quote:F-side niet slimste jongetje van de klas
Op zondag 5 februari 2007 toonde kindervak 410 tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord een spandoek met daarop een afbeelding van het bombardement van Rotterdam en de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit leverde het kindervak veel kritiek op en ook Ajax was niet blij met deze uiting. ‘Schandalig, smakeloos en kwetsend’ volgens de club uit Neerlands grootste poel des verderfs. Voor straf werd het kindervak voor onbepaalde tijd uitgesloten van sfeeracties.
De grote broer van het kindervak, de F-side, laat zien ook niet het slimste jongetje van de klas te zijn. Voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax van 21 september aanstaande brengen zij T-shirts (zie onder) met dezelfde afbeelding op de markt. In onze ogen toch ietwat vreemd om de Duitse bombardementen te verheerlijken, terwijl je zelf vol trots de geuzennaam Joden uitdraagt.
Zie onderstaand de tekst, zoals op de website van de F-side is te lezen:
Op 21 september staat het jaarlijkse tripje naar het grootste riool van Nederland op het programma. Een echte Ajacied bereidt zich daar goed op voor, een passend shirt mag daarbij niet ontbreken:
Bloody Sunday 2008
Shirt te koop voor 22,50 inclusief verzending.
te bestellen via bloodysunday2008@hotmail.com
twee kleuren Wit met rode opdruk en zwart met witte opdruk.
Ik kan me iets herinneren met Maduro en in een niet al te ver verleden Sneijder...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
Arsenal fans zitten allemaal nog te zeuren dat Ajacieden van die schoppers zijn vanwege een vorig AT
Nou, zulke acties vind ik wel erg sneu. Ze moesten eens weten hoeveel joden uit Amsterdam zijn gedeporteerd in de oorlog.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
trieste shirts, maar net zo triest hoe die vakken "kindervak" worden genoemd.
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar ik wist niet dat Mourinho ook iets van een gevoel had.quote:Mourinho onder de indruk van de Toekomst
Internazionale trainde donderdag en vrijdag als voorbereiding op het Amsterdam Tournament op de Toekomst. Trainer José Mourinho toonde zich onder de indruk van het sportcomplex van Ajax. ,,Deze plek ademt voetbal”, zei de Portugees.
,,Je voelt dat je te gast bent bij een club met een enorme historie”, vertelde Mourinho donderdagavond, na afloop van de persconferentie van het Amsterdam Tournament. ,,De foto’s aan de muur van beroemde elftallen, de kleedkamers die zijn vernoemd naar bekende oud-spelers: prachtig om te zien. Je ontkomt hier gewoon niet aan de geschiedenis van Ajax.”
Internazionale opent vrijdagavond om 19.00 uur het Amsterdam Tournament met een wedstrijd tegen Sevilla. Zaterdag wacht de confrontatie met gastheer Ajax. ,,Het is een vriendschappelijk toernooi, maar het worden wel twee serieuze wedstrijden”, blikte de nieuwe trainer van de Italiaanse landskampioen vooruit. ,,Ik houd niet van oefenpotjes die je met 10-0 wint. Ajax en Sevilla zijn sterke tegenstanders, met ieder een eigen voetbalcultuur en speelstijl. Ik heb er zin in.”
Hoeft van mij ook niet zo die shirts, maar een beetje een misplaatst bericht aangezien het algemeen bekend is dat fnoord de domste achterban heeft van heel Nederland.quote:
mooie woorden van Mourinhoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar ik wist niet dat Mourinho ook iets van een gevoel had.![]()
Wat betreft De Toekomst is men het toch wel eens?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar ik wist niet dat Mourinho ook iets van een gevoel had.![]()
Artikel klopt nietquote:
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef toma het volgende:![]()
terug van vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met PerezHoorde dat ie terug was gezet naar jong Ajax.
Van Basten vind hem niet goed genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef toma het volgende:![]()
terug van vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met PerezHoorde dat ie terug was gezet naar jong Ajax.
Belachelijk. Perez heeft gewoon veel kwaliteit en doet echt niet onder voor Aissati en de Jong. Waarom heeft van Basten Kennedy niet buiten de selectie gezet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Van Basten vind hem niet goed genoeg blijkbaar
Dat heeft ie praktisch ook al gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef toma het volgende:
[..]
Belachelijk. Perez heeft gewoon veel kwaliteit en doet echt niet onder voor Aissati en de Jong. Waarom heeft van Basten Kennedy niet buiten de selectie gezet?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:50 schreef Sethje het volgende:
Grappige shirtjes...altijd weer mooi die commotie
34 jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef qonmann het volgende:
Perez traint met Jong Ajax![]()
Haha hoe oud is ie eigenlijk ?
Wie?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef Longmen het volgende:
In het AZ topic willen ze Boussafa halen
Ik weet in ieder geval dat hij in de 2 wedstrijden tegen BATE geen pepernoot heeft geraakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat weet je eigenlijk van hem? En dan zonder Wiki over te gaan schrijven.
Boussoufa is gewoon een goeie speler zeer behendig en een goeie balvaardigheid. Maar waarom word dit onderwerp hier besproken en niet in een AZ of Boussoufa topic?quote:
Dat is juist de grap dat we hem niet naar Az zien gaan als hij al niet naar Ajax wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wie?!
Trouwens jullie (Ajax) waren vorig seizoen ook geinteresseerd..![]()
Delegatie vanuit Amsterdam heeft hem bekeken, hij moest de opvolger van Sneijder worden...
Je moet even de Open Dag kijken op SBS 6, daar zitten samenvattingen bij van de wedstrijdenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:58 schreef toma het volgende:
Kan ik ergens samenvattingen zien van Sunderland - Ajax? Of de wedstrijd tegen Cardiff?
