Ken dat Pim... door de alcohol ga ik juist er wel over nadenken dus drink het niet zoveel, het verdooft wel hoor.. een avondje of wat is echt niet erg als je maar niet doorslaatquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:42 schreef Pim26 het volgende:
Pff vnvd heb ik afspraak met haar... Ik smste haar heel zakelijk en kil maar zij net zo hard terug.
Ik geloof er niets van dat ze vrienden wil blijven, na vnvd is alles klaar.
Dan spreek ik haar nooit meer denk ik.
Sprak vnvd een collega van haar, ook van mij, die heeft ook beetje lopen nadenken en die heeft kunnen beamen dat ze wellicht niet helemaal spoort of haar moeder niet.. maakt ook verder niets uit.
In ieder geval na morgen kan ik het boek helemaal sluiten en heb ik geen contact meer en kan ik door met me leven. Het gaat eigenlijk heel goed nu, alleen moet ik stoppen met s avonds alcohol drinken. Het verdoofd heel goed maar het is niet de juiste oplossing ervoor.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:44 schreef Chev het volgende:
Toch maar ff zelf van me afschrijven, ben wel op zich de goede richting in maar...
*zucht* Toch nog 'n beetje met haar bezig, waarom toch hè..
Omdat jullie nogal wat gedeeld hebben, dat vergeet je niet zomaar
Kan iemand mij zeggen wanneer dit over gaat?
Helaas niet, maar het gaat over
Niet dat ik er extreem onder lijd, ik functioneer wel weermaar zou haar toch wel uit m'n systeem willen, en niet iedere keer als ik langs haar afslag rij automatisch omkijk, of met een licht brandend gevoel in m'n borstkas en een zeur in m'n maag en hoofd elke dag 'n beetje de dag door kom.
Kan ik ook niks zinnigs over zeggen, alleen dat ik t zelf ook heb, die zeur en die brand
Voel me dus nog niet helemaal happy, concludeer ik zelf.Ik maak me geen zorgen meer om de paar spullen die nog daar liggen, die zijn vervangbaar
Daar maak ik me ook geen zorgen om, vooral niet doen, gaat mij om t signaal van dat vriendschapsbordje, en ik ben meer bezig met het zoveel in haar geinvesteerd hebben dan de spullen die nog bij haar liggen.Ik heb geen onafgehandelde zaken meer met haar Ik heb geen ruzie met haar (helaas denk ik soms)
Wel gehad maar ik kan op niemand lang kwaad blijven dus ook bij haar zakt het weg. Maar geen ruzie betekent ook, geen onopgeloste 'agressie' en dus niks wat je moet afreageren, is ook prettig.Ik heb geen contact meer met haar voor de komende maanden
Vergeten wordt dan makkelijker, misschien wil je dat niet, maar je kunt wel zonder 'storing' aan je eigen leven werken.Ik weet niet of ik daar nog wel behoefte aan heb
Daar kom je vanzelf achter. Als t niet zo is, lekker laten, wel zo; zien wat je ermee doet..Ik heb geen spijt van wat ik gedaan heb
Waarom zou je ook? Spijt is n nutteloze 'emotie'. Je hebt de dingen op dat moment om n reden gedaan. Ik heb ook geen spijt dat ik zoveel voor mn ex over gehad heb, maar wel n gevoel dat t voor haar blijkbaar minder waard is geweest.Ik kan het niet meer accepteren dat ze bij me terug komt na alles wat er is gebeurd, omdat we niet meer bij elkaar passen, ookal vind ik dat wel jammer.
Natuurlijk is dat jammer, jullie hebben heel veel gedeeld, maar het is niet anders. Het heeft n goede reden dat t niet meer zal werken en dat weet je zelf ook wel![]()
Ik ben nog niet klaar voor een confrontatie.. dat weet ik wel, als ik dat was had ik wel gewoon overal heen gegaan zonder bang te zijn haar tegen te komen met haar nieuwe lover.. ik wacht liever totdat ze gedumpt word ^^maarja daarop wachten is ook zo sneu eigenlijk.. moet mezelf verzetten, was blij dat ik familie bezoek had zondag ipv dat ik alleen thuis zat, want dat is echt niet leuk.. alleen zijn.
Dat is inderdaad zwaar kloten, het alleen zijn (slapen, douchen, chillen, etc) Zoals je zelf al zie, blijf afleiding zoeken
Hé Koepert, ik heb alle kaarten en liefdes brieven en foto's verzegeld en aan mijn moeder gegeven en gevraagt of die er een tijdje wil bewaren.. misschien over een paar jaar is het leuk om ze terug te kijken, zijn toch herinneringen hè.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:23 schreef Koepert het volgende:
Chev, bedankt voor je verhaalHeb het nu al 2 keer gelezen en dat helpt ... Heb vannacht nog n uurtje wakker gelegen (Goed) nadenken.. Heb n besluit genomen. Er liggen nog wat spulletjes van haar bij mij (Ring die k haar gegeven had (endless love erop) paar foto's van haar die ik in mn kamer had hangen en n bordje/plaquette-achtig iets over vriendschap... die gaan allemaal in n grote enveloppe en bij haar door de brievenbus. Ze bekijkt het maar. K zal er wel n reactie op krijgen maar ze spreekt maar een voicemail in of smst maar, ik neem niet meer op...
En bedanktquote:
Hé Pim, tja (ex-schoon)ouders hebben de macht lijkt wel.. is bij mij ook het geval lijkt wel, en ze verpesten (onbewust) hun kinderen hun geluk en eigen mening.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:25 schreef Pim26 het volgende:
Ik heb geen zin aan vanavond..
Zie er erg tegenop,. ik ben er nog niet aan toe ondanks dat ik me met de dag vele malen beter voel.
Opstaan ging redelijk oke vandaag.. Maar zit nu dus met buikpijn in de pijn te wachten tot vanavond.
Ik wil haar smsen om vrienden te blijven zodat ik nog contact met haar heb, maar dat is niet goed en moet ik me zelf niet aandoen, ondanks dat zij dit graag wilde. Maar gezien haar smsjes nu, zo zakenlijk en kil, zegt t eigenlijk wel genoeg. Na vanavond is het klaar en spreken we elkaar zeer waarschijnlijk nooit meer.
Doet me wel pijn dat idee, ookal is het veel beter want ik kan haar niet helpen en met zo n moeder valt er neits te winnen.
Maar pfff dat gevoel, wat een ellende.
Hoe gaat het met de rest hier ?
Miesl.. ga nou 's eindelijk doen wat je wil joh, ga niet doen wat anderen tegen je zeggen, maar doe wat je vind dat MOET gebeuren.. gaat vast pijn doen, maar doe het.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:53 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben leeg.. ben blij als het morgen is.. Ik wil steeds gtalk aanzetten, maar dat gaat me niets helpen. Ik moet er toch een keer doorheen, dan maar nu. Maar wat voel ik me kut zeg.
Volhouden hequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:07 schreef Koepert het volgende:
Pfff. Krijg net sms van mn ex.
Ja ik wil er volwassen over kunnen praten. Tuurlijk heb ik geen ander, Denk ff na, laat maar weten.
Dus heb teruggestuurd: Beetje laat mee he, ben er 2 dagen kapot van geweest, t is wel goed met je, volwassen praten en zulke dingen zeggen gaan bij mij niet samen.
Nu belt ze dus al n paar x PFff. Niet opnemen, Niet opnemen, Niet Opnemen. Laat haar nu maar ff 'zweten'
Ja dat blikken en tobben is een ramp, moet je niet doen. Ga desnoods liedjes zingen of tot oneindig lopen tellen.. Kun je iig niet nadenken!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:33 schreef Chev het volgende:
[..]
Hé Pim, tja (ex-schoon)ouders hebben de macht lijkt wel.. is bij mij ook het geval lijkt wel, en ze verpesten (onbewust) hun kinderen hun geluk en eigen mening.
Wens je sterkte vanavond kerel.. ik weet wat je mee maakt.. ik ben helemaal gefreaked daar en heb de kamer verbouwd destijds.. maar zou haar nooit iets aandoen, op die manier zag ze m'n pijn misschien wel té goed.
Sms is altijd koud en kill misschien is het anders als je elkaar spreek, misschien niet.. maar wat er ook gebeurd doe geen dingen waar je spijt van krijg, als het over is, is het over.
Met mij gaat het zoals het elke dag gaat, gematigd maar wel okéblik op oneindig soms.. ga je te veel nadenken en moet je weer jezelf verzetten om wat te gaan doen
![]()
quote:
Wat een bitch zeg... veel ste hoge dunk van haarzelf, gaat ze lekker binnen 'n paar weken met een of twee reboundertjes en laat haar maar op haar bek gaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aaargh.. Teruggesmst dat ze moest ophouden te bellen. Bleef bellen. Opgenomen: Kap nou met bellen!.*Klik*. Ja ik hoefde niet zo onbeschoft te doen, waar haalde ik t lef vandaan? En ze had vrijdag alleen gezegd dat ze 2 weken geleden met iemand gezoend had. JA FOK DAT< NEE DUS. Je hebt gezegd dat je al 2 weken 'iets had' en geneukt had . Jaa maar dat was wat jij wilde horen..... OH FUCK. Goed, nu dus dikke ruzie.... Dat ik zo bot kon zijn (ja duh je hebt gezegd dat je al 2 weken n ander hebt) en ik moest maar oppassen op straat () EN waar mijn zelfrespeect was en dat ze t niet verdiende zo behandeld te worden, en dat ze nu wel klaar met me was. OOH IK BEN NU ZOOOOO PISLINK!!
Nee pim, je dacht er aan.. jullie hebben toch iets heel speciaals gehad samen, dat je het lullig vind voor elkaar als een van de twee zich rot voelt is heel normaal.. of de een nu iets heel slechts heeft gedaan voor je gevoel of niet, dat soort gevoelens gaan niet zomaar weg.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef Pim26 het volgende:
ik ga het hoofdstuk afsluiten, de ex kwam vnvd haar laatste spullen halen. Ze zag er heel slecht uit en zei nagenoeg niets.. Alleen of het lukte met tekenen van de papieren van de gezamelijke rekening.
Ik zei nageniets en geen moment aangekeken.
Maar net gesmst van of ze nog ff wil praten ofzo ( hoe dom ben ik )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik vind het toch wel lullig voor haar, volgens mij gaat het echt slecht met haar... Daar denk ik nu veel over na ( zwak zwak zwak )
Ik vind het wel grappigquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:07 schreef maartjemadelein het volgende:
Koepert, wees maar inderdaad ff pislink, maar probeer dr nu even met rust te laten. In je woede doe je soms dingen waar je later spijt van krijgt.
Ik heb ooit een ex op straat gezet, en niet alleen dat, ik heb (hij zette nooit het vuilnis buiten) precies de helft van het vuilnis dat hij in de kelder gezet had door zijn spullen gemengd. Op dat moment leek dat de perfecte manier om hem terug te pakken maar inmiddels ben ik daar niet zo trots meer op.
De reden was trouwens dat hij een week nadat het uit was met zijn nieuwe vriendin spullen op kwam halen.
Zal wel, maar dat duurt nog wel 'n paar weekjes, ben nu nog ff te vaak van slag af. Hoop alleen dat m'n ex me inderdaad de komende 2 maanden met rust laat..quote:
Ik snap niet precies wat je bedoeld, nieuwe liefde?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:59 schreef agneria het volgende:
Wel merk ik dat ik veel aan 'die nieuwe eventuele liefde' aan het hangen ben. Als er iets van negatief contact is (of dat nu echt aanwezig is of ik het alleen zo interpreteer) voel ik me meteen weer onwijs kut en niets waard. Dat is ook niet goed maar ik weet niet wat ik moet doen want gevoelsmatig is het wel heel fijn met hem (en niet alleen om ex te vergeten). Jullie advies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |