abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60659356
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_60659443
Deze TT is natuurlijk vragen om problemen

Ben vooral benieuwd hoe Cvitanich het vanavond gaat doen.
Ik heb vertrouwen in deze aankoop!
pi_60659553
Huntelaar
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60659592
Zou het 4-3-3 worden tegen een sterke tegenstander of toch 4-2-3-1 wat mij beter lijkt tegen Arsenal.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:30:38 #5
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_60659615
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:29 schreef Triptamine het volgende:
Huntelaar
A.F.C. Ajax
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:31:15 #6
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_60659642
Wordt het nog ergens uitgezonden vanavond?
A.F.C. Ajax
pi_60659705
Tuurlijk op het altijd geweldige sbs 6
pi_60659711
In het AZ topic willen ze Boussafa halen
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 16:34:04 #9
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_60659768
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_60659984
Ben wel benieuwd naar vanavond.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60660246
Nog twee jaar Huntelaar
pi_60660348
Arsenal fans zitten allemaal nog te zeuren dat Ajacieden van die schoppers zijn vanwege een vorig AT
pi_60660429
quote:
F-side niet slimste jongetje van de klas

Op zondag 5 februari 2007 toonde kindervak 410 tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord een spandoek met daarop een afbeelding van het bombardement van Rotterdam en de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit leverde het kindervak veel kritiek op en ook Ajax was niet blij met deze uiting. ‘Schandalig, smakeloos en kwetsend’ volgens de club uit Neerlands grootste poel des verderfs. Voor straf werd het kindervak voor onbepaalde tijd uitgesloten van sfeeracties.

De grote broer van het kindervak, de F-side, laat zien ook niet het slimste jongetje van de klas te zijn. Voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax van 21 september aanstaande brengen zij T-shirts (zie onder) met dezelfde afbeelding op de markt. In onze ogen toch ietwat vreemd om de Duitse bombardementen te verheerlijken, terwijl je zelf vol trots de geuzennaam Joden uitdraagt.

Zie onderstaand de tekst, zoals op de website van de F-side is te lezen:

Op 21 september staat het jaarlijkse tripje naar het grootste riool van Nederland op het programma. Een echte Ajacied bereidt zich daar goed op voor, een passend shirt mag daarbij niet ontbreken:

Bloody Sunday 2008

Shirt te koop voor 22,50 inclusief verzending.
te bestellen via bloodysunday2008@hotmail.com
twee kleuren Wit met rode opdruk en zwart met witte opdruk.

pi_60660490
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]
Erg triest dit
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60660517
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
Arsenal fans zitten allemaal nog te zeuren dat Ajacieden van die schoppers zijn vanwege een vorig AT
Ik kan me iets herinneren met Maduro en in een niet al te ver verleden Sneijder...
pi_60660622
quote:

[..]
Zo triest he
pi_60660701
trieste shirts, maar net zo triest hoe die vakken "kindervak" worden genoemd.
pi_60660749
22,50 ook
Geef mij maar Amsterdam
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:00:11 #19
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_60660855
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
trieste shirts, maar net zo triest hoe die vakken "kindervak" worden genoemd.
Nou, zulke acties vind ik wel erg sneu. Ze moesten eens weten hoeveel joden uit Amsterdam zijn gedeporteerd in de oorlog.

Hiermee kwets je alleen maar mensen die hier helemaal niets mee te maken hebben. De huidige Feyenoordaanhang weet amper wat hiermee bedoeld wordt.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:06:20 #20
51286 w00h00
Digital man!
pi_60661037
Zin in vanavond!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:10:45 #21
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_60661161
Ik ben vooral benieuwd naar Aisati en Cvitanich vanavond. Hopelijk verliezen we niet kansloos
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:11:54 #22
51286 w00h00
Digital man!
pi_60661190
quote:
Mourinho onder de indruk van de Toekomst

Internazionale trainde donderdag en vrijdag als voorbereiding op het Amsterdam Tournament op de Toekomst. Trainer José Mourinho toonde zich onder de indruk van het sportcomplex van Ajax. ,,Deze plek ademt voetbal”, zei de Portugees.

,,Je voelt dat je te gast bent bij een club met een enorme historie”, vertelde Mourinho donderdagavond, na afloop van de persconferentie van het Amsterdam Tournament. ,,De foto’s aan de muur van beroemde elftallen, de kleedkamers die zijn vernoemd naar bekende oud-spelers: prachtig om te zien. Je ontkomt hier gewoon niet aan de geschiedenis van Ajax.”

Internazionale opent vrijdagavond om 19.00 uur het Amsterdam Tournament met een wedstrijd tegen Sevilla. Zaterdag wacht de confrontatie met gastheer Ajax. ,,Het is een vriendschappelijk toernooi, maar het worden wel twee serieuze wedstrijden”, blikte de nieuwe trainer van de Italiaanse landskampioen vooruit. ,,Ik houd niet van oefenpotjes die je met 10-0 wint. Ajax en Sevilla zijn sterke tegenstanders, met ieder een eigen voetbalcultuur en speelstijl. Ik heb er zin in.”
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar ik wist niet dat Mourinho ook iets van een gevoel had.
pi_60661334
quote:

[..]
Hoeft van mij ook niet zo die shirts, maar een beetje een misplaatst bericht aangezien het algemeen bekend is dat fnoord de domste achterban heeft van heel Nederland.
pi_60661435
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar ik wist niet dat Mourinho ook iets van een gevoel had.
mooie woorden van Mourinho
pi_60661586
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Wat betreft De Toekomst is men het toch wel eens?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60661657
Die t-shirts zijn echt te belachelijk..
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60661823
Nee, die shirts hoeven van mij niet. Mijn pa heeft nog de oorlog meegemaakt, dus alles wat daar betrekking tot heeft in negatieve zin keur ik af. Oorlogstijden zijn juist tijden dat dingen als voetbalrivaliteit ondergeschikt zijn.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_60661928
quote:

[..]
Artikel klopt niet
Die wedstrijd was toen op 4 februari

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2008 17:39:06 ]
pi_60662063
quote:

[..]
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60662142
Mooie woorden van Mourinho
AFC AJAX
pi_60662148

terug van vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met Perez Hoorde dat ie terug was gezet naar jong Ajax.
pi_60662188
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef toma het volgende:

terug van vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met Perez Hoorde dat ie terug was gezet naar jong Ajax.
Dat dus.
pi_60662201
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef toma het volgende:

Van Basten vind hem niet goed genoeg blijkbaar
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 17:50:46 #34
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_60662260
Grappige shirtjes...altijd weer mooi die commotie
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_60662264
Ben benieuwd of we wat in te brengen hebben tegen Arsenal & Inter
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60662283
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:48 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Van Basten vind hem niet goed genoeg blijkbaar
Belachelijk. Perez heeft gewoon veel kwaliteit en doet echt niet onder voor Aissati en de Jong. Waarom heeft van Basten Kennedy niet buiten de selectie gezet?
pi_60662310
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef toma het volgende:

[..]

Belachelijk. Perez heeft gewoon veel kwaliteit en doet echt niet onder voor Aissati en de Jong. Waarom heeft van Basten Kennedy niet buiten de selectie gezet?
Dat heeft ie praktisch ook al gedaan.
Hij zit wel bij de selectie maar hoeft niet op speeltijd te rekenen.
pi_60662317
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:50 schreef Sethje het volgende:
Grappige shirtjes...altijd weer mooi die commotie

Het is gewoon te dom voor woorden. Had toch wel wat originelers verwacht.
pi_60662377
Perez traint met Jong Ajax

Haha hoe oud is ie eigenlijk ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60662391
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef qonmann het volgende:
Perez traint met Jong Ajax

Haha hoe oud is ie eigenlijk ?
34 jaar.
pi_60662427
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef Longmen het volgende:
In het AZ topic willen ze Boussafa halen
Wie?!

