Nou dat op zich ook wel, maar doordat ik dus heel veel voor haar over gehad heb, (eigenlijk teveel) en volgens haar al n half jaar niet van haar hield (nee daarom blijf ik bij haar als ze overspannen is...) en ze nu al 2 weken met n ander heeft, voelt het alsof t voor haar heel weinig waard is geweest... Maar dat ik van deze relatie geleerd heb staat vast..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 20:45 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik hoop dat je uiteindelijk toch de meerwaarde ziet van de relatie, en niet alleen de pijn die je op dit moment voelt.
Woorden zijn makkelijk, uitvoering en voelen wat minder, maar ik kom er wel.
Zelf kan ik nu redelijk slapen, zo'n 8 uurtjes max en word soms nog wakker van dromen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:45 schreef Koepert het volgende:
MM ben net weer wakker (Van 6 tot 9 half wel, half niet geslapen) en heb verder goed geslapen. Weet niet of t nou zo'n goed teken is, maar mijn verdriet om t feit dat mn ex al 2 weken wat met n ander heeft is een beetje omgeslagen in lol/leedvermaak om die rebound-boy. Als ik nu aan hun denk moet ik grinniken.. Hopelijk blijft dat nog wel ff zo, want voelt iig beter dan er de hele tijd van moeten janken... Hoewel ik dan wel weer nieuwsgierig ben wat voor gast het is....
Zo herkenbaar... echt alles ook...quote:
Ga wat doen, maakt niet uit wat, pak 3 bioscoop films achter elkaar huur een stapel films, ga douchen ga naar buiten, stukje fietsen, je oma bezoeken..quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
In mijn hoofd is het momenteel oorlog. Ik kan het niet verzetten dat zij lekker op Lowlands de beest uithangt en ik zit te kutten.
Ofwel je hunt het haar wel, maar je accepteerd dat je nu thuis zit met pijn en verdriet?quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Ik gun het haar wel, maar het had ook mijn feestje moeten zijn.
JE MOET NIKS MEER JE BENT VRIJ!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Ik moest maandag nog een en ander regelen met haar: ze zou contact opnemen @ lowlands en sowieso even laten horen of het 'goed ging' met haar.
Wat ik gedaan heb is alle nummers die ik niet meer gebruik een Z voor te zetten in het adresboek dan komen ze onderaan de lijst te staan en zoek je ze niet zo makkelijk meer op.. gewoon een tip? Ik verwijder ze niet omdat ik wil weten wie er beld.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Ik heb dus niks gehoord en net uit frustratie een sms gestuurd of ze zelf wel even er aan denkt om contact met mij op te nemen ivm morgen.
Tja.. maar als je nergens meer mee wil bemoeien moet je dat gewoon niet doen, als het echt belangrijk voor je is moet je het doen, maar doe niet iets meer voor haar.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Ik wil me sowieso niet met haar bemoeien, maar als je mij om een gunst vraagt en dan vervolgens niks meer van je laat horen? En dan zo'n antwoord? Echt een grafsituatie.
Omdat we soft zijn geworden door onze vriendinnen, ons gevoel overheerst onse verstand!quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:22 schreef NNkloon het volgende:
Waarom kan ik er nou niet gewoon schijt aan hebben en haar laten ontdekken wat ze mist.
Zo hee Chev. Je hebt eigenlijk gewoon een samenvatting gegeven van wat je allemaal kan doen om de eerste tijd door te komenquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef Chev het volgende:
-opsomming-
Bedankt iedereenquote:Op zondag 17 augustus 2008 13:24 schreef NNkloon het volgende:
Zo weer een patient beter! Gefeliciteerd Brain!
Ik krijg veel van dit soort 'aanbiedingen', mensen die wat legermaten willen optrommelen of vrienden die zelf langs willen gaan. Maar je ex in elkaar laten rossen (ook al verdient hij een flinke ros voor zijn hoofd) gaat het niet oplossen. Het geeft hem alleen maar een reden om het zielige jongetje uit te hangen en zo de 'schuld' bij mij te leggen en zo makkelijk ga ik het hem niet maken.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 23:05 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier wel een aardige knokploeg bij elkaar kunt krijgen ;-) Al is het maar om beeldmateriaal te verzamelen.
Bedanktquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Koepert het volgende:
Die telefoonnummers is idd ook wel handig..
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:50 schreef Chev het volgende:
Wat ik gedaan heb is alle nummers die ik niet meer gebruik een Z voor te zetten in het adresboek dan komen ze onderaan de lijst te staan en zoek je ze niet zo makkelijk meer op.. gewoon een tip? Ik verwijder ze niet omdat ik wil weten wie er beld.
Precies Koepert, geen medeleven en geen medelijden.. zet de persoon maar even aan de kant en schuit jezelf naar voren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:25 schreef Koepert het volgende:
Pff merk dat ik beetje minder begin te grinniken als ik aan haar en die ander denk... Nee Nu doorzetten.. Het is een reboundertje en ze gaat op dr bek en krijgt t dubbel voor der kiezen of ze was t niet waard... grinnik.haha![]()
* Geeft schouderklopje en tissue..*quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:47 schreef Chev het volgende:
[..]
BedanktIk zie haar dus niet meer in mijn telefoon, zou ook smsjes maar verwijderen op den duur, doen ook pijn..
Reminder:
[..]
[..]
Precies Koepert, geen medeleven en geen medelijden.. zet de persoon maar even aan de kant en schuit jezelf naar voren.
Ik zag de ironie ook wel.. 4 uur later voelde ik me er klote over, er ovr gepraat, de dag later vergat ik het maar weer 'n beetje.. en dat is slechts 1 van de gedachten die langs kwam.
Elke gedachte die een glimlach en een lach toverd toverd deze even later om in een lach en een traan.. want het blijven herinneringen hè![]()
Denk er maar verder niet meer over na.
God ik klink alsof ik alles weet maar dat is echt niet zo.. net weer een potje gejankt () na een dag vol visite en mensen die om me geven, voel me nu weer opgelucht en goed, soms zijn die tranen even nodig, maar ga er niet aan onderdoor
Begrijpelijk dat je jaloers bentquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:54 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben heel blij voor degene die iemand anders hebben gevonden..
ook intens jaloers
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:54 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben heel blij voor degene die iemand anders hebben gevonden..
ook intens jaloers
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
* Geeft schouderklopje en tissue..*
Maar smsjes heb ik allemaal al weggedonderd; waren bijna allemaal positief namelijk; en dan sluipt er weer in;
Koepert jongen... laat het gaan.. wat voor gast het is maakt niet uit, zij heeft er voor gekozen, en ze gaat ook niet wachten op goedkeuring van iemand.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef Koepert het volgende:
Getver.. Ik probeer t van me af te zetten.. Ben er minder emotioneel over, meer zoiets van, dan was t t dus niet echt waard als ze nu al n ander heeft, maar oh ik kan het NIET helpen dat ik toch nieuwsgierig ben naar wat voor gast t is.... Ze heeft n verleden van foute vriendjes, ik was de eerste (somewhat) normale gast (zonder nou mezelf n veer in mn reet te steken) en ben wel benieuwd of ze nu is teruggevallen op n drugsaapje of dat t n 'normale gast' is. Ik wil me er niet mee bezig houden, andere dingen doen, maar ik blijf er nieuwsgierig over. Inmiddels heb ik wel zoiets van, zij springt meteen in n rebound, als ze er blij van wordt; beeetje jammer van onze relatie dan, maar zie haar nog wel op dr bek gaan. Ik blijf nu n beetje 'koel' eronder, met af en toe n 'zucht'-momentje... Hoe ze dit kon doen, wat voor type t is, en waar ik dan zoveel voor over heb gehad? De laatste tijd heb ik fouten gemaakt doordat ik niet wist wat ik er mee aan moest (jaloers, dat hele 'mijn vrienden' gebeuren) maar dat dan nu DIT aan de hand is.... ergens blijft er iets knagen dat t n verzinsel is, maar daar kan en mag ik niet vanuit gaan, ik moet verder. En dan ook nog zeggen dat ze nog steeds van me houdt en dat altijd zal blijven doen........ maar wel al 2 weken zonder te zeggen (ja tot ik er meerdere keren om vroeg; zij bleef mij vragen of ik al n ander chickie had, en dat k n neukertje moest opzoeken toen ik dronken smste) met n ander 'iets' hebben (t beestje mocht geen naam hebben)... Er kloppen dingen niet, maar ik ga proberen me daar niet meer mee bezig te houden... Maar toch..... Wat voor gast is t? Hij is weer ouder dan haar (29 dus) net als haar vroegere vriendjes, is t dan ook WEER n 'schadegeval" of dit keer wel n 'normale gast met n goede baan'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |