Da;s weer een andere kijk op de kraamweekquote:
Yup...... staat al tijden op mn hyves met de sterfdatum van mama...Voor papa K's choice met Dad. Dat is ook gespeeld in de kerk namens mij..... beschrijft wel een beetje boel mijn band die ik met 'm hadquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:27 schreef Sugar het volgende:
Oeh, wat stoer Suzie! En u dus ook meteen de tattoo doen, wat dapper en leuk!
Ik heb het nummer 'Geen kind meer' van Karin Bloemen aan, wat een tranentrekker. Kennen jullie het? Ik zal wel een labiel wrak zijn, maar o lala, wat een tranen!
Nou, dat was niet heel indrukwekkend. Ik vond de man die hem interviewde nou ook niet echt symphatiek. Steeds bleef hij hem maar aanvallen. Opnieuw en opnieuw en opnieuw. Een kwartier lang hoor je steeds dezelfde vragen met dezelfde antwoorden. Alleen werd de vraagstelling steeds een nuance agressiever/sarcastischer. Maargoed, die Driek is wel de lul nu. Hééft hij eens publiciteit, is het negatieve!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
22:15 Nova: Driek. Dat mogen we natuurlijk niet missen, straks
Bedoel je deze?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
-edit: ik ben trouwens op zoek naar een topic waar ik ooit helemaal dubbel van "lach".
iemand weidde daarin uit over wat er allemaal gebeurt met een vrouw die is bevallen. ik weet niet meer hoe het topic heette en van wie die post was. volgens mij ging het over wat mannen moeten verwachten bij een bevalling ofzo...?
weet iemand over welk topic ik het heb? dan kan ik hem meteen bookmarken! soms heb je ff humor nodig...
Ja...dat had ik ook wel ff.... James kwam als laatste..ze kwamen om en om zeg maar...en met de andere 3 op de foto die gingen naast je staan en klik foto! Heel leuk natuurlijk... Maar James..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
AnywayzZ, Suzie echt gaaf hoor. Bij die foto met James trek je echt zo'n gezicht van: wow, dat ik hier nu sta....
Ah ja! Die was het: MUUS! Dank Uquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
was dat niet het topic van Muus voor Boebidoe?
Deze? Van de vrouwen, voor Boebiedoe, ter ondersteuning!
Ik ben verslaafd aan lol. Van de week werd ik weer herinnerd aan het bezichtiging van een huis in Alphen aan de Rijn. omfg! Vreselijk lelijk huis!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:58 schreef Webkim het volgende:
Ja, als je onthouden hebt wie de hoofdrolspelers waren kan dat natuurlijk.Heb de tranen bijna over mijn wangen biggelen trouwens.
Toptopic.
Nee, het is twee jaar geleden. We waren met spoed op zoek naar een woning, we woonden beiden nog bij de ouders en Kendahl was al op komstquote:
Idd! Ik heb wel huizen bezichtigd waarbij er een redelijkere vraagprijs was. Een huis van ¤145.000,-. En dan moest er nog ¤40.000,- tegenaan gekwakt worden en dan was het "leefbaar" geworden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:43 schreef YPPY het volgende:Dat is een grap, je gaat je dan bijna afvragen waar de verborgen camera verstopt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |