quote:Op zondag 10 augustus 2008 19:51 schreef Nora.. het volgende:
He, op dat verhaal over 'vrouwen' moet ik toch even reageren hoor :p
Ik heb in twee dagen besloten dat ik het uit moest maken, absoluut niet lang van te voren. In mijn geval is het ook de vrouw die er anderhalve maand later nog elke dag mee bezig is. De man vindt het wel best. Was het maar andersom...
Het duurt evenquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:04 schreef Nora.. het volgende:
Nee, ik ben er nu wel ok mee, hij was niet goed voor mij. Het is alleen zo pijnlijk en zonde allemaal
Maakt het voor jouw afsluiting makkelijker als ze dat gedaan heeft? of zou het je alleen maar harder kwetsen... Ik ben achteraf blij dat ik er deels achter gekomen ben, en dacht in het begin dat dit ook weer een ingang zou opleveren op den duur (zo dacht ik toen :S), maar dat deed het niet en achteraf gezien maar goed ook! Ik denk wel dat het daardoor nog heftiger is geworden en de verwerking langer heeft geduurd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 20:04 schreef Koepert het volgende:
Pff Lucky @ jouw reactie op mijn verhaal, je hebt wel gelijk, als ik daar vanuit ga sluit ik t misschien beter/makkelijker af voor mezelf, maar dat te lezen is toch wel weer ff een knal. Compleet terecht van je opgemerkt echter. Maar dat is t probleem dus ook. Ik heb vermoedens, ik wil er vanuit gaan (voor afsluiting) maar zie haar er eigenlijk niet voor aan om het te doen en weet het ook niet zeker....grrr
Sluit me aan bij Thabrain. Ik ben er ook een hele tijd mee bezig geweest (en soms nog) maar ik heb door al dat denken en piekeren wel weer mezelf kunnen vinden. Duurt even maar dan heb je ook watquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:04 schreef Nora.. het volgende:
Nee, ik ben er nu wel ok mee, hij was niet goed voor mij. Het is alleen zo pijnlijk en zonde allemaal
Dat weet ik dus niet helemaalquote:Op zondag 10 augustus 2008 20:23 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Maakt het voor jouw afsluiting makkelijker als ze dat gedaan heeft? of zou het je alleen maar harder kwetsen... Ik ben achteraf blij dat ik er deels achter gekomen ben, en dacht in het begin dat dit ook weer een ingang zou opleveren op den duur (zo dacht ik toen :S), maar dat deed het niet en achteraf gezien maar goed ook! Ik denk wel dat het daardoor nog heftiger is geworden en de verwerking langer heeft geduurd.
Ik heb het ook gewoon aan mijn ex gevraagd toen ik naar haar toe ging om spullen van mij op te halen. Ik was wel blij om te horen hoe het zat. Het heeft mij toen wel een stuk verder gebracht in het verwerkingsproces.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:00 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet helemaalAan de ene kant zou ik t gewoon wel willen weten. Soort van bevestiging dat ik niet gek was met jaloerse gevoel (want normaal ben ik dat NOOOIT) en dat ik echt kan zeggen; zie je wel ze heeft al n ander, nu ben ik er klaar mee. Buiten dat vind ik t een kwestie van respect naar de ander (mij dus) toe om te zeggen dat ze n ander heeft. Aan de andere kant denk ik dat t een behoorlijk trap op mn kloten zal zijn om erachter komen dat ze me in die zin bedrogen heeft (ook al was t eigenlijk uit, zij gaf ook aan wel verder te willen eventueel) en zo snel al helemaal over me heen is en zelfs een ander heeft.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:17 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik heb het ook gewoon aan mijn ex gevraagd toen ik naar haar toe ging om spullen van mij op te halen. Ik was wel blij om te horen hoe het zat. Het heeft mij toen wel een stuk verder gebracht in het verwerkingsproces.
Ik heb het ook gevraagd, in het begin was het nee, daarna nog vaker gevraagd en ze "bekende" pas toen ik het een en ander zwart op wit had, maar voor mijn gevoel nooit de hele waarheid te horen gekregen. Dat weet ik eigenlijk wel zeker.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja dat is t dus, k heb t gevraagd, toen zij ze ontwijkend nee, maar dat was niet overtuigend, en er zijn gewoon dingen die niet kloppen. Maar ik wil haar wel geloven als ze zegt dat t niet zo is, maar ben op 1 of andere manier nog niet overtuigd. Moet t gewoon aan de kant schuiven denk ik. K heb t gevraagd, ze zei nee en daar moet ik t bij laten.........probeer ik
Ach...toen ik in real life het aan haar vroeg zei ze ook dat er geen ander was. Ik hoorde alleen wat twijfel in haar stem. Ik ben daar met ruzie weg gereden. Toen ik thuis kwam, heb ik nog een gesprekje met haar gehad op msn en gaf ik dus aan dat ik twijfel hoorde in haar stem. Toen kwam het eruit hoor: ze heeft iemand leren kennen waarmee het goed klikt en misschien gaat dat uitgroeien. En het schijnt dat het 1 week nadat het uit ging, is begonnen. Daar had ik eerst mijn twijfels over, maar die heb ik inmiddels naast me neer gelegd.quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja dat is t dus, k heb t gevraagd, toen zij ze ontwijkend nee, maar dat was niet overtuigend, en er zijn gewoon dingen die niet kloppen. Maar ik wil haar wel geloven als ze zegt dat t niet zo is, maar ben op 1 of andere manier nog niet overtuigd. Moet t gewoon aan de kant schuiven denk ik. K heb t gevraagd, ze zei nee en daar moet ik t bij laten.........probeer ik
Lekker laten gaan! En hopen op die middenbalkquote:Op zondag 10 augustus 2008 21:35 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ach...toen ik in real life het aan haar vroeg zei ze ook dat er geen ander was. Ik hoorde alleen wat twijfel in haar stem. Ik ben daar met ruzie weg gereden. Toen ik thuis kwam, heb ik nog een gesprekje met haar gehad op msn en gaf ik dus aan dat ik twijfel hoorde in haar stem. Toen kwam het eruit hoor: ze heeft iemand leren kennen waarmee het goed klikt en misschien gaat dat uitgroeien. En het schijnt dat het 1 week nadat het uit ging, is begonnen. Daar had ik eerst mijn twijfels over, maar die heb ik inmiddels naast me neer gelegd.
Ik heb haar toen op msn gezegd dat ze het gewoon aan hem moest vragen of het wat was tussen hun. Dan zou ze zeker weten of het wat was tussen hun, want daar was ze niet zeker over. Ik heb toen gezegd dat ze hem niet zo in onzekerheid moest latenMaar ze wilde gewoon zien hoe het zou lopen met hem en niet aan hem vragen aan hem hoe het tussen hun zat... Echt...ze is echt zo besluiteloos en weet gewoon niet wat ze wil
Het gaf me destijds ook hoop dat ze nog niks met iemand had. Die hoop heb ik inmiddels naast me neer kunnen leggenHet boeit me allemaal niet meer wat ze uitvreet. Het boeit me niet dat ze misschien met hem ligt te rampetampen in het bed dat ik voor haar heb gekocht. Zolang ze nog maar weet dat ik degene ben die dat bed voor haar heeft gekocht
Wat zij niet weet was dat het niet zo'n goed bed is...de middenbalk die zit niet zo stevig vast
quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:40 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
Lekker laten gaan! En hopen op die middenbalk![]()
Mja die twijfel hoorde ik dus ook wel (of dacht ik te horen) maar toen niet verder op in gegaan. Bijkomend probleem is nu dat ze me zal melden als de kat weer terecht is, maar me verder niet wil spreken. Vlak voordat de stekker eruit ging, dikke ruzie gehad, heb ik dingen gezegd die niet netjes zijn (maar goed; frustratie, gooit dingen eruit, heeft zij ook gedaan) en ze weet niet of ze me dat kan vergeven (ik weet niet eens meer precies wat ik gezegd heb, weet wel dat t niet netjes was) terwijl zij (weliswaar in overspannen toestand) oa gezegd heeft dat ze wou dat ik dood was; dat heb ik toen wel vergeven omdat ze dat tijdens n ruzie eruit gooide. Maar doordat ze mij nu niet meer wil spreken fluistert er een stemmetje; misschien wel omdat t dan makkelijker is om zonder met mij bezig te zijn zich te concentreren op die andere jongen. Maar misschien zijn ze ook wel gewoon vrienden, want ze heeft veel mannelijke vrienden waar ze veel mee samen deed/doet. Dus misschien ben ik ook wel jaloers omdat hij in de picture kwam op het moment dat t uit was en ik uit frustratie met die andere meid had gezoend. Pot verwijt de ketel enzo.....quote:Op zondag 10 augustus 2008 21:35 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ach...toen ik in real life het aan haar vroeg zei ze ook dat er geen ander was. Ik hoorde alleen wat twijfel in haar stem. Ik ben daar met ruzie weg gereden. Toen ik thuis kwam, heb ik nog een gesprekje met haar gehad op msn en gaf ik dus aan dat ik twijfel hoorde in haar stem. Toen kwam het eruit hoor: ze heeft iemand leren kennen waarmee het goed klikt en misschien gaat dat uitgroeien. En het schijnt dat het 1 week nadat het uit ging, is begonnen. Daar had ik eerst mijn twijfels over, maar die heb ik inmiddels naast me neer gelegd.
Ik heb haar toen op msn gezegd dat ze het gewoon aan hem moest vragen of het wat was tussen hun. Dan zou ze zeker weten of het wat was tussen hun, want daar was ze niet zeker over. Ik heb toen gezegd dat ze hem niet zo in onzekerheid moest latenMaar ze wilde gewoon zien hoe het zou lopen met hem en niet aan hem vragen aan hem hoe het tussen hun zat... Echt...ze is echt zo besluiteloos en weet gewoon niet wat ze wil
Het gaf me destijds ook hoop dat ze nog niks met iemand had. Die hoop heb ik inmiddels naast me neer kunnen leggenHet boeit me allemaal niet meer wat ze uitvreet. Het boeit me niet dat ze misschien met hem ligt te rampetampen in het bed dat ik voor haar heb gekocht. Zolang ze nog maar weet dat ik degene ben die dat bed voor haar heeft gekocht
Wat zij niet weet was dat het niet zo'n goed bed is...de middenbalk die zit niet zo stevig vast
Je weet het niet zolang je het niet vraagt. Probeer het gewoon in het gesprek te wurmen als ze je verteld dat de kat terecht is. Vraag eerst gewoon hoe het gaat, begin een gesprek over koestjes en kalfjes en kom dan moet iets zoals:quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:26 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mja die twijfel hoorde ik dus ook wel (of dacht ik te horen) maar toen niet verder op in gegaan. Bijkomend probleem is nu dat ze me zal melden als de kat weer terecht is, maar me verder niet wil spreken. Vlak voordat de stekker eruit ging, dikke ruzie gehad, heb ik dingen gezegd die niet netjes zijn (maar goed; frustratie, gooit dingen eruit, heeft zij ook gedaan) en ze weet niet of ze me dat kan vergeven (ik weet niet eens meer precies wat ik gezegd heb, weet wel dat t niet netjes was) terwijl zij (weliswaar in overspannen toestand) oa gezegd heeft dat ze wou dat ik dood was; dat heb ik toen wel vergeven omdat ze dat tijdens n ruzie eruit gooide. Maar doordat ze mij nu niet meer wil spreken fluistert er een stemmetje; misschien wel omdat t dan makkelijker is om zonder met mij bezig te zijn zich te concentreren op die andere jongen. Maar misschien zijn ze ook wel gewoon vrienden, want ze heeft veel mannelijke vrienden waar ze veel mee samen deed/doet. Dus misschien ben ik ook wel jaloers omdat hij in de picture kwam op het moment dat t uit was en ik uit frustratie met die andere meid had gezoend. Pot verwijt de ketel enzo.....
dat heb je knap gedaan 0,0% contact! Heb ik nu ook gedaan, de controle houden. En ik denk dat we allemaal echt heel erg graag eens een kijkje willen nemen in de gedachten van onze exen. Blijf stiekem zo benieuwd wat zij nu denkt, nu ze weet dat ik er niet meer ben voor haar, maar goed kan alleen maar tegenvallen :p toch blijft die gedachte heel af en toe opspelen over het moment vorige week, dat zij zei het er soms ook nog heel moeilijk mee te hebben. maar goed laten gaanquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:36 schreef Alec690 het volgende:
Oh, hier geen twijfel hoor. Mijn ex lag binnen een week -na dat het uit ging- met een ander te vozen. Notebene degene die ze in eerste instantie heeft afgewezen omdat ze voor mij koos.
Ik was gek op haar, dus alle frustratie, angst, woede, jaloersheid e.d. hoopte zich op. Maarrr... ik heb deze nooit aan haar laten merken. Heb 3 maanden gewoon 0,0% contact gehad. Omdat ik er inmiddels heel luchtig over denk heb ik er geen moeite mee als zij nu contact op neemt.
Vanmiddag noemde ze me nog schat en ze heeft schijnbaar de behoefte om contact te houden met mij. Ik praat wat terug over niets bijzonders, gewoon koetjes en kalfjes praat. Meestal kap ik het gesprek al snel af om naar een vriend of vriendin te gaan.
Ik zou echt heel graag willen weten wat er in haar om gaat. Dat is de enige nieuwsgierigheid die niet weg wilt gaan. Je hebt vragen die je graag beantwoord wil hebben. En dan ook echt met eerlijke antwoorden. Helaas ben ik niet zo om daar over te beginnen, het enige wat ik haar altijd heb laten merken is dat het prima met mij gaat en dat ik zonder haar kan. Inmiddels is dat ook zo, maar de vragen blijven.
ik ken dat soort (vrouw)mensen onderhand wel, alsof ze uit dezelfde fabriek komen ofzo. Ze mist je etc, maar als jij weer contact met hun terugneemt en ook zelf er nog initiatief bijtoont verdwijnen ze weer als sneeuw voor de zon.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:41 schreef Alec690 het volgende:
Tja, in eerste instantie natuurlijk de eerste dagen wel wat contact. In de zin van 'what the fuck is happening?' Maar toen de verwarde / ontkenningsfase voorbij ging en over ging in fase 2, de kutste fase, heb ik geen contact opgenomen.
Ze heeft mij enkele weken geleden nog laten weten dat ze elke dag aan me denkt, dat ze me ontzettend mist en onwijs veel van me houdt. In eerste instantie luchtte dat wel op: het idee dat ze me mist geeft een bepaalde voldoening. Maar goed, het veranderde niets aan de hele situatie. Heb destijds gezegd dat mijn gevoel voor haar ook nog aanwezig is, maar daar kwam verder geen response op.
Ik heb een aantal minuten geleden een nieuwe stap gezet, eentje die me vééééél zwaarder viel dan vooraf gedacht: ik heb haar uit msn verwijderd en geblokkeerd, haar nummer en oude smsjes verwijderd uit m'n mobiel en foto's heel ver weg gestopt. Kortom: ik word minder aan haar herinnert, iets wat me toen ze op vakantie was erg goed deed.
Wel weird: toen ik zojuist op de muis klikte om haar definitief te verwijderen bonkte m'n hart toch wel even iets sneller dan normaal. Nu is het echt over, dat idee.
Ben benieuwt of ze nog actie onderneemt op deze actie, als ik haar goed genoeg ken, wat ik wel denk, dan stuurt ze me over een paar weekjes een boos smsje met de vraag of ik haar geblockt heb. Ik hoop het niet, wil er klaar mee zijn.
niet teveel over laten opfokken....quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:31 schreef Chev het volgende:
wtf.. ik heb net een mail gekregen:
"Ik heb jou verdriet gedaan, maar je hebt mij ook verdriet gedaan en daar ben ik ook boos over.."
Dus nu is het mijn fout?
Snap er geen fuk meer van... weet nu bijna wel zeker dat het ging omdat ik haar beloofd had aan mezelf te werken, dat ik het probeerde maar dat niet alles lukteen ik haar daar verdriet mee gedaan heb ofzo.
Bah zal het wel 15 oktober horen zegt ze.. hoe fukking naief.
Het is altijd heel makkelijk om de fout bij een ander te zoeken.. vooral als je zo vol zit van schuldgevoel(?), verdriet en/of frustraties. Dit waait ook wel weer over...is een fase van het verwerkingsproces!quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:31 schreef Chev het volgende:
wtf.. ik heb net een mail gekregen:
"Ik heb jou verdriet gedaan, maar je hebt mij ook verdriet gedaan en daar ben ik ook boos over.."
Dus nu is het mijn fout?
Snap er geen fuk meer van... weet nu bijna wel zeker dat het ging omdat ik haar beloofd had aan mezelf te werken, dat ik het probeerde maar dat niet alles lukteen ik haar daar verdriet mee gedaan heb ofzo.
Bah zal het wel 15 oktober horen zegt ze.. hoe fukking naief.
Dat heb je jezelf aangedaanquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:07 schreef Koepert het volgende:
Pffff Kut....... Zat n beetje op Partyflock (ja k weet) bij feestjes te neuzen; gistern feestje waar mn ex dus ook is geweest; staat ze op de foto (overigens niet met 'die jongen') en dan heb k toch weer zoiets van; 'slik': maak ik de fout door op n profiel naar oudere foto's te neuzen... . Kom ik haar dus weer tegen (dit keer met n groepje en oa die jongen) KUT.... t is weer mis... t ging de laatste dagen beter, was opgelucht dat de kat terug was. Maar nu...
![]()
Ja herkenbaar dat van de ene week je wel goed voelen en de andere weer niet. Ik heb nu gelukkig al 2 weken dat ik me wel goed voelquote:Op maandag 11 augustus 2008 18:26 schreef lollypops het volgende:
[..]
Het is altijd heel makkelijk om de fout bij een ander te zoeken.. vooral als je zo vol zit van schuldgevoel(?), verdriet en/of frustraties. Dit waait ook wel weer over...is een fase van het verwerkingsproces!
Na het verbreken van mijn relatie 1 maand en bijna 3 weken geleden heb ik nu weer een dip... Zo raar dat je de ene week alles heel goed kunt relativeren en de andere week weer helemaal meegesleept wordt door je emoties en verlangen...
Om nog even kort terug te komen wat beschreven stond in het vorige topic.. Relatiesverbrekers hebben geen liefdesverdriet...![]()
![]()
.. Alles behalve dat
..
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dat heb je jezelf aangedaanMaar dat weet je zelf ook wel
[..]
ThaBrain... ik bedoelde juist ook het tegenovergestelde....!! In het vorige topic ontkrachtte iemand dit...quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:48 schreef ThaBrain het volgende:
tekst.....
Ik ben het niet helemaal met je eens dat relatieverbrekers geen liefdesverdriet voelen. Het ligt er maar net aan hoe de relatie uit gaat. Ik denk dat mijn ex er zeker wel verdriet van heeft gehad. Ze heeft het er echt wel moeilijk mee gehad hoor denk ik. Ik zal het haar vragen de 24ste als ze bij me langs komtDat was ik toch al van plan
Achja...als je last hebt van liefdesverdriet vallen dat soort nummers je opeens heel erg opquote:Op maandag 11 augustus 2008 21:29 schreef Koepert het volgende:
Even tussendoor trouwens. Hoe doen jullie dat met "zielige liedjes"?
Jeroen vd Boom - Het is over
Everlast - Broken
Everlast - Lonely Road zo fucking mooi, maar zwaar om te luisteren
Linkin Park - In the End
System of a Down - Lonely Day
Zijn voor mij echt nummers die een beetje beschrijven hoe ik mij voel. Hebben jullie die ook? En luister je die dan veel (hoewel je weet dat je ervan gaat janken) om je een beetje leeg te janken, of vermijdt je ze als de pest en ga je alleen positieve en andere dingen luisteren?
Soms vind ik t wel prettig om ff op te zetten, maar dan vraag ik me af of ik mezelf daar nu extra mee kwel of juist ff kapot ga en daardoor sneller/beter doorkan...
Deze draaide ik toen ik bij haar thuis was de dag nadat ze het had uitgemaakt. Ik was aan het huilen toen ze binnen kwamquote:There was a time
I had nothing to give
I needed shelter from the storm i was in
And when it all got too heavy
You carried my weight
And i want to hold you
And i want to say
That you are all that i need
For you, I give my soul to keep
You see me, love me
Just the way i am
For you i am a better man
I said you are the reason
For everything i do
I'd be lost, so lost without you
Under the stars
At the edge of the sea
There's no one around
No one but you and me
We'd talk for hours
As time drifts away
I could stay here forver
And hold you this way
Coz you are all that i need
You see me, love me
Just the way i am
For everything i do
Heb daarna nog een post gemaakt:quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:26 schreef lollypops het volgende:
[..]
Het is altijd heel makkelijk om de fout bij een ander te zoeken.. vooral als je zo vol zit van schuldgevoel(?), verdriet en/of frustraties. Dit waait ook wel weer over...is een fase van het verwerkingsproces!
Na het verbreken van mijn relatie 1 maand en bijna 3 weken geleden heb ik nu weer een dip... Zo raar dat je de ene week alles heel goed kunt relativeren en de andere week weer helemaal meegesleept wordt door je emoties en verlangen...
Om nog even kort terug te komen wat beschreven stond in het vorige topic.. Relatiesverbrekers hebben geen liefdesverdriet...![]()
![]()
.. Alles behalve dat
..
Vandaag beredeneerd dat we beiden niet ver genoeg waren om de stap te nemen om samen te wonen.. ik omdat ik te veel met haar bezig was en niet met mijzelf, en zij omdat ze er gewoonweg niet klaar voor was.quote:Op maandag 11 augustus 2008 13:23 schreef Chev het volgende:
Tuurlijk heb ik fouten gemaakt... haar voor mezelf te zetten en voor al het andere om haar te laten zien hoe ver ik met haar wil gaan.. maar dat hielp niet, misschien werkte het wel averechts en was ik niet meer intressant genoeg.
I donno.. niet mijn probleem meer, maar ik geef nog genoeg om haar dat ik het haar duidelijk zou willen maken dat de dingen niet liepen zoals ze moeten, maar dat zal ze zelf moeten ondervinden.
quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:05 schreef Chev het volgende:
@brain
Tja dude ik heb heb mezelf ook in de grond getrapt met muziek van andre hazes.. en het helpt wel muziek, om even helemaal los te laten en je te laten gaan naar mijn idee, zeker de eerste weken.
Mijn vriendin was gek van Celine Dion.. kan daar nu geen nummer van horen, zoals laatst op tv zapte ik spontaan over toen ik daar een liedje van hoor.
Ze zit zo diep in m'n hart gegrift ik krijg er haar niet uit, ondanks dat ze me pijn heeft gedaan.
Soms voel ik me onverschillig aan de oppervlakte maar van binnen voel ik dat ik van haar hield en zij van mij.. maar het was niet bestemd voor elkaar in het hier en nu
Oh nee daar pas ik voorquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
[/b]
[knip]
daardoor moest ik dus nog een keer het hele verwerkingsproces door
[knip]
Die is inderdaad wel heftig..quote:Vooral dit nummer: James Morrison - Better man
There was a time
I had nothing to give
I needed shelter from the storm i was in
And when it all got too heavy
You carried my weight
And i want to hold you
And i want to say
That you are all that i need
You see me, love me
Just the way i am
For everything i do
Under the stars
At the edge of the sea
There's no one around
No one but you and me
We'd talk for hours
As time drifts away
I could stay here forver
And hold you this way
Coz you are all that i need
You see me, love me
Just the way i am
For everything i do
Zo waar ook... ze was de laatste gesprekken zo hard en koud tegen me, omdat ze er klaar mee was, en toch hou ik nog steeds van haar.....quote:Ze zit zo diep in m'n hart gegrift ik krijg er haar niet uit, ondanks dat ze me pijn heeft gedaan.
Soms voel ik me onverschillig aan de oppervlakte maar van binnen voel ik dat ik van haar hield en zij van mij.. maar het was niet bestemd voor elkaar in het hier en nu
quote:Drowning Pool - Reason I'm Alive
Whatever happened to till death do us part?
Together forever slowly severed us apart
You know, dreams are just like lies (dreams are just like lies), when you walk away?
I never want to feel again, as the blackness settles in
And I only have one thing left to say
You're the reason that i'm alive
Twist that knife but I just won't die
You're the reason that i'm alive (reason that I'm alive)
Leave you here as you watch me fly away
Woah-oh, woah-oh, as you watch me fly away
Watch me fly away
Whatever happened to the lies that I believed?
And wasn't it you that said the truth will set us free?
You know, dreams are just like lies (dreams are just like lies), when you walk away?
And we never even had a chance, as the sadness slips away
And I only have one thing left to say
I'm rising up on broken wings
And I'm choking back these empty sins
Well I hope you take this, take this as you want
Watch me fly, watch me fly, watch me fly away
Qua tekst deed t me ook gewoon wat, muziek is wat ruig, maar toch
Volgens mij kan ik het op dit moment zelfs hebben als ze zegt dat ze van me houdt. Tuurlijk...ik hou ook nog steeds van haar. En ik zal het dan vast moeilijk krijgen. Als ik een zwakke dag heb, begin ik misschien wat met haar, maar ik denk dat het er dan op uitdraait dat we het geen maand meer met elkaar uithouden... Het werkt niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 22:20 schreef Chev het volgende:
[..]
Oh nee daar pas ik voor![]()
De enige manier waardoor ik opnieuw door die hele molen ga is als ze zegt dat ze nog van me houd..
En sinds dat niet gebeurd houd het voor mij op.. kan moeilijk tegen verliefdheid opboksenen wil ook niet meer achter iemand aanrennen die mij gedumpt heeft.
Ja ik ben nog gek op haar, maar zie geen toekomst meer met haar op dit moment
Ontkennen heeft inderdaad geen zin, heb ik ook lang gedaan, waardoor het bij mij misschien wel veel langer geduurd heeft. Nu ook al een tijdje geaccepteerd en daardoor wil ik ook geen contact meer met haar, geen offers vanuit mij meerquote:Op maandag 11 augustus 2008 22:11 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
[/b]
zoooo herkenbaar
Je moet naar je dieper liggende gevoel luisteren. Het verwerken ging bij mij een stuk beter toen ik erkende voor mezelf dat ik nog heel veel van haar hield. Daarvoor ontkende ik het voor mezelf en daardoor moest ik dus nog een keer het hele verwerkingsproces door
Maar nu voel ik me weer goed hoor
quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dat weet ik ook donders goed..... Maar k merkte dat ik schrok van die foto. Ik wist dat ze in die tijd ook al met n groepje naar feestjes enzo gingen, en dan zie ik ze staan, groepsfoto, armen om elkaar en dan is t toch ff harder "pats" dan ik dacht..
Maar goed, ze stond verder wel redelijk lachend op de foto maar niet uitbundig, en toen haar kat weg was zei ze ook; dit kan ik er niet ook nog bij hebben. Dus denk dat ze er ergens ook wel mee zit. Maar ik ga gewoon nu mn eigen ding proberen te doen en er mee leren leven dat ik soms foto's tegen kom en dat minder zal vinden.
IK MOET OOK VERDER! ZO BAM!......maar niet te snel
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:02 schreef Alec690 het volgende:
Oke, ik ben heel slecht bezig. En ik weet het gewoon!![]()
Had m'n ex gister verwijderd op MSN, maar even later toch weer toegevoegd.
Ik heb haar verwijderd, alles netjes opgeruimd en ver weg gestopt. Vervolgens kwam ik bij de gespreksgeschiedenis, die ik van A tot Z helemaal doorgelezen heb. Van toen we elkaar net leerde kennen, hoe het serieuzer werd, de afspraken die we maakte ('Kom er aan schat! totzo!') incl. datums die me heel levendig herinneren aan de gebeurtenissen, de periode dat het wat minder ging, de break-up, en de periode daarna die nog vrij recent is... waarin het een en ander nog eens gezegd is. Mán, man...
Ik kan het prima relativeren, de laatste maand té goed... een grote piek gehad. Maar nu toch allemaal even minder. Ik zit nog steeds uitstekend in m'n vel, maar ze doet toch nog steeds meer met me dan ik dacht. Ik voel nu geen onmacht, zoals ik dat eerst voelde. Ik vind het alleen moeilijk om haar compleet uit m'n leven te wissen, ook al zoek ik nooit contact. Zij blijft dat wel regelmatig doen en ik weet niet hoe ik mee daarbij moet voelen...
Alles bij elkaar: Alec690 toch weer even een flinke stap terug in het proces. Zonder hoop dat het goed komt, maar wil het niet uitsluiten. Dát gevoel.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:02 schreef Alec690 het volgende:
Zonder hoop dat het goed komt, maar wil het niet uitsluiten. Dát gevoel.
Als ik dat zo lees ben je nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Er aan denken mag, dat is normaal. Maar je nieuwe vlam moet wel op plek 1 staan. Anders werkt het niet.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:27 schreef teamlead het volgende:ben ik weer ff...
Hoort dit nog bij het "normale" verwerkingsprocesSinds anderhalve week ofzo heb ik "iets" met een ontzettend lieve, mooie, slimme, grappige meid... Ik ken haar anderhalf jaar en opeens sloeg er een vonk over...
Maar toch... er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan m'n ex denk. Iedere dag weer mis ik haar... Ik geloof nog steeds dat wij voor elkaar perfect waren. Door omstandigheden werkte het niet en door mijn eigen stommiteit escaleerde het...
Ik ben dol op m'n nieuwe vlam, maar als ex morgen (of vandaag) zou bellen met de mededeling dat ze me terug wilt, weet ik oprecht niet wat ik zou doen
![]()
En dus voel ik me weer schuldig t.o.v. m'n nieuwe vlam... en als ik bij m'n nieuwe vlam geweest ben, voelt het alsof ik ben vreemdgegaan
Ik word er een beetje moe van....
edit:
dit dus eigenlijk:
[..]
tja.. euh kijk.. daar is het misschien een beetje laat voorquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 00:36 schreef Krekkelens het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees ben je nog niet klaar voor een nieuwe relatie. Er aan denken mag, dat is normaal. Maar je nieuwe vlam moet wel op plek 1 staan. Anders werkt het niet.
Dus hup eerst je ex zover vergeten dat je haar niet terug wilt en dan met iets nieuws beginnen.
Thanks! Ik weet nog niet wat ik met die brief doe, maar denk dat het wss wel beter is om het te laten rusten.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:39 schreef Verloren_onschuld het volgende:
De kunst van het loslaten is eigenlijk in vrijwel ieder geval:
1 contact verbreken
2 eigen leven weer opbouwen: vrienden, uitgaan, dingen alleen doen
Uit opa's oude doos:
Tips:
- Doe vooral dingen alleen en met vrienden en zorg voor een goede mix. Je moet leren op eigen benen te staan en ook weer meer tijd steken in vrienden.
- Hou op met hopen en jammeren en mekkeren bij je ex. Als het goedkomt, kom je elkaar vanzelf weer tegen in het leven. Het klinkt cliché, maar als het goed moet komen KOMT het ook goed, maar zelden/nooit direct na gejammer.
- Probeer geen vrienden te blijven, maar vrienden 'probeer' je ook niet constant vrienden te blijven. Vrienden ben je, of niet.
- Neem het positieve mee van je relatie en laat het negatieve achter. Herinneringen is niets mis mee, maar laat ze je niet belemmeren. Negatieve uitstraling van vorige relaties beperken je omgang met anderen. Let bygones be bygones.
- Probeer je ex geen les meer te leren of dingen in te laten zien. Daar ben jij de persoon niet voor. Rond het voor je zelf netjes af en hou het daarbij. Zoiets kost enkel energie en levert enkel negativiteit rondom je persoon op.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 09:39 schreef Verloren_onschuld het volgende:
De kunst van het loslaten is eigenlijk in vrijwel ieder geval:
1 contact verbreken
2 eigen leven weer opbouwen: vrienden, uitgaan, dingen alleen doen
Uit opa's oude doos:
Tips:
- Doe vooral dingen alleen en met vrienden en zorg voor een goede mix. Je moet leren op eigen benen te staan en ook weer meer tijd steken in vrienden.
- Hou op met hopen en jammeren en mekkeren bij je ex. Als het goedkomt, kom je elkaar vanzelf weer tegen in het leven. Het klinkt cliché, maar als het goed moet komen KOMT het ook goed, maar zelden/nooit direct na gejammer.
- Probeer geen vrienden te blijven, maar vrienden 'probeer' je ook niet constant vrienden te blijven. Vrienden ben je, of niet.
- Neem het positieve mee van je relatie en laat het negatieve achter. Herinneringen is niets mis mee, maar laat ze je niet belemmeren. Negatieve uitstraling van vorige relaties beperken je omgang met anderen. Let bygones be bygones.
- Probeer je ex geen les meer te leren of dingen in te laten zien. Daar ben jij de persoon niet voor. Rond het voor je zelf netjes af en hou het daarbij. Zoiets kost enkel energie en levert enkel negativiteit rondom je persoon op.
Tja.. dat is wel een punt die op me slaatquote:- Probeer je ex geen les meer te leren of dingen in te laten zien. Daar ben jij de persoon niet voor. Rond het voor je zelf netjes af en hou het daarbij. Zoiets kost enkel energie en levert enkel negativiteit rondom je persoon op.
waarom hebben we dan toch die dwang om dat te doen? Ik probeer het niet meer hoor, maar ik had toch vanaf het begin dat het uit was dingen anders aan willen pakken, en dat wil ik nu dus nog allemaal doen, ach ja lesje voor de volgende relatie (mocht die weer stuk lopenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:11 schreef Chev het volgende:
[..]
Tja.. dat is wel een punt die op me slaatheb niet specefiek allerlei dingen gezegt hoor.. maar zou het wel willen, maar dat zal ze niet eens accepteren, dat moet ze zelf ondervinden.
Ja ik denk ook wel dat het zo lang kan duren, misschien nog wel langer. Weet alleen niet of er dan ooit nog een moment komt dat we het er over kunnen hebben... maar ja we'll see. Misschien wel beter van niet danquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:40 schreef Chev het volgende:
@lucky
Denk ook het laatste lucky.. we zijn weer onze oude zelf geworden, en zien nu wat er veranderd is.. waarom heb misschien wel zo fout is gegaan.
Zij heeft dat niet zien gebeuren waarschijnlijk (net als bij mij) dat je in de loop der tijd zoveel anders ben geworden, en ze zal het ook niet accepteren als je haar nu probeerd wat bij te brengen.
Hoorde laatste van iemand dat daar wel 'n jaar overheen kan komen, anders volgen er snel beschuldigingen over en weer en dat houd nooit op en verslechterd te band alleen maar.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:58 schreef Chev het volgende:
Het eeuwe oude spreekwoord:
Als het zo moet zijn dan gebeurd het ook.
*zucht* hebben we lekker wat aan !![]()
Kan haar wel schieten nu op dit moment.. zou heel wat over hebben voor een 'real time' flasback moment
Zou toch mooi zijn he als dat kan? gaat niet meer gebeuren denk ik, ben zelf degene geweest die nu het contact verbroken heeft dus ja.. :Squote:Op dinsdag 12 augustus 2008 17:33 schreef Koepert het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Gewoon meer dan n half jaar terug in de tijd met de kennis van nu en dan weer verder/doorgaan/beginnen
Waarom ben je zo bang? Ben je bang dat je met niemand anders meer wat op kan bouwen? Ben je bang dat je de rest van je leven helemaal alleen blijft?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:20 schreef Koepert het volgende:
Ik ben ergens achter denk ik.....
Ik ben bang.
Bang om mn ex af te sluiten en alles wat daarbij hoort. Ik blijf denken aan de leuke dingen, dromen van de leuke dingen en daardoor vastklampen aan die gedachten, want het was toch zo leuk? De rottigheid en de reden dat het uit is vergeet ik al snel. Ik zit op internet te surfen en te zoeken naar foto's van haar en te kijken of ze online is geweest op hyves, hoewel ik weet dat ik daarvan een trap in mn kloten krijg. Maar ik doe het omdat ik bang ben dat als ik dat niet doe en verder ga en haar afsluit, dat ik dan haar vergeet. Ik hou nog steeds van haar, en hoewel zij moeite moet doen om mij te vergeven zoals ze zegt, en me niet wil spreken eerst, wil ik niet stoppen met aan haar denken. ik moet verder, maar ik durf niet zo goed. ik kan het zonder haar, maar weet ik dat wel heel zeker?
Het is moeilijk om door te gaan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 18:20 schreef Koepert het volgende:
Ik ben ergens achter denk ik.....
Ik ben bang.
Bang om mn ex af te sluiten en alles wat daarbij hoort. Ik blijf denken aan de leuke dingen, dromen van de leuke dingen en daardoor vastklampen aan die gedachten, want het was toch zo leuk? De rottigheid en de reden dat het uit is vergeet ik al snel. Ik zit op internet te surfen en te zoeken naar foto's van haar en te kijken of ze online is geweest op hyves, hoewel ik weet dat ik daarvan een trap in mn kloten krijg. Maar ik doe het omdat ik bang ben dat als ik dat niet doe en verder ga en haar afsluit, dat ik dan haar vergeet. Ik hou nog steeds van haar, en hoewel zij moeite moet doen om mij te vergeven zoals ze zegt, en me niet wil spreken eerst, wil ik niet stoppen met aan haar denken. ik moet verder, maar ik durf niet zo goed. ik kan het zonder haar, maar weet ik dat wel heel zeker?
Zoals sommige weten is het bij mij nu al een half jaar uit, ze is nu een maand of vier hier weg, hele surrealistische tijd geweest, in iedere vorm van contact heb ik altijd hoop gezocht, de moed erin gehouden, mezelf plus mijn omgeving voor de gek gehouden, de meeste mensen dachten dat het al heel snel goed met mij ging, niets is minder waar. Ik heb nu in mijn vakantie de tijd genomen om erover te praten, het te verwerken, het een plaatsje te geven, en de situatie te accepteren zoals hij is. Ik kan blijven klagen over alles, maar moet er toch zelf iets van zien te maken. Ik heb een afscheidsbrief geschreven die ik overigens niet meer ga geven dat is ze niet meer waard na alles wat er gebeurd is, is puur geweest om mijn laatste gevoelens weer te geven. Aan twee dierbare mensen laten lezen, die werkelijk onder de indruk waren en mij ook goed verder geholpen hebben.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:55 schreef Chev het volgende:
Klinkt alsof je het moet afsluiten net als ik.. de ene dag ben ik vet boos, de andere dag verdrietig zoals vanavond, nu voel ik me weer goed, maar hoe ik me morgen voel weet ik niet..
Ik mis haar, ik hou van haar, maar ze is niet meer de persoon wie ik dacht dat ze was, ze is veranderd in iets wat ik niet kan begrijpen.. en dat is misschien ook de bodoeling niet.
We groeien allemaal op met normen en waarden op wat voor mianier dan ook, maar onze impusieve gedachtes en wat de doen kunnen we niet controlleren.
In mijn geval, ze was door iedereen té verwend, ook door mij, ze kreeg heel vaak haar zin, ze maakte geen consessies ook niet voor mij, dat merkte ik pas doen ik het huis had gekocht.
Bij grote veranderingen in het leven zoals keuzes (huis kopen, baan wisselen, onzekerheden, verliefheid) volgt vaak een reactie (actie & reactie).
Misschien leuk om wat te doen voor jezelf, iets op te bouwen, een nieuwe hobbie of uitgaan met vrienden in balans met tijd voor jezelf nemen.
Verdriet hebben is goed om het te verwerken merk ik... mensen praten makkelijker tegen je haha
De mensen die zeggen: het gaat wel over, of je komt wel weer een ander tegen zal je nu niet begrijpen.. deed ik ook niet, toch weet je dat je beter kan krijgen, of er in iedergeval naar kan uitkijken, en de dingen waarvan jij dacht van jezelf (heel belangrijk) dat niet goed was in de relatie kan je meenemen.
Toch blijft het appart.. iedere nieuwe relatie kom je misschien dingen tegen die herken van je vorige partner, misschien ben je er niet klaar voor dan? Dat weet ik ook niet..
Maar als je ze wel tegenkom kan je ze accepteren of kijken of hij met je meegroeid, maar verander hem niet, want dan kan je beter helemaal stoppen, want dan ben je verkeerd bezig.
Succes.. voel je niet schuldig als je met een ander bent of met een ander vrij, zoek zijn foto's niet meer op, wijzig of verwijder je hyves zodat hij hem niet meer kan vinden (en blokkeer hem).
Niet alles hoeft tegelijkertijd.. in mijn geval ben ik er iedere keer weer 2 dagen strondziek van als ik iets van haar hoor al is het een gedagje.. het kost tijd om dit te verwerken en dat dat gaat heel slecht als je nog invloeden heb waaraan je je partner kan herinner heb ik ervaren.. zeker als het een hopelose situatie is
Hoe ben je vandaag de dag door gekomen na gisteravond? Je moest werken toch vandaag? Was dat niet genoeg afleiding?quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef Miesjel het volgende:
Gisteren een hele fijne deksel op mijn kop gekregen. Echt mijn eigen fout, ik hoopte op meer en zag dus ook meer dan er was. We gaan elkaar maandag voor het eerst sinds maanden weer zien. Ik hoop zo dat ik ineens zie dat ze echt niet zo mooi is, dat het leuk er wel vanaf is.. dat het over en sluiten is. Dat is mijn insteek.
En ik zit aan professionele hulp na te denken. Dit holt me helemaal uit, ik heb het idee dat er wat anders aan ten grondslag ligt. Dan maar een keer de modder omhoog halen.
Oh en ik ben volgens mij net zo bang als vele hier.
Agneria, ik wil me toch nog een keertje nader verklaren. PM?
Dan is diegene waarschijnlijk sneller klaar met verwerken...OF diegene is te overhaast een nieuwe relatie begonnen (rebounder) en krijgt al het verdriet later nog een keer over zich heen...het is dan alleen maar uitstel van executie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef agneria het volgende:
Kan je iemands Hyves blokkeren?
En al die foto's die overal nog gewoon staan? En alle spullen die we nog niet hebben uitgewisseld? Het doet gewoon pijn, pijn, pijn en nog eens pijnEn ik wil hem niet terug maar ik wil er wel verdomd graag overheen zijn. Maar als iemand serieus als een andere relatie heeft met slechts een kleine 2 maanden break up, wat heeft die jarenlange relatie dan in godsnaam betekend?
Ja dat kan, dat heeft me ex bij mij gedaan, terwijl zij contact wilde houden op alle mogelijke manieren.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef agneria het volgende:
En al die foto's die overal nog gewoon staan? En alle spullen die we nog niet hebben uitgewisseld? Het doet gewoon pijn, pijn, pijn en nog eens pijnEn ik wil hem niet terug maar ik wil er wel verdomd graag overheen zijn. Maar als iemand serieus als een andere relatie heeft met slechts een kleine 2 maanden break up, wat heeft die jarenlange relatie dan in godsnaam betekend?
Helaas is het niet mogelijk om jezelf te verbieden om op iemands hyves te kijken. Dat was het antwoord wat ik van hyves kreeg. Je kunt hem vragen de hyves prive te maken en hem uit je vriendengroep gooien. Dat is bij mij uiteindelijk ook gebeurd.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef agneria het volgende:
Dat is ook niet altijd alles. Had ik iig de eerste dagen (en nu soms nog) dat je dan toch die hyves gaat opzoeken en haar vriendengroep ziet uitbreiden en je gek maakt met wie dat dan zal zijn en via vrienden van haar kijkt of ze online is geweest of daar gekrabbeld heeft... Maar dat slijt...quote:Op woensdag 13 augustus 2008 07:23 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Helaas is het niet mogelijk om jezelf te verbieden om op iemands hyves te kijken. Dat was het antwoord wat ik van hyves kreeg. Je kunt hem vragen de hyves prive te maken en hem uit je vriendengroep gooien. Dat is bij mij uiteindelijk ook gebeurd.
Oh dat ken ik, echt een hel is dat inderdaad. dat duurt even voordat dat minder wordt, maar het wordt minder. Hoewel ik nu (na 3 weken) t ook nog regelmatig heb (onder de douche denken aan samen douchen, in bed denken aan samen slapen/sex, etc etc)quote:Op woensdag 13 augustus 2008 05:54 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Ja dat kan, dat heeft me ex bij mij gedaan, terwijl zij contact wilde houden op alle mogelijke manieren.
Ik ben kapot, nu me eerste werkdag zo, k ga door een hel, ik wil haar bellen en noem maar op, ik doe het niet, maar wil het zo graag.
Dit gevoel in me lichaam, pffff, trek t eigenlijk niet.
Maar het erge zijn dingen in huis die je aan haar doen herinneren. Als ik douche ruik ik onze douchegel en allemaal zulk soort dingen. afschuwelijk.
Afschuwelijk vind ik het.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 11:12 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh dat ken ik, echt een hel is dat inderdaad. dat duurt even voordat dat minder wordt, maar het wordt minder. Hoewel ik nu (na 3 weken) t ook nog regelmatig heb (onder de douche denken aan samen douchen, in bed denken aan samen slapen/sex, etc etc)
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:39 schreef Chev het volgende:
Stieken hoop ik nog ergens, dat mijn liefde voor haar en haar liefde voor mij (want dat gaat niet zomaar weg toch) blijft en dat ze, wanneer de verliefdheid over is en ze toch naar me terug komt, maar ik ben realisisch genoeg om me daar niet aan vast te houden, want daar word ik niet gelukkig van *zucht*
Tja in mijn situatie koepert, heb ik haar op een 'podiumpje' geplaatst, en haar de meest bijzondere vrouw ter wereld verwende zeg maar.. niet dat ik dat erg vond was ze was zó speciaal voor me, maar zag niet dat ik mezelf op de 2e plek plaatste (zeker de laatste half jaar) als een soort diennaar was ik bezig om haar maar gelukkig te laten voelen, hierdoor voelde ze zich erg speciaal denk ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 08:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Herkenbaar...... Dat heb ik dus ook. Ze is 'zat van mij' , wil me niet meer spreken, heeft t gehad met t gezeur en met mij dus, en gaat verder. En die liefde die er was dan? Want ze zei dus ook nog dat ze vond dat ik de laatste tijd niet meer van haar hield, ik ben bij haar gebleven terwijl ze overspannen was, haar overal bij proberen te helpen, bij haar gebleven omdat ik van haar hield en nog steeds van haar hou godver!
Dat is de goede instellingquote:Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef Miesjel het volgende:
Ik moet me meer bewust worden van mijn eigen geluk. Ik heb het eigenlijk best goed voor elkaar, veel vrienden leuk werk (huisje eventueel later). Vriendin zou welkom zijn, maar het zou een toevoeging moeten zijn op mijn geluk. Niet de oorzaak van.. Maar goed, er zo over praten is makkelijk, het zo voelen niet echt.
Ja het werk is heel erg goed. Ik heb een cursus gedaan daar en kreeg van de collega's nogal positieve feedback. Zo erg dat ik even moest slikken toen ik het las, of de tranen zouden weer rijkelijk gevloeid hebben. Echt heel fijn om te lezen, ik doe blijkbaar toch ergens iets goeds.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 15:56 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dat is de goede instelling
Heb je nu wel genoeg afleiding door je werk?
Hoe graag je ook wilt. Ik zou het niet doen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:57 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Toch twijfel ik of ik maandag wel ga. Of ik haar echt wil zien. Tips en trucs zijn welkom.
Dat laatste kan ik dus met zekerheid ontkennen. Ik ben er bang voor dat ik het echt niet moet doen. Er lijkt me ook maar weinig te winnen nu. Vooral te verliezen.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:45 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Hoe graag je ook wilt. Ik zou het niet doen.
Ik heb zitten denken als me ex me wil zien, nee ik doe het niet.
Het is niet goed. Je krijgt weer sterkere gevoelens vrees ik. Ze komt weer terug in je gedachten. Je gaat weel hele dagen haar denken en je zelf illusies maken.
Tenzij je voor je zelf 100% weet dat je eraan toe bent en dat je niets meer wilt of verwacht.
Dat denk ik dus ookquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dus met zekerheid ontkennen. Ik ben er bang voor dat ik het echt niet moet doen. Er lijkt me ook maar weinig te winnen nu. Vooral te verliezen.
Nou dat betekent dus 1 ding....quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:56 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik dus met zekerheid ontkennen. Ik ben er bang voor dat ik het echt niet moet doen. Er lijkt me ook maar weinig te winnen nu. Vooral te verliezen.
Owjaa ach...schoonoudersquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:06 schreef Chev het volgende:
Crash & Burn.. mijn ex blijft voor de rest van haar leven aan haar ouders geplakt die haar niet het huis uit willen.. en dus elke poging afkeuren en haar onzeker maken, word nu door haar vader compleet geweerd en hij leverd geen enkele cooperatie meer, en verzind dignen over me die niet waar zijn en verteld ze door aan m'n ex.
Erg sneu voor haar..
Doe het niet,de enige die die je er nu mee hebt ben jij! Op dit moment als ik jou verhalen zo lees val je dan echt weer terug. Hou de eer aan jezelf en laat het los, even geen contact, doe dat pas weer als je er echt klaar mee bent.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 17:57 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Toch twijfel ik of ik maandag wel ga. Of ik haar echt wil zien. Tips en trucs zijn welkom.
Ik heb ook gedacht aan een brief schrijven met al mijn frustraties maar ben er niet eens aan begonnen. Leek me beter van niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:19 schreef luckystrike2008 het volgende:
[..]
En zit de laatste week zeker na mijn huilbui weer goed in mijn vel. Ook de brief heb ik niet verstuurd het is klaar!
Kick af! Geniet van je talenten en leer van jezelf te houden zoals je bent! En ik denk dat er geen trucs bestaan in deze situaties
Damn joh.. Tja bij mij was het een goede kennis die al 2 jaar stieken gek was op m'n ex, maar zij koos ervoor om bij hem te zijn i.p.v. mij.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 09:10 schreef Tha023 het volgende: [knip]
Damn.. ze is je dus voor geweest.. ze was bang in een gat te vallen en niemand meer over te hebben en doet jouw dit dus aan ipv er tijd overheen te laten gaan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
[knip]
Die van mij heeft onze ringen ergens opgeborgen (die ik haar terug gegeven heb) en alle sierraden die ik voor haar gekocht had, op een plek weet ze zelf niet eens meer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:47 schreef Koepert het volgende:
Die gedachten of "die ander" zijn zo herkenbaar, maakt jezelf kapot en helpt niks, maar is zo moeilijk niet te doen... Ik heb t ook. Na vannacht dronken te hebben gesmst dus ff contact gehad ; over hoe t ging; met haar prima, k heb ook maar gezegd met mij ook, weet ook niet goed waarom.. Ik kan het boek ook niet wegleggen, maar geloof dat zij het zelfs verbrand heeft... Vroeg me ook of ik "al wat met chickies had geprobeerd"Nee geen behoefte aan, jij wel dan? Geen reactie.... AARggh frustratie....Maar voel me nu ook leeg inderdaad. Het zak wel weg, maar voelt nog zo eenzaam...
Ik weet dat de tijd alles heelt. Ik ben al wat ouder, heb al redelijk wat ervaring met relaties en het uitgaan daarvan. Maar deze keer doet alles heel erg pijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:18 schreef Chev het volgende:
[..]
Damn.. ze is je dus voor geweest.. ze was bang in een gat te vallen en niemand meer over te hebben en doet jouw dit dus aan ipv er tijd overheen te laten gaan.
Ik leef met je mee man.. heb soortenmet hetzelfde gehad, geeft het zo'n 6-7 weken (weet 't klinkt omnomgelijk) en zoek vrienden op die zich buiten die kring bevonden (als je die heb).
Echt een rotstreek van haar en die van je vriend, kan me voorstellen dat je 't vertrouwen in de liefde en vriendschap niet zit zitten... Sterkte, en blijf schrijven als je daar zin in heb
edit: Tja ik had gewoon niet gegaan, laat die meiden maar samen gaan.. maar da's mijn mening.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef NNkloon het volgende:
[..]
Het is niet zozeer een streek van mijn beste vriend. Dat gebeurt niet met opzet
Het is klote dat gevoel, je wilt er vanaf! Ik ken het maar aan de andere kant accepteer je verdriet, huil nog eens goed uit. En probeer haar van je af te zetten! Ik ben inmiddels een half jaar verder, ook nog moeilijke momenten maar heb het nu wel kunnen accepteren, puur door het een plek te geven en geen contact te hebben, Ik heb vorige week al het contact definitief stop gezet. Beter voor mij.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:09 schreef NNkloon het volgende:
En alsof de duivel er mee speelt: vandaag een spoedtransactie bij een client. Moest ik dus door de polder heen. En dan janken bij de borden Walibi...verdomme de gehele polder liggen kutten met mezelf. En dan bij thuiskomst erachter komen dat Lowlands wordt uitgezonden. Toch stiekem kijken of ik der niet zie op tv
Ik voel me @ the moment zwak en ik mis der verdomme keihard. Ik ben volgens mij wel een erge patient, gezien het al 4 maand over is. Waarom moet het zo moeilijk gaan allemaal. I wish there was a button for not-feeling-anything.
Voor hem? Echt héél erg weinig gok ik zomaar...quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef agneria het volgende:
Ga je lekker?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:28 schreef Uierboord het volgende:
[..]
Voor hem? Echt héél erg weinig gok ik zomaar...
Sorry...quote:
Van je af praten en schrijven helptquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:35 schreef Chev het volgende:
-knipo-
Maak jezelf niet gek! Zoek afleiding!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:06 schreef Koepert het volgende:
-knip-
Ik hoop dat je uiteindelijk toch de meerwaarde ziet van de relatie, en niet alleen de pijn die je op dit moment voelt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:06 schreef Koepert het volgende:
Pff, ik snap nog steeds niet hoe ze t kan, nog steeds van me houden en wel al 2 weken met n ander in bed liggen.... BAH daar heb ik tijd en energie en liefde in gestopt.... k krijg nu t gevoel dat t niet waard is geweest...
Klinkt als precies hetzelfde wat ik ook heb miesl, ik weet ook niet hoe ver geleden ze die keus al had gemaakt, maar het is al zeker 2 maanden denk ik, toen ze het uitmaakte en het daarna weer aan kwam.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je uiteindelijk toch de meerwaarde ziet van de relatie, en niet alleen de pijn die je op dit moment voelt.
@ Agneria. msn is prima graag zelfs.
Ik begin me bewuster te worden van haar falen. Ik ben eigenlijk altijd heel erg eerlijk, open en lief geweest, voor zover ik daar de kans voor kreeg. Dat de relatie niet gewerkt heeft, ligt niet aan mij, maar is een (bewuste) keuze van haar geweest. De vraag is hoe ver geleden die keuze al gemaakt is, maar ik kon dit niet winnen. Waarom dan nu nog strijden?
Woorden zijn makkelijk, uitvoering en voelen wat minder, maar ik kom er wel.
Goeiemorgen,quote:Op zondag 17 augustus 2008 07:48 schreef Miesjel het volgende:
Net het mailtje gestuurd waarin ik de afspraak voor morgen af heb gezegd. Ik verwacht geen reactie terug, maar ik ken mezelf goed genoeg dat ik er toch op ga zitten wachten. En mijn god wat kan een mens zich leeg voelen.
Nou dat op zich ook wel, maar doordat ik dus heel veel voor haar over gehad heb, (eigenlijk teveel) en volgens haar al n half jaar niet van haar hield (nee daarom blijf ik bij haar als ze overspannen is...) en ze nu al 2 weken met n ander heeft, voelt het alsof t voor haar heel weinig waard is geweest... Maar dat ik van deze relatie geleerd heb staat vast..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je uiteindelijk toch de meerwaarde ziet van de relatie, en niet alleen de pijn die je op dit moment voelt.
Woorden zijn makkelijk, uitvoering en voelen wat minder, maar ik kom er wel.
Zelf kan ik nu redelijk slapen, zo'n 8 uurtjes max en word soms nog wakker van dromen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:45 schreef Koepert het volgende:
MM ben net weer wakker (Van 6 tot 9 half wel, half niet geslapen) en heb verder goed geslapen. Weet niet of t nou zo'n goed teken is, maar mijn verdriet om t feit dat mn ex al 2 weken wat met n ander heeft is een beetje omgeslagen in lol/leedvermaak om die rebound-boy. Als ik nu aan hun denk moet ik grinniken.. Hopelijk blijft dat nog wel ff zo, want voelt iig beter dan er de hele tijd van moeten janken... Hoewel ik dan wel weer nieuwsgierig ben wat voor gast het is....
Zo herkenbaar... echt alles ook...quote:
Ga wat doen, maakt niet uit wat, pak 3 bioscoop films achter elkaar huur een stapel films, ga douchen ga naar buiten, stukje fietsen, je oma bezoeken..quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
In mijn hoofd is het momenteel oorlog. Ik kan het niet verzetten dat zij lekker op Lowlands de beest uithangt en ik zit te kutten.
Ofwel je hunt het haar wel, maar je accepteerd dat je nu thuis zit met pijn en verdriet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Ik gun het haar wel, maar het had ook mijn feestje moeten zijn.
JE MOET NIKS MEER JE BENT VRIJ!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Ik moest maandag nog een en ander regelen met haar: ze zou contact opnemen @ lowlands en sowieso even laten horen of het 'goed ging' met haar.
Wat ik gedaan heb is alle nummers die ik niet meer gebruik een Z voor te zetten in het adresboek dan komen ze onderaan de lijst te staan en zoek je ze niet zo makkelijk meer op.. gewoon een tip? Ik verwijder ze niet omdat ik wil weten wie er beld.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Ik heb dus niks gehoord en net uit frustratie een sms gestuurd of ze zelf wel even er aan denkt om contact met mij op te nemen ivm morgen.
Tja.. maar als je nergens meer mee wil bemoeien moet je dat gewoon niet doen, als het echt belangrijk voor je is moet je het doen, maar doe niet iets meer voor haar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Ik wil me sowieso niet met haar bemoeien, maar als je mij om een gunst vraagt en dan vervolgens niks meer van je laat horen? En dan zo'n antwoord? Echt een grafsituatie.
Omdat we soft zijn geworden door onze vriendinnen, ons gevoel overheerst onse verstand!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Waarom kan ik er nou niet gewoon schijt aan hebben en haar laten ontdekken wat ze mist.
Zo hee Chev. Je hebt eigenlijk gewoon een samenvatting gegeven van wat je allemaal kan doen om de eerste tijd door te komenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef Chev het volgende:
-opsomming-
Bedankt iedereenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:24 schreef NNkloon het volgende:
Zo weer een patient beter! Gefeliciteerd Brain!
Ik krijg veel van dit soort 'aanbiedingen', mensen die wat legermaten willen optrommelen of vrienden die zelf langs willen gaan. Maar je ex in elkaar laten rossen (ook al verdient hij een flinke ros voor zijn hoofd) gaat het niet oplossen. Het geeft hem alleen maar een reden om het zielige jongetje uit te hangen en zo de 'schuld' bij mij te leggen en zo makkelijk ga ik het hem niet maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een aardige knokploeg bij elkaar kunt krijgen ;-) Al is het maar om beeldmateriaal te verzamelen.
Bedanktquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Koepert het volgende:
Die telefoonnummers is idd ook wel handig..
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef Chev het volgende:
Wat ik gedaan heb is alle nummers die ik niet meer gebruik een Z voor te zetten in het adresboek dan komen ze onderaan de lijst te staan en zoek je ze niet zo makkelijk meer op.. gewoon een tip? Ik verwijder ze niet omdat ik wil weten wie er beld.
Precies Koepert, geen medeleven en geen medelijden.. zet de persoon maar even aan de kant en schuit jezelf naar voren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Koepert het volgende:
Pff merk dat ik beetje minder begin te grinniken als ik aan haar en die ander denk... Nee Nu doorzetten.. Het is een reboundertje en ze gaat op dr bek en krijgt t dubbel voor der kiezen of ze was t niet waard... grinnik.haha![]()
* Geeft schouderklopje en tissue..*quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:47 schreef Chev het volgende:
[..]
BedanktIk zie haar dus niet meer in mijn telefoon, zou ook smsjes maar verwijderen op den duur, doen ook pijn..
Reminder:
[..]
[..]
Precies Koepert, geen medeleven en geen medelijden.. zet de persoon maar even aan de kant en schuit jezelf naar voren.
Ik zag de ironie ook wel.. 4 uur later voelde ik me er klote over, er ovr gepraat, de dag later vergat ik het maar weer 'n beetje.. en dat is slechts 1 van de gedachten die langs kwam.
Elke gedachte die een glimlach en een lach toverd toverd deze even later om in een lach en een traan.. want het blijven herinneringen hè![]()
Denk er maar verder niet meer over na.
God ik klink alsof ik alles weet maar dat is echt niet zo.. net weer een potje gejankt () na een dag vol visite en mensen die om me geven, voel me nu weer opgelucht en goed, soms zijn die tranen even nodig, maar ga er niet aan onderdoor
Begrijpelijk dat je jaloers bentquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:54 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben heel blij voor degene die iemand anders hebben gevonden..
ook intens jaloers
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:54 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben heel blij voor degene die iemand anders hebben gevonden..
ook intens jaloers
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
* Geeft schouderklopje en tissue..*
Maar smsjes heb ik allemaal al weggedonderd; waren bijna allemaal positief namelijk; en dan sluipt er weer in;
Koepert jongen... laat het gaan.. wat voor gast het is maakt niet uit, zij heeft er voor gekozen, en ze gaat ook niet wachten op goedkeuring van iemand.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef Koepert het volgende:
Getver.. Ik probeer t van me af te zetten.. Ben er minder emotioneel over, meer zoiets van, dan was t t dus niet echt waard als ze nu al n ander heeft, maar oh ik kan het NIET helpen dat ik toch nieuwsgierig ben naar wat voor gast t is.... Ze heeft n verleden van foute vriendjes, ik was de eerste (somewhat) normale gast (zonder nou mezelf n veer in mn reet te steken) en ben wel benieuwd of ze nu is teruggevallen op n drugsaapje of dat t n 'normale gast' is. Ik wil me er niet mee bezig houden, andere dingen doen, maar ik blijf er nieuwsgierig over. Inmiddels heb ik wel zoiets van, zij springt meteen in n rebound, als ze er blij van wordt; beeetje jammer van onze relatie dan, maar zie haar nog wel op dr bek gaan. Ik blijf nu n beetje 'koel' eronder, met af en toe n 'zucht'-momentje... Hoe ze dit kon doen, wat voor type t is, en waar ik dan zoveel voor over heb gehad? De laatste tijd heb ik fouten gemaakt doordat ik niet wist wat ik er mee aan moest (jaloers, dat hele 'mijn vrienden' gebeuren) maar dat dan nu DIT aan de hand is.... ergens blijft er iets knagen dat t n verzinsel is, maar daar kan en mag ik niet vanuit gaan, ik moet verder. En dan ook nog zeggen dat ze nog steeds van me houdt en dat altijd zal blijven doen........ maar wel al 2 weken zonder te zeggen (ja tot ik er meerdere keren om vroeg; zij bleef mij vragen of ik al n ander chickie had, en dat k n neukertje moest opzoeken toen ik dronken smste) met n ander 'iets' hebben (t beestje mocht geen naam hebben)... Er kloppen dingen niet, maar ik ga proberen me daar niet meer mee bezig te houden... Maar toch..... Wat voor gast is t? Hij is weer ouder dan haar (29 dus) net als haar vroegere vriendjes, is t dan ook WEER n 'schadegeval" of dit keer wel n 'normale gast met n goede baan'
Ken dat Pim... door de alcohol ga ik juist er wel over nadenken dus drink het niet zoveel, het verdooft wel hoor.. een avondje of wat is echt niet erg als je maar niet doorslaatquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:42 schreef Pim26 het volgende:
Pff vnvd heb ik afspraak met haar... Ik smste haar heel zakelijk en kil maar zij net zo hard terug.
Ik geloof er niets van dat ze vrienden wil blijven, na vnvd is alles klaar.
Dan spreek ik haar nooit meer denk ik.
Sprak vnvd een collega van haar, ook van mij, die heeft ook beetje lopen nadenken en die heeft kunnen beamen dat ze wellicht niet helemaal spoort of haar moeder niet.. maakt ook verder niets uit.
In ieder geval na morgen kan ik het boek helemaal sluiten en heb ik geen contact meer en kan ik door met me leven. Het gaat eigenlijk heel goed nu, alleen moet ik stoppen met s avonds alcohol drinken. Het verdoofd heel goed maar het is niet de juiste oplossing ervoor.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:44 schreef Chev het volgende:
Toch maar ff zelf van me afschrijven, ben wel op zich de goede richting in maar...
*zucht* Toch nog 'n beetje met haar bezig, waarom toch hè..
Omdat jullie nogal wat gedeeld hebben, dat vergeet je niet zomaar
Kan iemand mij zeggen wanneer dit over gaat?
Helaas niet, maar het gaat over
Niet dat ik er extreem onder lijd, ik functioneer wel weermaar zou haar toch wel uit m'n systeem willen, en niet iedere keer als ik langs haar afslag rij automatisch omkijk, of met een licht brandend gevoel in m'n borstkas en een zeur in m'n maag en hoofd elke dag 'n beetje de dag door kom.
Kan ik ook niks zinnigs over zeggen, alleen dat ik t zelf ook heb, die zeur en die brand
Voel me dus nog niet helemaal happy, concludeer ik zelf.Ik maak me geen zorgen meer om de paar spullen die nog daar liggen, die zijn vervangbaar
Daar maak ik me ook geen zorgen om, vooral niet doen, gaat mij om t signaal van dat vriendschapsbordje, en ik ben meer bezig met het zoveel in haar geinvesteerd hebben dan de spullen die nog bij haar liggen.Ik heb geen onafgehandelde zaken meer met haar Ik heb geen ruzie met haar (helaas denk ik soms)
Wel gehad maar ik kan op niemand lang kwaad blijven dus ook bij haar zakt het weg. Maar geen ruzie betekent ook, geen onopgeloste 'agressie' en dus niks wat je moet afreageren, is ook prettig.Ik heb geen contact meer met haar voor de komende maanden
Vergeten wordt dan makkelijker, misschien wil je dat niet, maar je kunt wel zonder 'storing' aan je eigen leven werken.Ik weet niet of ik daar nog wel behoefte aan heb
Daar kom je vanzelf achter. Als t niet zo is, lekker laten, wel zo; zien wat je ermee doet..Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb
Waarom zou je ook? Spijt is n nutteloze 'emotie'. Je hebt de dingen op dat moment om n reden gedaan. Ik heb ook geen spijt dat ik zoveel voor mn ex over gehad heb, maar wel n gevoel dat t voor haar blijkbaar minder waard is geweest.Ik kan het niet meer accepteren dat ze bij me terug komt na alles wat er is gebeurd, omdat we niet meer bij elkaar passen, ookal vind ik dat wel jammer.
Natuurlijk is dat jammer, jullie hebben heel veel gedeeld, maar het is niet anders. Het heeft n goede reden dat t niet meer zal werken en dat weet je zelf ook wel![]()
Ik ben nog niet klaar voor een confrontatie.. dat weet ik wel, als ik dat was had ik wel gewoon overal heen gegaan zonder bang te zijn haar tegen te komen met haar nieuwe lover.. ik wacht liever totdat ze gedumpt word ^^maarja daarop wachten is ook zo sneu eigenlijk.. moet mezelf verzetten, was blij dat ik familie bezoek had zondag ipv dat ik alleen thuis zat, want dat is echt niet leuk.. alleen zijn.
Dat is inderdaad zwaar kloten, het alleen zijn (slapen, douchen, chillen, etc) Zoals je zelf al zie, blijf afleiding zoeken
Hé Koepert, ik heb alle kaarten en liefdes brieven en foto's verzegeld en aan mijn moeder gegeven en gevraagt of die er een tijdje wil bewaren.. misschien over een paar jaar is het leuk om ze terug te kijken, zijn toch herinneringen hè.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:23 schreef Koepert het volgende:
Chev, bedankt voor je verhaalHeb het nu al 2 keer gelezen en dat helpt ... Heb vannacht nog n uurtje wakker gelegen (Goed) nadenken.. Heb n besluit genomen. Er liggen nog wat spulletjes van haar bij mij (Ring die k haar gegeven had (endless love erop) paar foto's van haar die ik in mn kamer had hangen en n bordje/plaquette-achtig iets over vriendschap... die gaan allemaal in n grote enveloppe en bij haar door de brievenbus. Ze bekijkt het maar. K zal er wel n reactie op krijgen maar ze spreekt maar een voicemail in of smst maar, ik neem niet meer op...
En bedanktquote:
Hé Pim, tja (ex-schoon)ouders hebben de macht lijkt wel.. is bij mij ook het geval lijkt wel, en ze verpesten (onbewust) hun kinderen hun geluk en eigen mening.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Pim26 het volgende:
Ik heb geen zin aan vanavond..
Zie er erg tegenop,. ik ben er nog niet aan toe ondanks dat ik me met de dag vele malen beter voel.
Opstaan ging redelijk oke vandaag.. Maar zit nu dus met buikpijn in de pijn te wachten tot vanavond.
Ik wil haar smsen om vrienden te blijven zodat ik nog contact met haar heb, maar dat is niet goed en moet ik me zelf niet aandoen, ondanks dat zij dit graag wilde. Maar gezien haar smsjes nu, zo zakenlijk en kil, zegt t eigenlijk wel genoeg. Na vanavond is het klaar en spreken we elkaar zeer waarschijnlijk nooit meer.
Doet me wel pijn dat idee, ookal is het veel beter want ik kan haar niet helpen en met zo n moeder valt er neits te winnen.
Maar pfff dat gevoel, wat een ellende.
Hoe gaat het met de rest hier ?
Miesl.. ga nou 's eindelijk doen wat je wil joh, ga niet doen wat anderen tegen je zeggen, maar doe wat je vind dat MOET gebeuren.. gaat vast pijn doen, maar doe het.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:53 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben leeg.. ben blij als het morgen is.. Ik wil steeds gtalk aanzetten, maar dat gaat me niets helpen. Ik moet er toch een keer doorheen, dan maar nu. Maar wat voel ik me kut zeg.
Volhouden hequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Koepert het volgende:
Pfff. Krijg net sms van mn ex.
Ja ik wil er volwassen over kunnen praten. Tuurlijk heb ik geen ander, Denk ff na, laat maar weten.
Dus heb teruggestuurd: Beetje laat mee he, ben er 2 dagen kapot van geweest, t is wel goed met je, volwassen praten en zulke dingen zeggen gaan bij mij niet samen.
Nu belt ze dus al n paar x PFff. Niet opnemen, Niet opnemen, Niet Opnemen. Laat haar nu maar ff 'zweten'
Ja dat blikken en tobben is een ramp, moet je niet doen. Ga desnoods liedjes zingen of tot oneindig lopen tellen.. Kun je iig niet nadenken!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:33 schreef Chev het volgende:
[..]
Hé Pim, tja (ex-schoon)ouders hebben de macht lijkt wel.. is bij mij ook het geval lijkt wel, en ze verpesten (onbewust) hun kinderen hun geluk en eigen mening.
Wens je sterkte vanavond kerel.. ik weet wat je mee maakt.. ik ben helemaal gefreaked daar en heb de kamer verbouwd destijds.. maar zou haar nooit iets aandoen, op die manier zag ze m'n pijn misschien wel té goed.
Sms is altijd koud en kill misschien is het anders als je elkaar spreek, misschien niet.. maar wat er ook gebeurd doe geen dingen waar je spijt van krijg, als het over is, is het over.
Met mij gaat het zoals het elke dag gaat, gematigd maar wel okéblik op oneindig soms.. ga je te veel nadenken en moet je weer jezelf verzetten om wat te gaan doen
![]()
quote:
Wat een bitch zeg... veel ste hoge dunk van haarzelf, gaat ze lekker binnen 'n paar weken met een of twee reboundertjes en laat haar maar op haar bek gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aaargh.. Teruggesmst dat ze moest ophouden te bellen. Bleef bellen. Opgenomen: Kap nou met bellen!.*Klik*. Ja ik hoefde niet zo onbeschoft te doen, waar haalde ik t lef vandaan? En ze had vrijdag alleen gezegd dat ze 2 weken geleden met iemand gezoend had. JA FOK DAT< NEE DUS. Je hebt gezegd dat je al 2 weken 'iets had' en geneukt had . Jaa maar dat was wat jij wilde horen..... OH FUCK. Goed, nu dus dikke ruzie.... Dat ik zo bot kon zijn (ja duh je hebt gezegd dat je al 2 weken n ander hebt) en ik moest maar oppassen op straat () EN waar mijn zelfrespeect was en dat ze t niet verdiende zo behandeld te worden, en dat ze nu wel klaar met me was. OOH IK BEN NU ZOOOOO PISLINK!!
Nee pim, je dacht er aan.. jullie hebben toch iets heel speciaals gehad samen, dat je het lullig vind voor elkaar als een van de twee zich rot voelt is heel normaal.. of de een nu iets heel slechts heeft gedaan voor je gevoel of niet, dat soort gevoelens gaan niet zomaar weg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef Pim26 het volgende:
ik ga het hoofdstuk afsluiten, de ex kwam vnvd haar laatste spullen halen. Ze zag er heel slecht uit en zei nagenoeg niets.. Alleen of het lukte met tekenen van de papieren van de gezamelijke rekening.
Ik zei nageniets en geen moment aangekeken.
Maar net gesmst van of ze nog ff wil praten ofzo ( hoe dom ben ik )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik vind het toch wel lullig voor haar, volgens mij gaat het echt slecht met haar... Daar denk ik nu veel over na ( zwak zwak zwak )
Ik vind het wel grappigquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:07 schreef maartjemadelein het volgende:
Koepert, wees maar inderdaad ff pislink, maar probeer dr nu even met rust te laten. In je woede doe je soms dingen waar je later spijt van krijgt.
Ik heb ooit een ex op straat gezet, en niet alleen dat, ik heb (hij zette nooit het vuilnis buiten) precies de helft van het vuilnis dat hij in de kelder gezet had door zijn spullen gemengd. Op dat moment leek dat de perfecte manier om hem terug te pakken maar inmiddels ben ik daar niet zo trots meer op.
De reden was trouwens dat hij een week nadat het uit was met zijn nieuwe vriendin spullen op kwam halen.
Zal wel, maar dat duurt nog wel 'n paar weekjes, ben nu nog ff te vaak van slag af. Hoop alleen dat m'n ex me inderdaad de komende 2 maanden met rust laat..quote:
Ik snap niet precies wat je bedoeld, nieuwe liefde?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:59 schreef agneria het volgende:
Wel merk ik dat ik veel aan 'die nieuwe eventuele liefde' aan het hangen ben. Als er iets van negatief contact is (of dat nu echt aanwezig is of ik het alleen zo interpreteer) voel ik me meteen weer onwijs kut en niets waard. Dat is ook niet goed maar ik weet niet wat ik moet doen want gevoelsmatig is het wel heel fijn met hem (en niet alleen om ex te vergeten). Jullie advies?
Ik heb een jongen leren kennenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 08:50 schreef Chev het volgende:
[..]
Zal wel, maar dat duurt nog wel 'n paar weekjes, ben nu nog ff te vaak van slag af. Hoop alleen dat m'n ex me inderdaad de komende 2 maanden met rust laat..
[..]
Ik snap niet precies wat je bedoeld, nieuwe liefde?
Zelf heb ik wel zoiets van, op het moment zou ik geen relatie aangaan tot ik 100% zelfstandig ben, ookal voel ik me soms wat eenzaam, de vrijheid heeft ook wel wat.. beetje dubbel gevoel denk ik, kan toch niet zomaar een relatie instappen waarbij alles goed en vertrouwd is, daar moet je weer aan bouwen, maar dat komt later wel weer.
Ik laat ook niet meer over me heenlopen door andere mensen vanaf nu, want bent dat dus behoorlijk zat nu.
Sinds maandag kom ik dus dagelijks onderweg naar het werk iemand tegen die in de kiosk werkt die ik niet zo mag en die continu opmerkingen naar m'n hoofd slingert.. (terwijl ik gewoon langsloop) heb al geprobeerd aardg te zijn of te negeren, maar genoeg is genoeg, als ie na vandaag ga ik een officiele klacht indienen bij de baas van de kiosk (die ik soms wel 's spreek) wegens onbeschoft gedrag
*Gulp* motivatie over studie, ambitie en werkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:19 schreef Pim26 het volgende:
hehe leuk werk dus Chev
Maar een relatie moet ik echt niet aandenken, ik kijk nu heel anders tegen relaties aan.
Ook bij me vrienden en vriendinnen. Ik analyseer ze echt en bij een hoop van hen heb ik twijfels omdat ze toch regelmatig ruzie hebben over motivatie voor studie en werk. Verschil in ambitie, ik denk dat ze dat later parten gaat spelen.
Maja ik ben gewoon stuk negatiever nu helaas...
Geheel mee eens Pim.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:57 schreef Pim26 het volgende:
Nou ik vind het ook gezeik Ik werk en verdien me geld, ambitie om dit moment niet. Ik vind het allemaal best, kan financieel rondkomen en geld sparen, wat wil ik nog meer.
Behalve gelukkig zijn met een vrouw. Niet dat ik dat nu kan haha...
Ik hoop dat het goed gaat Agneria en Brain, pas op voor de valkuilen die je geleerd heb van je vorige relatiequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:32 schreef agneria het volgende:
Nee daar heb je zo gelijk in! Het is alleen wel lastig om een balans te vinden. Ik vind em echt leukEn ja, niet alleen zijn is natuurlijk altijd fijn
ja Koep.. net als die van mij, ze willen dat hun schultgevoel van hun afschuiven, en dus gaan ze net zolang door hameren tot je gaat denken dat jij zelf iets fouts heb gedaan, zodat zij zich niet schuldig hoeft te voelen, dat zit er in gebakken en dat krijg je er niet uit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:47 schreef Koepert het volgende:
Pff . . . Ik ben gister in de ruzie ook behoorlijk bot geweest en voor ik kon afkoelen gezgd dat ik me afvroeg wat afgelopen relatie in vredesnaam waard is geweest.... Ze vond t ook heel laag dat ik cadeautjes teruggaf (dat vriendschapsbordje) omdat zij eerlijk was geweest dat ze met iemand had gezoend 2 weken geleden. . Ze had gezegd dat ze geneukt had en al 2 weken iets had en daarom vond ik die vriendschap niet zoveel meer waard en heb m dus teruggegeven.. (lijkt mij niet echt heel onlogisch) . Nu ist weer mijn schuldZe was er nog niet klaar mee maar omdat ik zo bot deed nu wel... En t gekke is. ik baal nu dat ze onterecht kwaad op me is... Damn wat is dit lastig... Zij doet onmogelijk, ik wordt kwaad, en ik doe t nu weer fout? .... Waarom snap ik haar niet meer... Ze is zooo tegenstrijdig en moeilijk...Alles moet haar manier, en zij zegt dingen en als ik daar kwaad om wordt vat ik ze verkeerd op of zei ze wat anders... Ik wil er gewoon vanaf zijn, maar kan t zo moeilijk loslaten.. Ik kan niet lang kwaad blijven op iemand, en baal nu ook nog ns dat ze onterecht (in mijn ogen dan) kwaad op me is...Grrr Help
Dankjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:04 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat Agneria en Brain, pas op voor de valkuilen die je geleerd heb van je vorige relatiebehandel de nieuwe 'cutie' net zoals je zelf behandeld wil worden en dan komt het wel goed.
Succes
Spiegeltjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef ThaBrain het volgende:
Ze is echt heel anders dan mijn ex, misschien dat ze me daarom aanspreekt. Mijn ex was heel erg besluiteloos, onvoorspelbaar en niet te peilen.
Tja de tijd zal het zeggen hèquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:09 schreef Takk... het volgende:
[knip]Nu denk ik dat het een reboundertje is, maar weet dit niet zeker.[knip]
Tja.. ik wou de relatie ook niet opgeven, misschien had het anders ook al véél eerder uitgeweest, kwestie van de dat de een meer houd van de ander denk ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:57 schreef Radobe het volgende:
blijkt dat hij me al een jaar aan het lijntje heeft gehouden, ik wilde het eerder al stoppen, maar hij liet zich niet wegsturen.
Tja dat heb ik ook gehad Brain.. het niet 'durven' zeggen en bang voor ruziequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef ThaBrain het volgende:
Ik durf inmiddels weer ruggegraat te tonen. Ik hoef niet alles leuk te vinden wat zij ook leuk vind. Andersom is dat natuurlijk ook zo. Zolang je dat maar accepteert van elkaar. Bij mijn ex was het op een gegeven moment zo dat ik als ik iets niet leuk vond er dan niks over zei. Die fout wil ik deze keer niet maken.
Bezint eer gij begintquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef ThaBrain het volgende:
Voordat je in een nieuwe relatie stapt, moet je je eerst berusten in het feit dat je je ex niet meer nodig hebt. Je kan zonder hem/haar leven. Vervolgens moet je voldoening hebben over dat berusten. Je moet gewoon een tijdje op jezelf zijn en weer tevreden worden met wat je doet en wat je wil doen. Dan ga je je vanzelf weer openstellen voor een ander. Bij de een gaat het sneller dan bij de ander. Het gevaar is alleen dat je overdonderd wordt als iemand anders opeens interesse toont in je. Het gevaar is dat je te snel in een nieuwe relatie stapt.
Yup je bent verlieft, gefeliciteerd, hoop dat je je ex nu compleet naast je neer kan zetten en weer kan genieten van 't leven.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:22 schreef ThaBrain het volgende:
Ik ben zelf op die date er naartoe gegaan met het idee van: we zien wel, ik hoef nog niet perse een relatie, maar het zou wel leuk zijnHet gevaar is dus dat ik misschien te snel in een relatie stap omdat ik misschien nog niet over mijn ex heen ben (ik vind dat het zo snel is gegaan...het is pas 2,5 maanden uit...) Ik ben me hier echter bewust van
Ik zie wel hoe alles loopt
Het is zo dat ik eigenlijk helemaal niet meer aan mijn ex denk. Hooguit dat ze de 24ste langskomt...ze zou komen om spullen van mij te brengen, maar ook om te praten mdat ik daar destijds behoefte aan had. Ik heb nu alleen geen idee meer waar ik het met haar over moet hebben
Mijn hoofd is vol van die nieuwe dame, mijn ex is verdwenen uit mijn hoofd
Chev...nou vergelijk je weer dingen met je ex hequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:30 schreef Chev het volgende:
Spiegeltjemijn ex zei ook tegen dat het met haar nieuwe lover echt heel anders voelde..
En je bent verlieft kerelals je 't nog niet wist.
Tjah je leert van je vorige relatie he. Je komt dingen tegen die je zelf fout hebt gedaan. Je merkt dat je bent veranderd. Je hoeft niet perse op een slechte manier veranderd te zijn in je vorige relatie. Achteraf kan je ook op sommige punten op een goede manier veranderd zijn. Voor de relatie met mijn ex had ik nooit gedacht dat ik een relatie kon krijgen. Ik was zo onzeker over mezelf. Dat is nu wel anders. Ik weet dat ik het aan kan om een relatie te hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:30 schreef Chev het volgende:
Tja dat heb ik ook gehad Brain.. het niet 'durven' zeggen en bang voor ruzienu doe je 't goed.
Iedereen verwerkt zijn verdriet en gevoelens op zijn/haar eigen tempo. Ik ben verbaasd dat het bij mij zo snel gaat eigenlijk. Ik had echt verwacht dat het wel langer zou duren voordat ik over mijn ex heen was. Ik heb verhalen gehoord over dat mensen er jaren mee bezig waren. Al wil ik je/jullie hiermee niet afschrikkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:30 schreef Chev het volgende:
Bezint eer gij begint
Nee ik ben er nog niet klaar voor
Ik heb altijd gezegt, ik kan zonder haar, maar wil het niet, en dat is misschien nog wel ergens zo.. ookal ben wel klaar met m'n ex omdat ze me zó heeft laten vallen..
Ik kan het alleen, en ik doe het nu alleen, maar mijn gedachte liggen nog voor een deel bij haar, is dat erg?
Dat het uit is gegaan was nodig voor haarhet heeft mij ook wel wat positiefs opgeleverd, maar ook nu 6-7 weken ellende.
Heb heldere momenten zoals vanmiddag.. de dag begon goed, maar rond de helft van de dag voel ik me alweer wat minder happy worden, en praat nog steeds in mezelf over haar(voorbeeld: "nee rotop je hebt gekozen!")
Genieten van het leven doe ik inmiddels weerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:30 schreef Chev het volgende:
Yup je bent verlieft, gefeliciteerd, hoop dat je je ex nu compleet naast je neer kan zetten en weer kan genieten van 't leven.
Ja he hebt gelijk, maar heb ook een weer een emo moment..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef ThaBrain het volgende:
[kniip]
Chev...nou vergelijk je weer dingen met je ex heNiet doen!! Voor jezelf denken
Ik dacht al dat ik verliefd wasIk moet mezelf alleen zo erg inhouden
Muziek is goed voor het verwerken, er komen toch stukken in voor die je herkend en het kan je helpen met het verwerkings proces vind ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:03 schreef Landgeld het volgende:
Ff een vraagje tussendoor:
Hebben jullie veel steun aan muziek?
Wisten jullie dat bijv. een Andre Hazes veel passende liedjes heeft (ook Borsato trouwens). Vaak zijn die liedjes onbeken bij het 'grote' publiek. Voor sommige die toch enige interesse hebben:
Opnieuw beginnen- Andre hazes
Over en uit - Andre Hazes
Nu jij hier niet meer bent - Andre Hazes
Hoe moet ik doorgaan zonder jou - Andre Hazes
Geef mij een teken - Andre hazes
Waarom nou jij - Borsato
Ben benieuwd of sommige deze nummers kennen, anders -> LimewireYoutube!
Dat dagelijkse verdriet van 30-60 min herken ik ook wel hoor. De pauzes op mijn werk waren moordendquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:07 schreef Chev het volgende:
[..]
Ja he hebt gelijk, maar heb ook een weer een emo moment..
Komt ook denk ik omdat ik heel slecht slaap, max 5 uurtjes per dag deze week, ben vet moe, betrapte me erop dat ik zat te knikkenbollen in de auto.. niet goed.
Het vreemde is, ik ben met mijn gedachte wel bij haar, maar niet bewust, het sluipt er gewoon in.Waarom ben ik met mijn gedacht bij haar? Geen idee 't is al een tijdje uit, ik wil niet meer aan haar denken, en het maakt me ook niet uit meer wat ze doet, ik hoef het niet te weten. Het gesprekje 15 oktober boeit me niets meer.. ik vergeet soms de dingen die onze relatie super slecht maakten de laatste half jaar, maar wil dat niet.. misschien een soort wrok? Ik hoef haar niet meer te zien.. ze heeft me bewust verlaten voor een ander, me niet gesteund, niet har best gedaan voor de relatie, en mij niet goed behandeld de laatste 6-8 mnden, al dan niet onbewust natuurlijk ![]()
Ik voel gewoon een leegte die 4 jaar lang werd opgevult door haar, dat mis ik enorm.... dat samen zjin gevoel was gewoon goed, ondanks dat het niet goed was snap je? ![]()
Ofwel ja ik ben klaar met haar.. ik hoop dat ze uit mijn hoofd gaat en ik niet meer dagelijks aan haar denk, hopelijk is dat volgende maand brain![]()
Ik ben dat dagelijkse diepe verdriet van +- 30-60min compleet zat van mezelf!
Muziek heeft mij niet echt geholpen eigenlijk. Pas als je last hebt van liefdesverdriet merk je hoeveel liedjes er zijn die gaan over liefdesverdriet, het uit gaan van een relatie, het houden van iemand enzovoorts... Op zo'n moment zijn ze heel herkenbaar en voel je je er alleen maar slechter door. Maar misschien dat anderen er weer hele andere ervaringen mee hebbenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:03 schreef Landgeld het volgende:
Wisten jullie dat bijv. een Andre Hazes veel passende liedjes heeft (ook Borsato trouwens). Vaak zijn die liedjes onbeken bij het 'grote' publiek. Voor sommige die toch enige interesse hebben:
Waarom nou jij - Borsato
Ben benieuwd of sommige deze nummers kennen, anders -> Limewire
Ik snap het gevoel wel, maar ik denk dat zij net zo goed 'last van d'r ex heeft'. Verbroken relaties doen aan beide kanten pijn en soms lossen mensen dat op door ontzettend kwaad te worden om iets kleins. Dat maakt het nemen van afstand makkelijker en daarbij hoef je ook even geen verantwoordelijkheid af te leggen want het ligt toch allemaal aan die ....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef Koepert het volgende:
Pff ik lees de rest later ff, maar kreeg dus weer n sms van mn ex (heel toevallig nadat haar huisgenoot mij en n maat langs zag lopen, goh)
"Haat mij maar lekker, heb maar lekker spijt, daar wordt je vast gelukkig mee. Succes hahaha"
Nog niet gereageerd (ga ook niet doen hoop ik) maar oh ik kan hier slecht tegen, t is gewoon niet waar, maar ik weet dat ze n reactie probeert uit te lokken, maar ik kan er gewoon slecht tegen dat ze kwaad op me is....
Eigenlijk luister ik onze dvd's die wij gekocht hadden. Vooral de Beegees, die luisterden we heel vaak maar ik kan zeggen datquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:03 schreef Landgeld het volgende:
Waarom nou jij - Borsato
Ben benieuwd of sommige deze nummers kennen, anders -> Limewire
Welcome to the clubquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:53 schreef agneria het volgende:
Ben je dan perse verliefd als je hoofd vol zit van die ander, je daardoor je ex volledig weg hebt geschoven, en je hart sneller gaat slaan bij alleen het krijgen van een smsje al?![]()
Zo ja, fuck dan ben ik het ook
Ben jaloers, denk niet dat ik nog iemand ga tegenkomen zoals m'n ex eerlijk gezegt, kijk om me heen zie allemaal vrouwe maar vergelijk ze nog te veel met m'n ex (is misschien maar beter ook)quote:
Ik heb hetzelfde, ik heb zelf verzocht aan haar om geen contact met me op te nemen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:47 schreef Pim26 het volgende:
rot exen, zo goed als ik me voelde zo kut voel ik me nu.
Ik vind het zo jammer dat ze totaal niet terug smst, ik maak me zorgen om haar, maar wil het niet.
Nu zit ik te dneken smst ze niet terug omdat ze al met een ander smst ofzo...
Mag ze t niet...
Wil ze het niet....
Toen ze haar spullen hier kwam halen zag ik een zwak zielig meisje dat door een hel ging...
Zou het zo zijn dat als ze contact met mij heeft t nog slechter met haar zal gaan ?
Ik weet het neit.. ik snap het niet.. zucht..
Ik voel me kut, ik wil niet werken en al helemaal niet wakker zijn. Ik wil gewoon diep in dromenland zijn en nergens aan hoeven te denken.
Ja wellicht is dat bij mij ook het probleem dat ik het contact mis, daarom sms ik haar misschien toch tegen beter weten in. Maar het niets terug krijgen maakt me gek, ik snap dat niet. Sms dat 1 x terug en zeg dat je geen contact wilt ofzo.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:20 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik denk dat het contact meer een verslaving was met haar.. elke dag opnieuwen dat kost echt tijd om af te kicken.
Kan me nu indenken dat ze het makkelijk had om het uit te maken als ze al 'n maand of 2 twijfelde en het 7 weken daarvoor ook al wou uitmaken, en toen opeens verliefd werdis maar goed dat het zo gegaan is denk ik nu, toch neem ik het haar wel kwalijk dat ze binnen een paar dagen al over is gestapt, is gewoon respectloos..
en mij dus eigenlijk weken lang al eigenlijk niet meer wou.
Ik denk niet dat je zo iemand als je ex [b]WIL[/] tegenkomenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:21 schreef Chev het volgende:
[..]
Ben jaloers, denk niet dat ik nog iemand ga tegenkomen zoals m'n ex eerlijk gezegt, kijk om me heen zie allemaal vrouwe maar vergelijk ze nog te veel met m'n ex (is misschien maar beter ook)
Heb me ook al meerdere malen in-en-uitgeschreven op datingsites, parship ('machen op 30 verschillende karakter eigenschappenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:36 schreef ThaBrain het volgende:
[knip]
heb ik me ingeschreven op wat dating/relatiesites. Dan ga je een beetje rondneuzen en interesseberichtjes sturen. Je weet dat je waarschijnlijk toch nooit een antwoord krijgt op die berichten. Maar het kan dus voorkomen dat je op een gegeven moment wel een positief antwoord krijgt
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:43 schreef Koepert het volgende:
Pff ik lees de rest later ff, maar kreeg dus weer n sms van mn ex (heel toevallig nadat haar huisgenoot mij en n maat langs zag lopen, goh)
"Haat mij maar lekker, heb maar lekker spijt, daar wordt je vast gelukkig mee. Succes hahaha"
Nog niet gereageerd (ga ook niet doen hoop ik) maar oh ik kan hier slecht tegen, t is gewoon niet waar, maar ik weet dat ze n reactie probeert uit te lokken, maar ik kan er gewoon slecht tegen dat ze kwaad op me is....
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:02 schreef Chev het volgende:
Koepert.. verwijder haar en blokkeer haar van msn Allang gedaan, verander je hyves, gooi haar uit je vriendenlijst heeft zij al gedaan en stuur haar een mail dat je haar niet haat en probeer kalm en duidelijk wat uit te leggen, en lees het 3x na wat je geschreven heb ofzo..Zit wat in, maar ben beetje zat van t haar proberen uit te leggen, want ze wil sommige dingen gewoon niet snappen. EN dan krijg ik weer opmerkingen terug waarschijnlijk waar ik t lef vandaan haal en waar mn respect is, en dat ik nog veel moet leren, en dat er niks van mijn verhaal klopt etc etc. Heb geen zin meer t allemaal op te rakelen en weer te beginnen... Probeer wel over t gevoel heen te stappen ofzo....
Ik heb mijn hyves compleet verwijderd, zat er toch al niet zo vaak op.
Dan kan je het afsluiten.
Je moet echt niet meer op haar hyves gaan kijken hoor.. dat sloopt je.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:29 schreef Chev het volgende:
[..]
Je moet echt niet meer op haar hyves gaan kijken hoor.. dat sloopt je.
Doe wat je moet doen, ik heb mijn internet cash, cookies en geschiedernis verwijderd en m'n hyves verwijderd omdat ik er anders automatsich heen ging.
Brieven, foto's en andere dingen in een grote schoenendoos of tas en op zolder leggen.
Als ze zo boos is is een email misschien geen goed idee, en als ze bijft aankaarten dat JIJ het probleem bent dan heeft ze geen zelf inzicht, dus laat haar er maar op de harde manier achterkomen..
Zet je telefoon anders gewoon uit joh of laat 'm eens langer op 1 plek liggenmaar ik ben ook zo'n 24/7 mobiler sinds ik met mijn vriendin was hoor
maar sinds dien bellen er misschien 2 mensen per dag voor me.. erg stil en rustig
Gewoon wat weekjes laten rusten, als ze bijft sms-en en emailen vraag haar om je met rust te laten, dat kan best 2-3x duren voordat ze het echt door heeft.
Na 'n maandje gaat het wel beter
Bel d'r anders?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:48 schreef Pim26 het volgende:
Oasis - Stop Crying Your Heart Out
Mooi liedje, luister maar en weet dat alles zal vervagen. Ooit laat je het los, Ooit gaan we door met opnieuw leven. We genieten straks weer van alles, ookal lijkt het nu niet mogenlijk.
Ik heb me ex net 2 x gesmst, sinds ze haar maandag haar spullen heb opgehaald is t mis gegaan. Eerst voelde ik me erg goed. Tot dinsdagmiddag en nu ga ik er kapot aan.
Ze smst niet terug, maar ik weet dat het allemaal gewoo niet klopt.
Ik zag hoe ongelukkig ze was toen ze haar laatste spullen aannam, ik deed toen zo lullig en nu zo n spijt van.
Ik hoor haar weer zeggen dat ze helemaal niet weg wilde en dat ze niet weet wat ze aan het doen was en dat ze kapot zou gaan als ze mij kwijt was.
Maar toen zij haar moeder de volgende dag aan de telefoon: JIJ was de gene die zei, pak dan je spullen maar. ( moeders heeft denk ik haar liefde voor haar dochter laten spreken en beslist dat ik dan niet de goede jongen van hoor was ofzo ) Zo kwam het over.
Ik weet gewoon dat ze zwaar ongelukkig is dat ze weg is gegaan, wellicht zit ze ook in de knoei met zich zelf maar ik weet gewoon dat ze niet terug mag smsen. (althans als ik weet zeg dat hoop ik dat)
Ik mis haar gewoon verdomme!!!
Denk niet dat je meteen van een relatie uit moet gaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:53 schreef agneria het volgende:
Dat is het grote verschil. Ik mis mijn ex helemaal niet en sta daarom al volledig open voor een veel leukere (want elke relatie zal leuker zijn dan die met mn ex) relatie. Wij hadden al lang niks goeds meer, jaren zelfs. Jullie missen het goede.
Het echte loslaten is wel deel 2 natuurlijk, hoewel me dat ook goed afgaat, ben alleen bang dat dat mede komt door nieuween ik weet niet wat er gaat gebeuren als dat strandt
Hmm 2 x moeders aan de telefoon gehad, maar die maakte alleen maar verwijten naarmij toe alsof van alles had fout gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:55 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bel d'r anders?
Hoe ging het bij jullie eigenlijk met de schoonouders?Nog gesproken nadat het uit was? Ik heb dat wél gedaan; in de vorm van een e-mail om te bedanken voor de 'tijd'....
Aardige moederquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:07 schreef Pim26 het volgende:
[..]
Hmm 2 x moeders aan de telefoon gehad, maar die maakte alleen maar verwijten naarmij toe alsof van alles had fout gedaan.
Toen ik haar dochten aan de telefoon had en die begon te huilen hoorde ik moeders schreeuwen en werd de verbinding verbroken.
verder nooit bedankt ofzo.. Maar gezien de verwijten die k naar me hoofd kreeg had ik daar geen behoefte aan. Misschien niet zo aardig, wellicht doe ik het ooit nog is.
Maar het is inderdaad, even een zwak moment maar dan ga je de fout in door te smsen ofzo, daar baal ik van, ik was er eindelijk doorheen dacht ik.
Jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:56 schreef Chev het volgende:
[..]
Denk niet dat je meteen van een relatie uit moet gaan.
1. Daten
2. Elkaar wel leuk vinden
3. Verliefheid
4. Ontdekken
5. Liefde
6. Het minder spannend worden in een relatie kunnen accepteren...
Je kan een relatie niet voor eeuwig vol spanning en sensatie houden alsof je 1 maand verliefd ben!..
is misschien meer het tevreden kunnen zijn met wat je heb lijkt me.
En ook een punt waar het vaak fout gaat, verschillende ambities, toekomst visies.. vraag me af hoe ik dat kan vermijden eerlijk gezegt![]()
Of denk ik nu te ver na?
Ja dan zet je je er makkenlijker overheen idd.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:27 schreef agneria het volgende:
[..]
JaIk en nieuwe
hebben bij lange na geen relatie (nog) maar ik sta er wel helemaal open voor en blijf niet hangen in m'n ex, en dat komt denk ik omdat het dus toch al lang niks goeds meer was. Niet alleen was de spanning er vanaf maar de liefde miste gewoon. Ik ergerde me 9 van de 10 keer dood aan alles wat hij deed. Nou snap ik idd dat je niet altijd verliefd blijft en het nieuwe gaat eraf maar dat is toch wel het andere uiterste of niet
Ambities? Toekomstvisie? Pff, zien we wel! Nu zijn er gewoon vlinders van beide kanten
Blij dat je tenmiste wat posotiever klinkt koepquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:36 schreef Koepert het volgende:
Kop op chev.
K heb mn ex dus mailtje gestuurd, uitgelegd waarom ik zo bot was, dat ik er wel een beetje klaar mee bent, haar NIET haat en ook GEEN spijt heb van ons. Kreeg reactie terug: Ja sorry mijn flippen was ook niet goed, maar is nu ook niet t enige wat ik aan mn hoofd heb (waarop ik dus weer ga nadenken; wat nog meer dan) Maar ik wist niet hoe uit de negatieve spiraal te komen. Dan maar zo ( Nee good one) Ben blij dat je het nu kunt afsluiten. Goodbye..
ok t is nu dus klaar.. .. denk ik... Waarom voelt t dan nog verkeerd? Alsof t nu nog niet afgelopen isVoorgaande dingen (2 weken n ander, terugkrabbelen, denken dat ik vrienden en ouders tegen haar opgezet heb) heb ik allemaal in dat mailtje 'benoemd' ik weet niet, ik verwachtte een boos mailtje terug, en krijg dit... Nou ja, niet langer over nadenken, nu verder... Ik voel me (nu nog iig) beter...
Ik weet 't... maar hoe voel je je een paar uurtjes later nu het het krijt ben?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef lollypops het volgende:
Ik heb echt een mega super weekend gehad op LOWLANDS... toen ze in de vroege ochtend madonna draaide met power of good-bye, draaide mijn maag wel effe om..
Wat me de laatste weken opvalt: heb je een dag, avond of weekend super naar je zin gehad, krijg je de dagen erna de deksel weer flink op je neus..
Momenteel heb ik ook weer een flinke dip.. Voor mijn werk zit ik geregeld in mijn auto en als ik dan een mooi nummer voorbij hoor komen, is het weer flink janken.. Pfff, het is a.s. vrijdag 8 weken uit.. Ik kan hem maar niet vergeten en aan een andere vent moet ik echt niet denken.
De eerste 2 weken nadat het uit is gegaan, hebben we minimaal contact gehad. Daarna helemaal niet meer! Die keren dat we wel contact hebben gehad kwamen vanuit mij. Ik vind dat de volgende stap aan hem is om weer contact te leggen.. Maar ow, ow, ow, ow, wat vind ik dit toch moeilijk... Het doet me ook super veel pijn omdat ik het gevoel heb, dat het hem allemaal niets doet.
Zo Chev...je berichten beginnen steeds langer te wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Chev het volgende:
-knip-
Natuurlijk vind hij het ook niet makkelijk. Dat kan echt niet anders. Zo'n verandering in een leven kost heel wat tijd om te verwerken (rouw proces). Door schade en schande ben ik er achter gekomen dat geen contact echt het beste is. Ik ben toch weer terug bij mijn oude standpunt, vriendschap na een relatie kan niet. Dus waarom contact houden??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef lollypops het volgende:
-knip-
De eerste 2 weken nadat het uit is gegaan, hebben we minimaal contact gehad. Daarna helemaal niet meer! Die keren dat we wel contact hebben gehad kwamen vanuit mij. Ik vind dat de volgende stap aan hem is om weer contact te leggen.. Maar ow, ow, ow, ow, wat vind ik dit toch moeilijk... Het doet me ook super veel pijn omdat ik het gevoel heb, dat het hem allemaal niets doet.
Tja Brain.. probeer de mensen ook een beetje te steunen met mijn mening over het geheel weet je.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:10 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Zo Chev...je berichten beginnen steeds langer te wordenJe begint op mij te lijken toen ik nog in jouw fase zat
Je denkt er goed over na en weet het ook nog goed te beredeneren en te zien in jezelf. Je ziet waar je aan moet werken om jezelf tevreden te stellen. Je ziet de positieve en de negatieve punten van je relatie en je begint ook nog eens te geloven dat je beter af bent zonder je ex
Keep up the good work
Tuurlijk leef ik ook nog mee met de rest hier. Het viel me alleen op dat je nu zo veranderd bent in je manier van postenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:05 schreef Chev het volgende:
[..]
Tja Brain.. probeer de mensen ook een beetje te steunen met mijn mening over het geheel weet je.
Ben ook geen guru ofzo hoor, iedereen moet doen wat ie wil, maar ik ben er van overtuigt wat ik zeg, en dat word beaamd door meerdere.
Gelukkig heb ik m'n eigen huis nu met m'n eigen verantwoordelijkheden, dat helpt wel, denk dat iets nieuws in je leven je wel helpt met verwerken, al bedoel ik dan niet direct een nieuwe relatie natuurlijk![]()
En of ik zie waar ik aan meot werken om mezelf tevreden te stellen?
Ach.. maar mijn persoonlijke richtlijnen weet ik nu wel, ik weet nu wel wat ik wil in een relatie, zal natuurlijk nooit 100% zo worden als ik het wil, maar dat is juist het mooie, want je groeit naar elkaar toe, en de perfecte partner of relatie bestaat naar mijn idee niet![]()
Elk mens is uniek en is anders, ik weet niet hoe het gaat lopen maar voorlopig blijf ik ff op mezelf totdat ik iemand tegen het lijf loopt, ik ga niet actief zoeken via dating sites meer, ff zelfstandig een ritme opbouwen en zo veel mogelijk proberen te genieten van mijn hernieuwde vrijheid.
Nee ik denk er gelukkig niet meer over na wat mijn ex allemaal doet, had vanmorgen nog wel dat ik iemand op de fiets zag die leek op m'n ex dat ik wat harder ging fietsen.. waaromnee was haar niet hehe.
Denk nog wel eens aan het hoe en waarom en waardoor, maar dat word ook minder intressant nu.. vervaagt een beetje![]()
Binnenkort kermis in de stad, hoop herinneringen daar weet niet of ik daar wel heen wil gaan, maar waarom niet? Ik kan niet eeuwig bang blijven dat ik haar tegenkom hè
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef HiZ het volgende:
Hehe, ik vertrouw mijn gevoelens nauwelijksHet lijkt wel alsof het me geen donder meer uitmaakt dat hij het weer heeft uitgemaakt.
Tja lolly eigen schult, ik zou op sommige momenten 't ook niet erg vinden om opnieuw te beginnen als mijn ex dat door had, maar zij heeft 't uitgemaakt om met een ander te gaan, is natuurlijk wel ff wat anders.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:40 schreef lollypops het volgende:
[..]
![]()
Watskeburt?
Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik het gevoel had dat hij niet genoeg om mij gaf en wij er beide niet klaar voor waren.. Soms denk ik: wrong time wrong place... Het doet me na 2 maaden van het verbreken van de relatie nog veel te veel. Ik zou ook graag willen dat het me geen donder uitmaakte.... is toch een stuk gemakkelijker!
Voor mij is liefde nu echt SUCKS!
Ik zegt altijd: LIEFDE KAN JE MAKENOF LIEFDE KAN JE BREKEN
!!
Je hebt helemaal gelijk Pimquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:39 schreef Pim26 het volgende:
exen verdienen het niet dat wij aan hen denken en dat wij hen missen !!
We hadden een een heel moeilijke knipperlichtrelatie. Dat had deels te maken met practische factoren maar ook voor een flink deel met zijn onvoorspelbare karakter. Ik was vrij constant in mijn gevoelens over hem, maar hij wisselde nogal extreem in wat hij voelde over mij en kon zich daarbij ook nooit inhouden om meteen te handelen op zijn nieuwste emotie. De relatie was daardoor een soort van rollercoaster. Vorige keren dat hij het uitmaakte was ik helemaal kapot, deze keer heb ik na een paar dagen een gevoel bereikt dat ik het best kan omschrijven als onverschilligheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:40 schreef lollypops het volgende:
[..]
![]()
Watskeburt?
Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik het gevoel had dat hij niet genoeg om mij gaf en wij er beide niet klaar voor waren.. Soms denk ik: wrong time wrong place... Het doet me na 2 maaden van het verbreken van de relatie nog veel te veel. Ik zou ook graag willen dat het me geen donder uitmaakte.... is toch een stuk gemakkelijker!
Voor mij is liefde nu echt SUCKS!
Ik zegt altijd: LIEFDE KAN JE MAKENOF LIEFDE KAN JE BREKEN
!!
Tja maar vrienden worden vanuit een relatie duurt héél lang.. dat kan je wel vertellen daar gaan maanden of jaren overheen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:03 schreef Radobe het volgende:
Ik vind het vervelendste dat ik mijn beste maatje kwijt ben, ik hoop echt dat we vrienden kunnen blijven. Nu ben ik nog te verdrietig/boos.
Ik ben de laatste dagen ook amper thuis geweest. Ik heb het druk met van alles en nog watquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef agneria het volgende:
Hallo allemaal weer! Leven gaat verder he, buiten schijnt de zon (hier momenteel dan) en verwarrende gevoelens vliegen in het rond. Soms denk ik echt, hoe kom ik de tijd door en waar werk ik eigenlijk naartoe?
Maar update van mijn kant, veel kriebels en een nieuw vriendje![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah ach...ik heb al meer dan een maand terug die afspraak gemaakt met mijn ex...beetje stom om het nu dan niet door te laten gaan. Ik moet gewoon even doorzetten en door die zure appel heen bijtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:17 schreef agneria het volgende:
Dankje!!
Ohja, de 24e he. Dat zal ongetwijfeld moeilijk worden. Daarom wil ik mijn ex voorlopig gewoon niet zien, helemaal niet. Dan komt hij/zij ineens weer zo dichtbij en zijn alle herinneringen en details weer daar, daar ben ik zo bang voor. Veel sterkte, ik snap echt zo goed dat je je nu niet happy voelt!
Focus jij je ook op je nieuwe vlam! Dat helpt echt onwijs goedals het geen rebound is tenminste en dat is het volgens mij niet bij jou
De volgende date is volgende week zondag pasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:57 schreef agneria het volgende:
Mijn rebound was het bedmaatje geloof ik en dat was echt met een kutgevoel de volgende ochtendNu voel ik me gewoon geweldig
En onzeker want hij smst niet terug en heb ik het wel goed gedaan, en gaan we niet te snel en heb ik hem niet het gevoel gegeven dat ik te snel wil etc
Wat betreft morgen, idd door de zure appel heenbijten zodat je het ook echt kan afsluiten. Herinneringen zijn moeilijk, ookal is het nog zoveel beter dat het over is.
En wanneer is de volgende date? Daar kun je fijn naartoe leven!
Zolang het maar geen rebounder is, is het niet erg tochquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:00 schreef agneria het volgende:
Pff moeilijk hoor. Ben je zo sterk om, als ze weer contact zou zoeken, dat te laten voor wat het is? Ik krijg van vrienden te horen dat het zo sterk van me is dat ik geen contact zoek maar het voelt gewoon het beste. Heb sowieso geen idee waarover ik het zou moeten hebben. Denk dat het voor jou ook het beste is om alle contact even te laten varen. Dan kun je echt veel beter afstand nemen heb ik zelf ervaren.
De kunst van het loslaten van je ex is trouwens voor mij me helemaal (tot vervelends aan toe) te richten op een nieuwe
Dat weten we nooit agneria maar er moet héél veel recht gezet worden voordat ik er meer werk van zou gaan maken.. ookal is mijn gevoel voor haar nog heel erg sterk..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:00 schreef agneria het volgende:
Pff moeilijk hoor. Ben je zo sterk om, als ze weer contact zou zoeken, dat te laten voor wat het is?
Dat zal wel denk ik.. ik keek niet uit naar di 15 oktober, maar ik dacht nog elke dag aan haar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:00 schreef agneria het volgende:
Ik krijg van vrienden te horen dat het zo sterk van me is dat ik geen contact zoek maar het voelt gewoon het beste. Heb sowieso geen idee waarover ik het zou moeten hebben. Denk dat het voor jou ook het beste is om alle contact even te laten varen. Dan kun je echt veel beter afstand nemen heb ik zelf ervaren.
En een ander opschepen met je gevoel voor je ex? Tja zo denk ik er over.. ik ga er zelf overheen komen! En als ik iemand tegenkom die ik leuk vind dan gebeurd er vanzelf wel wat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:00 schreef agneria het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex is trouwens voor mij me helemaal (tot vervelends aan toe) te richten op een nieuwe
Alsof dat nodig wasquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:25 schreef agneria het volgende:
Dat is het ja, de balans is volledig zoekIk zou liever met mezelf bezig zijn dan met m'n nieuwe vlam, onzekerheid en verwarring alom. Inclusief weer niet kunnen eten, en ik was al zoveel afgevallen
En daar heb ik het dus 2 jaar mee uitgehoudenquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:24 schreef Chev het volgende:
Als je niet wet wat het is (zoals ik)
Borderline:
http://www.trimbos.nl/default1736.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |