quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:17 schreef lollypops het volgende:
[..]
Je lichaam is niet raar... Je lichaam dus ook je hormoon huishouden reageert heel anders als je in een ldvd situatie verkeerd o.a. door alle stress....
Bij mij was het andersom.. Ik was een dikke maand overtijd, nadat het uit gegaan was.. Moet zeggen dat ik het flink benauwd gehad heb, maar stiekem in m'n achterhoofd wist ik wel dat het mogelijk was door alle stress en ellende..
Damn wat zijn gedumpte mensen booorringggnquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:24 schreef ThaBrain het volgende:
TVP!!!
Hierbij besluit ik dat de meeting aanstaande zondag wordt, gezien de meerderheid van de stemmen voor de zondag zijn!
zondag 27 juli in Amsterdam
12u verzamelen op A'dam CS bij de GWK.
Mooi weer:
Middag
IJsje eten op de Nieuwmarkt/terrasje
Met zijn allen naar het Leidseplein lopen of met de tram.
Rondhangen op het Leidseplein en/of eten/drinken halen om te picknicken in het Vondelpark. Eventueel kan dat ook op het Museumplein.
Avond
Eten in de buurt van het Leidseplein. Daarna blijven hangen daar in de buurt en/of poolen bij het Rokin.
Of: eten in de Openbare Bibliotheek (uitzicht over de stad).
Slecht weer:
Middag
Met zijn allen naar de bios: Pathe Tushinski of Pathe de Munt.
Eventueel een museum? Van Gogh, Tropenmuseum etc. Rijks/Stedelijk zijn dicht.
Andere suggesties?
Avond:
Zelfde als mooi weer programma
Meld het even als je komtVoor de mensen die later willen komen...geef het dan ook even door.
we staan open voor suggesties hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Damn wat zijn gedumpte mensen booorringggn
Ga in de avond dan lekker stappen, je bent immers in adamquote:
Danku Danku....quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef Miesjel het volgende:
Deel zoveel, ik blijf nog even hangen.
Koepert, hartelijk welkom, je bent onder gelijken
De meeting is op zondag en sommige mensen moeten gewoon vroeg op om te werken die maandagquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga in de avond dan lekker stappen, je bent immers in adam.
Oehhh aanklooienquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Danku Danku....
Deel van het verhaal.......
T is n verse; sinds afgelopen weekend definitief over en uit, ook geen contact meer.
1 jaar samen geweest; daarna n half jaar ellende. Geen punt achter kunnen zetten, ook geen definitieve klim omhoog. Blijven aanmodderen. Teveel vrienden erbij betrokken waardoor die er beetje genoeg van kregen, maar "mijn' vrienden dus ff geen behoefte aan haar, tijd nodig, die zij niet heeft. ik kan er niks aan doen, kan haar ook dingen niet duidelijk maken zoals ik ze bedoel waardoor ze verkeerd vallen, kan er ook niet normaal over praten dus frustratie van mijn kant omdat ze discussies niet aan wil gaan; Jij doet A! Nee ik heb B gedaan, want bla bla bla. Nou maakt ook niet uit... Kan ik niks mee, maar ik kan zelf ook te weinig duidelijk maken wat ik voel/denk dus weet ook niet goed hoe ik bepaalde dingen "goed" moet zeggen.
Sorry voor mijn gebrek aan enters ed, maar kost moeite om dit eruit te krijgen, en is maar n tipje (het laatste tipje) vd Ijsberg
ja, dat gevoel herken ik wel...quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:38 schreef lollypops het volgende:
Ik word helemaal simpel van mijn liefdesverdriet... het lijkt maar alsof er geen einde aankomt.!!!
zoals al eerder gezegd: ik laat de meet ook aan me voorbij gaan... het is makkelijker om hier annoniem te postenquote:Helaas zal ik er a.s. zondag niet bij aanwezig zijn i.v.m het verre reizen voor mij. In iedergeval heel veel plezier
HERKENBAAAAAAAAAAR!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:23 schreef Alec690 het volgende:
t.
Ik blijf graag op de hoogte van het leven van mijn ex, dat is zo vermoeiend. Ik zat te denken waarom ik dat doe: ik wil die oude meid terug zoals het in het begin was. Maar zelfs die 0,001% kans die aanwezig is dat het weer goed komt is dan hopeloos. Het zal nooit meer zijn zoals het was, er zal altijd een smet zijn. Het is een kwestie van doorleven, nieuwe mensen ontmoeten en uiteindelijk zoveel ervaringen zonder haar hebben dat ik niet meer aan haar denk. Pff, sux!
Ik heb mijn ex uit de lijst gegooid van Hyves. Daar komt ze vast wel weer een keertje op, maar nu is het gewoon niet handig. Ik heb Hyves al een mailtje gestuurd met de vraag of ik iemands hyves voor mij kon blocken, (zodat ik die niet kon zien) maar dat is niet haalbaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:42 schreef lollypops het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met mijn liefdesverdriet!! Ik heb het gevoel dat ik erin blijf hangen..
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de komende maand(en) niet meer op msn kom, zodat ik me niet hele tijd blind hoef te staren op dat stom icoontje van hem!!! Nu zit ik nog met een ander probleem... HYVES namelijk... Ik word helemaal gek als ik zie dat hij net online is geweest.. Ik wil hier vanaf..!! Om hem te verwijderen als vriend vind ik dan weer net te resoluut en ik zou het ook jammer vinden als dat onze mogelijke vriendschap (over 1 jaar ofzo) vanaf zou hangen...
Wat is wijs denken jullie??
Misschien moet dat ook wel even zo zijn. Je gooit deuren dicht, die zijn wel weer open te maken. Schepen verbranden is wat onhandiger.quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:27 schreef lollypops het volgende:
Ik ben wel bang dat ik op deze manier alle deuren dicht gooi.. Ik ben tenslotte degene die er een punt achter gezet heeft...
Volgende keer beterquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:17 schreef JoostPayne het volgende:
@ThaBrain --
Ik kan dat hele weekend helaas niet. Zaterdag komt mijn vriendin weer terug van vakantie en die zondag moet ik gaan oppassen. sorry kerel andere keer misschien.
Ja het gaat allemaal goed tussen ons ik heb haar eergisteren nog gebeld was fijn om haar stem weer te horen zaterdag komt ze weer terug kan niet wachten tot dat ze weer in NL isquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:44 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Volgende keer beterHoe gaat het nu tussen jullie? Alles weer helemaal op en top en happy enzo?
![]()
--knip--
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |