Blij dat je tenmiste wat posotiever klinkt koepquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:36 schreef Koepert het volgende:
Kop op chev.
K heb mn ex dus mailtje gestuurd, uitgelegd waarom ik zo bot was, dat ik er wel een beetje klaar mee bent, haar NIET haat en ook GEEN spijt heb van ons. Kreeg reactie terug: Ja sorry mijn flippen was ook niet goed, maar is nu ook niet t enige wat ik aan mn hoofd heb (waarop ik dus weer ga nadenken; wat nog meer dan) Maar ik wist niet hoe uit de negatieve spiraal te komen. Dan maar zo ( Nee good one) Ben blij dat je het nu kunt afsluiten. Goodbye..
ok t is nu dus klaar.. .. denk ik... Waarom voelt t dan nog verkeerd? Alsof t nu nog niet afgelopen isVoorgaande dingen (2 weken n ander, terugkrabbelen, denken dat ik vrienden en ouders tegen haar opgezet heb) heb ik allemaal in dat mailtje 'benoemd' ik weet niet, ik verwachtte een boos mailtje terug, en krijg dit... Nou ja, niet langer over nadenken, nu verder... Ik voel me (nu nog iig) beter...
Ik weet 't... maar hoe voel je je een paar uurtjes later nu het het krijt ben?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef lollypops het volgende:
Ik heb echt een mega super weekend gehad op LOWLANDS... toen ze in de vroege ochtend madonna draaide met power of good-bye, draaide mijn maag wel effe om..
Wat me de laatste weken opvalt: heb je een dag, avond of weekend super naar je zin gehad, krijg je de dagen erna de deksel weer flink op je neus..
Momenteel heb ik ook weer een flinke dip.. Voor mijn werk zit ik geregeld in mijn auto en als ik dan een mooi nummer voorbij hoor komen, is het weer flink janken.. Pfff, het is a.s. vrijdag 8 weken uit.. Ik kan hem maar niet vergeten en aan een andere vent moet ik echt niet denken.
De eerste 2 weken nadat het uit is gegaan, hebben we minimaal contact gehad. Daarna helemaal niet meer! Die keren dat we wel contact hebben gehad kwamen vanuit mij. Ik vind dat de volgende stap aan hem is om weer contact te leggen.. Maar ow, ow, ow, ow, wat vind ik dit toch moeilijk... Het doet me ook super veel pijn omdat ik het gevoel heb, dat het hem allemaal niets doet.
Zo Chev...je berichten beginnen steeds langer te wordenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 23:48 schreef Chev het volgende:
-knip-
Natuurlijk vind hij het ook niet makkelijk. Dat kan echt niet anders. Zo'n verandering in een leven kost heel wat tijd om te verwerken (rouw proces). Door schade en schande ben ik er achter gekomen dat geen contact echt het beste is. Ik ben toch weer terug bij mijn oude standpunt, vriendschap na een relatie kan niet. Dus waarom contact houden??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:51 schreef lollypops het volgende:
-knip-
De eerste 2 weken nadat het uit is gegaan, hebben we minimaal contact gehad. Daarna helemaal niet meer! Die keren dat we wel contact hebben gehad kwamen vanuit mij. Ik vind dat de volgende stap aan hem is om weer contact te leggen.. Maar ow, ow, ow, ow, wat vind ik dit toch moeilijk... Het doet me ook super veel pijn omdat ik het gevoel heb, dat het hem allemaal niets doet.
Tja Brain.. probeer de mensen ook een beetje te steunen met mijn mening over het geheel weet je.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:10 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Zo Chev...je berichten beginnen steeds langer te wordenJe begint op mij te lijken toen ik nog in jouw fase zat
Je denkt er goed over na en weet het ook nog goed te beredeneren en te zien in jezelf. Je ziet waar je aan moet werken om jezelf tevreden te stellen. Je ziet de positieve en de negatieve punten van je relatie en je begint ook nog eens te geloven dat je beter af bent zonder je ex
Keep up the good work
Tuurlijk leef ik ook nog mee met de rest hier. Het viel me alleen op dat je nu zo veranderd bent in je manier van postenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:05 schreef Chev het volgende:
[..]
Tja Brain.. probeer de mensen ook een beetje te steunen met mijn mening over het geheel weet je.
Ben ook geen guru ofzo hoor, iedereen moet doen wat ie wil, maar ik ben er van overtuigt wat ik zeg, en dat word beaamd door meerdere.
Gelukkig heb ik m'n eigen huis nu met m'n eigen verantwoordelijkheden, dat helpt wel, denk dat iets nieuws in je leven je wel helpt met verwerken, al bedoel ik dan niet direct een nieuwe relatie natuurlijk![]()
En of ik zie waar ik aan meot werken om mezelf tevreden te stellen?
Ach.. maar mijn persoonlijke richtlijnen weet ik nu wel, ik weet nu wel wat ik wil in een relatie, zal natuurlijk nooit 100% zo worden als ik het wil, maar dat is juist het mooie, want je groeit naar elkaar toe, en de perfecte partner of relatie bestaat naar mijn idee niet![]()
Elk mens is uniek en is anders, ik weet niet hoe het gaat lopen maar voorlopig blijf ik ff op mezelf totdat ik iemand tegen het lijf loopt, ik ga niet actief zoeken via dating sites meer, ff zelfstandig een ritme opbouwen en zo veel mogelijk proberen te genieten van mijn hernieuwde vrijheid.
Nee ik denk er gelukkig niet meer over na wat mijn ex allemaal doet, had vanmorgen nog wel dat ik iemand op de fiets zag die leek op m'n ex dat ik wat harder ging fietsen.. waaromnee was haar niet hehe.
Denk nog wel eens aan het hoe en waarom en waardoor, maar dat word ook minder intressant nu.. vervaagt een beetje![]()
Binnenkort kermis in de stad, hoop herinneringen daar weet niet of ik daar wel heen wil gaan, maar waarom niet? Ik kan niet eeuwig bang blijven dat ik haar tegenkom hè
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:25 schreef HiZ het volgende:
Hehe, ik vertrouw mijn gevoelens nauwelijksHet lijkt wel alsof het me geen donder meer uitmaakt dat hij het weer heeft uitgemaakt.
Tja lolly eigen schult, ik zou op sommige momenten 't ook niet erg vinden om opnieuw te beginnen als mijn ex dat door had, maar zij heeft 't uitgemaakt om met een ander te gaan, is natuurlijk wel ff wat anders.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:40 schreef lollypops het volgende:
[..]
![]()
Watskeburt?
Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik het gevoel had dat hij niet genoeg om mij gaf en wij er beide niet klaar voor waren.. Soms denk ik: wrong time wrong place... Het doet me na 2 maaden van het verbreken van de relatie nog veel te veel. Ik zou ook graag willen dat het me geen donder uitmaakte.... is toch een stuk gemakkelijker!
Voor mij is liefde nu echt SUCKS!
Ik zegt altijd: LIEFDE KAN JE MAKENOF LIEFDE KAN JE BREKEN
!!
Je hebt helemaal gelijk Pimquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:39 schreef Pim26 het volgende:
exen verdienen het niet dat wij aan hen denken en dat wij hen missen !!
We hadden een een heel moeilijke knipperlichtrelatie. Dat had deels te maken met practische factoren maar ook voor een flink deel met zijn onvoorspelbare karakter. Ik was vrij constant in mijn gevoelens over hem, maar hij wisselde nogal extreem in wat hij voelde over mij en kon zich daarbij ook nooit inhouden om meteen te handelen op zijn nieuwste emotie. De relatie was daardoor een soort van rollercoaster. Vorige keren dat hij het uitmaakte was ik helemaal kapot, deze keer heb ik na een paar dagen een gevoel bereikt dat ik het best kan omschrijven als onverschilligheid.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:40 schreef lollypops het volgende:
[..]
![]()
Watskeburt?
Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik het gevoel had dat hij niet genoeg om mij gaf en wij er beide niet klaar voor waren.. Soms denk ik: wrong time wrong place... Het doet me na 2 maaden van het verbreken van de relatie nog veel te veel. Ik zou ook graag willen dat het me geen donder uitmaakte.... is toch een stuk gemakkelijker!
Voor mij is liefde nu echt SUCKS!
Ik zegt altijd: LIEFDE KAN JE MAKENOF LIEFDE KAN JE BREKEN
!!
Tja maar vrienden worden vanuit een relatie duurt héél lang.. dat kan je wel vertellen daar gaan maanden of jaren overheen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:03 schreef Radobe het volgende:
Ik vind het vervelendste dat ik mijn beste maatje kwijt ben, ik hoop echt dat we vrienden kunnen blijven. Nu ben ik nog te verdrietig/boos.
Ik ben de laatste dagen ook amper thuis geweest. Ik heb het druk met van alles en nog watquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:53 schreef agneria het volgende:
Hallo allemaal weer! Leven gaat verder he, buiten schijnt de zon (hier momenteel dan) en verwarrende gevoelens vliegen in het rond. Soms denk ik echt, hoe kom ik de tijd door en waar werk ik eigenlijk naartoe?
Maar update van mijn kant, veel kriebels en een nieuw vriendje![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah ach...ik heb al meer dan een maand terug die afspraak gemaakt met mijn ex...beetje stom om het nu dan niet door te laten gaan. Ik moet gewoon even doorzetten en door die zure appel heen bijtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:17 schreef agneria het volgende:
Dankje!!
Ohja, de 24e he. Dat zal ongetwijfeld moeilijk worden. Daarom wil ik mijn ex voorlopig gewoon niet zien, helemaal niet. Dan komt hij/zij ineens weer zo dichtbij en zijn alle herinneringen en details weer daar, daar ben ik zo bang voor. Veel sterkte, ik snap echt zo goed dat je je nu niet happy voelt!
Focus jij je ook op je nieuwe vlam! Dat helpt echt onwijs goedals het geen rebound is tenminste en dat is het volgens mij niet bij jou
De volgende date is volgende week zondag pasquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:57 schreef agneria het volgende:
Mijn rebound was het bedmaatje geloof ik en dat was echt met een kutgevoel de volgende ochtendNu voel ik me gewoon geweldig
En onzeker want hij smst niet terug en heb ik het wel goed gedaan, en gaan we niet te snel en heb ik hem niet het gevoel gegeven dat ik te snel wil etc
Wat betreft morgen, idd door de zure appel heenbijten zodat je het ook echt kan afsluiten. Herinneringen zijn moeilijk, ookal is het nog zoveel beter dat het over is.
En wanneer is de volgende date? Daar kun je fijn naartoe leven!
Zolang het maar geen rebounder is, is het niet erg tochquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:00 schreef agneria het volgende:
Pff moeilijk hoor. Ben je zo sterk om, als ze weer contact zou zoeken, dat te laten voor wat het is? Ik krijg van vrienden te horen dat het zo sterk van me is dat ik geen contact zoek maar het voelt gewoon het beste. Heb sowieso geen idee waarover ik het zou moeten hebben. Denk dat het voor jou ook het beste is om alle contact even te laten varen. Dan kun je echt veel beter afstand nemen heb ik zelf ervaren.
De kunst van het loslaten van je ex is trouwens voor mij me helemaal (tot vervelends aan toe) te richten op een nieuwe
Dat weten we nooit agneria maar er moet héél veel recht gezet worden voordat ik er meer werk van zou gaan maken.. ookal is mijn gevoel voor haar nog heel erg sterk..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:00 schreef agneria het volgende:
Pff moeilijk hoor. Ben je zo sterk om, als ze weer contact zou zoeken, dat te laten voor wat het is?
Dat zal wel denk ik.. ik keek niet uit naar di 15 oktober, maar ik dacht nog elke dag aan haar..quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:00 schreef agneria het volgende:
Ik krijg van vrienden te horen dat het zo sterk van me is dat ik geen contact zoek maar het voelt gewoon het beste. Heb sowieso geen idee waarover ik het zou moeten hebben. Denk dat het voor jou ook het beste is om alle contact even te laten varen. Dan kun je echt veel beter afstand nemen heb ik zelf ervaren.
En een ander opschepen met je gevoel voor je ex? Tja zo denk ik er over.. ik ga er zelf overheen komen! En als ik iemand tegenkom die ik leuk vind dan gebeurd er vanzelf wel wat.quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:00 schreef agneria het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex is trouwens voor mij me helemaal (tot vervelends aan toe) te richten op een nieuwe
Alsof dat nodig wasquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:25 schreef agneria het volgende:
Dat is het ja, de balans is volledig zoekIk zou liever met mezelf bezig zijn dan met m'n nieuwe vlam, onzekerheid en verwarring alom. Inclusief weer niet kunnen eten, en ik was al zoveel afgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |