abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:35:16 #1
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60301147
De kunst van het loslaten van je ex #60

hier verder.

Laatste post uit het vorige deel:
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef lollypops het volgende:

[..]

Je lichaam is niet raar... Je lichaam dus ook je hormoon huishouden reageert heel anders als je in een ldvd situatie verkeerd o.a. door alle stress....
Bij mij was het andersom.. Ik was een dikke maand overtijd, nadat het uit gegaan was.. Moet zeggen dat ik het flink benauwd gehad heb, maar stiekem in m'n achterhoofd wist ik wel dat het mogelijk was door alle stress en ellende ..
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:04:46 #2
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60301739
Tvp mee voor de verhalen, hele lange slepende episode met mn ex, en nu is t met knallende ruzie uit en denk ik.. KUT!!!! Misschien komt de rest ooit nog
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:24:42 #3
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60302178
TVP!!!

Hierbij besluit ik dat de meeting aanstaande zondag wordt, gezien de meerderheid van de stemmen voor de zondag zijn!

zondag 27 juli in Amsterdam

12u verzamelen op A'dam CS bij de GWK.

Mooi weer:

Middag
IJsje eten op de Nieuwmarkt/terrasje
Met zijn allen naar het Leidseplein lopen of met de tram.
Rondhangen op het Leidseplein en/of eten/drinken halen om te picknicken in het Vondelpark. Eventueel kan dat ook op het Museumplein.

Avond
Eten in de buurt van het Leidseplein. Daarna blijven hangen daar in de buurt en/of poolen bij het Rokin.
Of: eten in de Openbare Bibliotheek (uitzicht over de stad).

Slecht weer:
Middag
Met zijn allen naar de bios: Pathe Tushinski of Pathe de Munt.
Eventueel een museum? Van Gogh, Tropenmuseum etc. Rijks/Stedelijk zijn dicht.
Andere suggesties?

Avond:

Zelfde als mooi weer programma

Meld het even als je komt Voor de mensen die later willen komen...geef het dan ook even door.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:29:22 #4
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_60302324
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:24 schreef ThaBrain het volgende:
TVP!!!

Hierbij besluit ik dat de meeting aanstaande zondag wordt, gezien de meerderheid van de stemmen voor de zondag zijn!

zondag 27 juli in Amsterdam

12u verzamelen op A'dam CS bij de GWK.

Mooi weer:

Middag
IJsje eten op de Nieuwmarkt/terrasje
Met zijn allen naar het Leidseplein lopen of met de tram.
Rondhangen op het Leidseplein en/of eten/drinken halen om te picknicken in het Vondelpark. Eventueel kan dat ook op het Museumplein.

Avond
Eten in de buurt van het Leidseplein. Daarna blijven hangen daar in de buurt en/of poolen bij het Rokin.
Of: eten in de Openbare Bibliotheek (uitzicht over de stad).

Slecht weer:
Middag
Met zijn allen naar de bios: Pathe Tushinski of Pathe de Munt.
Eventueel een museum? Van Gogh, Tropenmuseum etc. Rijks/Stedelijk zijn dicht.
Andere suggesties?

Avond:

Zelfde als mooi weer programma

Meld het even als je komt Voor de mensen die later willen komen...geef het dan ook even door.
Damn wat zijn gedumpte mensen booorringggn
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:34:16 #5
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_60302449
Thanks voor de uitnodiging, maar ik heb al andere plannen zondag..
In ieder geval veel plezier allemaal

En bedankt voor de stress-uitleg ^^
pi_60302552
Deel zoveel, ik blijf nog even hangen.

Koepert, hartelijk welkom, je bent onder gelijken
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:40:57 #7
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60302621
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Damn wat zijn gedumpte mensen booorringggn
we staan open voor suggesties hoor
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:48:05 #8
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_60302810
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:40 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

we staan open voor suggesties hoor
Ga in de avond dan lekker stappen, je bent immers in adam .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  woensdag 23 juli 2008 @ 19:55:48 #9
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60303041
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef Miesjel het volgende:
Deel zoveel, ik blijf nog even hangen.

Koepert, hartelijk welkom, je bent onder gelijken
Danku Danku....

Deel van het verhaal.......

T is n verse; sinds afgelopen weekend definitief over en uit, ook geen contact meer.

1 jaar samen geweest; daarna n half jaar ellende. Geen punt achter kunnen zetten, ook geen definitieve klim omhoog. Blijven aanmodderen. Teveel vrienden erbij betrokken waardoor die er beetje genoeg van kregen, maar "mijn' vrienden dus ff geen behoefte aan haar, tijd nodig, die zij niet heeft. ik kan er niks aan doen, kan haar ook dingen niet duidelijk maken zoals ik ze bedoel waardoor ze verkeerd vallen, kan er ook niet normaal over praten dus frustratie van mijn kant omdat ze discussies niet aan wil gaan; Jij doet A! Nee ik heb B gedaan, want bla bla bla. Nou maakt ook niet uit... Kan ik niks mee, maar ik kan zelf ook te weinig duidelijk maken wat ik voel/denk dus weet ook niet goed hoe ik bepaalde dingen "goed" moet zeggen.

Sorry voor mijn gebrek aan enters ed, maar kost moeite om dit eruit te krijgen, en is maar n tipje (het laatste tipje) vd Ijsberg
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:23:48 #10
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60303759
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ga in de avond dan lekker stappen, je bent immers in adam .
De meeting is op zondag en sommige mensen moeten gewoon vroeg op om te werken die maandag

Al wil dat niet zeggen dat we niet uit kunnen gaan. We zien wel hoe het loopt zondag.
Ik heb bij mij thuis 2 slaapplaatsen beschikbaar eventueel
  woensdag 23 juli 2008 @ 20:27:52 #11
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60303889
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef Koepert het volgende:

[..]

Danku Danku....

Deel van het verhaal.......

T is n verse; sinds afgelopen weekend definitief over en uit, ook geen contact meer.

1 jaar samen geweest; daarna n half jaar ellende. Geen punt achter kunnen zetten, ook geen definitieve klim omhoog. Blijven aanmodderen. Teveel vrienden erbij betrokken waardoor die er beetje genoeg van kregen, maar "mijn' vrienden dus ff geen behoefte aan haar, tijd nodig, die zij niet heeft. ik kan er niks aan doen, kan haar ook dingen niet duidelijk maken zoals ik ze bedoel waardoor ze verkeerd vallen, kan er ook niet normaal over praten dus frustratie van mijn kant omdat ze discussies niet aan wil gaan; Jij doet A! Nee ik heb B gedaan, want bla bla bla. Nou maakt ook niet uit... Kan ik niks mee, maar ik kan zelf ook te weinig duidelijk maken wat ik voel/denk dus weet ook niet goed hoe ik bepaalde dingen "goed" moet zeggen.

Sorry voor mijn gebrek aan enters ed, maar kost moeite om dit eruit te krijgen, en is maar n tipje (het laatste tipje) vd Ijsberg
Oehhh aanklooien

Aanklooien is nooit goed, zeker niet een half jaar lang. Dan kan het misschien beter uit gaan. Hoe bot dit ook klinkt.

De mensen in dit topic zitten allemaal in hetzelfde schuitje als jij. Sommigen zijn alleen al wat verder in hun verwerkingsproces, maar ook zij zijn geweest waar jij je nu bevind in het proces
pi_60306397
Voor het eerst sinds 5 weken contact gehad. En het voelt goed. Ik hoop het eindtraject in te kunnen gaan. Of vrienden worden, of niet, of meer, maar niet meer dit onnatuurlijke einde. En ik ga niet ieder moment online zijn of kijken of zij dat is, maar ik zal mezelf ook meer niet tegenhouden als we er toevallig beide zijn.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 23 juli 2008 @ 22:38:16 #13
205904 lollypops
An end has a start
pi_60307700
Ik word helemaal simpel van mijn liefdesverdriet... het lijkt maar alsof er geen einde aankomt.!!!

Helaas zal ik er a.s. zondag niet bij aanwezig zijn i.v.m het verre reizen voor mij. In iedergeval heel veel plezier
  woensdag 23 juli 2008 @ 23:06:05 #14
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_60308514
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef lollypops het volgende:
Ik word helemaal simpel van mijn liefdesverdriet... het lijkt maar alsof er geen einde aankomt.!!!
ja, dat gevoel herken ik wel... om moedeloos van te worden soms
quote:
Helaas zal ik er a.s. zondag niet bij aanwezig zijn i.v.m het verre reizen voor mij. In iedergeval heel veel plezier
zoals al eerder gezegd: ik laat de meet ook aan me voorbij gaan... het is makkelijker om hier annoniem te posten
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_60310398
Ik weet toevallig dat m'n ex nu op het punt staat op vakantie te gaan met haar nieuwe liefde, dit heeft het voor mij toch wel helemaal definitief gemaakt.

Meest pijnlijke van alles is dat we in mei samen nog aan het brainstormen waren wat we allemaal voor leuke dingen gingen doen deze zomer.

Het gaat desondanks toch redelijk goed met mij, omdat ik mezelf echt helemaal overgeef aan alle andere factoren in het leven. Werk, school enzovoort, zaken die allemaal prima gaan en waar ik me heerlijk ik kan storten. Zodra ik mezig hou met relaties, liefde, nieuwe dames dan wordt het allemaal weer een stuk moeilijker.

