abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60913506
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 00:42 schreef Pim26 het volgende:
Pff vnvd heb ik afspraak met haar... Ik smste haar heel zakelijk en kil maar zij net zo hard terug.
Ik geloof er niets van dat ze vrienden wil blijven, na vnvd is alles klaar.
Dan spreek ik haar nooit meer denk ik.
Sprak vnvd een collega van haar, ook van mij, die heeft ook beetje lopen nadenken en die heeft kunnen beamen dat ze wellicht niet helemaal spoort of haar moeder niet.. maakt ook verder niets uit.
In ieder geval na morgen kan ik het boek helemaal sluiten en heb ik geen contact meer en kan ik door met me leven. Het gaat eigenlijk heel goed nu, alleen moet ik stoppen met s avonds alcohol drinken. Het verdoofd heel goed maar het is niet de juiste oplossing ervoor.
Ken dat Pim... door de alcohol ga ik juist er wel over nadenken dus drink het niet zoveel, het verdooft wel hoor.. een avondje of wat is echt niet erg als je maar niet doorslaat

Lees vorige post maar door van me.. sommige mensen zijn er van overtuigd dat ze gelijk hebben, en niks of niemand kan hun daarbij overtuigen dat het anders is, dat moeten ze zelf ervaren in het leven, en dan is het vaak al te laat om terug te gaan.

Mijn ex prat wel lief tegen me, maar alles wat ik was ben ik niet meer voor haar, dat is een ander nu.

Misschien is het een soort zelf bescherming door jezelf in te dekken in een cocon en alle emoties er (tijdelijk) in te laten totdat het gevaar geweken is... maar dat zullen we nooit zien en nooit weten, tenzij die persoon dat wil laten zien.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 18 augustus 2008 @ 09:23:02 #177
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60916506
Chev, bedankt voor je verhaal Heb het nu al 2 keer gelezen en dat helpt ... Heb vannacht nog n uurtje wakker gelegen (Goed) nadenken.. Heb n besluit genomen. Er liggen nog wat spulletjes van haar bij mij (Ring die k haar gegeven had (endless love erop) paar foto's van haar die ik in mn kamer had hangen en n bordje/plaquette-achtig iets over vriendschap... die gaan allemaal in n grote enveloppe en bij haar door de brievenbus. Ze bekijkt het maar. K zal er wel n reactie op krijgen maar ze spreekt maar een voicemail in of smst maar, ik neem niet meer op...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_60916757
Toch maar ff zelf van me afschrijven, ben wel op zich de goede richting in maar...
*zucht* Toch nog 'n beetje met haar bezig, waarom toch hè..

Kan iemand mij zeggen wanneer dit over gaat?

Niet dat ik er extreem onder lijd, ik functioneer wel weer maar zou haar toch wel uit m'n systeem willen, en niet iedere keer als ik langs haar afslag rij automatisch omkijk, of met een licht brandend gevoel in m'n borstkas en een zeur in m'n maag en hoofd elke dag 'n beetje de dag door kom.

Voel me dus nog niet helemaal happy, concludeer ik zelf.

• Ik maak me geen zorgen meer om de paar spullen die nog daar liggen, die zijn vervangbaar
  • Ik heb geen onafgehandelde zaken meer met haar
  • Ik heb geen ruzie met haar (helaas denk ik soms)
  • Ik heb geen contact meer met haar voor de komende maanden
  • Ik weet niet of ik daar nog wel behoefte aan heb
  • Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb
  • Ik kan het niet meer accepteren dat ze bij me terug komt na alles wat er is gebeurd, omdat we niet meer bij elkaar passen, ookal vind ik dat wel jammer.

Ik ben nog niet klaar voor een confrontatie.. dat weet ik wel, als ik dat was had ik wel gewoon overal heen gegaan zonder bang te zijn haar tegen te komen met haar nieuwe lover.. ik wacht liever totdat ze gedumpt word ^^ maarja daarop wachten is ook zo sneu eigenlijk.. moet mezelf verzetten, was blij dat ik familie bezoek had zondag ipv dat ik alleen thuis zat, want dat is echt niet leuk.. alleen zijn.
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      maandag 18 augustus 2008 @ 09:55:06 #179
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_60916892
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 09:44 schreef Chev het volgende:
    Toch maar ff zelf van me afschrijven, ben wel op zich de goede richting in maar...
    *zucht* Toch nog 'n beetje met haar bezig, waarom toch hè..

Omdat jullie nogal wat gedeeld hebben, dat vergeet je niet zomaar

Kan iemand mij zeggen wanneer dit over gaat?
    Helaas niet, maar het gaat over

Niet dat ik er extreem onder lijd, ik functioneer wel weer maar zou haar toch wel uit m'n systeem willen, en niet iedere keer als ik langs haar afslag rij automatisch omkijk, of met een licht brandend gevoel in m'n borstkas en een zeur in m'n maag en hoofd elke dag 'n beetje de dag door kom.
    Kan ik ook niks zinnigs over zeggen, alleen dat ik t zelf ook heb, die zeur en die brand

Voel me dus nog niet helemaal happy, concludeer ik zelf.

• Ik maak me geen zorgen meer om de paar spullen die nog daar liggen, die zijn vervangbaar
    Daar maak ik me ook geen zorgen om, vooral niet doen, gaat mij om t signaal van dat vriendschapsbordje, en ik ben meer bezig met het zoveel in haar geinvesteerd hebben dan de spullen die nog bij haar liggen.
  • Ik heb geen onafgehandelde zaken meer met haar
  • Ik heb geen ruzie met haar (helaas denk ik soms)
    Wel gehad maar ik kan op niemand lang kwaad blijven dus ook bij haar zakt het weg. Maar geen ruzie betekent ook, geen onopgeloste 'agressie' en dus niks wat je moet afreageren, is ook prettig.
  • Ik heb geen contact meer met haar voor de komende maanden
    Vergeten wordt dan makkelijker, misschien wil je dat niet, maar je kunt wel zonder 'storing' aan je eigen leven werken.
  • Ik weet niet of ik daar nog wel behoefte aan heb
    Daar kom je vanzelf achter. Als t niet zo is, lekker laten, wel zo; zien wat je ermee doet..
  • Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb
    Waarom zou je ook? Spijt is n nutteloze 'emotie'. Je hebt de dingen op dat moment om n reden gedaan. Ik heb ook geen spijt dat ik zoveel voor mn ex over gehad heb, maar wel n gevoel dat t voor haar blijkbaar minder waard is geweest.
  • Ik kan het niet meer accepteren dat ze bij me terug komt na alles wat er is gebeurd, omdat we niet meer bij elkaar passen, ookal vind ik dat wel jammer.
    Natuurlijk is dat jammer, jullie hebben heel veel gedeeld, maar het is niet anders. Het heeft n goede reden dat t niet meer zal werken en dat weet je zelf ook wel

Ik ben nog niet klaar voor een confrontatie.. dat weet ik wel, als ik dat was had ik wel gewoon overal heen gegaan zonder bang te zijn haar tegen te komen met haar nieuwe lover.. ik wacht liever totdat ze gedumpt word ^^ maarja daarop wachten is ook zo sneu eigenlijk.. moet mezelf verzetten, was blij dat ik familie bezoek had zondag ipv dat ik alleen thuis zat, want dat is echt niet leuk.. alleen zijn.
    Dat is inderdaad zwaar kloten, het alleen zijn (slapen, douchen, chillen, etc) Zoals je zelf al zie, blijf afleiding zoeken
  • It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_60917189
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 09:23 schreef Koepert het volgende:
    Chev, bedankt voor je verhaal Heb het nu al 2 keer gelezen en dat helpt ... Heb vannacht nog n uurtje wakker gelegen (Goed) nadenken.. Heb n besluit genomen. Er liggen nog wat spulletjes van haar bij mij (Ring die k haar gegeven had (endless love erop) paar foto's van haar die ik in mn kamer had hangen en n bordje/plaquette-achtig iets over vriendschap... die gaan allemaal in n grote enveloppe en bij haar door de brievenbus. Ze bekijkt het maar. K zal er wel n reactie op krijgen maar ze spreekt maar een voicemail in of smst maar, ik neem niet meer op...
    Hé Koepert, ik heb alle kaarten en liefdes brieven en foto's verzegeld en aan mijn moeder gegeven en gevraagt of die er een tijdje wil bewaren.. misschien over een paar jaar is het leuk om ze terug te kijken, zijn toch herinneringen hè.

Edit: De vraag is alleen wil ik ze ooit nog terug zien geen ervaring mee...

De ring (elkaars koosnaampje erin) en alle beertjes, hartjes kussen, fotolijstjes en een CD met alle foto's en dingen had ik al in een grote tas terug gegeven, maar ik was de kaarten en dergelijke die ik van haar gehad had vergeten daarin te doen.. Misschien wel goed om toch nog iets te hebben, maar er voorlopig niet naar te kijken.

Zelf waten natuurlijk, maar iemand van je pc wissen is makkelijker dan uit je (goede) herinneringen

Heb dus afgelopen donderdag al te horen gekregen dat ze de ringen en sierraden die ik haar gegeven heb + mijn ring op een plek heeft gelegt, al weet ze niet meer waar.. (ofwel weggedaan?) toch 'n paar honder euri.. zonde hoor , maarja zo gaat dat.
    Omsmelten kan ook hè

[ Bericht 5% gewijzigd door Chev op 18-08-2008 10:56:18 ]
    Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60919115
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef Koepert het volgende:

[knip]
    En bedankt
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60920547
    Ik heb geen zin aan vanavond..
    Zie er erg tegenop,. ik ben er nog niet aan toe ondanks dat ik me met de dag vele malen beter voel.
    Opstaan ging redelijk oke vandaag.. Maar zit nu dus met buikpijn in de pijn te wachten tot vanavond.
    Ik wil haar smsen om vrienden te blijven zodat ik nog contact met haar heb, maar dat is niet goed en moet ik me zelf niet aandoen, ondanks dat zij dit graag wilde. Maar gezien haar smsjes nu, zo zakenlijk en kil, zegt t eigenlijk wel genoeg. Na vanavond is het klaar en spreken we elkaar zeer waarschijnlijk nooit meer.

Doet me wel pijn dat idee, ookal is het veel beter want ik kan haar niet helpen en met zo n moeder valt er neits te winnen.

Maar pfff dat gevoel, wat een ellende.

Hoe gaat het met de rest hier ?
    pi_60920750
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Pim26 het volgende:
    Ik heb geen zin aan vanavond..
    Zie er erg tegenop,. ik ben er nog niet aan toe ondanks dat ik me met de dag vele malen beter voel.
    Opstaan ging redelijk oke vandaag.. Maar zit nu dus met buikpijn in de pijn te wachten tot vanavond.
    Ik wil haar smsen om vrienden te blijven zodat ik nog contact met haar heb, maar dat is niet goed en moet ik me zelf niet aandoen, ondanks dat zij dit graag wilde. Maar gezien haar smsjes nu, zo zakenlijk en kil, zegt t eigenlijk wel genoeg. Na vanavond is het klaar en spreken we elkaar zeer waarschijnlijk nooit meer.

Doet me wel pijn dat idee, ookal is het veel beter want ik kan haar niet helpen en met zo n moeder valt er neits te winnen.

Maar pfff dat gevoel, wat een ellende.

Hoe gaat het met de rest hier ?
    Hé Pim, tja (ex-schoon)ouders hebben de macht lijkt wel.. is bij mij ook het geval lijkt wel, en ze verpesten (onbewust) hun kinderen hun geluk en eigen mening.

Wens je sterkte vanavond kerel.. ik weet wat je mee maakt.. ik ben helemaal gefreaked daar en heb de kamer verbouwd destijds.. maar zou haar nooit iets aandoen, op die manier zag ze m'n pijn misschien wel té goed.

Sms is altijd koud en kill misschien is het anders als je elkaar spreek, misschien niet.. maar wat er ook gebeurd doe geen dingen waar je spijt van krijg, als het over is, is het over.

Met mij gaat het zoals het elke dag gaat, gematigd maar wel oké blik op oneindig soms.. ga je te veel nadenken en moet je weer jezelf verzetten om wat te gaan doen
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60927323
    Goh net in de auto ff geprobeerd m'n eigen voicemail te draaien om te zien of m'n mobiel nog werkt (je weet wel je eigen nummer draaien).

Zat alweer in een vette dip op dat moment, draai ik onbewust het nummer van m'n ex!!
    Snel weggedrukt, volgens mij is ie niet over gegaan

Ofwel waar het hoofd vol van is... kan er nu wel op glimlachen eigenlijk, voel me weer goed

Zat net ff te dagdromen, dat als ze ooit zichzelf haar bedenkt en naar me toe zou komen en voor me staat dat ik dan vet droog nee kan zeggen , ze mag ff lekker aan haarzelf gaan werken
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60927913
    Ik ben leeg.. ben blij als het morgen is.. Ik wil steeds gtalk aanzetten, maar dat gaat me niets helpen. Ik moet er toch een keer doorheen, dan maar nu. Maar wat voel ik me kut zeg.
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_60928077
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 16:53 schreef Miesjel het volgende:
    Ik ben leeg.. ben blij als het morgen is.. Ik wil steeds gtalk aanzetten, maar dat gaat me niets helpen. Ik moet er toch een keer doorheen, dan maar nu. Maar wat voel ik me kut zeg.
    Miesl.. ga nou 's eindelijk doen wat je wil joh, ga niet doen wat anderen tegen je zeggen, maar doe wat je vind dat MOET gebeuren.. gaat vast pijn doen, maar doe het.

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden! genees jezelf

Sterkte
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:07:42 #187
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_60929537
    Pfff. Krijg net sms van mn ex.

Ja ik wil er volwassen over kunnen praten. Tuurlijk heb ik geen ander, Denk ff na, laat maar weten.

Dus heb teruggestuurd: Beetje laat mee he, ben er 2 dagen kapot van geweest, t is wel goed met je, volwassen praten en zulke dingen zeggen gaan bij mij niet samen.

Nu belt ze dus al n paar x PFff. Niet opnemen, Niet opnemen, Niet Opnemen. Laat haar nu maar ff 'zweten'
    pi_60930166
    niet opnemen idd
      maandag 18 augustus 2008 @ 18:45:47 #189
    142116 ThaBrain
    Baka desu ne?
    pi_60930309
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Koepert het volgende:
    Pfff. Krijg net sms van mn ex.

Ja ik wil er volwassen over kunnen praten. Tuurlijk heb ik geen ander, Denk ff na, laat maar weten.

Dus heb teruggestuurd: Beetje laat mee he, ben er 2 dagen kapot van geweest, t is wel goed met je, volwassen praten en zulke dingen zeggen gaan bij mij niet samen.

Nu belt ze dus al n paar x PFff. Niet opnemen, Niet opnemen, Niet Opnemen. Laat haar nu maar ff 'zweten'
    Volhouden he
    pi_60930416
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 12:33 schreef Chev het volgende:

[..]

Hé Pim, tja (ex-schoon)ouders hebben de macht lijkt wel.. is bij mij ook het geval lijkt wel, en ze verpesten (onbewust) hun kinderen hun geluk en eigen mening.

Wens je sterkte vanavond kerel.. ik weet wat je mee maakt.. ik ben helemaal gefreaked daar en heb de kamer verbouwd destijds.. maar zou haar nooit iets aandoen, op die manier zag ze m'n pijn misschien wel té goed.

Sms is altijd koud en kill misschien is het anders als je elkaar spreek, misschien niet.. maar wat er ook gebeurd doe geen dingen waar je spijt van krijg, als het over is, is het over.

Met mij gaat het zoals het elke dag gaat, gematigd maar wel oké blik op oneindig soms.. ga je te veel nadenken en moet je weer jezelf verzetten om wat te gaan doen
    Ja dat blikken en tobben is een ramp, moet je niet doen. Ga desnoods liedjes zingen of tot oneindig lopen tellen.. Kun je iig niet nadenken!

Ik voel me nu goed, kan de situatie zo hopenlijk aan en verwacht dat ik daarna heel stuk ontspannener ben ( raar woord btw ) maar hoop dat ik t helemaal los kan laten en weer geniet van iedere dag.
    Als ze me overal wil blokkeren moet ze dat doen, dat is haar manier Vluchten en naar mama luisteren.
    Maakt me niets meer uit..
      maandag 18 augustus 2008 @ 19:10:24 #191
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_60931017
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 18:45 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Volhouden he

Aaargh.. Teruggesmst dat ze moest ophouden te bellen. Bleef bellen. Opgenomen: Kap nou met bellen!.*Klik*. Ja ik hoefde niet zo onbeschoft te doen, waar haalde ik t lef vandaan? En ze had vrijdag alleen gezegd dat ze 2 weken geleden met iemand gezoend had. JA FOK DAT< NEE DUS. Je hebt gezegd dat je al 2 weken 'iets had' en geneukt had . Jaa maar dat was wat jij wilde horen..... OH FUCK. Goed, nu dus dikke ruzie.... Dat ik zo bot kon zijn (ja duh je hebt gezegd dat je al 2 weken n ander hebt) en ik moest maar oppassen op straat ( ) EN waar mijn zelfrespeect was en dat ze t niet verdiende zo behandeld te worden, en dat ze nu wel klaar met me was. OOH IK BEN NU ZOOOOO PISLINK!!
    pi_60934611
    Koepert, wees maar inderdaad ff pislink, maar probeer dr nu even met rust te laten. In je woede doe je soms dingen waar je later spijt van krijgt.

Ik heb ooit een ex op straat gezet, en niet alleen dat, ik heb (hij zette nooit het vuilnis buiten) precies de helft van het vuilnis dat hij in de kelder gezet had door zijn spullen gemengd. Op dat moment leek dat de perfecte manier om hem terug te pakken maar inmiddels ben ik daar niet zo trots meer op.

De reden was trouwens dat hij een week nadat het uit was met zijn nieuwe vriendin spullen op kwam halen.
    pi_60936250
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 19:10 schreef Koepert het volgende:

[..]

Aaargh.. Teruggesmst dat ze moest ophouden te bellen. Bleef bellen. Opgenomen: Kap nou met bellen!.*Klik*. Ja ik hoefde niet zo onbeschoft te doen, waar haalde ik t lef vandaan? En ze had vrijdag alleen gezegd dat ze 2 weken geleden met iemand gezoend had. JA FOK DAT< NEE DUS. Je hebt gezegd dat je al 2 weken 'iets had' en geneukt had . Jaa maar dat was wat jij wilde horen..... OH FUCK. Goed, nu dus dikke ruzie.... Dat ik zo bot kon zijn (ja duh je hebt gezegd dat je al 2 weken n ander hebt) en ik moest maar oppassen op straat ( ) EN waar mijn zelfrespeect was en dat ze t niet verdiende zo behandeld te worden, en dat ze nu wel klaar met me was. OOH IK BEN NU ZOOOOO PISLINK!!
    Wat een bitch zeg... veel ste hoge dunk van haarzelf, gaat ze lekker binnen 'n paar weken met een of twee reboundertjes en laat haar maar op haar bek gaan

Wees blij dat je van haar af ben zeg
    Maar hou je eigen waarde en je zelfsrespect dat kan ze niet van je wegnemen als je geen domme dingen doe
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60936949
    ik ga het hoofdstuk afsluiten, de ex kwam vnvd haar laatste spullen halen. Ze zag er heel slecht uit en zei nagenoeg niets.. Alleen of het lukte met tekenen van de papieren van de gezamelijke rekening.
    Ik zei nageniets en geen moment aangekeken.
    Maar net gesmst van of ze nog ff wil praten ofzo ( hoe dom ben ik )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar ik vind het toch wel lullig voor haar, volgens mij gaat het echt slecht met haar... Daar denk ik nu veel over na ( zwak zwak zwak )
    pi_60938140
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef Pim26 het volgende:
    ik ga het hoofdstuk afsluiten, de ex kwam vnvd haar laatste spullen halen. Ze zag er heel slecht uit en zei nagenoeg niets.. Alleen of het lukte met tekenen van de papieren van de gezamelijke rekening.
    Ik zei nageniets en geen moment aangekeken.
    Maar net gesmst van of ze nog ff wil praten ofzo ( hoe dom ben ik )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maar ik vind het toch wel lullig voor haar, volgens mij gaat het echt slecht met haar... Daar denk ik nu veel over na ( zwak zwak zwak )
    Nee pim, je dacht er aan.. jullie hebben toch iets heel speciaals gehad samen, dat je het lullig vind voor elkaar als een van de twee zich rot voelt is heel normaal.. of de een nu iets heel slechts heeft gedaan voor je gevoel of niet, dat soort gevoelens gaan niet zomaar weg.

Beslis met je hart en je verstand wat op dit moment het beste voor je is als je behoeft heb om nog 's te praten dan is dat misschien nog wel nodig, maar dat komt vanzelf wel weer.

Ik had weer en fokked op moment lig hier weer in m'n huisje alleen dus, in mijn twee persoons bed, alles van mij en ik kan weer niet slapen dat heb ik zo vaak de laatste week... niet leuk meer.

Ga ik naar dit soort muziek luisteren en ook al heeft text slechts gedeeltelijk relevant, en word weer emo.

Zat te zingen in m'n zelf over m'n ex in het engels met mijn eigen text, en kwam op het snatra melodie, dat kreeg ik te horen bij een vriendin van haar thuis op een verjaardags feestje met als cadeau een trip naar NYC en deze muziek herinnerde me aan een mooie tijd met haar..

edit:
    Mijn gevoelens voor haar zijn nog zó sterk dat ik het soms erg moeilijk heb (2-3x per dag) geef ik eerlijk toe... maar een terug weg zie ik niet, soms kan ik mijn gevoel helemaal helemaal stop zetten voor 'n paar uur dat voelt heerlijk, dan komt het weer terug, net als de golfslag van de zee ep en vloed.
    edit: En ja hoor.. emoties weer.. 30 minuten later weer 'stabiel' ff achter de pc, spelletje spelen muziekje erbij en ben er weer

Momenten zoals dat moet ik toch eigenlijk echt vermijden

Quotes:

For what is a man, what has he got, if not himself, then he has not to say the things he truely feels and not the words of one who kneels, the record shows i took the blows and did it my way..

Doubt.. i ate it up and spit it out... and did it my way

I've loved, laughed and cried, i had my fill, my share of losing, and now as tears supside i find it all soooo amusing

Als je nog even wil lachen, fullscreen en dan goed naar z'n gezicht kijken

[ Bericht 6% gewijzigd door Chev op 18-08-2008 23:41:28 ]
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60938184
    Heel easy hoor. Als ze aan de rand van de balkon hangt effe flink op d'r vingers gaan stampen. Werkt altijd.
    pi_60939989
    @Chev, die emoties zijn niet erg, wees blij dat je ze kunt uiten.
    Advies: Als je in bed ligt en je gaat nadneken, ga tellen tot oneindig of liedje zingen die je niet aan haar herinnert. Voorkom dat je kunt nadenken.
    Ik drink iedere avond 4 biertjes, helpt me heel goed !!! en vooral praten erover.. voel je je kut, sms iemand of bel iemand en praat ....

Sterkte he !
    pi_60942871
    quote:
    Op maandag 18 augustus 2008 21:07 schreef maartjemadelein het volgende:
    Koepert, wees maar inderdaad ff pislink, maar probeer dr nu even met rust te laten. In je woede doe je soms dingen waar je later spijt van krijgt.

Ik heb ooit een ex op straat gezet, en niet alleen dat, ik heb (hij zette nooit het vuilnis buiten) precies de helft van het vuilnis dat hij in de kelder gezet had door zijn spullen gemengd. Op dat moment leek dat de perfecte manier om hem terug te pakken maar inmiddels ben ik daar niet zo trots meer op.

De reden was trouwens dat hij een week nadat het uit was met zijn nieuwe vriendin spullen op kwam halen.
    Ik vind het wel grappig
    Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
    pi_60943176
    @ Miesjel, pull yourself together. Ik weet hoe je je voelt maar probeer jezelf een schop onder je kont te geven! Niet dat je niet meer mag rouwen ( ) maar probeer er toch niet zo in te blijven hangen. Dat is tevens je eigen advies weet je nog

@Koepert, klinkt helemaal goed, hou die boosheid vast want het klinkt ook onredelijk van haar en het maakt het sowieso makkelijker voor je.

@chev, jij komt er wel

En een voor de rest die ik nu niet persoonlijk heb genoemd

Die op en neergaande gevoelens herken ik heel goed. Hoewel ik nog steeds vrij constant ben over het 'ik wil hem nooit meer terug' gedeelte en dat scheelt echt al ontzettend veel. Ook geen behoefte aan welke vorm van contact dan ook. Wel merk ik dat ik veel aan 'die nieuwe eventuele liefde' aan het hangen ben. Als er iets van negatief contact is (of dat nu echt aanwezig is of ik het alleen zo interpreteer) voel ik me meteen weer onwijs kut en niets waard. Dat is ook niet goed maar ik weet niet wat ik moet doen want gevoelsmatig is het wel heel fijn met hem (en niet alleen om ex te vergeten). Jullie advies?
    En improved 8-)
    pi_60943602
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 07:59 schreef agneria het volgende:
    @chev, jij komt er wel
    Zal wel, maar dat duurt nog wel 'n paar weekjes, ben nu nog ff te vaak van slag af. Hoop alleen dat m'n ex me inderdaad de komende 2 maanden met rust laat..
    quote:
    Op dinsdag 19 augustus 2008 07:59 schreef agneria het volgende:
    Wel merk ik dat ik veel aan 'die nieuwe eventuele liefde' aan het hangen ben. Als er iets van negatief contact is (of dat nu echt aanwezig is of ik het alleen zo interpreteer) voel ik me meteen weer onwijs kut en niets waard. Dat is ook niet goed maar ik weet niet wat ik moet doen want gevoelsmatig is het wel heel fijn met hem (en niet alleen om ex te vergeten). Jullie advies?
    Ik snap niet precies wat je bedoeld, nieuwe liefde?

Zelf heb ik wel zoiets van, op het moment zou ik geen relatie aangaan tot ik 100% zelfstandig ben, ookal voel ik me soms wat eenzaam, de vrijheid heeft ook wel wat.. beetje dubbel gevoel denk ik, kan toch niet zomaar een relatie instappen waarbij alles goed en vertrouwd is, daar moet je weer aan bouwen, maar dat komt later wel weer.
    Ik laat ook niet meer over me heenlopen door andere mensen vanaf nu, want bent dat dus behoorlijk zat nu.

Sinds maandag kom ik dus dagelijks onderweg naar het werk iemand tegen die in de kiosk werkt die ik niet zo mag en die continu opmerkingen naar m'n hoofd slingert.. (terwijl ik gewoon langsloop) heb al geprobeerd aardg te zijn of te negeren, maar genoeg is genoeg, als ie na vandaag ga ik een officiele klacht indienen bij de baas van de kiosk (die ik soms wel 's spreek) wegens onbeschoft gedrag

[ Bericht 3% gewijzigd door Chev op 19-08-2008 09:00:56 ]
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')