Wat een dat vandaag.. donderdag avond (Was het donderag? ik weet het niet meer)

m'n ex gesproken.. diezelfde avond met m'n ouders.. ik heb precies gezegt waarom ik dacht dat het uit was gegaan (haar ouders er maar even uitgelaten) maar voelde me zwak ging bijna huilen en zij bleef kalm en zei dat ze gelukkig was

.
Misschien hebben jullie het wel gelezen een paar posts terug, maar ik weet niet meer wat ik van mezelfd denken moet.. ik ben gewoon zwak.
Ik heb 4 jaar lang zoveel van haar gehouden dat ik in tijden van problemen en stres mezelf helemaal wegcijferde en haar op een voetstuk plaatste en alles voor haar wou doen en deed.. plus dat zij een compleet verkeerd zelf beeld heeft zie ik nu en compleet afhankelijk is van haar ouders..
We passen niet bij elkaar, en ze is niet goed voor me omdat het bijna altijd alleen op haar manier moest gaan, toch heb ik een onwijs verdiet diep van binnen, omdat we zoveel samen hebben meegemaakt, en zo'n vertrouwens band hadden.. net weer een potje lopen janken als een kind.. ik kan het niet goed verwerken, nu 1 1/2 maand..
Ze heft me verwaarloost, binnen 3 dagen met een ander verder gegaan, me compleet laten vallen terwijl ze er voor had kunnen vechten (zelfbeeld dat zij alles wel goed deed), is/was negatief over m'n werk en salaris terwijl zij nog niet eens de helft verdiend terwijl ze al 4 jaar bezig is met haar eigen zaak, dat ik niet genoeg aan m'n toekomst deed, zij & haar ouders het gekochte huis (in overlegmet haar) wat mijn droom voor ons samen was afkeurde en afkraakte.
Nu zit ik dus in mijn huis (Zelf gekocht) met mijn eigen inrichting omdat zij daar geen deel van uit wou maken (gelukkig), en voel me het ene moment ellendig, verdrietig, vrolijk, maar het is nu zaterdag en durf verdomme niet eens m'n huis uit te gaan om plezier te gaan maken.. vrienden zijn op vakantie ouders wil ik niet lastigvallen wat dat doe ik al vaak genoeg, en heb helemaal nergens zin in, zelfs niet mijn favoriete hobbies..
Tja het gaat wel met me.. beter dan een maand terug.. als ik het van me af kan praten en schrijven, maar als ik het opkrop en ffs niet doe dan komen de herinneringen naar boven, en wil haar zó graag bij me hebben..
Realiteit is dat ze op vakantie volgende week naar Portugal, daar waarschijnlijk 2 weken lang gaan lopen hokken in het blokhutje van zijn moeder (Vakantiehuisje).. moet ze lekker zelf weten, ik hoop alleen dat ze daarna gruwelijk gedumpt gaat worden en de pijn ervaart die ik ook heb gehad.
Je kan naar mijn normen en waarden niet binnen 3 dagen overstappen naar een nieuwe relatie.. dan kijk je niet naar jezelf (kortzichtig) en kom je dezelfde dingen tegen in je volgende relatie, dus daarom heb ik geen aanstalte om iemand nieuws te zoeken.. gewoonweg omdat ik een ander geen pijn wil doen, wat gebeurd dat gebeurd.
Over 2 maanden bellen we elkaar nog 1x zal ongetwijfeld de laateste keer zijn, ik wil haar niet meer terug, ik wil sterker zijn en iemand vinden die wel wil meegroeien met mij, en ik denk niet dat zij dat ooit kan doen (zolang ze nog bij haar ouders woond..) en daar gaat nog zeker wel 5 jaar overheen mits ze niet met die gast gaat samenwonen ofzo.
Fuck haar..