen hebben liggen
Today is life -

Dale Carnegie
  zondag 17 augustus 2008 @ 18:06:53 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60903799
Suug! Ik zit je vakantiefoto's op je site te bekijken en je bent gewoon op een van mijn allerfavorietste plaatsen in Frankrijk geweest! Ik herkende de brug al op de eerste foto!
  zondag 17 augustus 2008 @ 20:33:41 #238
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60906839
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:33 schreef Saffier het volgende:
PV ken jij het Funda-topic hier op Fok! wel? Daar krijg je soms ook erg bewondering voor de fotografen maar ook voor de creatieve manieren vaninrichten die sommige mensen hebben
En een 7-ling, jongens daar moet ik toch echt niet aan denken hoor!
Iemand nog wat leuks of gezelligs te melden? Ik ben wel toe aan wat vrolijks!
Ik ga meteen ff kijken in het Fundatopic....
pi_60907557
Yeah ik weet weer dat ik in het slechts aangeschreven stuk van onze hoofdstad woon. Op nog geen honderd meter (we hebben er zicht op) van waar wij wonen blijkt volgens de verhalen dat er vandaag een kind van een jaar of 6 vastgebonde en wel is gevonden. Forensische politie erbij, busjes vol met mensen, alles afgezet, helikopter met infrarood of warmte dinges die hier rondjes bleef vliegen. No way dat mijn kinderen buiten ons hek mogen spelen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 augustus 2008 @ 21:07:09 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60907608
Jeetje Faja
dat wil je toch niet meemaken
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60907750
Daar waar het gebeurd is zijn al meerdere dingen gebeurd in de afgelopen jaren (sommige kwamen er in meerdere bodybags uit) maar sinds ze een brug er naar toe hebben geplaatst lijkt het wel tig keer erger te zijn geworden. En het is zo dichtbij, het zal je kind maar wezen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 17 augustus 2008 @ 21:14:10 #242
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60907783
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:12 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daar waar het gebeurd is zijn al meerdere dingen gebeurd in de afgelopen jaren (sommige kwamen er in meerdere bodybags uit) maar sinds ze een brug er naar toe hebben geplaatst lijkt het wel tig keer erger te zijn geworden. En het is zo dichtbij, het zal je kind maar wezen.
t lijkt me vreselijk, juist omdat t zo dichtbij is
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60907931
Er staat niks over op AT5 Faja? Of kijk ik niet goed?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:34:44 #244
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60908275
Brrrr. Eng hoor...
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:38:22 #245
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_60908367
Jakkes Faja.... Dat zou mij ook een naar gevoel bezorgen....
pi_60908940
Ik kon er ook al niks over vinden op internet of tv maar het was een heel politie circus hiervoor de deur. Misschien staat het as woensdag wel in de westerpost of echo. Iemand kwam vertellen dat ze een kind vastgebonden hadden gevonden. In welke staat dat was weet ik niet maar het lijkt me dat er genoeg aan de hand was.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:57:02 #247
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_60910703
Wat gruwelijk Faja! Hou je kinderen inderdaad maar binnen de poort. Bah, je mot er niet aan denken.

Iets leuks: Lief heeft van zijn werk een bon gekregen voor een weekendje weg, vanwege zijn overwerk enzo. Dus ik heb net gespeurd en gespeurd en nu hebben we besloten naar Brugge te gaan. 2 overnachtingen, zonder kinderen. Dus 2 (TWEE! ) keer uitslapen. (Je kunt allerlei arrangementen kiezen, we gaan nu voor het historisch logeren weekend! Heb er nu al zin in terwijl het officiele boekje nog niet eens binnen is. )
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_60910754
Oeh leuk Brugge! Lekker eten en leuk winkelen. En nou ja, leuk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:27:33 #249
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60911768
Getver Faja! Brrrrrrrrr....
  zondag 17 augustus 2008 @ 23:31:17 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60911871
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 17:46 schreef Suzziieee het volgende:

[..]

Hij was na het concert al een heel stuk vervaagd...en gelukkig had mijn tattoo man net een afzegger toen ik langsging voor en afspraak en dus gelijk kon gaan zitten (anders week of 6-7 wachten en dat had de handtekening echt niet overleefd)

Hij heeft hem inderdaad gewoon overgetrokken...dat wilde ik ook zo!Wou gewoon echt de handtekening die die gezet had hebben.Hij heeft er verder niets over gezegd dat het kwaad kon ofzo,en mijn tattooman is daarin geen prutser of iemand die maar wat doet,dus ik ga dr van uit dat het wel goedkomt.

Misschien dat Rocka daar een beter antwoord op kan geven
Hoeveel bloedende gapende wonden heeft die stift/pen aangeraakt? En was het op een open wond van jezelf?
Ik zou me er niet zo druk over maken. Nu is het toch al te laat en ik neem aan dat je van tevoren toch wel een beetje steriel gemaakt bent dmv alcohol (?).
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_60912666
Kwam een lief kneuterig liedje voorbij op Lowlands op tv net.
*KLIK*
Zo cool in een volle tent, met goed geluid (itt to dit filmpje) en duizenden meefluitende menschjes. Zie 3 voor 12.nl. De zanger heet Lucky Fonz III. En ik vind -em nu al leuk.

[ Bericht 13% gewijzigd door Webkim op 18-08-2008 00:07:58 ]
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 18 augustus 2008 @ 00:44:54 #252
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_60913452
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hoeveel bloedende gapende wonden heeft die stift/pen aangeraakt? En was het op een open wond van jezelf?
Ik zou me er niet zo druk over maken. Nu is het toch al te laat en ik neem aan dat je van tevoren toch wel een beetje steriel gemaakt bent dmv alcohol (?).

Nee ik maak me dr ook totaal niet druk om!Ik vertrouw Eus dat ie wel weet wat ie doet

Was meer omdat ik Yns dr vraag niet echt kon beantwoorden...en jij ben een expert
  maandag 18 augustus 2008 @ 07:08:09 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60915536
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Suug! Ik zit je vakantiefoto's op je site te bekijken en je bent gewoon op een van mijn allerfavorietste plaatsen in Frankrijk geweest! Ik herkende de brug al op de eerste foto!
Huh, welke brug, welk plaatsje dan?
Of bedoel je spuuglokje misschien? Of een andere vakantie? Ik snap het even niet, maar: leukl!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60915902
Ga je wat leuks doen met Storm vandaag ? En dan rond 15.00 uur Maria ophalen van school ??
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:04:02 #255
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60917035
KP, ik ben nu gewoon met Storm alleen hier, dat is ook al best bijzonder en leuk. Maria halen we om 12.15 weer op en brengen we (als het gewoon goed voelt voor haar) om 13.15 weer naar school. Dan gaat Storm slapen en heb ik volledige rust. Maar het gaat dus hartstikke goed tot nu toe, want geen tranen bij het afscheid. FIJN!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_60918044
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:04 schreef Sugar het volgende:
KP, ik ben nu gewoon met Storm alleen hier, dat is ook al best bijzonder en leuk. Maria halen we om 12.15 weer op en brengen we (als het gewoon goed voelt voor haar) om 13.15 weer naar school. Dan gaat Storm slapen en heb ik volledige rust. Maar het gaat dus hartstikke goed tot nu toe, want geen tranen bij het afscheid. FIJN!
Fijn Sugar!

Faja, getver... de rillingen lopen over mijn rug..

Gisteren een emotioneel zware dag gehad.. spullen verdelen van mijn overleden oma. Pff. Dat doet stiekem toch wel meer met je dan dat je denkt. Ik ben vooral heel erg blij met een paar hele mooie foto's!
pi_60918091
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:55 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Fijn Sugar!

Faja, getver... de rillingen lopen over mijn rug..

Gisteren een emotioneel zware dag gehad.. spullen verdelen van mijn overleden oma. Pff. Dat doet stiekem toch wel meer met je dan dat je denkt. Ik ben vooral heel erg blij met een paar hele mooie foto's!
Dat soort dingen zijn nooit leuk....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 augustus 2008 @ 11:56:05 #258
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60919685
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 07:08 schreef Sugar het volgende:

[..]

Huh, welke brug, welk plaatsje dan?
Of bedoel je spuuglokje misschien? Of een andere vakantie? Ik snap het even niet, maar: leukl!
De watervallen bij La Roque sur Ceze, de cascades de Sautadet.
Wij zijn jarenlang steeds een paar dagen op de camping in La Roque geweest. Ik wilde dit jaar ook weer, maar dat was met Sasha even nog niet handig, maar we waren daar wel in de buurt (zijn nog in Goudarque gaan lunchen) en heb mezelf beloofd dat de we volgende keer Frankrijk toch echt daar langs gaan. Ik vind het gewoon een heerlijk gebied.
pi_60920972
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 10:58 schreef Ticootje het volgende:
Dat soort dingen zijn nooit leuk....
Nee, het was ook heel raar om door de boerderij te lopen zonder Oma.
Ben wel blij dat het nu achter de rug is (want ik kan verder toch niet echt helpen met sjouwen/schoonmaken/etc.).
Vanavond even lekker niets, behalve tegen lief aankruipen op de bank met een kopje thee, verheug me daar nu al op.
pi_60921948
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:02 schreef Webkim het volgende:
Kwam een lief kneuterig liedje voorbij op Lowlands op tv net.
Nou loop ik straks de hele dag te fluiten...

*heb het hele weekend al de ik-had-ook-op-lowlands-willen-zijn-kriebels*
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:22:53 #261
56471 pinquit
oh my lama!
pi_60921983
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef TearSong het volgende:

[..]

m2
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 13:24:59 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60922043
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 13:21 schreef TearSong het volgende:

[..]

k ben nog nooit op zo'n festival geweest, maar ergens zou ik dat best wel eens willen doen
maar ik durf zo ontzettend niet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60922185
Faya wat klink dat vreselijk zeg! Ik zag er ook niks over op at5. Welk deel van de hoofdstad is het?
* Stiemie houdt ramen en deuren voorlopig goed gesloten*

Reinhilde sterkte Is vaak heel emotioneel, maar het is zo mooi om een paar spulletjes te hebben waardoor je regelmatig met een glimlach aan iemand terug denkt
  maandag 18 augustus 2008 @ 13:57:33 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60922933
Sta ik net helemaal klaar om even wat boodschapjes te gaan doen, bedenk ik me ineens dat ik helemaal niet kan autorijden met mijn teen nog...
En dus ben ik maar even lopend naar de supermarkt gestrompeld voor een paar kleine dingetjes en is het wachten/hopen tot F. zich wat beter voelt (die heeft de halve nacht op/voor de wc doorgebracht) of hij mee kan. Het zijn echt wel nodige dingen, zoals kattevoer enzo.
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:03:06 #265
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_60923076
Oh shit, BE. Jullie treffen het wel, he?
Misschien anders albert laten komen? 't Is toch pokkeweer, dan mag het.

Maria kwam vrolijk de school uit om 12.15, at zingend haar boterham en stapte weer parmantig het klaslokaal in, nadat ze Storm en mij een dikke kus gegeven had. Onze heldin!
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:08:48 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60923215
Fijn dat het zo goed gegaan is met Maria!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:10:04 #267
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60923259
de hockeydames hebben weer gewonnen

fijn dat maria het goed doet

BE, idd is de AHbezorgdienst niets voor deze keer?
ze brengen tot in de keuken dat hebben ze hier 1 keer gedaan toen de lift kapot was daarna niet meer
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:14:17 #268
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60923372
Goeie suggestie, daar zou ik nou nooit aan denken, maar de gewone boodschappen zijn het punt niet echt, de supermarkt zit op strompelafstand. Het gaat om het kattenvoer (dat moet bij de dierenwinkel vandaan) en ik moet naar de bank voor een random reader omdat ik niet meer kan internetbankieren en ik geen idee heb hoe het ervoor staat.
Dat zijn dingen die prima aan te wandelen zijn normaal, maar nu met die voet dus niet. En Sasha kan nog niet mee op de fiets (geen zitje en hij is ook nog niet stevig genoeg wrsch) en dus is de auto de enige optie.

Het gaat met F. op zich wel aardig geloof ik, maar die zei al. Ik blijf wel even in de auto zitten wachten dan.

Het is echt een kneuzenkermis hier nu. Hij is vorige week zaterdag met een vrijgezellenfeestje op zijn scheen gevallen en zijn onderbeen is nu nog steeds superdik en bijna zwart van de blauwe plekken dus hij strompelt ook. Maar kan gelukkig wel autorijden.
pi_60923387
I Albert.nl

We laten hier eens in de zoveel tijd een hele bulk zooi komen (sap, kattenbakstenen, schoonmaakzooi, nutrilon en andere zware spullen) En soms als we een feestje hebben ofzo. Het is niet goedkoop maar je spaart er zoveel tijd mee dat ik het helemaal geweldig vind
  maandag 18 augustus 2008 @ 14:17:52 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_60923501
Vrienden van mij zweren er idd ook bij.
Ik denk daar gewoon niet aan. Net als naar de aldi of de lidl gaan, komt gewoon niet in me op. Ik kies voor de hele makkelijke supermarkt hier om de hoek.

Maar voor kattebakzooi enzo is het idd mss wel een hele slimme tip!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:21:33 #271
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60923653
goed dat je het zegt kattenbakzooi, moet ik ook nog even halen voor Saar
en de rest van de boodschappen dat is vaak t enige dat me er toe dwingt om de deur uit te gaan
moet zometeen ook weer, iets met anders geen avondeten

de aldi en de lidl liggen hier op evenveel afstand als een jumbo hoogvliet c1000 en ah
maar heb geen vaste winkel.
de hoogvliet valt de groente en vlees zo enorm tegen
jumbo heeft of teweinig brood of t ziet er niet lekker uit
c1000 valt in avondvlees tegen
en de ah vind ik best duur
aldi en lidl doe ik heel veel voor afbakbroodjes, drinken, wcspul
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60923811
Ik ben zwaar Lidl/Aldi-fan, maar dat komt omdat ik kan kicken op weinig geld uitgeven. Aan bepaalde dingen dan he. Mijn geliefde deelde deze afwijking niet, totdat hij terugkwam van zijn reis Nu koopt hij blij en zonder morren overhemden bij de H&M, die staan 'm nog hardstikke leuk ook en een paar weken geleden zelfd een shirt in de uitverkoop bij Men At Work voor.... een tientje

We hebben alleen nog geen oplossing voor spijkerbroeken. We hebben er allebei van de H&M, en die dragen we niet, omdat ze gewoon niet mooi en lekker zitten Ik heb er nu twee van Esprit en die zitten goed en zijn niet heel absurd duur (nou ja, 75 euro de ene en de andere in de uitverkoop 50), maar voor the man in tha house zijn we nog zoekende.

En ik moet stoppen met goedkope schoenen te kopen Ik kan op de meeste paren maar 10 minuten lopen en dat is zonde. Zucht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60923825
Stiemie, dank je, en je beschrijft het ook precies goed!
BE, sterkte met de ziekenboeg thuis!

En Albert, goh, goed idee voor straks als ik echt een gestrande walvis ben, en als baby er net is.
pi_60923826
We gaan hier ook eens in de zoveel tijd bergen inslaan bij de Lidl. Keukenrollen, vuilniszakken, wc-papier, schoonmaakmiddel, wc-blokjes kan me allemaal niet zoveel schelen van welk merk het is. En lekker goedkoop daar

Albert neemt trouwens ook lege flessen weer mee terug. Ook erg handig
pi_60923874
Maar we blijven wel gadgetfreaks enzo, en dit weekend ook weer DVD's gekocht, Free Record Shop is evil met zijn 3 voor 25 euro-acties.

En nu wil ik een dansmat maar voordat ik die impulsief ga aanschaffen ga ik er eerst een topic over openen. Twijfel nog over DIG of LIF
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_60923892
Reinhilde het is ook handig om tijdens je verlof wat dingen te maken en die in de vriezer te gooien (lasagna, bakjes pastasaus, quiche, soep, stamppot) dan hoef je als je kleine er is alleen even *ping* en klaar is je avondeten
pi_60923956
Ik heb nu een superleuk spijkerrokje aan van de Zeeman. 8 euro en nog stretch ook
Dat is wel een criterium hoor, het moet wel om aan te zien zijn en van een beetje redelijke kwaliteit.

Ik heb vandaag ook m'n zomerjas van 4.50 euro aan (ook Zeeman, korting op korting...). Ik was alleen eventjes vergeten dat ik al drie zomerjassen had
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:31:41 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60923977
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:26 schreef Stiemie het volgende:
We gaan hier ook eens in de zoveel tijd bergen inslaan bij de Lidl. Keukenrollen, vuilniszakken, wc-papier, schoonmaakmiddel, wc-blokjes kan me allemaal niet zoveel schelen van welk merk het is. En lekker goedkoop daar

Albert neemt trouwens ook lege flessen weer mee terug. Ook erg handig
kijk das handig
ik ben heel goed in het verzamelen van die dingen
iig wel handig als je soms even geen geld hebt en dan de flessen gaat inleveren om boodschappen van te doen
althans iin mijn studententijd was dat erg handig
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60923981
Goed idee! Ik ga er vast over nadenken wat ik eens in zal vriezen
pi_60924020
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef Ynske het volgende:

[..]

kijk das handig
ik ben heel goed in het verzamelen van die dingen
iig wel handig als je soms even geen geld hebt en dan de flessen gaat inleveren om boodschappen van te doen
althans iin mijn studententijd was dat erg handig
Ik had een muur van bierkratten.... Na inleveren werd de bon nog eens goed bekeken, de emballage nog eens gebeld... het was een bon van meer dan 100 euro... Kijk dat is pas een muur!
pi_60924120
Syrena, zo erg als jij het hebt heb ikhet gelukkig niet. Ik heb afgeleerd om goedkope schoenen te kopen, het is meestal toch niet echt mooi, en goede schoenen + tas maken je outfit! Ik kan wel heel blij worden van iets leuks scoren in de uitverkoop, zo heb ik 2 weken geleden hele mooie bruine leren ballerina's van Dungelmann gescoord, van 100 euro voor 40 euro.
pi_60924145
Mijn ouders zijn ook zo goed in het opsparen van leeggoed. Ik ergerde me daar altijd enorm aan, dus ik breng alles vrij snel weg.
pi_60924156
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik had een muur van bierkratten.... Na inleveren werd de bon nog eens goed bekeken, de emballage nog eens gebeld... het was een bon van meer dan 100 euro... Kijk dat is pas een muur!
Hehehe
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:40:48 #284
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60924253
schoenen die heb ik echt niet veel
sportschoenen
hockeyschoenen
1 paar nette schoenen
en mijn docs
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60924256
Ik moet ook nieuwe schoenen hebben. Maar ik vind schoenen zo moeilijk. Ik loop eigenlijk het liefst op mn vans of circa's, maar manlief vindt nu dat ik eens andere schoenen moet kopen dan "skateschoenen". Ik had wel K-swiss gezien, maar dat vond hij hetzelfde als skateschoenen.

En ik heb schoenen gezien met wieltjes eronder, die moet ik gewoon hebben..... Alleen is hij het daar niet zo mee eens. Tot die tijd loop ik dus lekker op mn oude schoenen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:41:41 #286
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60924282
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet ook nieuwe schoenen hebben. Maar ik vind schoenen zo moeilijk. Ik loop eigenlijk het liefst op mn vans of circa's, maar manlief vindt nu dat ik eens andere schoenen moet kopen dan "skateschoenen". Ik had wel K-swiss gezien, maar dat vond hij hetzelfde als skateschoenen.

En ik heb schoenen gezien met wieltjes eronder, die moet ik gewoon hebben..... Alleen is hij het daar niet zo mee eens. Tot die tijd loop ik dus lekker op mn oude schoenen.
welke maat heb je?
daar heb ik er nog een paar van liggen in 39 maar daar doe ik niets mee
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60924298
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:36 schreef Reinhilde het volgende:
Syrena, zo erg als jij het hebt heb ikhet gelukkig niet. Ik heb afgeleerd om goedkope schoenen te kopen, het is meestal toch niet echt mooi, en goede schoenen + tas maken je outfit! Ik kan wel heel blij worden van iets leuks scoren in de uitverkoop, zo heb ik 2 weken geleden hele mooie bruine leren ballerina's van Dungelmann gescoord, van 100 euro voor 40 euro.
Ik moet het echt niet meer doen nee. Meestal bezwijk ik voor sneakertjes of slippers. Maar nu alweer een hele tijd niet! Gisteren een paar superleuke Gabor-slippers gezien, met sleehak, en die zaten me toch een partij lekker Maar ze waren 59.95 nog en het slipper-weer is wel voorbij eigenlijk.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:43:48 #288
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60924356
slippers ja die heb ik ook nog wel, van die simpele teenslippers die lopen als een tierelier
en t weer is idd ervoor vorobij
zit al de hele morgen met pantoffelhonden aan mijn voeten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60924374
Ik mag geen sneakers meer (van mezelf). Al wil ik best graag Vans, die lijken me zo lekker zitten en je voeten lijken er klein in Eerst maar m'n Adidasjes oplopen.

Oké, ik heb gewoon een schoenentic, niet perse een GOEDKOPE schoenentic geloof ik
pi_60924449
Deze, maar dan in het zwart (met zwarte gesp)

Ik heb ook Wolky's, maar die zijn aan vervaning toe
pi_60924484
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:40 schreef Ynske het volgende:
schoenen die heb ik echt niet veel
sportschoenen
hockeyschoenen
1 paar nette schoenen
en mijn docs

Ik heb (denk ik, ben niet thuis nu) zo'n 30 paar schoenen. Ik zal vanavond eens tellen
pi_60924585
Ik tel niet Ik zei wel altijd dat mijn moeder even erg, zo niet erger was. Zij beweerde van niet. Tot ik het huis uit was en ze de zolder gingen opruimen

Zij mag dus ook niks meer kopen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 14:54:25 #293
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60924644
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:48 schreef Reinhilde het volgende:

[..]

Ik heb (denk ik, ben niet thuis nu) zo'n 30 paar schoenen. Ik zal vanavond eens tellen
k roep wel vaker dat ik geen echte vrouw ben
heb dan ook een hekel aan winkelen om kleren of schoenen te kopen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_60924745
Oh ik heb wel veel schoenen, maar ik draag maar 2 paar...

En inderdaad met skateschoenen lijken je voeten veeeeel kleiner. Ik heb trouwens maat 39.

Kleding heb ik zaterdag nog gekocht (of tenminste mama heeft afgerekend). Ik ben geslaagd voor 2 t-shirtjes met knooptjes voor zodat de borst er makkelijk uit kan. Bij de sting in de uitverkoop. Nu heb ik 5 shirtjes om te dragen die makkelijk zijn met borstvoeding.
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:16:12 #295
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60925251
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:28 schreef Syrena het volgende:

En nu wil ik een dansmat maar voordat ik die impulsief ga aanschaffen ga ik er eerst een topic over openen. Twijfel nog over DIG of LIF
Wat is een dansmat? Klinkt interessant! Leg het me eens in je eigen woorden uit als je wil, want vaak snap ik informatie van linkjes niet zo.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 15:18:41 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60925304
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:16 schreef phluphy het volgende:

[..]

Wat is een dansmat? Klinkt interessant! Leg het me eens in je eigen woorden uit als je wil, want vaak snap ik informatie van linkjes niet zo.
das leuk

zon ding sluit je aan op je pc, of spelcomputer
op je scherm zie je dan een van die pijlen die overeen komen met een vlak op die mat
en daar moet jij je voet dan opzetten
en dat gaat steeds sneller
moet je echt een enorme conditie voor hebben, maar is wel heel tof!
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 18 augustus 2008 @ 15:21:23 #297
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_60925362
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef Ynske het volgende:

[..]

das leuk

[ afbeelding ]

zon ding sluit je aan op je pc, of spelcomputer
op je scherm zie je dan een van die pijlen die overeen komen met een vlak op die mat
en daar moet jij je voet dan opzetten
en dat gaat steeds sneller
moet je echt een enorme conditie voor hebben, maar is wel heel tof!
Lijkt me inderdaad tof.
Ik ga Syrena's topic volgen!
... ♥ ik mis je ♥
pi_60925391
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:16 schreef phluphy het volgende:

[..]

Wat Ynske zegt Ik moet vetjes wegwerken en ik haat sporten maar van dansen. En zo'n mat kun je voor 20 euro al kopen. En ik las net al dat je je eigen mp3tjes van dansmoves kunt voorzien!! Al moet ik dan nog uitzoeken hoe.

En hopelijk krijg ik dan zo een enorme conditie Maar ik wil eerst weten van de kenners welke mat het beste is en of het erg bonkt, want de buren hebben al genoeg te verduren met een gitaarspelende kerel in huis.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 15:28:33 #299
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60925591
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat Ynske zegt Ik moet vetjes wegwerken en ik haat sporten maar van dansen. En zo'n mat kun je voor 20 euro al kopen. En ik las net al dat je je eigen mp3tjes van dansmoves kunt voorzien!! Al moet ik dan nog uitzoeken hoe.

En hopelijk krijg ik dan zo een enorme conditie Maar ik wil eerst weten van de kenners welke mat het beste is en of het erg bonkt, want de buren hebben al genoeg te verduren met een gitaarspelende kerel in huis.
kun je tegen t bonken er geen deken onder leggen? misschien dat dat ook al een stuk dempt
t lijkt me idd heel tof
maar of ik daar de discipline voor heb? das net als met de wii kweet niet of ik t dan wel genoeg gebruik zegmaar en dat t niet na n week in de kast ligt stof te happen
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 augustus 2008 @ 15:29:25 #300
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_60925619
ow en ticootje kom jij naar die draagdoekenmeet? zal ik die schoenen dan voor je meenemen? heb ze 1 of 2 keer aangehad, zijn zwart met rood/
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')