quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Om -em te laten overtrekken? Hee, maar da's leuk!
Waarom worden kinderen ook in het weekend zo vroeg wakker? Waarom zijn onze buren terug van vakantie, zodat ik niet meer het gevoel heb half-vrijstaand te wonen? En waarom moet ik van SHE in het weekend heul de dag rijst met knoflook, paprika, bosui en sojasaus eten, ook als ontbijt?![]()
Heerlijk lijkt me dat, maar als ontbijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Mij lijkt het lekkerquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, maar als ontbijt
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:29 schreef Webkim het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En blijkbaar is die DriekOplopers ook nog eindredacteur wat betreft de columns, dus is hij zelf verantwoordelijk voor het plaatsen van zijn eigen column. Maar het is natuurlijk wijs dat Danny een rectificatie heeft geplaatst.Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Die volgen nog! Had de camera van me vriendin bij me...zelf heb ik er geen.En zij is het kabeltje kwijt om de camara uit te lezen,dus moeten we ff langs haar moeder..want die heeft een kaartlezer op haar computer!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:18 schreef prinseszondererwt het volgende:
Wauw Suzziieee! wat een gave ervaring, super! Foto's??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarna weer lekker een stukje fietsen/wandelen/hardlopen!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
Misschien een beetje veel hooi op je vork? Kun je binnenkort ook ergens een stukje Bar-tijd plannen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:40 schreef _Bar_ het volgende:
Volgens mij ben ik een partij ziek aan het worden.... aldoor koppijn, verhoging, moe en totaal futloos voelen, spieren die zeuren, en ook niet uitgeslapen worden hoe lang ik ook slaap....
Nog 2 dagen werken en dan eindelijk 2 dagen vrij, al is dat weekend weer zo goed als volgepland![]()
Maar wel met leuke dingen oa ski of snowboarden.
die bartijd word waarschijnlijk verplaatst, naar later omdat ik straks over 2 weken als enigste overblijf van bedieningsmensenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Misschien een beetje veel hooi op je vork? Kun je binnenkort ook ergens een stukje Bar-tijd plannen?
ik gok dat een keizersnee ook best een zware bevalling kan zijn hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:31 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Wow!! Zeven babies! En dan allemaal idd nog redelijk op gewicht ook!
Pff... wat een zware bevalling... oh... het was een keizersnee. Maar toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |