abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:04:28 #151
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60895837
quote:
Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik hoop dat je uiteindelijk toch de meerwaarde ziet van de relatie, en niet alleen de pijn die je op dit moment voelt.

Woorden zijn makkelijk, uitvoering en voelen wat minder, maar ik kom er wel.
Nou dat op zich ook wel, maar doordat ik dus heel veel voor haar over gehad heb, (eigenlijk teveel) en volgens haar al n half jaar niet van haar hield (nee daarom blijf ik bij haar als ze overspannen is...) en ze nu al 2 weken met n ander heeft, voelt het alsof t voor haar heel weinig waard is geweest... Maar dat ik van deze relatie geleerd heb staat vast..

En inderdaad iedereen heeft goedbedoelde adviezen (die ook absoluut gewaardeerd worden) maar oh wat is het soms lastig om dat ook daadwerkelijk te doen....
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_60896361
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 10:45 schreef Koepert het volgende:
MM ben net weer wakker (Van 6 tot 9 half wel, half niet geslapen) en heb verder goed geslapen. Weet niet of t nou zo'n goed teken is, maar mijn verdriet om t feit dat mn ex al 2 weken wat met n ander heeft is een beetje omgeslagen in lol/leedvermaak om die rebound-boy. Als ik nu aan hun denk moet ik grinniken.. Hopelijk blijft dat nog wel ff zo, want voelt iig beter dan er de hele tijd van moeten janken... Hoewel ik dan wel weer nieuwsgierig ben wat voor gast het is....
Zelf kan ik nu redelijk slapen, zo'n 8 uurtjes max en word soms nog wakker van dromen.
De dromen worden beter, vreemdgenoeg droomde ik nooit, nu heb ik zelfs dromen waar ik wel om moet glimlachen, anderen weer niet.

De rebound-boy zal of kijkhard gedumpt worden of zij zal gedumpt worden, dat hou ik vol.. hé als je net in een nieuwe relatie zit dan moet je wel zeggen dat je gelukkig ben of niet anders ben je 'screwed' hehe.

Eigenlijk is dat wel grappig hè Koepert, .. de grillen van mijn ex.. ik kan me achteraf niet eens voorstellen hoe een zelfstandig persoon daar mee om kan gaan, want dat is onmogelijk.

Of hij moet alles slikken van haar maar dan word ie onintressant (net als k).
Of hij moet haar kijkhart aanpakken, wat ze niet zal pikken (denk ik).
In iedergeval als zij iets wil en het niet krijgt dan word ze vaak vervelend.

Reken er maar op dat het nog een keertje terugkomt.. bij mij is het ook zo op bepaalde momenten, als ik opsta of wanneer ik een film aan 't kijken ben waar iets in voorkomt die me herinnerd aan wat er voorgevallen is.. zat gisteren airforce one te kijken op tv, en toen zei een meisje: 'It will be fine'

Ging ik weer ben ook een softie, maar ik verdien beter dan haar, ging 't 10 min later wel wer oké ging ik weer (was best wel aan 't bier hehe word ik sneller emo)
het is nog te vers met 1 1/2 maand uit na 4 jaar samen maar heb nu meer ups dan downs en ben soms gewoon happy

Oude vrienden van 'ons' die overigens allemaal gebroken hebben met haar zeggen ook al dat ze onhandelbaar is en ze haar haaten, ze is te verpest door haar ouders, en gewoonweg egoistisch en dom is.. verzacht de pijn wel 'n beetje.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 17 augustus 2008 @ 11:50:11 #153
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60896756
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 11:27 schreef Chev het volgende:

[..]

-Herkenbaar verhaal-
Zo herkenbaar... echt alles ook...
Als ik achteraf bekijk snap ik niet hoe k t vol gehouden heb toen ze overspannen was.. Zij levert heel veel kritiek op anderen, analyseert ze bijna, maar als er kritiek op haar komt dan is dat "anders" of gelooft ze het gewoon niet.. Mn vrienden zeiden ook allemaal, toen ik vertelde dat ze al 2 weken n ander heeft, zoo reboundertje? dat verzacht idd ook wel.. Ik mis de leuke momenten nog wel. Denk ook wel aan samen dingen doen en slapen enzo. Maar beter, anders. En kan me minder interesseren dat ze n ander heeft, als zij wegvlucht in n andere relatie (terwijl ze mij bezwoor t eerste jaar niks te willen) en dus n reboundertje heeft, kan ze alleen maar op dr plaat gaan. Of t loopt heel goed voor haar af en ze gaan de hele rambam van samenwonen door.. Maar somehow, I don't think so..
pi_60896826
Gewoon zo blijven denken Koepert dan komt het wel goed met je
Zelf denk ik totaal niet aan de rebounder... soms nog alleen aan haar en de mooie momenten samen.
Maar bedenkt me dan ook precies wat ze me allemaaal heeft aangedaan.. da's heel belangrijk

En blijven praten/bloggen hè
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60897309
In mijn hoofd is het momenteel oorlog. Ik kan het niet verzetten dat zij lekker op Lowlands de beest uithangt en ik zit te kutten. Ik gun het haar wel, maar het had ook mijn feestje moeten zijn.
Ik moest maandag nog een en ander regelen met haar: ze zou contact opnemen @ lowlands en sowieso even laten horen of het 'goed ging' met haar.
Ik heb dus niks gehoord en net uit frustratie een sms gestuurd of ze zelf wel even er aan denkt om contact met mij op te nemen ivm morgen.

Krijg ik na een uur een sms terug, kort door de bocht: "Ik laat niks van me horen, ik zie wel."
We moeten dus iets regelen, ik vraag of ze vandaag @ rustig momentje even contact opneemt: is haar antwoord: "ik neem geen contact op. " WTF?!?!?
Ik wil me sowieso niet met haar bemoeien, maar als je mij om een gunst vraagt en dan vervolgens niks meer van je laat horen? En dan zo'n antwoord? Echt een grafsituatie.

Waarom kan ik er nou niet gewoon schijt aan hebben en haar laten ontdekken wat ze mist.
pi_60897857
Hé Kloon, ik ga het toch even opbreken voor je.. hoop niet dat je het erg vind:
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
In mijn hoofd is het momenteel oorlog. Ik kan het niet verzetten dat zij lekker op Lowlands de beest uithangt en ik zit te kutten.
Ga wat doen, maakt niet uit wat, pak 3 bioscoop films achter elkaar huur een stapel films, ga douchen ga naar buiten, stukje fietsen, je oma bezoeken..
vrienden opbellen (nee die van je niet lastig, want daar zijn het vrienden voor) vraag 'n vriend van te voren anders ff per sms naar een plek te gaan waat je ex niet is om te bellen!!.
type alles van je af wat je nu ook doet, DOE WAT! Je hebt toch geen kans dat je haar tegenkomt nu, moet je je voordeel uit halen

Ik weet dat je dit niet wil.. ik heb dat ook nog steeds.. ik ben gewoon bang dat ik haar tegenkom en ik een paar dagen weer van slag ben
quote:
Ik gun het haar wel, maar het had ook mijn feestje moeten zijn.
Ofwel je hunt het haar wel, maar je accepteerd dat je nu thuis zit met pijn en verdriet?
Nee je moet voor jezelf kiezen, zij heeft bewust die keuze gemaakt, dus het word tijd dat jij ook bewust keuzes gaat maken voor jezelf
Ik heb mijn ex ook lopen verdedigen.. weken langs.. het komt door dit, door dat ect.. maar ook al is dat zo de keuze heeft ze bewust gemaakt.
quote:
Ik moest maandag nog een en ander regelen met haar: ze zou contact opnemen @ lowlands en sowieso even laten horen of het 'goed ging' met haar.
JE MOET NIKS MEER JE BENT VRIJ!
Wat moet ze anders zeggen? Die van mij zegt ook 'gelukkig' te zijn, maar kan net zo goed een act zijn.. niks van aan trekken! Als ze verlieft is geworden dan hou je dat toch niet tegen en dan is ze voor haar gevoel 'gelukkig' met de rebound, en komt ze de problemen nog wel tegen. En zij is er ZEKER al langer mee bezig als jou dus is het voor haar iets makkelijker.
quote:
Ik heb dus niks gehoord en net uit frustratie een sms gestuurd of ze zelf wel even er aan denkt om contact met mij op te nemen ivm morgen.
Wat ik gedaan heb is alle nummers die ik niet meer gebruik een Z voor te zetten in het adresboek dan komen ze onderaan de lijst te staan en zoek je ze niet zo makkelijk meer op.. gewoon een tip? Ik verwijder ze niet omdat ik wil weten wie er beld.

Klinkt alsof ze nu een spelletje met je speelt, ontwijkend en totaal geen verantwoording meer wil afleggen tegenover jou, misschien moet je niks terug sturen en afwachten.

Is het echt zo belangrijk dat jullie maandag bellen?
quote:
Ik wil me sowieso niet met haar bemoeien, maar als je mij om een gunst vraagt en dan vervolgens niks meer van je laat horen? En dan zo'n antwoord? Echt een grafsituatie.
Tja.. maar als je nergens meer mee wil bemoeien moet je dat gewoon niet doen, als het echt belangrijk voor je is moet je het doen, maar doe niet iets meer voor haar.

Ik heb bij m'n ex wel spullen opgehaald, maar m'n oude brakke pc achtergelaten die 't volgens mij nu wel zo'n beetje begeeft omdat ze er vorige maand al problemen mee had hehe
quote:
Waarom kan ik er nou niet gewoon schijt aan hebben en haar laten ontdekken wat ze mist.
Omdat we soft zijn geworden door onze vriendinnen, ons gevoel overheerst onse verstand!
Als e je rot voelt voel je je 30 minuten later helemaal leeg en verdrietig en een paar uur later wel weer normaal.
Iedere keer als je contact het of jezelf herinnerd aan haar zal je dat gevoel hebben, de tijd dat het duurt zal iedere keer korter zijn, maar het is wel onwijs vermoeiend..

Gewoon voor jezelf zorgen, naar bed gaan als je moe ben, genoeg drinken en de dingen van je afpraten typen. Je hoeft niet per se de deur uit als je maar iets doet wat je afleid zeker in het begin.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:07:45 #157
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60898215
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef Chev het volgende:
-opsomming-
Zo hee Chev. Je hebt eigenlijk gewoon een samenvatting gegeven van wat je allemaal kan doen om de eerste tijd door te komen

Maar dan alsnog blijft het zo: makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik inmiddels een andere dame heb gevonden waarmee het heel goed klikt...er is een date geweest en die is heel goed verlopen. Ze is nu 2 weken op vakantie, maar ze mist me geloof ik nu al, en ik haar toch eigenlijk ook wel. Ik wil het deze keer alleen heel rustig aanpakken, want dat is een van de fouten geweest in mijn vorige relatie.

Ik blijf alleen wel hangen in dit topic, want ik ben benieuwd hoe iedereens verwerkingsproces verloopt Verder wil ik jullie ook nog blijven steunen
pi_60898469
Gefeliciteerd brain
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60898480
Thanks! Ondanks dat we (ik) het allemaal wel weet, heb je toch die gedachten van buitenaf nodig. Dan besef je dat het inderdaad zo werkt en dat je jezelf niet voor de gek aan het houden bent.
pi_60898494
Zo weer een patient beter! Gefeliciteerd Brain!
  zondag 17 augustus 2008 @ 13:27:31 #161
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60898549
Hooray for Brain Mooi zo:) Tof dat je blijft hangen
  zondag 17 augustus 2008 @ 14:12:26 #162
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60899373
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 13:24 schreef NNkloon het volgende:
Zo weer een patient beter! Gefeliciteerd Brain!
Bedankt iedereen

Maar ik weet nog niet of ik beter ben hoor Het is pas ruim 2 maanden uit met mijn ex, dus ik weet nog niet zeker of ik al toe ben aan een andere relatie Maar ik zie het vanzelf wel. Het is in ieder geval een goed gevoel dat je weet dat je gemist wordt door iemand. Ik bouw het deze keer allemaal gewoon rustig op

Ik weet wel dat ze de date nogal romantisch vond, ze zich bij me thuis voelt en dat we goede gesprekken kunnen voeren En zelf vind ik dat eigenlijk ook wel

En natuurlijk blijf ik hangen Ik kan jullie toch niet zomaar in de steek laten
pi_60900020
De tip van de telefoonnumers ga ik ook doen. Ideaal!
En verder zo maar smsen dat ze morgen avond ken langs komen om haar laatste spullen te halen en alles af te handelen.
Alleen ik wil haar niet zien. Daar zie ik echt tegen op!!
Maar ThaBrain, goed van je dat je rustig aandoet.
  zondag 17 augustus 2008 @ 15:25:20 #164
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60900666
Die telefoonnummers is idd ook wel handig..

Pff merk dat ik beetje minder begin te grinniken als ik aan haar en die ander denk... Nee Nu doorzetten.. Het is een reboundertje en ze gaat op dr bek en krijgt t dubbel voor der kiezen of ze was t niet waard... grinnik.haha
pi_60900707
Dat snap ik Pim. Ik hoef hem ook niet meer te zien. Nooit meer eigenlijk. Die spullen hoef ik niet meer terug, ik bespaar mezelf liever de confrontatie en koop wel nieuwe.

Ik heb kriebels Kriebels voor een ander. En damn wat voelt dat goed. Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat het feit dat ie zogenaamd een ander heeft me weinig doet! Ohja, het allerleukste is dat hij ook kriebels voor mij heeft
En improved 8-)
pi_60900895
Hey allemaal,

Daar ben ik ook weer een keertje. Het gaat met mij steeds beter. Inmiddels ben ik een koopappartementje aan het zoeken. Daarbij heb ik maar 1 gedachte en dat is dat het MIJN paleisje gaat worden met MIJN meubeltjes en in MIJN smaak ingericht wordt. De gedachte om straks een fatsoenlijk plekje voor mezelf te hebben is heerlijk en maakt het rondneuzen naar appartementen veel leuker.

Nog even en reactie op een bericht van 10 dagen geleden (sorry, ik was er ff niet)
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Ik denk dat je hier wel een aardige knokploeg bij elkaar kunt krijgen ;-) Al is het maar om beeldmateriaal te verzamelen.
Ik krijg veel van dit soort 'aanbiedingen', mensen die wat legermaten willen optrommelen of vrienden die zelf langs willen gaan. Maar je ex in elkaar laten rossen (ook al verdient hij een flinke ros voor zijn hoofd) gaat het niet oplossen. Het geeft hem alleen maar een reden om het zielige jongetje uit te hangen en zo de 'schuld' bij mij te leggen en zo makkelijk ga ik het hem niet maken.

Gelukkig is het nu redelijk stil, op af en toe een mislukte inlogpoging na. Ik ben er nog niet klaar mee, de woede en het heftige verdriet is nu weg maar door alles wat er is gebeurd ben ik ontzettend aan mezelf gaan twijfelen. Daarnaast kan ik in gesprekken maar heel moeilijk uit mijn woorden komen. Ik ben blij me nu ook op een huisje kopen te kunnen richten maar ik wilde dat ik mijn zelfverzekerdheid en energie weer terug had.

Het verlangen naar een relatie omdat ik de warmte mis van het hebben van een relatie (hoe ziek die relatie ook is) is gelukkig veel minder. Eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin meer in dat soort dingen. Ik wil wel mensen ontmoeten maar voel me gewoon nog niet lekker in mijn vel en dan werkt dat ook niet zo goed.
pi_60904550
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Koepert het volgende:
Die telefoonnummers is idd ook wel handig..
Bedankt Ik zie haar dus niet meer in mijn telefoon, zou ook smsjes maar verwijderen op den duur, doen ook pijn..
Reminder:
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef Chev het volgende:
Wat ik gedaan heb is alle nummers die ik niet meer gebruik een Z voor te zetten in het adresboek dan komen ze onderaan de lijst te staan en zoek je ze niet zo makkelijk meer op.. gewoon een tip? Ik verwijder ze niet omdat ik wil weten wie er beld.
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Koepert het volgende:
Pff merk dat ik beetje minder begin te grinniken als ik aan haar en die ander denk... Nee Nu doorzetten.. Het is een reboundertje en ze gaat op dr bek en krijgt t dubbel voor der kiezen of ze was t niet waard... grinnik.haha
Precies Koepert, geen medeleven en geen medelijden.. zet de persoon maar even aan de kant en schuit jezelf naar voren.

Ik zag de ironie ook wel.. 4 uur later voelde ik me er klote over, er ovr gepraat, de dag later vergat ik het maar weer 'n beetje.. en dat is slechts 1 van de gedachten die langs kwam.

Elke gedachte die een glimlach en een lach toverd toverd deze even later om in een lach en een traan.. want het blijven herinneringen hè

Denk er maar verder niet meer over na.

God ik klink alsof ik alles weet maar dat is echt niet zo.. net weer een potje gejankt ( ) na een dag vol visite en mensen die om me geven, voel me nu weer opgelucht en goed, soms zijn die tranen even nodig, maar ga er niet aan onderdoor

[ Bericht 12% gewijzigd door Chev op 17-08-2008 18:52:18 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_60904662
Ik ben heel blij voor degene die iemand anders hebben gevonden..

ook intens jaloers
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:01:38 #169
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60904814
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:47 schreef Chev het volgende:

[..]

Bedankt Ik zie haar dus niet meer in mijn telefoon, zou ook smsjes maar verwijderen op den duur, doen ook pijn..
Reminder:
[..]

[..]

Precies Koepert, geen medeleven en geen medelijden.. zet de persoon maar even aan de kant en schuit jezelf naar voren.

Ik zag de ironie ook wel.. 4 uur later voelde ik me er klote over, er ovr gepraat, de dag later vergat ik het maar weer 'n beetje.. en dat is slechts 1 van de gedachten die langs kwam.

Elke gedachte die een glimlach en een lach toverd toverd deze even later om in een lach en een traan.. want het blijven herinneringen hè

Denk er maar verder niet meer over na.

God ik klink alsof ik alles weet maar dat is echt niet zo.. net weer een potje gejankt ( ) na een dag vol visite en mensen die om me geven, voel me nu weer opgelucht en goed, soms zijn die tranen even nodig, maar ga er niet aan onderdoor
* Geeft schouderklopje en tissue..*
Maar smsjes heb ik allemaal al weggedonderd; waren bijna allemaal positief namelijk; en dan sluipt er weer in; waarom is t dan over en heeft zij n ander? Dat wil ik niet meer.. En ach t gaat vandaag weer goed in vergelijking met gisteren (dus stijgende lijn) want toen was ik echt compleet de weg kwijt. Kan nu iets beter rationeel denken (dat ze dus waarschijnlijk op dr plaat zal gaan en anders de ellende gewoon niet waard is: Niet dat de relatie niks was; hoewel ik wel twijfel of ik niet veeel te veel voor haar gedaan/over gehad heb, maar dat ik daar nu niet meer zo verdrietig om moet zijn) en minder emotioneel; wel een matig gevoel soms, maar nog niet gejankt erom vandaag.
  zondag 17 augustus 2008 @ 19:20:19 #170
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60905221
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:54 schreef Miesjel het volgende:

ook intens jaloers
Begrijpelijk dat je jaloers bent Je wil natuurlijk ook gewoon verder gaan met je leven.

Laat je je afspraak van morgen nog doorgaan, of heb je die inmiddels afgezegd?
pi_60905487
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 18:54 schreef Miesjel het volgende:

ook intens jaloers
Ik heb geen ander gevonden (nog), maar het voelt goed erachter te komen dat er écht meer in de wereld is. En daar kom jij ook nog wel achter ooit. Ja sorry, kutchliché's.
En improved 8-)
pi_60907303
Moet dit even delen met jullie!

Heb anderhalve week geleden het contact definitief verbroken met mijn ex, vandaag een goede vriendin van haar gesproken, die had mijn ex gesproken pas en vertelde dat mijn ex de situatie "lastig" vind met gezamelijke vrienden en dergelijke, ze wist niet goed hoe ze ermee om moest gaan. Ik heb tegen die vriendin gezegd dat ik mij daar niet zo druk om maak maar dat ik alleen geen sms, msn en individueel contact meer met haar wil en dat het buiten dat verder mij niks uitmaakt.

Kom ik net thuis, ik heb mijn msn tegenwoordig altijd aanstaan, en drie maal raden..... een berichtje van mijn ex, over mijn foto's die op onze pc stonden, die zij nu heeft, of ik die nog wilde hebben, haha. Dat was een van de eerste dingen die ik toen gedaan heb toen het net uit was,en dat weet zij ook. Maar goed dat terzijde, het geeft een goed gevoel de touwtjes eindelijk weer in handen te hebben, en ik krijg het idee dat ze nu pas beseft wat er eigenlijk gebeurt..... tsja ik kan ook een eigen leven opbouwen en ja ik ga ook verder Ik heb niet gereageerd en dat ga ik ook niet doen, ik ben er klaar mee geen oude gevoelens, emoties, spanningen etc. niks.
  zondag 17 augustus 2008 @ 22:09:50 #173
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60909209
Getver.. Ik probeer t van me af te zetten.. Ben er minder emotioneel over, meer zoiets van, dan was t t dus niet echt waard als ze nu al n ander heeft, maar oh ik kan het NIET helpen dat ik toch nieuwsgierig ben naar wat voor gast t is.... Ze heeft n verleden van foute vriendjes, ik was de eerste (somewhat) normale gast (zonder nou mezelf n veer in mn reet te steken ) en ben wel benieuwd of ze nu is teruggevallen op n drugsaapje of dat t n 'normale gast' is. Ik wil me er niet mee bezig houden, andere dingen doen, maar ik blijf er nieuwsgierig over. Inmiddels heb ik wel zoiets van, zij springt meteen in n rebound, als ze er blij van wordt; beeetje jammer van onze relatie dan, maar zie haar nog wel op dr bek gaan. Ik blijf nu n beetje 'koel' eronder, met af en toe n 'zucht'-momentje... Hoe ze dit kon doen, wat voor type t is, en waar ik dan zoveel voor over heb gehad? De laatste tijd heb ik fouten gemaakt doordat ik niet wist wat ik er mee aan moest (jaloers, dat hele 'mijn vrienden' gebeuren) maar dat dan nu DIT aan de hand is.... ergens blijft er iets knagen dat t n verzinsel is, maar daar kan en mag ik niet vanuit gaan, ik moet verder. En dan ook nog zeggen dat ze nog steeds van me houdt en dat altijd zal blijven doen........ maar wel al 2 weken zonder te zeggen (ja tot ik er meerdere keren om vroeg; zij bleef mij vragen of ik al n ander chickie had, en dat k n neukertje moest opzoeken toen ik dronken smste) met n ander 'iets' hebben (t beestje mocht geen naam hebben)... Er kloppen dingen niet, maar ik ga proberen me daar niet meer mee bezig te houden... Maar toch..... Wat voor gast is t? Hij is weer ouder dan haar (29 dus) net als haar vroegere vriendjes, is t dan ook WEER n 'schadegeval" of dit keer wel n 'normale gast met n goede baan'
pi_60913350
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef Koepert het volgende:

[..]

* Geeft schouderklopje en tissue..*
Maar smsjes heb ik allemaal al weggedonderd; waren bijna allemaal positief namelijk; en dan sluipt er weer in;
  • waarom is t dan over en heeft zij n ander?
    - Omdat ze niet tevreden was, sommige mensen zijn nooit tevreden als het niet precies zo gaat als ze willen, gebrek aan opvoeding naar mijn mening..

• Niet dat de relatie niks was; hoewel ik wel twijfel of ik niet veeel te veel voor haar gedaan/over gehad heb
    - Té veel van iemand houden.. tja heb ik ook dan word je blind voor alle dingen, een soort loopjongen en jaknikker.. tenmiste zo was dat bij mij, ben blij dat ik er nog iets van zelfwaarde aan over heb nu, en dat dit dagelijks groeit tot een beter iemand.

• maar dat ik daar nu niet meer zo verdrietig om moet zijn) en minder emotioneel; wel een matig gevoel soms, maar nog niet gejankt erom vandaag.
    - Heel herkenbaar zeker de helft van de dag voel ik me matig omdat ik er toch op een vage manier over nadenk, niet heel bewust, maar misschien was je er zo intensief en lang over aan 't nadenken dat je het niet los kan laten zoals bij mij.
    quote:
    Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef Koepert het volgende:
    Getver.. Ik probeer t van me af te zetten.. Ben er minder emotioneel over, meer zoiets van, dan was t t dus niet echt waard als ze nu al n ander heeft, maar oh ik kan het NIET helpen dat ik toch nieuwsgierig ben naar wat voor gast t is.... Ze heeft n verleden van foute vriendjes, ik was de eerste (somewhat) normale gast (zonder nou mezelf n veer in mn reet te steken ) en ben wel benieuwd of ze nu is teruggevallen op n drugsaapje of dat t n 'normale gast' is. Ik wil me er niet mee bezig houden, andere dingen doen, maar ik blijf er nieuwsgierig over. Inmiddels heb ik wel zoiets van, zij springt meteen in n rebound, als ze er blij van wordt; beeetje jammer van onze relatie dan, maar zie haar nog wel op dr bek gaan. Ik blijf nu n beetje 'koel' eronder, met af en toe n 'zucht'-momentje... Hoe ze dit kon doen, wat voor type t is, en waar ik dan zoveel voor over heb gehad? De laatste tijd heb ik fouten gemaakt doordat ik niet wist wat ik er mee aan moest (jaloers, dat hele 'mijn vrienden' gebeuren) maar dat dan nu DIT aan de hand is.... ergens blijft er iets knagen dat t n verzinsel is, maar daar kan en mag ik niet vanuit gaan, ik moet verder. En dan ook nog zeggen dat ze nog steeds van me houdt en dat altijd zal blijven doen........ maar wel al 2 weken zonder te zeggen (ja tot ik er meerdere keren om vroeg; zij bleef mij vragen of ik al n ander chickie had, en dat k n neukertje moest opzoeken toen ik dronken smste) met n ander 'iets' hebben (t beestje mocht geen naam hebben)... Er kloppen dingen niet, maar ik ga proberen me daar niet meer mee bezig te houden... Maar toch..... Wat voor gast is t? Hij is weer ouder dan haar (29 dus) net als haar vroegere vriendjes, is t dan ook WEER n 'schadegeval" of dit keer wel n 'normale gast met n goede baan'
    Koepert jongen... laat het gaan.. wat voor gast het is maakt niet uit, zij heeft er voor gekozen, en ze gaat ook niet wachten op goedkeuring van iemand.

Ik weet dat het vreselijk is.. mijn ex zegt ook dat het houden van niet zomaar weggaat, en dat ze van me zal blijven houden, maar op een andere manier.. ze wil een vriendschap overhouden, ik heb nog geen ja of nee gezegt.. ik heb gezegt dat ik niet nooit-meer contact wil maar voorlopig even niet, en dat lijkt ze te respecteren ('t is nog geen maandag..).. het ene moment zeg ik nooit meer contact en het andere moment ken ik haar zo goed.. ookal is het uit dat ik nog wel 's op een normale manier contact zou willen, ookal weet ik dat dat niet goed is, daarom laat ik heb gewoon zo nu.

D'r nieuwe vriendje heeft een koophuis en een motor, zoiezo al 2 dingen die ik van haar niet mocht hebben, Die van jou zal vast iemand opgezocht hebben die totaal niet op je lijkt Koepert.. dus laat het gaan, je kan haar niet meer overal tegen beschermen, ze moet het zelf ontdekken en dat kan maanden duren, en je zal jezelf gek blijven maken..

Soms gebeurd dat gewoon, later voel je je dan weer stom dat je er zelfs maar over nadenk.. vanmiddag ook vroeg ik aan m'n broer of de nieuwe vriend van m'n ex toevallig op een verjaardag was waar hij heen was gegaan, waarom? Glimpje van inzicht willen hebben in haar hoofd

Sommige mensen die kunnen een relatie die te serieus word niet handelen en gaan dan hun controllerende eigenschappen versterken, op ieder moment proberen ze de macht te houden over alles wat er gebeurd.. dat is geen goed iets in een relatie.. weet jij en weet ik, de partner is daarvan de dupe, en weet uit radeloosheid niet meer wat te doen om de ander tevreden te houden.

Naar mijn idee moeten dit soort mensen eerst uit eigen hand ervaren hoe erg zoiets is, als dat al mogelijk is.. en of ze het ooit leren is maar de vraag.. sommige mensen leren het nooit!

Emoties heb ik ook hoor.. zoals je al las, nog bijna elke dag of om de paar dagen sinds ik 4 dagen geleden contact met haar heb behad.. ik wil in ieder geval me nier meer elke dag druk maken om haar en mijn leven oppakken na 1 1/2 maand..

Ik hoop dat ik ook iemand tegen het lijf loop.. maar zie het somber in eigenlijk.. maar het is nog niet eens 2 maanden uit, en zit nu alweer om bijn ahalf 1 's nachts achter m'n pc terwijl ik al moet gaan slapen morgen half 7 't wekkertje weer.

Probeer niet er over na de denken dat zij al wel iets heeft en jij niet.. want dat is een verkeerde insteek.
    JIj hebt nu een vrij leven met je eigen keuzes, en kan groeien vanuit je vorige relatie.. en je leerd ervan!

Want we moeten door, wat moeten we anders? Zeker niet de rest van m'n leven zitten janken elke avond omdat zij het uitgemaakt heeft omdat jijniet goed genoeg meer was voor haar want dat ben je wel Koeprt, als iemand je niet kan accepteren zoals je bent, dan is dat gewoon dom, maar nog niet zo erg als het dumpen en meteen maar 's te gaan kijken of een ander misschien 'beter' is.

Misschien nog wel wat maandjes, sommige mensen doen er jaren over andere weken of maanden voordat ze iemand ontmoeten, maar ik ga lekker met de mensen om me heen mijn vrijheid vieren wanneer ik daar zin in heb, lekker biertje op e bank tv aan films kijken die ik leuk vind tot ik er bij neerval, en tot ik zin heb om wat anders te gaan doen

Als je er aan toe ben dan straalt dat wel wat uit denk ik, en vind je wel iemand die wel bij je past.
  • Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
    Mannen over vrouwen _O-
    Altijd blijven lachen
    pi_60913409
    Pff vnvd heb ik afspraak met haar... Ik smste haar heel zakelijk en kil maar zij net zo hard terug.
    Ik geloof er niets van dat ze vrienden wil blijven, na vnvd is alles klaar.
    Dan spreek ik haar nooit meer denk ik.
    Sprak vnvd een collega van haar, ook van mij, die heeft ook beetje lopen nadenken en die heeft kunnen beamen dat ze wellicht niet helemaal spoort of haar moeder niet.. maakt ook verder niets uit.
    In ieder geval na morgen kan ik het boek helemaal sluiten en heb ik geen contact meer en kan ik door met me leven. Het gaat eigenlijk heel goed nu, alleen moet ik stoppen met s avonds alcohol drinken. Het verdoofd heel goed maar het is niet de juiste oplossing ervoor.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')