Sjims, ik heb hem gevonden merci!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef toma het volgende:
[..]
Boussoufa is gewoon een goeie speler zeer behendig en een goeie balvaardigheid. Maar waarom word dit onderwerp hier besproken en niet in een AZ of Boussoufa topic?
Dequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wie?!
Misschien moet je eens gaan verdiepen in de gozer ipv een beetje dom een post neer te pleuren om een jank smiley reactie te krijgen.
Die gozer heeft een jeugd opleiding bij jullie gehad, heeft bij Chelsea gevoetbald
Winnaar van de gouden schoen in Belgie. Speelt in het Marokkaanse nationale elftal..
Dus best een goede speler die misschien voor weinig te halen valt.
Maar prima doe er lacherig over....![]()
Ik zei alleen nu ik gelezen had dat ie misschien weg moet dit een mooie gelegenheid is om hem op te halen.
Trouwens jullie (Ajax) waren vorig seizoen ook geinteresseerd..![]()
Delegatie vanuit Amsterdam heeft hem bekeken, hij moest de opvolger van Sneijder worden...
quote:Perez traint bij Jong Ajax, maar vraagt arbitrage aan
08/08/2008 18:50
Kenneth Perez heeft zich vrijdag voor het eerst gemeld op de training van Jong Ajax, maar is niet van plan dat lang te blijven doen. De door Marco van Basten teruggezette Deen stapt naar de arbitragecommissie om af te dwingen dat hij bij de A-selectie mag blijven.
In een persbericht geeft Perez' advocaat Frank ter Huurne uitleg:
'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.'
'Marco van Basten heeft gisteren tegenover de NOS verklaard dat de tweede selectie ook betaald voetbal is en Perez gewoon aan het werk kan gaan. Dit is in strijd met de waarheid, getuigt van weinig respect voor Perez en is juridisch onjuist', aldus Ter Huurne.
'Perez verzet zich tegen de handelwijze van Ajax en wenst zijn beroep uit te oefenen op het voor hem passende niveau: in het eerste elftal van Ajax. Daarom zal Perez de arbitragecommissie van de KNVB verzoeken Ajax te veroordelen hem met onmiddellijke ingang weer toe te staan te trainen met de eerste elftal. Tot de mondelinge behandeling zal geen verder commentaar worden gegeven.'
Naast Perez heeft Van Basten ook Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge verbannen naar Jong Ajax. Luque en Colin trainden al de hele week bij Jong Ajax. Delorge is door een blessure nog afwezig geweest.
Perez wil natuurlijk gewoon zijn Ajax salaris houden. Maar bij het 2e trainen vind hij minder.. Dus begint ie maar een arbitragezaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef Cheiron het volgende:
Laat die jongen gewoon transfervrij gaan zeg. Wat een geneuzel
Luis Figo is een held.quote:
Iemand die van Barcelona naar Real Madrid gaat is sowieso geen held. Verder heb ik Nederland - Portugal en zijn naaistreek bij Boulahrouz nog steeds niet verwerktquote:
quote:'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.
Grote onzin, wat heeft Ajax eraan om hem nog één jaar (?) voor veel geld bij Jong Ajax te laten ballen? Geloof echt wel dat Ajax hem laat gaan, bij een goed bod. Ach, wat mij betreft laten ze hem transfevrij gaan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Wat ontzettend kinderachtig en triest van van der Aat.. Zo maak je een speler kapot.
Niet mee laten doen en wel aan zijn contract houden. Fuckin' mongool...
Laat die jongen gaan, tis al aso genoeg verlopen tussen Perez en Ajax.
Bedankt Kenneth voor je tijd hier in Amsterdam, hier een hand en tabee!
Zo ga je om met mensen.. niet wat van der Aat gaat/wilt doen. Ik snap ook werkelijk niet wat hij ermee denkt te bereiken. Ook in je spelersploeg zal dit niet als positief ervaren worden...
medelijden met de oude Perez hebben ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Wat ontzettend kinderachtig en triest van van der Aat.. Zo maak je een speler kapot.
als Dirk zich meldt bij Ajax met wat centjes is het zo geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Zo ga je om met mensen.. niet wat van der Aat gaat/wilt doen. Ik snap ook werkelijk niet wat hij ermee denkt te bereiken. Ook in je spelersploeg zal dit niet als positief ervaren worden...
Waar sláát dat op?quote:'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.'
Moeten we (die zaakwaarnemer van) Kenneth Perez nu maar op zijn woord geloven?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Ajax best het contract van Perez wil ontbinden als ze niet de volle mep salaris hoeven uit te keren.
Neemt niet weg dat dit wel triest is van vd Aat.
Dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moeten we (die zaakwaarnemer van) Kenneth Perez nu maar op zijn woord geloven?
Persoonlijk geloof ik er helemaal niets van, Ajax wil hem vast wel verkopen.
Noch Perez noch Dirk wilt Perez terug hebben in het stadion.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als Dirk zich meldt bij Ajax met wat centjes is het zo geregeld
Van der aat loopt nu te lobbyen als een kip zonder kop, ik ben blij dat Keje Molenaar binnenkort word voorgeleid als AD.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef Denewar het volgende:
van der aat![]()
heeft het bij de rabo ook lekker gedaan.![]()
in december moesten zij hem zo graag hebben en nu kan die kolere krijgen. schandalig. ik kan wel mindere spelers opnoemen die nu in de a selectie zitten. Dit had ajax op een betere en correcte manier moeten doen.
Neeuhh..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft nou bij iedereen van der Aat het ineens gedaan![]()
Groot gelijk, wat een walgelijke praktijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Waan van de dag dit. Onzin. We kennen het verhaal niet, dus kunnen er ook nog niet over oordelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft nou bij iedereen van der Aat het ineens gedaanLekker makkelijk dit
van waardequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Noch Perez noch Dirk wilt Perez terug hebben in het stadion.
Maar misschien storm in een glas water, feit is wel dat je voetballer niet zo moet wegstoppen in het tweede. Niet iemand die toch van waarde is geweest voor je club en die je tot 2x maal toe naar je club haalt.
Leuke soap dit...
Anita vervangen door Vermaelen, Schilder door Vertonghen en Cvi door Suljemani en je hebt gewoon echt een goede basis 11.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Silva, Oleguer, Anita, Schilder, Gabri, Aissati, Lindgren, Cvitanich, Huntelaar en Suarez.
In het seizoen dat Ten Cate hem zo enorm misbruikte, was hij ondanks dat nog altijd de reden dat Ajax geen 7e werd. Hoe vaak die man wel geen wedstrijd heeft opengebroken in z'n afgedankte 10 minuutjes...quote:
Anita en Schilder dus voor Vermaelen en Vertonghen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Silva, Oleguer, Anita, Schilder, Gabri, Aissati, Lindgren, Cvitanich, Huntelaar en Suarez.
Altijd wat dan is het gezeur van geef de jeugd de kans en nu zouden we weer spelers als wielaart moeten kopen waardoor we weer de ontwikkeling van Slijngard en Van der Wiel in de weg zitten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef Denewar het volgende:
ik heb ineens een gevoel dat ik niet tevreden ben met deze selectie.
met
Anita
schilder
Donald
Slijngard
martina
de jong
van der wiel
in de selectie van 18 vandaag, wat volgens \mvb zijn sterkste team is en dan vallen er drie af voor urby en de belgen. nou erg sterk is de selectie niet. Op dit moment hebben wij verder geen blessures. moet er eens bij gaan komen. leuk en goed talent maar niet 7 tegelijk en dan tel ik van der heijden en sarpong niet ineens mee, di kan dan afzetten tegen de jong.
Ik denk niet dat het jaar voor kansen is,ajax moet de titel pakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Altijd wat dan is het gezeur van geef de jeugd de kans en nu zouden we weer spelers als wielaart moeten kopen waardoor we weer de ontwikkeling van Slijngard en Van der Wiel in de weg zitten.
quote:
Het is nog geen kerst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef VoreG het volgende:
2 schitterende goals tegen een van de beste ploegen van Europa, hebben we die Uefa cup en het landskampioenschap al binnen?
En leer jij even Aissati te zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Laat kenneth gewoon meetrainen met Ajax 1 en vechten voor een plaats.. denk dat voetbal en inzichttechnisch Aisatti nog best iets van em kan leren..
Als hij rent ligt zn lichaamsgewicht ook te ver naar voren waardoor hij met zn gezicht als het ware voorbij zn voeten is. Daarom valt hij ook zo makkelijk omdat dat niet de meest stabiele manier van rennen is. Dat neemt niet weg dat hij vaak schwalbes maaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:
Wat ik knap vind is dat hij met zijn manier van dribbelen nog steeds overzicht heeft.
Want hij dribbelt echt altijd met zijn kop naar het gras.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:14 schreef Rejected het volgende:
Suarez geeft die Clichy() de hele tijd panna's
![]()
Die uitspraak van die sbs pauperquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Breach het volgende:
Oelegweh (zoiets was het toch) stemt mij niet echt positief. Het is op basis van 1 wedstrijd dus we zullen zien wat de toekomst brengt. Maar het knelpunt gaat dit seizoen als vanouds weer bij de verdediging zitten.
Vermaelen heeft amper gespeeld hoor vriendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
Leuk al die hoop op de 2 Belgen, maar vorig seizoen maakte ze ook menig foutje. Eerst maar eens zien...
Jawel maar hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vermaelen heeft amper gespeeld hoor vriend![]()
En Vertonghen vond ik juist wel sterk, weinig fouten vond ik
True onze verdediging oogt nog steeds niet super, mja als we maar 2x zoveel scoren als tegen krijgen heb ik er niet zon problemen mee..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
Leuk al die hoop op de 2 Belgen, maar vorig seizoen maakte ze ook menig foutje. Eerst maar eens zien...
DAT is echt een verademingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:25 schreef VoreG het volgende:
Veel afvallende ballen waren voor Ajax, dat is ook wel eens anders geweest.
Juist, ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Arsenal was de laatste 25 min gewoon een klasse beter. En is dat gek? Nee, zijn al vele malen verder in de voorbereiding, en zijn fysiek ook 10x beter dan ons Ajax op dit moment. Ik heb er in iedergeval een positief gevoel aan over gehouden, en vooral die combinatie tussen Sulejmani en Aisatti, dat was voor mij toch wel het hoogtepunt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:23 schreef toma het volgende:
Na rust zag je het kwaliteitsverschil tussen Ajax en Arsenal. De tactiek van Arsenal was goed; ze zetten veel pressie op de verdediging van Ajax waardoor ze niet goed op konden bouwen en de aanvallend ingestelde spelers niet veel aan de bal kwamen. Van Basten had daarop moeten reageren maar dat gebeurde niet. Verder speelde Suarez fantastisch en speelde Anita ook verrassend goed. Jammer dat Sulejmani niet veel voorkwam in het spel.
Door het ontbreken van Vertonghen staat hij erquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Kriegel het volgende:
Heel leuk allemaal, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
Emanuelson en Vertonghen zijn naar Peking. Schilder mag zich gaan bewijzen, jammer dat MvB Slijngard niet liet spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Kriegel het volgende:
Heel leuk allemaal, zeker voor de verschillende fases van de twee ploegen goed gespeeld, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
JA WHAT THE FUCK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Kriegel het volgende:
Heel leuk allemaal, zeker voor de verschillende fases van de twee ploegen goed gespeeld, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
Waarom staat Slijngaard er niet in?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:36 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Door het ontbreken van Vertonghen staat hij er
Nou ja, kneus, gewoon niet goed genoeg. Leuk voor een laagvlieger in de Eredivisie, maar niet voor Ajax, speelde vorig seizoen trouwens toch ook voor Heracles? Z'n corners waren wel weer aardig, maar ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Rejected het volgende:
[..]
JA WHAT THE FUCK!![]()
Kneus is het idd
Ja, daar noem je d'r ook eentje, zelfs ik trap ze nog beter dan Bakkiecola.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef toma het volgende:
De corners van Schilder waren trouwens al 10 klassen beter dan die van Kennedy.
Die zal morgen wel spelen denk ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom staat Slijngaard er niet in?
Ik moest aan dit nummer denken na jouw post.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, verdedigend was het ouderwets zwak, het middenveldx werd vrijwel overgeslagen en aanvallend was het ook niet echt denderend in de loop van de wedstrijd.
Al met al dus gewoon een zwakke vertoning, met wat leuke lichtpuntjes en toch weer typische Ajax fouten. Na de wissels was het helemaal met peren.
Al met al niets wijzer maar als je zou moeten oordelen na deze wedstrijd zijn we op vrijwel geen enkel valk veel verder dan vorig seizoen.
maar hopen dat het allemaal nog gaat lopen dus, als de ploeg volledig is en op elkaar ingespeeld.
het zal geen verrassing zijn, maar ik ben nog niet overtuigd...
Zucht, wat verwacht je nou na nog niet eens één maand trainen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, verdedigend was het ouderwets zwak, het middenveldx werd vrijwel overgeslagen en aanvallend was het ook niet echt denderend in de loop van de wedstrijd.
Al met al dus gewoon een zwakke vertoning, met wat leuke lichtpuntjes en toch weer typische Ajax fouten. Na de wissels was het helemaal met peren.
Al met al niets wijzer maar als je zou moeten oordelen na deze wedstrijd zijn we op vrijwel geen enkel valk veel verder dan vorig seizoen.
maar hopen dat het allemaal nog gaat lopen dus, als de ploeg volledig is en op elkaar ingespeeld.
Het is HeatWave, als hij positief zou zijn zou ik me pas echt zorgen maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:48 schreef Oente het volgende:
Wat een negativiteit van veel mensen hier, het is wel even Arsenal, en niet FC Bal op het Dak.
Logisch wanneer Arsenal uitstekend druk zet en de middenvelders van Ajax positioneel vast zet. Zoiets moet je bestrijden door je aanspeelpunten op het middenveld veel te laten bewegen en te laten rouleren van positie zodat de spelers van Arsenal niet goed weten wie ze moeten dekken en er zo ruimtes ontstaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef HeatWave het volgende:
Absoluut niet, Ajax liet zien dat het veel kwaliteit voorin heeft als collectief en tactisch werd Ajax overklast. Maar dat is ook niet erg want Arsenal is gewoon een klasse beter.quote:Al met al dus gewoon een zwakke vertoning, met wat leuke lichtpuntjes en toch weer typische Ajax fouten. Na de wissels was het helemaal met peren.
quote:Al met al niets wijzer maar als je zou moeten oordelen na deze wedstrijd zijn we op vrijwel geen enkel valk veel verder dan vorig seizoen.
Da zeg ik toch, ik hoop dat het beter gaat als ze zijn ingespeeld. Maar NU is het niet best, en dat is toch waar we het over `hebben?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:49 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Zucht, wat verwacht je nou na nog niet eens één maand trainen?.
Wat overdreven weer.. 60 Minuten lang speelde het middenveld zeer redelijk vond ik. Lindgren, Gabri en Aissati namen elkaars positie goed over en pakten aardige wat ballen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:52 schreef HeatWave het volgende:
Sja, als.... ik had liever een degelijker Ajax gezien. Dat het verdedigend niet best is is te overzien met de missende spelers. maar waar was het middenveld? niets van gezien
Donald vond ik goed invallen, geen fout gemaakt plus een aantal ballen onderschept.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:52 schreef HeatWave het volgende:
en de wissels van v Basten waren ook nie best, Donald is duidelijk geen geweldige controleur nog.
Wat zei hij dan? Dat heb ik gemist.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:56 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kreeg trouwens een naar gevoel bij de antwoorden van Huntelaar in het interview in de voorbeschouwing.
Dan heb je meer gezien dan ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
"Voorlopig richt ik me op Ajax, en verder ben ik nergens mee bezig" Maar hierbij zag je een bepaalde grijns op zijn gezicht.
Denk niet dat je daar iets achter moet zoeken. Maar het zal belangrijk zijn dat hij blijft. Die goal was weer van topklasse. Maar soms laat hij zich iets te ver terug zakken. Je zag dat Aissati daar nog niet goed op ingespeeld was doordat hij hem vaak voor de voeten liep.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
"Voorlopig richt ik me op Ajax, en verder ben ik nergens mee bezig" Maar hierbij zag je een bepaalde grijns op zijn gezicht.
Paar aanpassinkjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
Stekelenburg: 7 - Viel m.i. niet veel te verwijten bij de goals en keepte voor de rest goed.
Schilder: 5 - Geen verdediger. Al deed hij het een groot gedeelte van de wedstrijd aardig, aan het eind viel hij zwaar door de mand.
Anita: 8 - Heeft gedaan wat hij kon. Af en toe wat schoonheidsfoutjes maar voor de rest ijzersterk gespeeld. Een slimme speler en echte balafpakker. Zou prima als verdedigende middenvelder kunnen spelen. De tegengoal viel hem gezien zijn lengte eigenlijk niet eens te verwijten. Een bonuspunt voor Maarssenaar zijn.
Oleguer 6 - Was een groot gedeelte van de wedstrijd degelijk maar had bij de 2-1 en 2-3 toch beter in kunnen grijpen.
Silva: 7 - Degelijk en aanvallend liet hij zich weer zien.
Gabri 6 Soms slordige passjes maar op mentaliteit en ervaring toch een voldoende.
Lindgren 6- Matige wedstrijd, vooral bij balbezit liep hij niet goed vrij. Wanneer Arsenal aan de bal was zag je zijn defensieve kracht.
Aissati 7 - Prima debuut.
Cvitanich 7 - Goede voorbereiding bij de 2-0, hard gewerkt en goed vrijgelopen.
Suarez 8 - IJzersterke eerste en een mindere tweede helft. Prachtgoal ook.
Huntelaar 7 - Mooie goal, verder onzichtbaaar.
quote:Arsenal-manager Arsene Wenger heeft de Ajax-aanval een compliment gegeven. De coach vond dat de Amsterdammers uiterst effectief met de kansen omsprongen. ,,Maar dat zal ook wel aan de coach liggen, dat is per slot van rekening een voormalige aanvaller.” voegde hij toe met een glimlach.
Haha idd, geef Oleguer vooral de schuld van de 2-1 als hij zijn man dekt terwijl Anita gewoon te klein is om bij Adebayor te blijven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
Anita: 8 - Heeft gedaan wat hij kon. Af en toe wat schoonheidsfoutjes maar voor de rest ijzersterk gespeeld. Een slimme speler en echte balafpakker. Zou prima als verdedigende middenvelder kunnen spelen. De tegengoal viel hem gezien zijn lengte eigenlijk niet eens te verwijten. Een bonuspunt voor Maarssenaar zijn.
Oleguer 6 - Was een groot gedeelte van de wedstrijd degelijk maar had bij de 2-1 en 2-3 toch beter in kunnen grijpen.
siem is 10, donald wat verdedigenderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha idd, geef Oleguer vooral de schuld van de 2-1 als hij zijn man dekt terwijl Anita gewoon te klein is om bij Adebayor te blijven.
Btw: opmerkelijk dat Donald inviel in plaats van de Jong terwijl die wel op de bank zat. Zou Donald al gestegen zijn in de pikorde of was het puur een tactische wissel?
Denk dat hij de Jong morgen wil laten starten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Btw: opmerkelijk dat Donald inviel in plaats van de Jong terwijl die wel op de bank zat. Zou Donald al gestegen zijn in de pikorde of was het puur een tactische wissel?
Tactisch denk ik. Toch had ik verwacht dat hij vd Heijden in zou brengen omdat hij beter een opbouwende rol in kan vullen achterin het middenveld. Snapte er ook niet veel van, maar het is maar een oefenpotje denk niet dat je er veel conclusies uit moet trekken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha idd, geef Oleguer vooral de schuld van de 2-1 als hij zijn man dekt terwijl Anita gewoon te klein is om bij Adebayor te blijven.
vd Heijden is geblesseerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:51 schreef toma het volgende:
[..]
Tactisch denk ik. Toch had ik verwacht dat hij vd Heijden in zou brengen omdat hij beter een opbouwende rol in kan vullen achterin het middenveld. Snapte er ook niet veel van, maar het is maar een oefenpotje denk niet dat je er veel conclusies uit moet trekken.
Met alles eens, behalve met bovenstaande.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
Aissati 7 - Prima debuut.
Cvitanich 6 - Goede voorbereiding bij de 2-0, verder niet heel veel gezien.
Huntelaar 7 - Mooie goal, verder onzichtbaaar.
Ik vond hem ook wel aardig ja...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aissati speelde juist heel erg goed, hij speelde fel en passte zeer goed.
...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha niet serieus te nemen
Zat ik ook aan te denken, ongeveer. Anita centraal in de verdediging dat gaat je gewoon doelpunten kosten. Niets ten nadele van Anita, totaal niet zelfs, maar soms kan 'ie gewoon niet bij bepaalde ballen vanwege zijn lengte. Vroeg in de eerste helft wilde hij een bal koppen, maar kwam er gewoon een grotere speler van Arsenal voor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:37 schreef toma het volgende:
[..]
Paar aanpassinkjes
Ik hoop dat van Basten de volgende wedstrijd Lindgren en Anita van positie wisselt lijkt me zeer interessant om te zien wat voor effect dat heeft op de opbouw.
Hij is nog jong en hij is nieuw.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 09:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb Aissati echt amper gezien gisteren. Ik vond hem afwachtend en langzaam over komen. Bij mij kwam juist de gedachte op dat als hij vaste waarde wil zijn hij zich echt meer moet laten gelden.
Juist. Ik heb genoten gisteren en ben trots op onze jongens.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:25 schreef VoreG het volgende:
Goede wedstrijd gespeeld, aanval was indrukwekkend (1e helft) en het voordeel is nu ook dat de tegenstander op drie geweldige spitsen moet gaan letten ipv alleen Huntelaar!
Veel afvallende ballen waren voor Ajax, dat is ook wel eens anders geweest.
2e helft was matig, vermoeidheid kwam opzetten, maar daar kan nog op getraind worden.
Verdediging was af en toe slordig (waardoor ook 3 tegengoals ontstonden), maar vergeet niet dat je hier tegen twee wereldspitsen stond, Van Persie en Adebayor. Met die mafkezen in de Eredivisie zal het beter gaan.
Reuser, Musampa, Landzaatquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 10:14 schreef Catch22- het volgende:
in 95-96 hadden we ook veel jonkies toch?
Klopt. Denk alleen dat dat meer met Arsenal dan met Ajax te maken had.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:01 schreef marp0 het volgende:
leuke wedstrijd gister idd, alleen je zag wel dat er veel lange ballen werden gegeven naar voren,
het middenveld werd te veel overgeslagen naar mijn mening.
Perez, Luque, Colin en Delorge uit de selectie gezet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:18 schreef Silaz het volgende:
Zo, het schiet hier aardig op. net terug van weekje vakantie, gister nog op de valreep ajax kunnen zien.. was doodop. leuke wedstrijd![]()
Verder nog iets gemist op Ajax nieuws?
Kloptquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Cheiron het volgende:
Verder was ik echt verbaasd over die rechtsback van Arsenal, wat is die kerel snel! Die loopt 3 meter achter een Ajacied en maakt die afstand in no-time weer goed. Freaky.
Alleen was degene die zo hard Suarez inhaalde op de flank Tourequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt
SagnaEen van de grote revelaties afgelopen seizoen.
Maar goed maar weer snel over naar Ajax![]()
Dat zou ook nog kunnen ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen was degene die zo hard Suarez inhaalde op de flank Toure
Als die actie bedoeld wordt
Delorge.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Perez, Luque, Colin en Delorge uit de selectie gezet.
Perez wil nu een rechtszaak aanspannen.
Rommedahl, Leonardo, Kennedy en.... ? hoeven eveneens niet op veel speeltijd te rekenen maar zitten in principe nog wel bij de selectie.
Die is ook uit de selectie gezet hoor. Ogararu it is.quote:
Ik las verkeerd. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die is ook uit de selectie gezet hoor. Ogararu it is.
Dat zou wat zijn als hij speeltquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
Perez, misschien?
Maakt niet uit. Als je je bedenkt dat Clichy nog sneller isquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen was degene die zo hard Suarez inhaalde op de flank Toure
Als die actie bedoeld wordt
Maar dat gaat helaas niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef toma het volgende:
-------------------Stekelenburg------------------
Silva-----Oleguer-----Lindgren-----Slijngard
--------------Gabri-------Anita-------------------
--------------------De Jong----------------------
Suarez----------Huntelaar---------Cvitanich
Zo zou ik heb wel willen zien vanavond.
quote:Mourinho onder de indruk van de Toekomst
Amsterdam, 08 aug 2008
Internazionale trainde donderdag en vrijdag als voorbereiding op het Amsterdam Tournament op de Toekomst. Trainer José Mourinho toonde zich onder de indruk van het sportcomplex van Ajax. ,,Deze plek ademt voetbal”, zei de Portugees.
,,Je voelt dat je te gast bent bij een club met een enorme historie”, vertelde Mourinho donderdagavond, na afloop van de persconferentie van het Amsterdam Tournament. ,,De foto’s aan de muur van beroemde elftallen, de kleedkamers die zijn vernoemd naar bekende oud-spelers: prachtig om te zien. Je ontkomt hier gewoon niet aan de geschiedenis van Ajax.”
Internazionale opent vrijdagavond om 19.00 uur het Amsterdam Tournament met een wedstrijd tegen Sevilla. Zaterdag wacht de confrontatie met gastheer Ajax. ,,Het is een vriendschappelijk toernooi, maar het worden wel twee serieuze wedstrijden”, blikte de nieuwe trainer van de Italiaanse landskampioen vooruit. ,,Ik houd niet van oefenpotjes die je met 10-0 wint. Ajax en Sevilla zijn sterke tegenstanders, met ieder een eigen voetbalcultuur en speelstijl. Ik heb er zin in.”
quote:Beide spelers zijn gelukkig met het trainingskamp in Nederland. "Want we missen Amsterdam namelijk ontzettend", lachen beide spelers in De Telegraaf. "Deze stad heeft alles", zegt Zlatan. "Voetballen in de Serie A is geweldig, maar hier voel ik mij thuis."
Dat is gewoon zijn naam en hoe je het hoort uit te spreken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
Wat was dat Oeleegeee-gedoe met die uitspraak trouwens voor onzin?
Is de officiele uitspraak, hebben ze aan hem gevraagd volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
Wat was dat Oeleegeee-gedoe met die uitspraak trouwens voor onzin?
Niet oele-GAY zoals die commentator het zei. Op de open dag was het iets van Oele-gweh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is de officiele uitspraak, hebben ze aan hem gevraagd volgens mij
Nee ik irriteerde me ook, ook hoe hij tegen Wallcott tekeer ging sloeg nergens op, maar dat zou wel the heat of the moment zijn...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:03 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die zich gisteren weer wat geërgerd heeft aan Van Persie? Wat was die gefrustreerd zeg. Ook hoe hij Anita sloeg toen hij weer eens de bal van hem had afgepakt. Naar mannetje om tegen te spelen...
Volledig terecht hoe hij Wallcott aanpakte. Die jongen had geen oog voor zn mede spelers en werd daarna terecht gewisseld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee ik irriteerde me ook, ook hoe hij tegen Wallcott tekeer ging sloeg nergens op, maar dat zou wel the heat of the moment zijn...
Af en toe is het nodig en bij sommige werkt zo'n aanpak positief uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Want tikkend liep het spel van Arsenal op dat moment inderdaad echt geweldig, en meerdere spelers stonden er geweldig voor ja.
Niet dus, Wallcott schoot 2 keer waar hij een balletje af kon leggen bigdeal, ook van Persie verprutste een dijk van een aanval. Adebayor schoot geen bal raak ondanks fikse kansen en Wallcott probeerde het nog.
Bovendien is het not done om een teamlid zó aan te vallen.
In een interview op de website van Inter.quote:Ibra has left his mark wherever he has played, and the Ajax fans haven't forgotten their former hero. "I thank them with all my heart. The Ajax fans haven't forgotten me, just like all the people at the club, and I haven't forgotten them. I lived important and decisive times of my career here. My memories of Ajax and Amsterdam will stay with me for the rest of my life."
Hehequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef Silenus het volgende:
Publiek was wel lekker enthousiast trouwens, jezus zeg, hehe.
Vooral bij het cameraspel in de rust, echt ongelofelijk. Waar twee jaar geleden iedereen rustig aan z'n bakkie pleur zat, duikelde nu iedereen vol enthousiasme over elkaar heen.
Wat een doelpuntenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Amen.
![]()
Ja Bert kijk maar goed naar de nieuwe #1 spits van Nederland
een centrale centrale?!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Blawh het volgende:
Blijft toch zonde dat Ajax zo'n (europese (sub)top) begrippen redelijk matige verdediging heeft. Tik gewoon 8 miljoen neer voor een Douglas denk ik dan, zo'n klasbak en daarnaast een redelijke centrale centrale en Ajax kan ook Europees aardig meekomen.
Centrale verdediger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
een centrale centrale?!![]()
Ik denk niet dat Twente hem laat gaan voor 8 miljoen en ik denk niet dat Ajax 8 miljoen wil betalen voor Douglas.
Ja dat was echt briljant ik dacht dat ze gingen vechtten maar helaasquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Af en toe is het nodig en bij sommige werkt zo'n aanpak positief uit.
Dat moment van Kah en Castro was nog mooier met Ajax tegen Roda
Ik vond het al wat wazig maar je hebt gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee zuiver in geschoten, kijk de laatste replay van het filmpje dat jij posste en check hoe die bal halverwege nog weer hoogte maakt
Die komt goed weg.quote:Alderweireld’s 'vuile tyfushond' onbestraft
Saturday, 09 August 2008
Toby Alderweireld moet op dit moment zo ongeveer de gelukkigste voetballer van de wereld zijn. In ieder geval van Amsterdam, want vanavond zit de verdediger op de bank bij het eerste. Hij mag van geluk spreken, dat zijn gescheld richting de scheidsrechter afgelopen donderdag onbestraft bleef. “Vuile tyfushond”, riep hij de arbiter toe. “Na afloop hebben wij dit voorval goed uitgesproken.”
In het heetst van de strijd roept een voetballer wel eens wat naar een scheidsrechter. De laatste jaren lijkt het echter een trend geworden in het hedendaagse voetbal. Wesley ‘blinde tyfushond’ Sneijder en Kenneth ‘kankerneger’ Perez konden zich verbaal niet beheersen tegenover de arbiters. Niet alleen de spelers maken zich hier schuldig aan ook scheidsrechter Jack van Hulten schold Ibrahim Afellay uit voor een ‘vuile tyfushond’. Deze blaffende hond bijt inmiddels zich steeds vaker een weg over de Nederlandse voetbalvelden, zo ook afgelopen donderdagavond bij Jong Ajax. De Amsterdammers speelden om de Talents Cup tegen Jong Atletico Mineiro. Vanwege de urenlange regenval lag het veld er niet goed bij. Grote plassen water zorgden voor een spectaculair waterballet, waarop de Brazilianen zoals gewoonlijk op het scherp van de snede speelden. De arbitrage trad niet altijd even hard op wat weer frustraties bij de Ajacieden opleverde. Met name Toby Alderweireld ging flink tekeer tegen de scheidsrechter en mocht blij zijn dat de beste man in een goede bui was en zijn ‘gekanker dit en dat’ en ‘tyfushond’ onbestraft liet.
“In de emoties van een wedstrijd roep je wel eens wat tegen de scheidsrechter”, verontschuldigt Alderweireld zich. “Na afloop hebben wij dit voorval goed uitgesproken.” De 19-jarige Belgische verdediger mocht ondanks zijn onbehoorlijke woorden gewoon op het veld blijven staan en mag de arbiter wel dankbaar zijn. Bij een rode kaart zou hij ook niet opgesteld mogen worden bij het eerste. Marco van Basten heeft hem geselecteerd voor de wedstrijd tegen Inter Milan vanavond tijdens het LG Amsterdam Tournament. Maar, laat dit niemand zand in de ogen strooien, een reactie als van Alderweireld hoort niet thuis op het voetbalveld. Helemaal ongelijk kon je de jonge Ajacied ook niet geven. Door het natte veld ontstonden er vaak gevaarlijke situaties. “Het was een zeer zware wedstrijd op een slecht veld. Die Brazilianen komen er aardig hard in. Vandaar ook mijn reactie naar de scheidsrechter die daar niet altijd wat aan deed”, zo vervolgt Toby. Normaliter betekent deze uitspraak een rode kaart en vele duels schorsing, maar de jonge Ajacied mag van geluk spreken dat deze scheidsrechter zich blijkbaar ‘vereerd’ voelde met deze woorden.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:
De invloed van Perez in Jong Ajax is dus al weer te zien!
Dat publiek was echt om te janken zeg, liepen ze allemaal met van die Az klappers. En kampioenen gaan roepen als je 2-0 voor staat in de 37ste minuut van een oefen toenooitje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef Silenus het volgende:
Publiek was wel lekker enthousiast trouwens, jezus zeg, hehe.
Vooral bij het cameraspel in de rust, echt ongelofelijk. Waar twee jaar geleden iedereen rustig aan z'n bakkie pleur zat, duikelde nu iedereen vol enthousiasme over elkaar heen.
die reply daar op youtubequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vond het al wat wazig maar je hebt gelijk inderdaad.
Hier goed te zien:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:
De invloed van Perez in Jong Ajax is dus al weer te zien!
Tering, sommige mensen hebben ook altijd wat te zeiken. Er werd tenminste geluid gemaakt en aangemoedigd. Ook toen Arsenal terug kwam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat publiek was echt om te janken zeg, liepen ze allemaal met van die Az klappers. En kampioenen gaan roepen als je 2-0 voor staat in de 37ste minuut van een oefen toenooitje.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
Dat publiek was anders nu juist precies de reden om deze dagen de ArenA te mijden.
Ja, veel liever fluiten na de eerste mislukte actie. Deze verheven houding boven de mensen die er gisteren wel zaten is nogal misplaatst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
Dat publiek was anders nu juist precies de reden om deze dagen de ArenA te mijden.
Ja, juist ja. Lekker makkelijk weer dit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, veel liever fluiten na de eerste mislukte actie. Deze verheven houding boven de mensen die er gisteren wel zaten is nogal misplaatst.
Dat was werkelijk misselijk makendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:29 schreef w00h00 het volgende:
gaan we vanavond weer ROBIN VAN PERSIE zingen?
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, veel liever fluiten na de eerste mislukte actie. Deze verheven houding boven de mensen die er gisteren wel zaten is nogal misplaatst.
Ik heb het niet echt gevolgd, maar was dat niet de Arsenal aanhang dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat was werkelijk misselijk makend
Nope maatje van mij was in het stadion en het was echt van de Ajax kant.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:02 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar was dat niet de Arsenal aanhang dan?
Dan is het nog triester gesteld met het publiek bij het AT dan ik al dacht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nope maatje van mij was in het stadion en het was echt van de Ajax kant.
het zal je toch jeuken....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan is het nog triester gesteld met het publiek bij het AT dan ik al dacht.
Kom op man je zit in de ArenA daar ga je geen ex feyenoorder van de tegenstander toejuichen. En van Persie blijft een naar mannetje zijn gedrag richting Walcottquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:16 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
het zal je toch jeuken....
wees blij dat je er niet tussen zat/zit
Het waren geen Ajax-supporters, maar een stel verdwaalden in de ArenA.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax supporters die ras Rotterdammer van Persie aanmoediggen![]()
Ik zie mezelf echt nooit Babel, van de Vaart of Emanuelson aanmoediggen
Landzaat ben ik liever kwijt als rijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:14 schreef BB-boy het volgende:
Wel de ras Amsterdammers Mols en Landzaat (alhoewel die laatste niet waarschijnlijk).
Geef ze een oranje shirt en je ziet geen verschil met Oranje-publiek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan is het nog triester gesteld met het publiek bij het AT dan ik al dacht.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:19 schreef BB-boy het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. De enige keer dat ik hem heb toegezongen was toen hij Ono in zijn kloten schoot.
Heheh mooi toen ja, volgens mij moet dat nog wel op zo'n seizoens dvd staanquote:
Dat mensen hem niet uitfluiten kan ik begrijpen, maar hem toezingen??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
RvP is gewoon een goede voetballer, die feyenoord verleden kleeft niet echt aan hem vind ik. dat zingen was denk ik een goedmakertje voor het tegenovergestelde van de vorige keer. hopelijk gebeurt precies hetzelfde wanneer Seedorf weer in de Arena speelt.
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
RvP is gewoon een goede voetballer, die feyenoord verleden kleeft niet echt aan hem vind ik. dat zingen was denk ik een goedmakertje voor het tegenovergestelde van de vorige keer. hopelijk gebeurt precies hetzelfde wanneer Seedorf weer in de Arena speelt.
Het is Van der Vaart en het is aanmoedigen. Kthanxbai.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax supporters die ras Rotterdammer van Persie aanmoediggen![]()
Ik zie mezelf echt nooit Babel, van de Vaart of Emanuelson aanmoediggen
Het zal ook eens niet zo zijn, raspessimist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik krijg het gevoel dat iedereen een andere wedstrijd heeft zitten kijken dan ik. Ajax liet de 1e helft eigenlijk niks zien en kon de bal niet vasthouden, het middenveld deed gewoon niet mee. Door die twee hele mooie schoten lijkt het dan vooral wat, maar eigenlijk was het niks.
Tweede helft voetbalde Arsenal eigenlijk op zijn gemak de winst bij mekaar. Dat zou dan aan de conditionele voorsprong hebben gelegen. Volgens mij is het hetzelfde liedje met Van Basten als op het EK, zijn spelers moeten de hele tijd achter de bal aan hollen omdat iedereen maar ergens loopt en balbezit aldoor verloren gaat. Dan wordt je snel moe.
Nee, ik zie eigenlijk weinig aanleiding voor optimisme.
Je hoeft alleen maar een liefhebber van goed voetbal te zijn, wil je iets met v Persie hebben. Ex-F'noord of niet, wat een wereldspelerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie trouwens ook niet het probleem in het aanmoedigen van Van Persie. Maar goed ik ben dan een groot liefhebber van Arsenal
Gaat ons mooie liedjequote:Postma tekent bij De GraafschapDe Graafschap heeft zich versterkt met de 31-jarige doelman Stefan Postma. Hij tekende een contract voor een half jaar in Doetinchem.
De Graafschap had behoefte aan een doelman omdat de Argentijnse goalie Nicolas Cinalli nog geblesseerd is. Trainer Henk van Stee had alleen de beschikking over Erik Heijblok en Mustafa Amezrine.Postma stond vorig seizoen onder contract bij ADO Den Haag, waar hij een aflopend contract had. De doelman speelde tussen 2000 en 2002 al in Doetinchem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |