abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60776979
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 21:55 schreef Chev het volgende:
Klinkt alsof je het moet afsluiten net als ik.. de ene dag ben ik vet boos, de andere dag verdrietig zoals vanavond, nu voel ik me weer goed, maar hoe ik me morgen voel weet ik niet..

Ik mis haar, ik hou van haar, maar ze is niet meer de persoon wie ik dacht dat ze was, ze is veranderd in iets wat ik niet kan begrijpen.. en dat is misschien ook de bodoeling niet.

We groeien allemaal op met normen en waarden op wat voor mianier dan ook, maar onze impusieve gedachtes en wat de doen kunnen we niet controlleren.

In mijn geval, ze was door iedereen té verwend, ook door mij, ze kreeg heel vaak haar zin, ze maakte geen consessies ook niet voor mij, dat merkte ik pas doen ik het huis had gekocht.

Bij grote veranderingen in het leven zoals keuzes (huis kopen, baan wisselen, onzekerheden, verliefheid) volgt vaak een reactie (actie & reactie).

Misschien leuk om wat te doen voor jezelf, iets op te bouwen, een nieuwe hobbie of uitgaan met vrienden in balans met tijd voor jezelf nemen.

Verdriet hebben is goed om het te verwerken merk ik... mensen praten makkelijker tegen je haha
De mensen die zeggen: het gaat wel over, of je komt wel weer een ander tegen zal je nu niet begrijpen.. deed ik ook niet, toch weet je dat je beter kan krijgen, of er in iedergeval naar kan uitkijken, en de dingen waarvan jij dacht van jezelf (heel belangrijk) dat niet goed was in de relatie kan je meenemen.

Toch blijft het appart.. iedere nieuwe relatie kom je misschien dingen tegen die herken van je vorige partner, misschien ben je er niet klaar voor dan? Dat weet ik ook niet..

Maar als je ze wel tegenkom kan je ze accepteren of kijken of hij met je meegroeid, maar verander hem niet, want dan kan je beter helemaal stoppen, want dan ben je verkeerd bezig.

Succes.. voel je niet schuldig als je met een ander bent of met een ander vrij, zoek zijn foto's niet meer op, wijzig of verwijder je hyves zodat hij hem niet meer kan vinden (en blokkeer hem).

Niet alles hoeft tegelijkertijd.. in mijn geval ben ik er iedere keer weer 2 dagen strondziek van als ik iets van haar hoor al is het een gedagje.. het kost tijd om dit te verwerken en dat dat gaat heel slecht als je nog invloeden heb waaraan je je partner kan herinner heb ik ervaren.. zeker als het een hopelose situatie is
Zoals sommige weten is het bij mij nu al een half jaar uit, ze is nu een maand of vier hier weg, hele surrealistische tijd geweest, in iedere vorm van contact heb ik altijd hoop gezocht, de moed erin gehouden, mezelf plus mijn omgeving voor de gek gehouden, de meeste mensen dachten dat het al heel snel goed met mij ging, niets is minder waar. Ik heb nu in mijn vakantie de tijd genomen om erover te praten, het te verwerken, het een plaatsje te geven, en de situatie te accepteren zoals hij is. Ik kan blijven klagen over alles, maar moet er toch zelf iets van zien te maken. Ik heb een afscheidsbrief geschreven die ik overigens niet meer ga geven dat is ze niet meer waard na alles wat er gebeurd is, is puur geweest om mijn laatste gevoelens weer te geven. Aan twee dierbare mensen laten lezen, die werkelijk onder de indruk waren en mij ook goed verder geholpen hebben.

Ik heb net een flinke huilbui achter de rug voor het eerst sinds een paar maanden, eindelijk kwam alles eruit. Voor mijn gevoel leeft ze niet meer (niet diegene waar ik van hou) misschien dat ik nog een keer een gesprek aan ga met iemand die dichtbij haar staat, ik weet het nog niet. Wat ik wel weet is dat vanaf morgen weer mijn normale drukke leventje start! En daar ga ik nu voor, de liefde aan mezelf geven.

En als ik een hoop verhalen lees hier, zie ik veel overeenkomsten... Maar geef de hoop echt op na een paar weken! Ga voor je eigen leven! Je expartner is het niet waard, ik weet dat het heel verleidelijk is en je in alles hoop ziet maar geloof me.
pi_60778036
Gisteren een hele fijne deksel op mijn kop gekregen. Echt mijn eigen fout, ik hoopte op meer en zag dus ook meer dan er was. We gaan elkaar maandag voor het eerst sinds maanden weer zien. Ik hoop zo dat ik ineens zie dat ze echt niet zo mooi is, dat het leuk er wel vanaf is.. dat het over en sluiten is. Dat is mijn insteek.
En ik zit aan professionele hulp na te denken. Dit holt me helemaal uit, ik heb het idee dat er wat anders aan ten grondslag ligt. Dan maar een keer de modder omhoog halen.

Oh en ik ben volgens mij net zo bang als vele hier.

Agneria, ik wil me toch nog een keertje nader verklaren. PM?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_60778143
Kan je iemands Hyves blokkeren?

En al die foto's die overal nog gewoon staan? En alle spullen die we nog niet hebben uitgewisseld? Het doet gewoon pijn, pijn, pijn en nog eens pijn En ik wil hem niet terug maar ik wil er wel verdomd graag overheen zijn. Maar als iemand serieus als een andere relatie heeft met slechts een kleine 2 maanden break up, wat heeft die jarenlange relatie dan in godsnaam betekend?
En improved 8-)
pi_60778195
Succes Miesjel.. als je zo praat ben ik bang voor je dat het juist omgekeer is wat je schrijft en wat je denkt.. tuurlijk zal ze mooi zijn, tuurlijk zal je bang zijn om het oude gevoel weer te krijgen.

Maar bereid je voor, DENK AAN DE VERKEERDE PUNTEN IN JE VORMALIGE RELATIE!
Verwacht niks
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:59:32 #80
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60778211
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:55 schreef Miesjel het volgende:
Gisteren een hele fijne deksel op mijn kop gekregen. Echt mijn eigen fout, ik hoopte op meer en zag dus ook meer dan er was. We gaan elkaar maandag voor het eerst sinds maanden weer zien. Ik hoop zo dat ik ineens zie dat ze echt niet zo mooi is, dat het leuk er wel vanaf is.. dat het over en sluiten is. Dat is mijn insteek.
En ik zit aan professionele hulp na te denken. Dit holt me helemaal uit, ik heb het idee dat er wat anders aan ten grondslag ligt. Dan maar een keer de modder omhoog halen.

Oh en ik ben volgens mij net zo bang als vele hier.

Agneria, ik wil me toch nog een keertje nader verklaren. PM?
Hoe ben je vandaag de dag door gekomen na gisteravond? Je moest werken toch vandaag? Was dat niet genoeg afleiding?

Volgens mij is je insteek nu wel een stuk beter. Je moet er alleen in geloven en erachter staan

Professionele hulp, zou je daar niet nog even mee wachten? Er zijn meer mensen die het lange tijd moeilijk hebben met verwerken. Of denk je serieus dat er meer aan te ngrondslag ligt?
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 23:01:46 #81
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60778284
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 22:58 schreef agneria het volgende:

En al die foto's die overal nog gewoon staan? En alle spullen die we nog niet hebben uitgewisseld? Het doet gewoon pijn, pijn, pijn en nog eens pijn En ik wil hem niet terug maar ik wil er wel verdomd graag overheen zijn. Maar als iemand serieus als een andere relatie heeft met slechts een kleine 2 maanden break up, wat heeft die jarenlange relatie dan in godsnaam betekend?
Dan is diegene waarschijnlijk sneller klaar met verwerken...OF diegene is te overhaast een nieuwe relatie begonnen (rebounder) en krijgt al het verdriet later nog een keer over zich heen...het is dan alleen maar uitstel van executie.
pi_60778329
Het is alleen maar gissen, gissen, gissen Ik weet het niet eens zeker maar alles wijst erop. En hoe kom ik nu van dat verlaten klotegevoel af?

@Miesjel, PM is prima.
En improved 8-)
pi_60782390
En ja hoor.. ik heb m'n bedtijd weer verlengt omdat ik weer niet wou gaan slapen, en op het moment dat ik naar bed wil gaan komt die vaste tijd dip weer, dat beetje gemis.. zucht houd het dan nooit op.

Slapen en dromen is het probleem niet meer, alleen het is het naar bed gaan en het wakker worden

Verders gaat het wel redelijk, vandaag een goeie dag gehad een hoop gepraat en een hoop uitgedacht.. denk je zo tja nu is het wel klaar en enkele uren later ga je weer nadenken ALS

Ken niet zo goed tegen alleen zijn met langere periodes achter elkaar, heb ik van m'n ex over gehouden denk ik

Nouja weltrustenallemaal en slaap zacht
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60782857
Zucht, ik heb een soort van knipperlichtrelatie kennelijk. Na de laatste crisis in december toch nog weer contact gehouden en langzaam maar zeker allebei toegegroeid naar een idee dat het eigenlijk misschien toch niet over was. Vorige week ben ik dus op het vliegtuig gestapt om te kijken of het nog ging (ik hoop echt dat dat vliegen in de toekomst hoe dan ook niet meer nodig is). En ja hoor, de eerste drie dagen waren geweldig, in alle opzichten. Helaas ging het op de vierde dag zo faliekant fout dat hij meteen weer 'ik voel niks voor je' stand schoot en het weer uitmaakte.

Natuurlijk is het na 4 keer heftig uitmaken voor een normaal mens wel genoeg geweest. Helaas ben ik op dit punt totaal niet normaal en zit dus te twijfelen tussen hoop dat het nog goedkomt en hoop dat het nu echt uit is.
pi_60783657
quote:

Ja dat kan, dat heeft me ex bij mij gedaan, terwijl zij contact wilde houden op alle mogelijke manieren.
Ik ben kapot, nu me eerste werkdag zo, k ga door een hel, ik wil haar bellen en noem maar op, ik doe het niet, maar wil het zo graag.
Dit gevoel in me lichaam, pffff, trek t eigenlijk niet.

Maar het erge zijn dingen in huis die je aan haar doen herinneren. Als ik douche ruik ik onze douchegel en allemaal zulk soort dingen. afschuwelijk.
pi_60784121
quote:

Helaas is het niet mogelijk om jezelf te verbieden om op iemands hyves te kijken. Dat was het antwoord wat ik van hyves kreeg. Je kunt hem vragen de hyves prive te maken en hem uit je vriendengroep gooien. Dat is bij mij uiteindelijk ook gebeurd.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:10:03 #87
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60788085
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 07:23 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Helaas is het niet mogelijk om jezelf te verbieden om op iemands hyves te kijken. Dat was het antwoord wat ik van hyves kreeg. Je kunt hem vragen de hyves prive te maken en hem uit je vriendengroep gooien. Dat is bij mij uiteindelijk ook gebeurd.
Dat is ook niet altijd alles. Had ik iig de eerste dagen (en nu soms nog) dat je dan toch die hyves gaat opzoeken en haar vriendengroep ziet uitbreiden en je gek maakt met wie dat dan zal zijn en via vrienden van haar kijkt of ze online is geweest of daar gekrabbeld heeft... Maar dat slijt...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 13 augustus 2008 @ 11:12:04 #88
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60788144
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 05:54 schreef Pim26 het volgende:

[..]

Ja dat kan, dat heeft me ex bij mij gedaan, terwijl zij contact wilde houden op alle mogelijke manieren.
Ik ben kapot, nu me eerste werkdag zo, k ga door een hel, ik wil haar bellen en noem maar op, ik doe het niet, maar wil het zo graag.
Dit gevoel in me lichaam, pffff, trek t eigenlijk niet.

Maar het erge zijn dingen in huis die je aan haar doen herinneren. Als ik douche ruik ik onze douchegel en allemaal zulk soort dingen. afschuwelijk.
Oh dat ken ik, echt een hel is dat inderdaad. dat duurt even voordat dat minder wordt, maar het wordt minder. Hoewel ik nu (na 3 weken) t ook nog regelmatig heb (onder de douche denken aan samen douchen, in bed denken aan samen slapen/sex, etc etc)
pi_60796770
aaaaaaaaaaargh, wat mij nog het meest frustreert is dat we 'als vrienden' uit elkaar gegaan zijn (we waren al vrienden en hadden maar heel kort een 'echte' relatie - 1 maand) en we weer terug wilden naar zoals het eerst was... Maar dat dat toch moeilijker is dan het lijkt. Waardoor ik niet op zijn verjaardag kwam (omdat ik toch nog niet zo'n zin had om z'n nieuwe vriendin te ontmoeten). Waardoor hij weer boos werd dat ik er niet was ('want we waren toch vrienden!!!!' schreeuwt hij dan). Waarop ik weer boos word, want hij moet toch snappen dat ik er nog geen zin in heb om meteen weer beste vrienden met hem te zijn.. waarop hij zegt dat het nu echt OVER is, dat het niet werkt, en dat hij me om me dat duidelijk te maken vanaf nu gewoon koud en onverschillig gaat doen.

En dat is dat. Hij heeft van de enige op de andere dag besloten me 'koud en onverschillig' te behandelen en dat doet hij met verve!!!!!! En ik snap het niet. we waren goede vrienden, en hij kan dat van de een op de andere dag opgeven. Hoe kan iemand van zo'n aardige jongen opeens zo'n eikel worden??? Ik dacht dat hij meer om me gaf dan dat. Vooral omdat we al zo lang goede vrienden waren.... En dat doet me nog wel het ergste zeer. Ik hoef hem niet als vriend, maar die vriendschap kwijt zijn, en het feit dat hem dat totaal niks kan schelen... en dat hij me zo makkelijk aan de kant kan zetten en het hem helemaal niks kan schelen!!!! dat hij zo makkelijk kan besluiten iemand van de ene op de andere dag buiten te sluiten.... frustratie frustratie frustratie!!!!!!
pi_60799218
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 11:12 schreef Koepert het volgende:

[..]

Oh dat ken ik, echt een hel is dat inderdaad. dat duurt even voordat dat minder wordt, maar het wordt minder. Hoewel ik nu (na 3 weken) t ook nog regelmatig heb (onder de douche denken aan samen douchen, in bed denken aan samen slapen/sex, etc etc)
Afschuwelijk vind ik het.
Ik heb nog onze douche gel staan, ken moeilijk al die volle potten wegflikkeren als ik krap bij kas zit.
Dus ik doe het me zelf wel een beetje aan, maar dan ligt daar nog haar scheermesje en zo n scrub handschoen.
Dan mis ik toch weer dat ze me waste en zo lief voor me zorgde.

En dan het wakker worden en naar bed gaan. Ik heb er zoveel moeite mee en hoop dat het snel minder wordt.
Ik heb nu al 2 dagen niet gebeld of gesmst om vragen op mijn antwoorden te krijgen, maar het is zo moeilijk, vooral nu, ik wil heel de dag al bellen en smsen en zoek nu maar overal afleiding in.

Maar het erge is gewoon dat ik mezelf nu dingen ga verwijten van had ik toen maar dit of dat gedaan.
Ik realiseer me nu pas verwijten van haar moeder en die dingen vallen nu op de juiste plaats, Verwijten die nog eens onterecht zijn ook, maar waaruit duidelijk blijkt dat men andere conclusies heeft getrokken dan dat ik er mee bedoelde..

Maar me ouders vroegen of ik bij hen mee kwam eten, dus dat doe ik maar mooi.

Maar wat is het toch moeilijk. Ik had niet verwacht dat ik er zo aan toe zou zijn. maargoed, zoals ze vaak gehoord, de tijd heelt de wonden
Niet dat er ik iets aan heb, want nu helpt het niet
pi_60817901
6 weken en 2 dagen

Het ergste is er vanaf.. mis haar nog wel om me heen en denk elke dag nog aan haar, maar gelukkig word ik er thuis niet meer aan haar herinnerd

Geloof mij na 4-5 weken van (bijna) geen contact (nu officieel bijna 1 week geen contact meer)en HEEL VEEL praten met iedereen, ben ik enigsinds tot de realiteit ben gekomen dat het misschien wel helemaal nooit meer goed komt

Ben enigsinds tot de conclusie gekomen dat het beter is geweest voor ons beiden, voor haar om te ondekken wat ze wil in het leven en te laten zien dat niet alles kan lopen zoals zij dat wil en dat ze soms wat risico moet nemen in het leven..
En voor mezelf om zelfstandiger te worden en niet afhankelijk van mijn (toekmostige)partner, daar hou ik het maar bij.

Stieken hoop ik nog ergens, dat mijn liefde voor haar en haar liefde voor mij (want dat gaat niet zomaar weg toch ) blijft en dat ze, wanneer de verliefdheid over is en ze toch naar me terug komt, maar ik ben realisisch genoeg om me daar niet aan vast te houden, want daar word ik niet gelukkig van *zucht*

29 augustus ga ik naar een single party in hoofddorp, of ik er klaar voor ben geen idee, maar ga er gewoon een leuke tijd van maken
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:42:18 #92
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60817919
Heb een volledige nacht geslapen

Verder gaat het nu wel aardig, alleen zoals gezegd, ben nog steeds een beetje bang om haar te vergeten. Niet omdat ik bang ben nooit meer een ander te krijgen, maar omdat ik die dan ga vergelijken, en omdat we samen zo'n mooie tijd hebben gehad en ik die ook niet wil vergeten. Maar ik moet verder, ze wil me niet spreken dus het enige wat ik kan doen is verder gaan en zien wat er verder gebeurt. Ik ga nergens op hopen, maar wie weet, als ze afkoelt gaat ze mij missen.....Nee niet doen! niet aan denken, merk k dan vanzelf God daar ga ik weer. Ik mis haar nog wel....
  donderdag 14 augustus 2008 @ 08:47:33 #93
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60817985
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:39 schreef Chev het volgende:

Stieken hoop ik nog ergens, dat mijn liefde voor haar en haar liefde voor mij (want dat gaat niet zomaar weg toch ) blijft en dat ze, wanneer de verliefdheid over is en ze toch naar me terug komt, maar ik ben realisisch genoeg om me daar niet aan vast te houden, want daar word ik niet gelukkig van *zucht*

Herkenbaar...... Dat heb ik dus ook. Ze is 'zat van mij' , wil me niet meer spreken, heeft t gehad met t gezeur en met mij dus, en gaat verder. En die liefde die er was dan? Want ze zei dus ook nog dat ze vond dat ik de laatste tijd niet meer van haar hield, ik ben bij haar gebleven terwijl ze overspannen was, haar overal bij proberen te helpen, bij haar gebleven omdat ik van haar hield en nog steeds van haar hou godver!
  donderdag 14 augustus 2008 @ 10:10:17 #94
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60819384
Crap... In een moment van onachtzaamheid check ik de hyves van een vriend en zie mn ex daar op recent online staan..... Haar vriendenaantal is weer gegroeid. Crap crap crap.. Niet dat ze geen nieuwe hyvesvrienden mag maken; maar nu zit ik dus weer van; wie dan? wie dan? wie dan? Pff uit haar vriendengroep gegooid zijn en alles op prive hebben staan is ook niet alles....
pi_60820496
hier haar nu al 3 dagen niet gebeld of gesmst. Met veel pijn en moeite. Ik wil haar spreken, weet niet wat te zeggen. Maar zoals het is gegaan t klopt niet. Zij verbrak ineens alle contacten en ineens was alles over.

Iedere ochtend dat zelfde moment, het opstaan, de buikpijn het gevoel van haar missen. Ik droom soms nog dat als ik wakker word ze naast me ligt, domme gedachte en hoe naief.

Ik doe nu dingen in huis zoals de vloer schoon poetsen die ik haar nog had beloofd... pff zo moeilijk.

maja ik mis haar en dat zal nog wel blijven even
pi_60820809
pffff... ik ben wel beter bezig dan de vorige keren, maar het blijft lastig om een beetje normaal bezig te blijven met leven
pi_60822924
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 08:47 schreef Koepert het volgende:

[..]

Herkenbaar...... Dat heb ik dus ook. Ze is 'zat van mij' , wil me niet meer spreken, heeft t gehad met t gezeur en met mij dus, en gaat verder. En die liefde die er was dan? Want ze zei dus ook nog dat ze vond dat ik de laatste tijd niet meer van haar hield, ik ben bij haar gebleven terwijl ze overspannen was, haar overal bij proberen te helpen, bij haar gebleven omdat ik van haar hield en nog steeds van haar hou godver!
Tja in mijn situatie koepert, heb ik haar op een 'podiumpje' geplaatst, en haar de meest bijzondere vrouw ter wereld verwende zeg maar.. niet dat ik dat erg vond was ze was zó speciaal voor me, maar zag niet dat ik mezelf op de 2e plek plaatste (zeker de laatste half jaar) als een soort diennaar was ik bezig om haar maar gelukkig te laten voelen, hierdoor voelde ze zich erg speciaal denk ik.

De laatste maanden van mijn relatie met haar begon ze al mijn slechte eigenschappen op te rakelen (terwijl ze die zelf ook had), en wou opeens dat ik alles veranderde, terwijl ik dat niet terug eiste van haar behalve dat ik vroem om meer tijd met haar samen, en dat ze mijn nieuw gekochte huis accepteerde omdat ze destijds had toegestemd met het kopen.. ik haar accepteerde haar goede en slechte punten, maar zei wel dat alleen dat me dwars zat.

Bij haar dus blijkbaar meer.

Misschien was ik niet goed genoeg meer nu ze gevoelens had voor een ander.. en wou ze mij weer specialer maken who knows.. maar niks was meer goed genoeg opeens.

Later, toen het uit was zei ze tegen me dat ze al een poosje 'op een andere manier van me hield', dat bevestigt dat toch? En dat er een aantal grote punten waren aan mij waaraan ze zich stoorde.

Later verteld ze me dat ze nog wel van me houd, maar dat ze nu gelukkig en verliefd is en dat ik het een plaatsje moet geven

Het is heel moeilijk om geen contact op te nemen,zelfs terwijl ik daar zelf voor gekozen heb, ieder smsje en email die ik krijg vraag ik me af of die van haar is, maar nee ik moet mijn eigen leven leiden en onafhankelijk worden van anderen, en laten zien dat ik het kan alleen!

Net als dat zij de risico's moet nemen om uit te vinden of ze bij een ander gelukkiger kan worden, om te zien dat niet alles kan lopen zoals ze dat wil en ze soms consessies moet maken om een relatie in goede banen te leiden.
Zolang ze dat niet door heeft zal ze voor mij niet bestemd zijn, hoe jammer ik dat ook vind

Dagelijks vraag ik me af wat ik zou moeten doen of zeggen als ze contact opneemt met me.. ik zou het graag nog een keer proberen, maar da's onrealistisch want dat kan zo 'n half jaar of langer duren

Over 2 maanden spreek ik haar weer da heeft ze 3 1/2 maand met die nieuwe jongen, stieken kijk ik er een beetje naar uit en hoop ik dat het onwijs fout gaat en ze ervan leerd.

Ga haar dan vragen hoe het gaat met haar en of ze nog contact met me wil houden of niet, dat lijkt me voldoende.

Het vragen of ze nog om me geeft is een zwakke vraag, dat laat ik bij haar liggen, als ze het vraagt zal ik de waarheid zeggen (als dat nog zo is) dat ik nog erg veel om haar geef maar haar heel diep in m'n hart heb weg geborgen, en dat ik dat zo houd tot er iets mee gebeurd.

De kans is groot dat het dan nog aan is met die jongen, dat ze hard zal reageren tegen me en vertellen dat het voorgoed over is (zoals ze ook van haar ouders en broer ect te horen krijgt), en dat ze geen contact meerwil ,misschien is dat wel beter dan

Hoop tegen die tijd te kunnen zeggen dat ik weer helemaal mezelf ben, dat ik neutraal kan zijn, en dat wat ze ook zegt het me niet zou deren, want dat is ook nodig als ze wel iets opnieuw zou willen beginnen

Ik weet in iedergeval dat ik mijn uiterste best heb gedaan in de relatie

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 14-08-2008 12:51:11 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60826388
Ik moet me meer bewust worden van mijn eigen geluk. Ik heb het eigenlijk best goed voor elkaar, veel vrienden leuk werk (huisje eventueel later). Vriendin zou welkom zijn, maar het zou een toevoeging moeten zijn op mijn geluk. Niet de oorzaak van.. Maar goed, er zo over praten is makkelijk, het zo voelen niet echt.
pi_60827945
quote:
Op donderdag 14 augustus 2008 14:53 schreef Miesjel het volgende:
Ik moet me meer bewust worden van mijn eigen geluk. Ik heb het eigenlijk best goed voor elkaar, veel vrienden leuk werk (huisje eventueel later). Vriendin zou welkom zijn, maar het zou een toevoeging moeten zijn op mijn geluk. Niet de oorzaak van.. Maar goed, er zo over praten is makkelijk, het zo voelen niet echt.
Dat is de goede instelling
Heb je nu wel genoeg afleiding door je werk?

Vandaag ben ik weer naar het huis van mijn ex geweest om een cadeautje voor haar verjaardag in de brievenbus te doen. Het deed nog wel wat met me...de herinneringen kwamen wel weer boven, maar ik wist ze een plek te geven. Al was het wel zo dat ik met een steen op mijn maag daar rondliep.
Toen ik daar weer weg was, was het echt een opluchting. Die steen was weer verdwenen en ik zal alles weer zitten Mijn ex verdween uit mijn gedachten en daar kwam die nieuwe dame voor in de plaats

Morgen heb ik een date, ik wil niet dat het denken aan mijn ex roet in het eten gaat gooien Ik laat dat dan ook niet gebeuren
pi_60829316
ik was gisteren bij een andere ex geweest, die speelde voor haar maar dat kwam voor ons beide op het verkeerde moment. Bij het weggaan probeerde ze me zoenen maar zoende terug op haar wang en liep weg..
Daarna nog wel ff gesmst met elkaar.
Maar nu met iemand anders het bed in duiken helpt mij niet.

Kreeg vandaag via hyves een bericht van een ''vriend'' van haar.
Dat t mede was uitgegaan vanwege mijn drank gebruik en omdat ze drugs had gevonden in mijn huis.

ik ben in de laatste 4 maanden 3 x dronken geweest en verder drink ik een paar biertjes. Niets ernstigs, dus of zij heeft een andere indruk of ze verteld andere verhalen.

Maar vanavond het moeilijkste moment, voor het eerst weer zelf koken en heel de avond alleen zijn.
Uit stress ben ik begonnen met roken heel slecht dus.

Nou ik weet in ieder geval dat ik wel blij ben dat ik los van haar ben.

Ondanks alles wil ik haar bellen met de vragen wat ik met haar post moet en met haar fiets...
Het liefste gooi ik het allemaal weg ghehe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')