Hoop dat ik over een tijdje weer helemaal 'genezen' ben. Heb altijd wel wat dames gehad waarmee wat speelde of eventueel op komst was, sinds het uit is met m'n ex speelt er echt helemaal NIETS. Mede dankzij mezelf, die de boot nogal afhoudt als het op een eventueel nieuwe relatie aankomt.

Ik blijf graag op de hoogte van het leven van mijn ex, dat is zo vermoeiend. Ik zat te denken waarom ik dat doe: ik wil die oude meid terug zoals het in het begin was. Maar zelfs die 0,001% kans die aanwezig is dat het weer goed komt is dan hopeloos. Het zal nooit meer zijn zoals het was, er zal altijd een smet zijn. Het is een kwestie van doorleven, nieuwe mensen ontmoeten en uiteindelijk zoveel ervaringen zonder haar hebben dat ik niet meer aan haar denk. Pff, sux!
  donderdag 24 juli 2008 @ 00:59:00 #16
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_60310926
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 00:23 schreef Alec690 het volgende:
t.

Ik blijf graag op de hoogte van het leven van mijn ex, dat is zo vermoeiend. Ik zat te denken waarom ik dat doe: ik wil die oude meid terug zoals het in het begin was. Maar zelfs die 0,001% kans die aanwezig is dat het weer goed komt is dan hopeloos. Het zal nooit meer zijn zoals het was, er zal altijd een smet zijn. Het is een kwestie van doorleven, nieuwe mensen ontmoeten en uiteindelijk zoveel ervaringen zonder haar hebben dat ik niet meer aan haar denk. Pff, sux!
HERKENBAAAAAAAAAAR!!
pi_60313589
@ThaBrain --

Ik kan dat hele weekend helaas niet. Zaterdag komt mijn vriendin weer terug van vakantie en die zondag moet ik gaan oppassen. sorry kerel andere keer misschien.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:42:22 #18
205904 lollypops
An end has a start
pi_60314001
Ik ben echt helemaal klaar met mijn liefdesverdriet!! Ik heb het gevoel dat ik erin blijf hangen..
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de komende maand(en) niet meer op msn kom, zodat ik me niet hele tijd blind hoef te staren op dat stom icoontje van hem!!! Nu zit ik nog met een ander probleem... HYVES namelijk... Ik word helemaal gek als ik zie dat hij net online is geweest.. Ik wil hier vanaf..!! Om hem te verwijderen als vriend vind ik dan weer net te resoluut en ik zou het ook jammer vinden als dat onze mogelijke vriendschap (over 1 jaar ofzo) vanaf zou hangen...
Wat is wijs denken jullie??
  donderdag 24 juli 2008 @ 09:45:00 #19
205904 lollypops
An end has a start
pi_60314062
Oh ja.... ik hou mijn sociaal netwerk vrij goed bij op hyves... dus eigenlijk kan ik het niet missen.... Anders was ik ook gewoon daar een paar maanden niet op gekomen..
pi_60314595
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:42 schreef lollypops het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met mijn liefdesverdriet!! Ik heb het gevoel dat ik erin blijf hangen..
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de komende maand(en) niet meer op msn kom, zodat ik me niet hele tijd blind hoef te staren op dat stom icoontje van hem!!! Nu zit ik nog met een ander probleem... HYVES namelijk... Ik word helemaal gek als ik zie dat hij net online is geweest.. Ik wil hier vanaf..!! Om hem te verwijderen als vriend vind ik dan weer net te resoluut en ik zou het ook jammer vinden als dat onze mogelijke vriendschap (over 1 jaar ofzo) vanaf zou hangen...
Wat is wijs denken jullie??
Ik heb mijn ex uit de lijst gegooid van Hyves. Daar komt ze vast wel weer een keertje op, maar nu is het gewoon niet handig. Ik heb Hyves al een mailtje gestuurd met de vraag of ik iemands hyves voor mij kon blocken, (zodat ik die niet kon zien) maar dat is niet haalbaar.
Als je bang bent dat hij het niet begrijpt, kun je hem een berichtje sturen waarom je hem uit je lijst gooit. Als hij dat niet snapt is hij het verder ook niet waard om je er zorgen over te maken.

Succes ermee.
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:27:55 #21
205904 lollypops
An end has a start
pi_60314828
Ik ben wel bang dat ik op deze manier alle deuren dicht gooi.. Ik ben tenslotte degene die er een punt achter gezet heeft...
pi_60315175
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:27 schreef lollypops het volgende:
Ik ben wel bang dat ik op deze manier alle deuren dicht gooi.. Ik ben tenslotte degene die er een punt achter gezet heeft...
Misschien moet dat ook wel even zo zijn. Je gooit deuren dicht, die zijn wel weer open te maken. Schepen verbranden is wat onhandiger.
  donderdag 24 juli 2008 @ 10:44:51 #23
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60315192
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 09:17 schreef JoostPayne het volgende:
@ThaBrain --

Ik kan dat hele weekend helaas niet. Zaterdag komt mijn vriendin weer terug van vakantie en die zondag moet ik gaan oppassen. sorry kerel andere keer misschien.
Volgende keer beter Hoe gaat het nu tussen jullie? Alles weer helemaal op en top en happy enzo?

@Alec690: je bent aan de beterende hand!!

@Miesjel: Je hebt dus toch contact met haar gezocht En ik had je nog zo gezegd dat je niet op Gtalk moest gaan Maar ik ben wel blij voor je dat je je nu een stuk beter voelt

@Lollypops: Ik ken dat gevoel van erin blijven hangen. Praten met mensen helpt heel veel. Op een gegeven moment had ik alleen het idee dat ik die mensen waarmee ik sprak overspoelde met mijn gezeur over de relatie. Daar moet je wel een beetje voor oppassen. Zonde dat je niet naar de meeting komt. Waar woon je? Misschien kunnen we een eventuele volgende meeting een beetje bij jou in de buurt doen
Anders wil ik ook wel een keertje langskomen hoor deze vakantie als je er behoefte aan hebt.

Ik had voor vandaag afgesproken met mijn ex op een treinstation. Ze zou me een boek teruggeven die ik "dringend" nodig heb voor mijn scriptie. Nou werd ik vanmorgen gesmst door haar dat ze het boek vergeten was mee te nemen Nu moet ik dus weer een nieuwe afspraak met haar gaan maken Maar nu zal ik niet te makkelijk zijn met een nieuwe afspraak. Ze bekijkt het maar Ik blijf gewoon volhouden dat ik dat boek heel hard nodig heb, terwijl in werkelijkheid dat best meevalt.

Stiekempjes was ik van plan om haar uit te nodigen om bij me te komen eten als ik haar zou ontmoeten. Al weet ik ook wel dat ze er niet op in zou gaan. Tijdens dat etentje had ik eigenlijk willen proberen om vooral niet over de relatie te praten Ik moet haar nog laten zien dat ik er bovenop ben gekomen. Toen ik mijn spullen ging halen bij haar thuis, liet ik dat niet echt zien

Wie zijn er eigenlijk aanstaande zondag wel bij?

[ Bericht 24% gewijzigd door ThaBrain op 24-07-2008 10:51:20 ]
  donderdag 24 juli 2008 @ 11:19:42 #24
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_60315912
SMS ruzie met mijn ex

Ik loop nu te zeuren over dat boek. Ze heeft me gesmst dat ze vanmorgen nogal haast had en dat ze toen de verkeerde tas heeft meegepakt.
Ik ken haar...ze blijft te lang in haar nest liggen en staat echt op het laatste moment op. Of ze was wat anders aan het doen natuurlijk

Ik heb haar gesmst dat ze mijn planning in de war schopte. En dat ik het boek echt nodig had. Ik loop echt al zeker een maand te zeuren om mijn boek. Als het niet meer is. Zij kon hem in het begin steeds niet vinden bij haar thuis. Het is nogal een troep in haar huis en dat is niet alleen omdat ze aan het verbouwen is.
Daarna smste is nog wat mogelijke tijdstippen dat ik kan.

Smste zij zo van: ja kan gebeuren en sorry van je planning.

Smste ik zo van: Dan moet je eerder je bed uit komen en niet zo lang blijven liggen. Door dit soort acties is mijn planning vaker verkloot. Ik heb geen tijd voor dit soort dingen.

En net smste ze mij dus van: Jammer voor je, had je maar eerder moeten melden of eerder langskomen. En dat ze ook haar eigen leven heeft.

1) Ik loop al een hele tijd te zeuren over dat boek
2) Toen ik langskwam 2 weken geleden had ze het boek nog niet gevonden. Veel spullen is ze toen vergeten te geven.
3) Ik wil eigenlijk niet meer bij haar langs komen. Ze bekijkt het maar ff. En zoveel haast heb ik ook weer niet met mn spullen.

Ow ow ow ow.....ik ben blij dat het mijn ex is geloof ik

En nu smst ze me weer dat ik me niet moet bemoeien met dat eerder uit haar bed komen. Ze geeft er ook een reden bij: ze is 2 uur voor de wekker afgaat wakker gebeld om iets te fixen En nu vraagt ze of ik overdag tijd heb?
pi_60316628
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 10:44 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Volgende keer beter Hoe gaat het nu tussen jullie? Alles weer helemaal op en top en happy enzo?
--knip--

Ja het gaat allemaal goed tussen ons ik heb haar eergisteren nog gebeld was fijn om haar stem weer te horen zaterdag komt ze weer terug kan niet wachten tot dat ze weer in NL is Hoe gaat het verder met jou dan ?
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')