Misschien moet je eens gaan verdiepen in de gozer ipv een beetje dom een post neer te pleuren om een jank smiley reactie te krijgen.
Die gozer heeft een jeugd opleiding bij jullie gehad, heeft bij Chelsea gevoetbald
Winnaar van de gouden schoen in Belgie. Speelt in het Marokkaanse nationale elftal..
Dus best een goede speler die misschien voor weinig te halen valt.
Maar prima doe er lacherig over....
Ik zei alleen nu ik gelezen had dat ie misschien weg moet dit een mooie gelegenheid is om hem op te halen.

Trouwens jullie (Ajax) waren vorig seizoen ook geinteresseerd..
Delegatie vanuit Amsterdam heeft hem bekeken, hij moest de opvolger van Sneijder worden...

Wat weet je eigenlijk van hem? En dan zonder Wiki over te gaan schrijven.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60662449
Kan ik ergens samenvattingen zien van Sunderland - Ajax? Of de wedstrijd tegen Cardiff?
pi_60662460
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

34 33 jaar.
Tevens tvp!
pi_60662472
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ik weet in ieder geval dat hij in de 2 wedstrijden tegen BATE geen pepernoot heeft geraakt.
En ik weet ook dat er een Boussoufa topic is.
pi_60662486
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:59 schreef Emimich het volgende:

[..]

Tevens tvp!
Je hebt gelijk.
We spreken elkaar aan het einde van de maand wel weer
Dan heb ik gelijk
pi_60662529
quote:

[..]

Wie?!

.....verhaal....
Boussoufa is gewoon een goeie speler zeer behendig en een goeie balvaardigheid. Maar waarom word dit onderwerp hier besproken en niet in een AZ of Boussoufa topic?
pi_60662885
War ga je tof doen over Boussoufa alsof wij dat allemaal niet weten
pi_60663424
quote:

[..]

Wie?!

Delegatie vanuit Amsterdam heeft hem bekeken, hij moest de opvolger van Sneijder worden...

Dat is juist de grap dat we hem niet naar Az zien gaan als hij al niet naar Ajax wil.
pi_60663513
Anders doe je gewoon even of niemand Boussafa kent hier. Boussoufa is een prima speler, maar niet haalbaar voor een clubje als AZ.
pi_60663572
Ben benieuwd vanavond
pi_60663748
Chivu en Maxwell.
Ajax <3
pi_60663757
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:58 schreef toma het volgende:
Kan ik ergens samenvattingen zien van Sunderland - Ajax? Of de wedstrijd tegen Cardiff?
Je moet even de Open Dag kijken op SBS 6, daar zitten samenvattingen bij van de wedstrijden
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:56:01 #53
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60663785
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:54 schreef Roysen het volgende:
Chivu en Maxwell.
En Tom de Mul
><(({°>
pi_60663806
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:56 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En Tom de Mul
En Zlatan
Ajax <3
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:57:47 #55
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60663826
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef Roysen het volgende:

[..]

En Zlatan
En Luis Figo
><(({°>
pi_60663846
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En Luis Figo
Ajax <3
pi_60663996
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef toma het volgende:

[..]

Boussoufa is gewoon een goeie speler zeer behendig en een goeie balvaardigheid. Maar waarom word dit onderwerp hier besproken en niet in een AZ of Boussoufa topic?
Sjims, ik heb hem gevonden merci!
@Toma. Longmen "kopt" de bal hier naar binnen in dit topic dus d8 ff snel een reactie erop te geven, geen 8 pagina's lang verhaal.
Maar ok, ik houd mijn waffel over Mbark hier verder.
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60664034
quote:

[..]

Wie?!

Misschien moet je eens gaan verdiepen in de gozer ipv een beetje dom een post neer te pleuren om een jank smiley reactie te krijgen.
Die gozer heeft een jeugd opleiding bij jullie gehad, heeft bij Chelsea gevoetbald
Winnaar van de gouden schoen in Belgie. Speelt in het Marokkaanse nationale elftal..
Dus best een goede speler die misschien voor weinig te halen valt.
Maar prima doe er lacherig over....
Ik zei alleen nu ik gelezen had dat ie misschien weg moet dit een mooie gelegenheid is om hem op te halen.

De sloeg op AZ en niet op Boussoufa, als in: volledig onhaalbaar voor AZ.

En mocht AZ 'm dan toch nog weten te paaien dan mag je je erg gelukkig prijzen met deze, inderdaad, ex-Ajacied. Al maakt één zwaluw nog geen zomer.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60664054
Voor vanavond kunnen we hier met z'n allen de wedstrijd volgen. Dan blijft het hier redelijk overzichtelijk ; Amsterdam Tournament 2008 #2
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60664145
quote:
Perez traint bij Jong Ajax, maar vraagt arbitrage aan

08/08/2008 18:50

Kenneth Perez heeft zich vrijdag voor het eerst gemeld op de training van Jong Ajax, maar is niet van plan dat lang te blijven doen. De door Marco van Basten teruggezette Deen stapt naar de arbitragecommissie om af te dwingen dat hij bij de A-selectie mag blijven.

In een persbericht geeft Perez' advocaat Frank ter Huurne uitleg:

'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.'

'Marco van Basten heeft gisteren tegenover de NOS verklaard dat de tweede selectie ook betaald voetbal is en Perez gewoon aan het werk kan gaan. Dit is in strijd met de waarheid, getuigt van weinig respect voor Perez en is juridisch onjuist', aldus Ter Huurne.

'Perez verzet zich tegen de handelwijze van Ajax en wenst zijn beroep uit te oefenen op het voor hem passende niveau: in het eerste elftal van Ajax. Daarom zal Perez de arbitragecommissie van de KNVB verzoeken Ajax te veroordelen hem met onmiddellijke ingang weer toe te staan te trainen met de eerste elftal. Tot de mondelinge behandeling zal geen verder commentaar worden gegeven.'

Naast Perez heeft Van Basten ook Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge verbannen naar Jong Ajax. Luque en Colin trainden al de hele week bij Jong Ajax. Delorge is door een blessure nog afwezig geweest.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60664310
Laat die jongen gewoon transfervrij gaan zeg. Wat een geneuzel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60664363
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef Cheiron het volgende:
Laat die jongen gewoon transfervrij gaan zeg. Wat een geneuzel
Perez wil natuurlijk gewoon zijn Ajax salaris houden. Maar bij het 2e trainen vind hij minder.. Dus begint ie maar een arbitragezaak.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60664768
Ik verheug me nu al op Perez die met een tulband doordrenkt met bloed om na een behandeling van een minuut of tien uitgroeit tot de held van het competitieslot, met zijn ongekende werklust en gebikkel waarmee hij ontzettend veel ballen verovert. En dan als aanvoerder de schaal in ontvangst neemt en een weekje of wat later ook de KNVB-beker.

Moet Van Basten natuurlijk wel als leider in de eredivisie ontslagen worden zo rond de Kerst. Euihm, ja...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:52:18 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60665193
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En Luis Figo
Luis Figo is een held.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60665232
zelfs als je hem eruit zet krijg je gezeik met Perez tering hè
meneertje wil een basisplaats en anders verpest ie de sfeer. nu kan ie de sfeer niet verpesten dus gaat ie naar de arbitrage commissie. ga eens snel naar feyenoord Kenneth
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:54:34 #66
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60665249
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Luis Figo is een held.
Iemand die van Barcelona naar Real Madrid gaat is sowieso geen held. Verder heb ik Nederland - Portugal en zijn naaistreek bij Boulahrouz nog steeds niet verwerkt
><(({°>
pi_60665296
quote:
'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.

Wat ontzettend kinderachtig en triest van van der Aat.. Zo maak je een speler kapot.
Niet mee laten doen en wel aan zijn contract houden. Fuckin' mongool...

Laat die jongen gaan, tis al aso genoeg verlopen tussen Perez en Ajax.
Bedankt Kenneth voor je tijd hier in Amsterdam, hier een hand en tabee!

Zo ga je om met mensen.. niet wat van der Aat gaat/wilt doen. Ik snap ook werkelijk niet wat hij ermee denkt te bereiken. Ook in je spelersploeg zal dit niet als positief ervaren worden...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:02:37 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60665474
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wat ontzettend kinderachtig en triest van van der Aat.. Zo maak je een speler kapot.

Zo ga je om met mensen.. niet wat van der Aat gaat/wilt doen. Ik snap ook werkelijk niet wat hij ermee denkt te bereiken. Ook in je spelersploeg zal dit niet als positief ervaren worden...
Grote onzin, wat heeft Ajax eraan om hem nog één jaar (?) voor veel geld bij Jong Ajax te laten ballen? Geloof echt wel dat Ajax hem laat gaan, bij een goed bod. Ach, wat mij betreft laten ze hem transfevrij gaan!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60665514
Perez

Alleen lees ik nergens mee aan wat voor oplossing Ajax niet wil meewerken?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60665550
Ik denk dat Ajax best het contract van Perez wil ontbinden als ze niet de volle mep salaris hoeven uit te keren.

Neemt niet weg dat dit wel triest is van vd Aat.
pi_60665563
quote:

[..]

medelijden met de oude Perez hebben ?
Hoeveel verdient ie eigenlijk met nietstdoen ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60665571
quote:

[..]

als Dirk zich meldt bij Ajax met wat centjes is het zo geregeld
pi_60665635
quote:
'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.'
Waar sláát dat op?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60665693
Voorlopig horen we het verhaal van een kant mensen. Veel te vroeg om conclusies te trekken. Wat had je dan verwacht? Perez die nu zou roepen dat het altijd zo gezellig lullen is met Van der Aat?
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:12:30 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60665769
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Ajax best het contract van Perez wil ontbinden als ze niet de volle mep salaris hoeven uit te keren.

Neemt niet weg dat dit wel triest is van vd Aat.
Moeten we (die zaakwaarnemer van) Kenneth Perez nu maar op zijn woord geloven?

Persoonlijk geloof ik er helemaal niets van, Ajax wil hem vast wel verkopen.
pi_60665782
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Moeten we (die zaakwaarnemer van) Kenneth Perez nu maar op zijn woord geloven?

Persoonlijk geloof ik er helemaal niets van, Ajax wil hem vast wel verkopen.
Dat is ook weer zo natuurlijk.
pi_60665836
Perez
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:18:53 #78
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60665947
van der aat

heeft het bij de rabo ook lekker gedaan.

in december moesten zij hem zo graag hebben en nu kan die kolere krijgen. schandalig. ik kan wel mindere spelers opnoemen die nu in de a selectie zitten. Dit had ajax op een betere en correcte manier moeten doen.
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:19:09 #79
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60665953
Het beste zou zijn dat Kenneth gewoon mee traint met het 2de, en dat ie binnenskamers met Ajax gaat praten over een mogelijke transfer.

Nu krijg je allerlei welles-nietes verhalen in de media, en die smullen er van.
pi_60665954
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

als Dirk zich meldt bij Ajax met wat centjes is het zo geregeld
Noch Perez noch Dirk wilt Perez terug hebben in het stadion.
Maar misschien storm in een glas water, feit is wel dat je voetballer niet zo moet wegstoppen in het tweede. Niet iemand die toch van waarde is geweest voor je club en die je tot 2x maal toe naar je club haalt.

Leuke soap dit...
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:21:16 #81
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60666011
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef Denewar het volgende:
van der aat

heeft het bij de rabo ook lekker gedaan.

in december moesten zij hem zo graag hebben en nu kan die kolere krijgen. schandalig. ik kan wel mindere spelers opnoemen die nu in de a selectie zitten. Dit had ajax op een betere en correcte manier moeten doen.
Van der aat loopt nu te lobbyen als een kip zonder kop, ik ben blij dat Keje Molenaar binnenkort word voorgeleid als AD.
pi_60666083
Heeft nou bij iedereen van der Aat het ineens gedaan Lekker makkelijk dit
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:27:19 #83
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_60666180
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft nou bij iedereen van der Aat het ineens gedaan
Neeuhh..

Ligt grotendeels aan Perez zelf.
pi_60666220
quote:

[..]

Groot gelijk, wat een walgelijke praktijken

Zo ga je GVD niet met mensen om.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_60666255
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft nou bij iedereen van der Aat het ineens gedaan Lekker makkelijk dit
Waan van de dag dit. Onzin. We kennen het verhaal niet, dus kunnen er ook nog niet over oordelen.
pi_60666541
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Noch Perez noch Dirk wilt Perez terug hebben in het stadion.
Maar misschien storm in een glas water, feit is wel dat je voetballer niet zo moet wegstoppen in het tweede. Niet iemand die toch van waarde is geweest voor je club en die je tot 2x maal toe naar je club haalt.

Leuke soap dit...
van waarde
de Perez van AZ hebben we nooit gehad, helaas.

hij is door allemaal andere mensen gehaald toendertijd. het gebeurt constant in de voetballerij dat een speler net gehaald is en de opvolgers zeggen: de groeten. nu is het ineens onmenselijk

kan me overigens wel voorstellen dat mensen die geen Ajax liefhebber zijn graag weer eens een relletje zien. het gaat wel erg voortvarend op het moment en t'is wel erg rustig in Amsterdam
pi_60666894
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Silva, Oleguer, Anita, Schilder, Gabri, Aissati, Lindgren, Cvitanich, Huntelaar en Suarez.
pi_60666926
Van der Aat willen even laten zien dat met hem niet te sollen valt voor zijn kandidatuur.
Volgens mij gelooft hij er zelf namelijk nog wel in.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60666966
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Silva, Oleguer, Anita, Schilder, Gabri, Aissati, Lindgren, Cvitanich, Huntelaar en Suarez.
Anita vervangen door Vermaelen, Schilder door Vertonghen en Cvi door Suljemani en je hebt gewoon echt een goede basis 11.
pi_60667118
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:40 schreef DJ_Ryow het volgende:
van waarde
In het seizoen dat Ten Cate hem zo enorm misbruikte, was hij ondanks dat nog altijd de reden dat Ajax geen 7e werd. Hoe vaak die man wel geen wedstrijd heeft opengebroken in z'n afgedankte 10 minuutjes...

Sinds z'n terugkeer van PSV was het minder, maar z'n cijfers blijven toch best aardig. Ajax moet gewoon niet moeilijk doen. Een speler als Perez moet je in de eerste selectie zetten, of laten gaan.
pi_60667147
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Anita en Schilder dus voor Vermaelen en Vertonghen.
Cvitanich>Sulejmani?
Naja dit zal wel de beste keuze zijn, echter gaat het voor Anita lastig worden om Adebayor of Bendtner te verdedigen

pi_60667254
Misschien kan hij wat tips aan Joris Mathijssen vragen.
pi_60667676
Best mooie uitshirts als je het zo ziet.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:22:40 #94
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60667854
ik heb ineens een gevoel dat ik niet tevreden ben met deze selectie.

met
Anita
schilder
Donald
Slijngard
martina
de jong
van der wiel

in de selectie van 18 vandaag, wat volgens \mvb zijn sterkste team is en dan vallen er drie af voor urby en de belgen. nou erg sterk is de selectie niet. Op dit moment hebben wij verder geen blessures. moet er eens bij gaan komen. leuk en goed talent maar niet 7 tegelijk en dan tel ik van der heijden en sarpong niet ineens mee, di kan dan afzetten tegen de jong.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:33:13 #95
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60668244
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:54 schreef Pritt het volgende:

[..]

Anita vervangen
><(({°>
pi_60668300
Suarez speelt goed en gretig!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:34:58 #97
125053 stefmans
pi_60668305
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef Denewar het volgende:
ik heb ineens een gevoel dat ik niet tevreden ben met deze selectie.

met
Anita
schilder
Donald
Slijngard
martina
de jong
van der wiel

in de selectie van 18 vandaag, wat volgens \mvb zijn sterkste team is en dan vallen er drie af voor urby en de belgen. nou erg sterk is de selectie niet. Op dit moment hebben wij verder geen blessures. moet er eens bij gaan komen. leuk en goed talent maar niet 7 tegelijk en dan tel ik van der heijden en sarpong niet ineens mee, di kan dan afzetten tegen de jong.
Altijd wat dan is het gezeur van geef de jeugd de kans en nu zouden we weer spelers als wielaart moeten kopen waardoor we weer de ontwikkeling van Slijngard en Van der Wiel in de weg zitten.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_60668338
Laat kenneth gewoon meetrainen met Ajax 1 en vechten voor een plaats.. denk dat voetbal en inzichttechnisch Aisatti nog best iets van em kan leren..
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:39:32 #99
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60668440
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef stefmans het volgende:

[..]

Altijd wat dan is het gezeur van geef de jeugd de kans en nu zouden we weer spelers als wielaart moeten kopen waardoor we weer de ontwikkeling van Slijngard en Van der Wiel in de weg zitten.
Ik denk niet dat het jaar voor kansen is,ajax moet de titel pakken

Ben ook voor jeugd, maar een bepaalde balans en niet de druk leggen bij die jionge gasten waar ik wel bang voor ben.
pi_60668554
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef Pritt het volgende:
Suarez speelt goed en gretig!
Beste speler van de eredivisie.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:52:49 #101
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60668897
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:43 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Beste speler van de eredivisie.

vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:53:41 #102
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_60668940
Joepie de poepie!
Life is what you make it.
pi_60669010
2 schitterende goals tegen een van de beste ploegen van Europa, hebben we die Uefa cup en het landskampioenschap al binnen?
pi_60669127
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef VoreG het volgende:
2 schitterende goals tegen een van de beste ploegen van Europa, hebben we die Uefa cup en het landskampioenschap al binnen?
Het is nog geen kerst.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60669286
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:57 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Het is nog geen kerst.
pi_60669344
Zolang we het Amsterdam Tournament maar winnen, de rest zal me een worst wezen.
pi_60669408
Wow
Leuke wedstrijd
pi_60669450
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Laat kenneth gewoon meetrainen met Ajax 1 en vechten voor een plaats.. denk dat voetbal en inzichttechnisch Aisatti nog best iets van em kan leren..
En leer jij even Aissati te zeggen.
pi_60669483
Ajax
pi_60669496
We hebben wel eens minder gespeeld op het AT.

Hopelijk houden we het vol.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60669563
Uitshirt is mooi trouwens.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60669665
Suarez is een wereldspeler in wording naar mijn mening. Geweldige techniek en een drive en mentaliteit die bij een topper horen. Vorig seizoen liet hij soms zijn directe tegenstanders nog wel eens weglopen in de omschakeling maar vandaag zie ik hem zelfs in de omschakeling druk zetten op andere spelers en fanatiek doorjagen. En wat een doelpunt
pi_60669719
Wat ik knap vind is dat hij met zijn manier van dribbelen nog steeds overzicht heeft.
Want hij dribbelt echt altijd met zijn kop naar het gras.
pi_60669720
Mooi schot van Fabregas en mooie redding van Stekelenburg
Adebayor schiet altijd recht op de keeper of speler
Cool dat Ajax scoort tegen Gallas en Toure, naar mijn weten toch een van de betere verdedigers.
Suarez geeft die Clichy( ) de hele tijd panna's
Walcott is eng met zijn ubersnelheid!
Leuke tactiek dat Cvitanich de hele tijd naar binnen trekt!
Arsenal thuis shirt is echt heel mooi!
Ajax uitshirt is mooier dan ik dacht
Suarez maakt iedereen gek op het veld

En oja Aisatti is goed in kleine ruimtes
pi_60669935
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:
Wat ik knap vind is dat hij met zijn manier van dribbelen nog steeds overzicht heeft.
Want hij dribbelt echt altijd met zijn kop naar het gras.
Als hij rent ligt zn lichaamsgewicht ook te ver naar voren waardoor hij met zn gezicht als het ware voorbij zn voeten is. Daarom valt hij ook zo makkelijk omdat dat niet de meest stabiele manier van rennen is. Dat neemt niet weg dat hij vaak schwalbes maakt

Maar hij kijkt vaak op de juiste momenten omhoog.
pi_60670499
Anita
pi_60670957
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 22:14 schreef Rejected het volgende:

Suarez geeft die Clichy( ) de hele tijd panna's

Hij speelt wel goed idd.
pi_60671561
pi_60671614
Leuke oefen pot, leuke aanval. 3-2 was niet nodig geweest .
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_60671643
Toch een leuke wedstrijd gezien en Ajax is me niet tegen gevallen.
Wel zie ik Wielaert nog graag komen hoor!
pi_60671675
Jammer van de mindere tweede helft, maar met Vermaelen en Vertonghen erbij waren die 3 goals waarschijnlijk niet gevallen.
pi_60671679
Zo zie ja maar weer dat de verdediging nog steeds een zorgenkind is...
pi_60671698
Trots op Ajax!!!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:12:21 #124
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60671765
Niets om je voor te schamen, maar er is nog wel wat werk te doen op de Toekomst. Je ziet toch wel een heel groot verschil tussen de twee ploegen vanavond. Desalniettemin leuk om weer eens lekker Ajax aan het werk te zien.

Verder was ik echt verbaasd over die rechtsback van Arsenal, wat is die kerel snel! Die loopt 3 meter achter een Ajacied en maakt die afstand in no-time weer goed. Freaky.

Verder kun je voor Anita toch alleen maar sympathie hebben? Zo een kleine opdonder en dan anderhalve helft Adebayor in de tang hebben (nou, toch redelijk). Geweldig om te zien!
pi_60671770
Vermaelen en Vertonghen erbij scheelt echt zeker 2 goals, die 2-1 en 2-2 vallen dan niet.

En daarnaast is het nog steeds voorbereiding, komt wel goed.

Aanvallend zag het er goed uit.
pi_60671812
Oelegweh (zoiets was het toch) stemt mij niet echt positief. Het is op basis van 1 wedstrijd dus we zullen zien wat de toekomst brengt. Maar het knelpunt gaat dit seizoen als vanouds weer bij de verdediging zitten.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60671819
Leuk al die hoop op de 2 Belgen, maar vorig seizoen maakte ze ook menig foutje. Eerst maar eens zien...
pi_60671841
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Breach het volgende:
Oelegweh (zoiets was het toch) stemt mij niet echt positief. Het is op basis van 1 wedstrijd dus we zullen zien wat de toekomst brengt. Maar het knelpunt gaat dit seizoen als vanouds weer bij de verdediging zitten.
Die uitspraak van die sbs pauper
pi_60671881
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
Leuk al die hoop op de 2 Belgen, maar vorig seizoen maakte ze ook menig foutje. Eerst maar eens zien...
Vermaelen heeft amper gespeeld hoor vriend

En Vertonghen vond ik juist wel sterk, weinig fouten vond ik
pi_60671903
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vermaelen heeft amper gespeeld hoor vriend

En Vertonghen vond ik juist wel sterk, weinig fouten vond ik
Jawel maar hoogmoed komt voor de val.
pi_60671910
Hmm. Omdat ik in de auto zat tijdens de eerste helft heb ik alleen de tweede helft kunnen zien, waarvan het begin aardig was maar daarna werd het minder. Toch wel positief gevoel over gehouden
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_60671963
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
True onze verdediging oogt nog steeds niet super, mja als we maar 2x zoveel scoren als tegen krijgen heb ik er niet zon problemen mee..
pi_60672040
er zitten bij vlagen positieve dingen bij. verdediging is moeilijk oordelen met 2 afwezigen maar Oleguer stijgt nou niet bepaald in m'n aanzien na deze pot. veel werk aan de winkel en Marco krijgt rustig de tijd.
pi_60672099
Na rust zag je het kwaliteitsverschil tussen Ajax en Arsenal. De tactiek van Arsenal was goed; ze zetten veel pressie op de verdediging van Ajax waardoor ze niet goed op konden bouwen en de aanvallend ingestelde spelers niet veel aan de bal kwamen. Van Basten had daarop moeten reageren maar dat gebeurde niet. Verder speelde Suarez fantastisch en speelde Anita ook verrassend goed. Jammer dat Sulejmani niet veel voorkwam in het spel.
pi_60672153
Goede wedstrijd gespeeld, aanval was indrukwekkend (1e helft) en het voordeel is nu ook dat de tegenstander op drie geweldige spitsen moet gaan letten ipv alleen Huntelaar!
Veel afvallende ballen waren voor Ajax, dat is ook wel eens anders geweest.
2e helft was matig, vermoeidheid kwam opzetten, maar daar kan nog op getraind worden.

Verdediging was af en toe slordig (waardoor ook 3 tegengoals ontstonden), maar vergeet niet dat je hier tegen twee wereldspitsen stond, Van Persie en Adebayor. Met die mafkezen in de Eredivisie zal het beter gaan.
pi_60672285
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:25 schreef VoreG het volgende:

DAT is echt een verademing
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60672364
Wat mij meer zorgen geeft is de opbouw. Ajax kwam er in de tweede helft totaal niet aan te pas. Dat was afgelopen seizoen soms ook een zwakke plek tijdens belangrijke wedstrijden. Wanneer er ook maar een beetje druk word gezet op de verdedigende middenvelders en backs kunnen de centrale verdedigers geen vrije man meer vinden en moet al snel de lange bal worden toegepast. Daar moet echt iets aan gedaan worden.
pi_60672372
toch aanvallend nog erg veel hoge ballen op goed geluk, die zie ik liever niet zo vaak.
pi_60672393
Duidelijk dat Arsenal er over een paar dagen al moet staan, en MvB nog 3 weken de tijd heeft om aan de conditie te werken. In het laatste half uur was het beste er af bij Ajax, wat Arsenal de gelegenheid gaf om te voetballen.
In de aanval zag je al de groffe lijnen zoals ze het komend seizoen gaan spelen. Ik denk dat er in Nederland weinig verdedigingen zijn die onze aanval kunnen stoppen.
De verdediging zag er kwetsbaar uit, maar hier kan je nog geen oordeel over vellen omdat je nog een aantal jongens mist.
Wel hoop ik dat Oleguer in de toekomst meer gaat laten zien, anders zal hij vlug wisselspeler zijn. Maar hij moet nog wat wedstrijdritme opdoen, en wennen aan de Ajax cultuur.

Verder was het een leuke pot om te zien.
pi_60672419
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:23 schreef toma het volgende:
Na rust zag je het kwaliteitsverschil tussen Ajax en Arsenal. De tactiek van Arsenal was goed; ze zetten veel pressie op de verdediging van Ajax waardoor ze niet goed op konden bouwen en de aanvallend ingestelde spelers niet veel aan de bal kwamen. Van Basten had daarop moeten reageren maar dat gebeurde niet. Verder speelde Suarez fantastisch en speelde Anita ook verrassend goed. Jammer dat Sulejmani niet veel voorkwam in het spel.
Juist, ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Arsenal was de laatste 25 min gewoon een klasse beter. En is dat gek? Nee, zijn al vele malen verder in de voorbereiding, en zijn fysiek ook 10x beter dan ons Ajax op dit moment. Ik heb er in iedergeval een positief gevoel aan over gehouden, en vooral die combinatie tussen Sulejmani en Aisatti, dat was voor mij toch wel het hoogtepunt.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:35:43 #141
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60672477
Heel leuk allemaal, zeker voor de verschillende fases van de twee ploegen goed gespeeld, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_60672513
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Kriegel het volgende:
Heel leuk allemaal, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
Door het ontbreken van Vertonghen staat hij er
pi_60672529
quote:
Heel leuk allemaal, zeker voor de verschillende fases van de twee ploegen goed gespeeld, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
Emanuelson en Vertonghen zijn naar Peking. Schilder mag zich gaan bewijzen, jammer dat MvB Slijngard niet liet spelen.
pi_60672538
quote:
JA WHAT THE FUCK! Kneus is het idd
pi_60672562
Iemand trouwens filmpjes van de doelpunten van Ajax?
pi_60672581
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:36 schreef Calvinn het volgende:

[..]

Door het ontbreken van Vertonghen staat hij er
Waarom staat Slijngaard er niet in?
pi_60672612
De corners van Schilder waren trouwens al 10 klassen beter dan die van Kennedy.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:40:01 #148
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60672613
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Rejected het volgende:

[..]

JA WHAT THE FUCK! Kneus is het idd
Nou ja, kneus, gewoon niet goed genoeg. Leuk voor een laagvlieger in de Eredivisie, maar niet voor Ajax, speelde vorig seizoen trouwens toch ook voor Heracles? Z'n corners waren wel weer aardig, maar ja.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:41:29 #149
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60672648
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef toma het volgende:
De corners van Schilder waren trouwens al 10 klassen beter dan die van Kennedy.
Ja, daar noem je d'r ook eentje, zelfs ik trap ze nog beter dan Bakkiecola.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60672649
@ sjimz
van Basten zal wel willen kijken of hij Schilder moet behouden of niet
pi_60672732
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:38 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom staat Slijngaard er niet in?
Die zal morgen wel spelen denk ik.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:44:22 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60672733
Sja, verdedigend was het ouderwets zwak, het middenveldx werd vrijwel overgeslagen en aanvallend was het ook niet echt denderend in de loop van de wedstrijd.

Al met al dus gewoon een zwakke vertoning, met wat leuke lichtpuntjes en toch weer typische Ajax fouten. Na de wissels was het helemaal met peren.

Al met al niets wijzer maar als je zou moeten oordelen na deze wedstrijd zijn we op vrijwel geen enkel valk veel verder dan vorig seizoen.

maar hopen dat het allemaal nog gaat lopen dus, als de ploeg volledig is en op elkaar ingespeeld.

het zal geen verrassing zijn, maar ik ben nog niet overtuigd...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:44:35 #153
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60672743
Wel leuke pot vandaag .
Anita speelde goed.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60672745
Joh Schilder is goed zat voor op de bank, zoveel goede linksbacks zijn er niet.

Vertonghen komt er gewoon te spelen en dan heb je Slijngard en Schilder als back-up. Ik zie liever Schilder dan Urby daar, van Schilder kan je tenminste niet zeggen dat hij stoned het veld op komt.
pi_60672873
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:44 schreef HeatWave het volgende:
Sja, verdedigend was het ouderwets zwak, het middenveldx werd vrijwel overgeslagen en aanvallend was het ook niet echt denderend in de loop van de wedstrijd.

Al met al dus gewoon een zwakke vertoning, met wat leuke lichtpuntjes en toch weer typische Ajax fouten. Na de wissels was het helemaal met peren.

Al met al niets wijzer maar als je zou moeten oordelen na deze wedstrijd zijn we op vrijwel geen enkel valk veel verder dan vorig seizoen.

maar hopen dat het allemaal nog gaat lopen dus, als de ploeg volledig is en op elkaar ingespeeld.

Ik moest aan dit nummer denken na jouw post.

Het pessimisme is een beetje overdreven vind ik, we zijn duidelijk beter dan vorig jaar. Aanvallend ziet het er gewoon veelbelovend uit met Hutnelaar, Suarez, Sulejmani, Cvitanich en Aissati. Zij speelden allemaal ook redelijk vandaag, als dat eenmaal begint te draaien.

Vanavond schoten we duidelijk tekort in de omschakeling en verdediging. Anita en Schilder deden het nog best redelijk maar het zijn gewoon geen verdedigers maar middenvelders. Oleguer maakte nog niet een echt positieve indruk.

Als we verdedigend op volle sterkte zijn staat er gewoon een enorm sterk team.
pi_60672885
Wat een negativiteit van veel mensen hier, het is wel even Arsenal, en niet FC Bal op het Dak.
Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
pi_60672912
quote:

Zucht, wat verwacht je nou na nog niet eens één maand trainen? .
pi_60672937
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:48 schreef Oente het volgende:
Wat een negativiteit van veel mensen hier, het is wel even Arsenal, en niet FC Bal op het Dak.
Het is HeatWave, als hij positief zou zijn zou ik me pas echt zorgen maken.
pi_60672960
quote:
Logisch wanneer Arsenal uitstekend druk zet en de middenvelders van Ajax positioneel vast zet. Zoiets moet je bestrijden door je aanspeelpunten op het middenveld veel te laten bewegen en te laten rouleren van positie zodat de spelers van Arsenal niet goed weten wie ze moeten dekken en er zo ruimtes ontstaan.
quote:
Absoluut niet, Ajax liet zien dat het veel kwaliteit voorin heeft als collectief en tactisch werd Ajax overklast. Maar dat is ook niet erg want Arsenal is gewoon een klasse beter.
quote:

pi_60672962
quote:
http://www.youtube.com/watch?v=xvn7F0Eqpk4
Ik rook elke vorm van ellende met een l'tje weg.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:52:07 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60673006
Sja, als.... ik had liever een degelijker Ajax gezien. Dat het verdedigend niet best is is te overzien met de missende spelers. maar waar was het middenveld? niets van gezien, en de wissels van v Basten waren ook nie best, Donald is duidelijk geen geweldige controleur nog.

En Sulejmani was op 1 actie in het begin na onzichtbaar.

Die goals waren schitterend hoor, niets tegen in te brengen. Maar toen Arsenal ging voetballen was het snel over, niet erg, die zijn veel verder op dit moment, maar het was gewoon echt niet best nog,

Ik hoop dus op snel verbetering. En meer ingespeelde acties.
Get woke, go broke!
pi_60673032
oefenpotje tegen arsenal
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 23:54:22 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_60673082
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:49 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Zucht, wat verwacht je nou na nog niet eens één maand trainen? .
Da zeg ik toch, ik hoop dat het beter gaat als ze zijn ingespeeld. Maar NU is het niet best, en dat is toch waar we het over `hebben?

Ik zag wel lichtpuntjes, maar ook weer dezelfde fouten... ik verbind er nog niets aan, vind het wel jammer gewoon.
Get woke, go broke!
pi_60673128
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:52 schreef HeatWave het volgende:
Sja, als.... ik had liever een degelijker Ajax gezien. Dat het verdedigend niet best is is te overzien met de missende spelers. maar waar was het middenveld? niets van gezien
Wat overdreven weer.. 60 Minuten lang speelde het middenveld zeer redelijk vond ik. Lindgren, Gabri en Aissati namen elkaars positie goed over en pakten aardige wat ballen.
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:52 schreef HeatWave het volgende:
en de wissels van v Basten waren ook nie best, Donald is duidelijk geen geweldige controleur nog.
Donald vond ik goed invallen, geen fout gemaakt plus een aantal ballen onderschept.
Het probleem lag bij het gebrek aan conditie en wedstrijdritme en aan het opstellen van middenvelders in de verdediging.
Bovendien is het geen schande van Arsenal te verliezen. Zeker niet van een Arsenal dat praktisch hetzelde is als vorig jaar en dus goed ingespeeld is en veel verder in de voorbereiding zit.
pi_60673150
Ik kreeg trouwens een naar gevoel bij de antwoorden van Huntelaar in het interview in de voorbeschouwing.
pi_60673171
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:56 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kreeg trouwens een naar gevoel bij de antwoorden van Huntelaar in het interview in de voorbeschouwing.
Wat zei hij dan? Dat heb ik gemist.
pi_60673200
@Toma, het was meer de manier waarop hij antwoorden gaf op de vragen omtrend het blijven bij Ajax.
pi_60673235
"Voorlopig richt ik me op Ajax, en verder ben ik nergens mee bezig" Maar hierbij zag je een bepaalde grijns op zijn gezicht.
pi_60673312
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
"Voorlopig richt ik me op Ajax, en verder ben ik nergens mee bezig" Maar hierbij zag je een bepaalde grijns op zijn gezicht.
Dan heb je meer gezien dan ik.
pi_60673464
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:59 schreef patrickt37 het volgende:
Denk niet dat je daar iets achter moet zoeken. Maar het zal belangrijk zijn dat hij blijft. Die goal was weer van topklasse. Maar soms laat hij zich iets te ver terug zakken. Je zag dat Aissati daar nog niet goed op ingespeeld was doordat hij hem vaak voor de voeten liep.
pi_60673466
Ik weet niet goed wat ik van deze wedstrijd moet vinden.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:15:34 #172
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60673664
nja, leerzame pot. Tweede helft is het duidelijk dat Arsenal EN verder is in de voorbereiding EN spelers van wereldklasse in de ploeg heeft lopen waar Ajax nog een maatje te klein voor is. Geen schande en geen nieuws.
Al met al loopt er zeker voorin veel kwaliteit en zal er genoeg te genieten zijn. Als de defensie er een beetje staat is Ajax absoluut moeilijk te kloppen in de competitie.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_60673921
Stekelenburg: 7 - Viel m.i. niet veel te verwijten bij de goals en keepte voor de rest goed.

Schilder: 5 - Geen verdediger. Al deed hij het een groot gedeelte van de wedstrijd aardig, aan het eind viel hij zwaar door de mand.
Anita: 8 - Heeft gedaan wat hij kon. Af en toe wat schoonheidsfoutjes maar voor de rest ijzersterk gespeeld. Een slimme speler en echte balafpakker. Zou prima als verdedigende middenvelder kunnen spelen. De tegengoal viel hem gezien zijn lengte eigenlijk niet eens te verwijten. Een bonuspunt voor Maarssenaar zijn.
Oleguer 6 - Was een groot gedeelte van de wedstrijd degelijk maar had bij de 2-1 en 2-3 toch beter in kunnen grijpen.
Silva: 7 - Degelijk en aanvallend liet hij zich weer zien.

Gabri 6,5 - Redelijk maar af en toe weer iets te druistig.
Lindgren 6,5 - Weinig balverlies maar had zich in de omschakeling meer kunnen laten gelden.
Aissati 7 - Prima debuut.

Cvitanich 6 - Goede voorbereiding bij de 2-0, verder niet heel veel gezien.
Suarez 8 - IJzersterke eerste en een mindere tweede helft. Prachtgoal ook.
Huntelaar 7 - Mooie goal, verder onzichtbaaar.
pi_60674026
Ik zou Lindgren en Cvitanich wat hoger geven en Aisatti iets lager
pi_60674040
Cvitanich maar een 6?
Vond hem beter spelen dan Huntelaar.
pi_60674113
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
Stekelenburg: 7 - Viel m.i. niet veel te verwijten bij de goals en keepte voor de rest goed.

Schilder: 5 - Geen verdediger. Al deed hij het een groot gedeelte van de wedstrijd aardig, aan het eind viel hij zwaar door de mand.
Anita: 8 - Heeft gedaan wat hij kon. Af en toe wat schoonheidsfoutjes maar voor de rest ijzersterk gespeeld. Een slimme speler en echte balafpakker. Zou prima als verdedigende middenvelder kunnen spelen. De tegengoal viel hem gezien zijn lengte eigenlijk niet eens te verwijten. Een bonuspunt voor Maarssenaar zijn.
Oleguer 6 - Was een groot gedeelte van de wedstrijd degelijk maar had bij de 2-1 en 2-3 toch beter in kunnen grijpen.
Silva: 7 - Degelijk en aanvallend liet hij zich weer zien.

Gabri 6 Soms slordige passjes maar op mentaliteit en ervaring toch een voldoende.
Lindgren 6- Matige wedstrijd, vooral bij balbezit liep hij niet goed vrij. Wanneer Arsenal aan de bal was zag je zijn defensieve kracht.

Cvitanich 7 - Goede voorbereiding bij de 2-0, hard gewerkt en goed vrijgelopen.
Suarez 8 - IJzersterke eerste en een mindere tweede helft. Prachtgoal ook.
Paar aanpassinkjes
Ik hoop dat van Basten de volgende wedstrijd Lindgren en Anita van positie wisselt lijkt me zeer interessant om te zien wat voor effect dat heeft op de opbouw.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 00:39:16 #177
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60674160
quote:
Arsenal-manager Arsene Wenger heeft de Ajax-aanval een compliment gegeven. De coach vond dat de Amsterdammers uiterst effectief met de kansen omsprongen. ,,Maar dat zal ook wel aan de coach liggen, dat is per slot van rekening een voormalige aanvaller.” voegde hij toe met een glimlach.
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_60674224
Huntelaar was weer geniaal bezig vandaag, gewoon elke keer in de tang zitten bij 2 verdedigers maar ze wel elke keer meelokken dat de vleugels alle ruimte krijgen

En dan 1 of 2 kansen en gelijk scoren he! Het blijft ook een held
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60674260
Je kan gewoon zien dat er potentie in dit elftal zit, het moet allemaal wel even aan elkaar wennen.

Daarnaast is dit tegen Arsenal niet slecht, ze wonnen afgelopen weekend zelfs van Real.
pi_60674346
quote:
Haha idd, geef Oleguer vooral de schuld van de 2-1 als hij zijn man dekt terwijl Anita gewoon te klein is om bij Adebayor te blijven.

Btw: opmerkelijk dat Donald inviel in plaats van de Jong terwijl die wel op de bank zat. Zou Donald al gestegen zijn in de pikorde of was het puur een tactische wissel?
pi_60674388
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:

[..]

Haha idd, geef Oleguer vooral de schuld van de 2-1 als hij zijn man dekt terwijl Anita gewoon te klein is om bij Adebayor te blijven.

Btw: opmerkelijk dat Donald inviel in plaats van de Jong terwijl die wel op de bank zat. Zou Donald al gestegen zijn in de pikorde of was het puur een tactische wissel?
siem is 10, donald wat verdedigender
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60674396
quote:

[..]

Denk dat hij de Jong morgen wil laten starten.
pi_60674413
quote:

[..]

Tactisch denk ik. Toch had ik verwacht dat hij vd Heijden in zou brengen omdat hij beter een opbouwende rol in kan vullen achterin het middenveld. Snapte er ook niet veel van, maar het is maar een oefenpotje denk niet dat je er veel conclusies uit moet trekken.
pi_60674449
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:51 schreef toma het volgende:

[..]

Tactisch denk ik. Toch had ik verwacht dat hij vd Heijden in zou brengen omdat hij beter een opbouwende rol in kan vullen achterin het middenveld. Snapte er ook niet veel van, maar het is maar een oefenpotje denk niet dat je er veel conclusies uit moet trekken.
vd Heijden is geblesseerd.
pi_60674517
quote:

Cvitanich 6 - Goede voorbereiding bij de 2-0, verder niet heel veel gezien.
Met alles eens, behalve met bovenstaande.

Oleguer zou ik een 5 geven, maar wijt dit aan het ontbreken van wedstrijdritme bij hem.
Aissati verdiend niet meer dan een 6. Op 1 moment na bijna niet gezien.
Cvitanich mag je wel iets hoger inschatten. Die jongen heeft enorm veel arbeid geleverd. Ook op basis van wat ik gezien heb, denk ik dat we nog veel gaan zien van het duo Klaas en Cvitanich.(mits Klaas blijft)
Je beoordeling van Huntelaar(qua cijfer) ben ik het wel met je eens. Echter niet met je argument dat ie onzichtbaar was. Hij was zoals gewoonlijk enorm balvast, waardoor hij constant 2 verdedigers bij hem had. Hiermee creëerde hij veel ruimte voor Cvitanich en Suarez.
pi_60674762
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

vd Heijden is geblesseerd.
kut, dat was ik vergeten.
pi_60675271
Aissati speelde juist heel erg goed, hij speelde fel en passte zeer goed.
pi_60675279
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 01:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aissati speelde juist heel erg goed, hij speelde fel en passte zeer goed.
Ik vond hem ook wel aardig ja...
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:33:13 #189
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60675916
ik denk dat sulejmani dit seizoen een beetje gaat tegenvallen terwijl cvitanich en suarez zich in positieve zin gaan onderscheiden
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:33:36 #190
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60675921
het is iig duidelijk dat er nog een verdediger nodig is
pi_60675994
Haha niet serieus te nemen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 02:49:37 #192
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_60676035
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 02:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha niet serieus te nemen
...
pi_60676058
Sulejmani gaat zeker niet tegenvallen, hij heeft nog geen uur gespeeld in de voorbereiding, niet zo gek dan dat hij nog niet op z'n oude niveau is.
pi_60676346
Sulejmani afschrijven terwijl hij in maanden maar 1 uur heeft gespeeld en dat tegen een aanvallend Arsenal
AFC AJAX
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:42:34 #195
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_60676560
Lees vrij positieve verhalen over Ajax vandaag. PSV deed het een paar dagen geleden tegen Newcastle United, geen Arsenal maar toch ook geen onaardige ploeg, ook zeker niet slecht.
Het zal er weer om gaan spannen komend jaar..al moet ik eerlijk bekennen dat ik dit seizoen voor het eerst sinds jaren in Ajax een grotere kanshebber voor de titel zie dan PSV.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 03:53:19 #196
51286 w00h00
Digital man!
pi_60676641
Ik vond het positiespel bij Ajax een stuk beter eruit zien dan de afgelopen jaren.

En naar mijn mening is de basis een goede fysieke toestand en en een goed positiespel.. dan kun je heel erg ver komen. En ik moet zeggen dat MvB ook echt op deze facetten door hamert.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 06:02:23 #197
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_60677213
als ik de selectie zo bekijk met hun schaduwelftal vind ik hem persoonlijk vrij onervaren en eigenlijk te jong

...........stekelenburg
silva...olegeur... vermaelen... vertonghen
Gabri....assaiti...Lindgren
Suarez..Huntelaar.... Sula

....Gentenaar/Vermeer
Slijngard....Anita...Van der wiel...schilder
Donald...De Jong....Urby
Dario...Martina....Sarpong

en dan nog van der heyden..

dit is de selectie..

dan de 4 gasten die wegmogen
Kennedy
Rommedahl
Ogararu
Leonardo

en die moeten
Delorge
Colin
Perez
Luque

Wat is jullie mening. Met schorsingen/Blessures, iets forceren vind ik dat er wel erg veel druk met de jonkies komen. Er zitten dus buiten Urby in het schaduwelftal, allemaal jonkies.
pi_60678125
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 00:37 schreef toma het volgende:

[..]

Paar aanpassinkjes
Ik hoop dat van Basten de volgende wedstrijd Lindgren en Anita van positie wisselt lijkt me zeer interessant om te zien wat voor effect dat heeft op de opbouw.
Zat ik ook aan te denken, ongeveer. Anita centraal in de verdediging dat gaat je gewoon doelpunten kosten. Niets ten nadele van Anita, totaal niet zelfs, maar soms kan 'ie gewoon niet bij bepaalde ballen vanwege zijn lengte. Vroeg in de eerste helft wilde hij een bal koppen, maar kwam er gewoon een grotere speler van Arsenal voor.

Verder vond ik dat Ajax een zekere rust uitstraalde het eerste uur, ook achterin. Ondanks de paar kansjes die Arsenal kreeg. Maar dat zij kansen kregen is ook wel weer logisch.
pi_60678144
Beetje makkelijk om de defensie elke keer de schuld te geven van de tegendoelpunten. Het laatste half uur zat het team er conditioneel er doorheen waardoor de omschakeling niet bijster soepel meer verliep. En dan krijg je gaten waar doelpunten uitkomen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:51:54 #200
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60678403
Ik heb Aissati echt amper gezien gisteren. Ik vond hem afwachtend en langzaam over komen. Bij mij kwam juist de gedachte op dat als hij vaste waarde wil zijn hij zich echt meer moet laten gelden.
pi_60678417
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 09:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb Aissati echt amper gezien gisteren. Ik vond hem afwachtend en langzaam over komen. Bij mij kwam juist de gedachte op dat als hij vaste waarde wil zijn hij zich echt meer moet laten gelden.
Hij is nog jong en hij is nieuw.
Geef hem even de tijd!
Talent en potentie heeft ie, hopelijk weet Marco het er ook uit te halen.
Dan heb je samen met Siem de Jong gewoon 2 goede spelers voor nu en voor de toekomst.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 09:54:46 #202
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60678428
Absoluut. Maar om nu te zeggen dat hij gisteren sterk speelde vind ik erg overdreven. Vond hem gewoon wat afwachtend overkomen.
pi_60678601
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:25 schreef VoreG het volgende:
Goede wedstrijd gespeeld, aanval was indrukwekkend (1e helft) en het voordeel is nu ook dat de tegenstander op drie geweldige spitsen moet gaan letten ipv alleen Huntelaar!
2e helft was matig, vermoeidheid kwam opzetten, maar daar kan nog op getraind worden.

Verdediging was af en toe slordig (waardoor ook 3 tegengoals ontstonden), maar vergeet niet dat je hier tegen twee wereldspitsen stond, Van Persie en Adebayor. Met die mafkezen in de Eredivisie zal het beter gaan.
Juist. Ik heb genoten gisteren en ben trots op onze jongens.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 10:14:51 #204
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_60678662
in 95-96 hadden we ook veel jonkies toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_60678705
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 10:14 schreef Catch22- het volgende:
in 95-96 hadden we ook veel jonkies toch?
Reuser, Musampa, Landzaat , vd Bergh, Demtsjenko, Kanu , Kluivert, Wooter en Schulp zaten toen als jonkies bij de A selectie.
Als je het seizoen 95/96 bedoelt.

Het jaar daarvoor ( 94/95 met de CL winst) zat Seedorf er ook nog bij als jonkie.
pi_60680161
Ik wil Slijngard wel zien op linksback vanavond.
pi_60680217
De twee mooiste clubs op aarde nemen het tegen elkaar op . Wat was het toch genieten geblazen (zeker vergeleken met de wedstrijd hiervoor... )

Maar ergens vind ik het toch wel jammer dat Ajax de voorsprong uit handen heeft weten te geven. Vanaf de 1-0 waren zij overduidelijk de bovenliggende partij en vanaf toen draaide het ook erg goed. Suarez (wat een goal ), Huntelaar, Aissati en Cvitanich (eindelijk een aanvaller met pit)/Sulejmani. D'r zit gewoon zo ongelooflijk veel voetbal in en dat kwam gisteren in fases geweldig tot uiting.

Verdedigend stond het degelijk als je bedenkt dat je een beest als Adebayor (die gast was niet kapot te krijgen) en Van Persie voor je hebt. Die extra verdediger acht ik nog wel noodzakelijk aangezien ik bij enkele spelers nog twijfel over hun fitheid.

Op het middenveld viel Gabri mij persoonlijk het meest op. Zette iedere keer voortreffelijk druk en was gewoon niet te stoppen. Wat een baas

Het scoreverloop liep helaas anders uit dan gehoopt maar het spel stemde me wel positief. Als ze dit niveau de rest van het seizoen weten vast te houden dan zouden we die boeren wel eens kunnen met beide benen op de grond kunnen zetten.

pi_60680342
leuke wedstrijd gister idd, alleen je zag wel dat er veel lange ballen werden gegeven naar voren,
het middenveld werd te veel overgeslagen naar mijn mening.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_60680360
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:01 schreef marp0 het volgende:
leuke wedstrijd gister idd, alleen je zag wel dat er veel lange ballen werden gegeven naar voren,
het middenveld werd te veel overgeslagen naar mijn mening.
Klopt. Denk alleen dat dat meer met Arsenal dan met Ajax te maken had.
pi_60680626
Zo, het schiet hier aardig op. net terug van weekje vakantie, gister nog op de valreep ajax kunnen zien.. was doodop. leuke wedstrijd
Verder nog iets gemist op Ajax nieuws?
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_60680654
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:18 schreef Silaz het volgende:
Zo, het schiet hier aardig op. net terug van weekje vakantie, gister nog op de valreep ajax kunnen zien.. was doodop. leuke wedstrijd
Verder nog iets gemist op Ajax nieuws?
Perez, Luque, Colin en Delorge uit de selectie gezet.
Perez wil nu een rechtszaak aanspannen.

Rommedahl, Leonardo, Kennedy en.... ? hoeven eveneens niet op veel speeltijd te rekenen maar zitten in principe nog wel bij de selectie.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:21:58 #212
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60680677
Ik heb er zin in vanavond .
pi_60680762
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 23:12 schreef Cheiron het volgende:
Verder was ik echt verbaasd over die rechtsback van Arsenal, wat is die kerel snel! Die loopt 3 meter achter een Ajacied en maakt die afstand in no-time weer goed. Freaky.
Klopt

Sagna Een van de grote revelaties afgelopen seizoen.

Maar goed maar weer snel over naar Ajax
pi_60680779
Toby Alderweireld zit vanavond bij de selectie tegen Inter en Mitea is niet bij jong Ajax omdat hij een vanwege transferperikelen er niet bij zit.
Ben benieuwd waar de man van glas dan heengaat.
pi_60680803
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Klopt

Sagna Een van de grote revelaties afgelopen seizoen.

Maar goed maar weer snel over naar Ajax
Alleen was degene die zo hard Suarez inhaalde op de flank Toure

Als die actie bedoeld wordt
pi_60680986
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zou ook nog kunnen ja.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:35:58 #217
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_60681006
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Perez, Luque, Colin en Delorge uit de selectie gezet.
Perez wil nu een rechtszaak aanspannen.

Rommedahl, Leonardo, Kennedy en.... ? hoeven eveneens niet op veel speeltijd te rekenen maar zitten in principe nog wel bij de selectie.
Delorge.
pi_60681013
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef Messenga het volgende:

[..]

Delorge.
Die is ook uit de selectie gezet hoor. Ogararu it is.
pi_60681043
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:35 schreef Messenga het volgende:

[..]

Delorge.
Gelukkig had ik die al genoemd
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 12:37:45 #220
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_60681048
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die is ook uit de selectie gezet hoor. Ogararu it is.
Ik las verkeerd. Je hebt gelijk.
pi_60681412
Ben benieuwd naar de opstelling, Van Basten geeft aan dat de mensen van gisteravond niet spelen .
pi_60681495
Perez, misschien?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:07:18 #223
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60681704
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:57 schreef kevin6188 het volgende:
Perez, misschien?
Dat zou wat zijn als hij speelt .
pi_60681708
-------------------Stekelenburg------------------
Silva-----Oleguer-----Lindgren-----Slijngard
--------------Gabri-------Anita-------------------
--------------------De Jong----------------------
Suarez----------Huntelaar---------Cvitanich

Zo zou ik heb wel willen zien vanavond.
pi_60681715
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Als je je bedenkt dat Clichy nog sneller is

Maar ik heb genoten van de voorhoede van Ajax ( bij vlagen )
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_60682435
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef toma het volgende:
-------------------Stekelenburg------------------
Silva-----Oleguer-----Lindgren-----Slijngard
--------------Gabri-------Anita-------------------
--------------------De Jong----------------------
Suarez----------Huntelaar---------Cvitanich

Zo zou ik heb wel willen zien vanavond.
Maar dat gaat helaas niet gebeuren.
pi_60682721
Over gisteravond, natuurlijk een geweldige 1e helft gezien waar Ajax echt keihard aan het voetballen was en zelfs het betere van het spel liet zien, vooral de drift in Cvitanich, de klasse van Suarez (Hoe hij wegdraait is simplistisch en geniaal gecombineerd) en natuurlijk Huntelaar en Aissati ook.

Ik vond het erg goed om te zien dat Ajax voetballen enorm vooruit is gegaan ten opzichte van vorig jaar, niet zo gek natuurlijk nu je 4 zeer technische jongens voorin hebt lopen, maar het klikte ook veel tussen bepaalde jongens, zo zag je Silva en Suarez erg veel samen spelen en wachtten op elkaar om de bal te spelen etc en zag je Aissati veel op het middenveld Gabri en aan de linkerkant Cvitanich helpen.

Ik vond Aissati sterk spelen, ja hij leidde af en toe balverlies maar je moet zijn fysiek maar eens vergelijken met neger die hem steeds de bal afpakte, neger zijn veel sterker en dat geldde eigenlijk voor de gehele voorhoede van Ajax.
Aissati had veel 1 keer raken balletjes en een paar leuke combinaties.

Suarez speelde echt als Zlatan met zijn arrogantie en genialiteit, denk weer even terug aan dat prachtige steekballetje binnenkant voet net buiten de zestien op het hoofd van Cvitanich, pure klasse!!!!

Huntelaar ontzichtbaar en toch geniaal, zoals Cyberia hierboven al beschreef deed Huntelaar veel meer dan alleen scoren en vooral zonder bal erg belangrijk door de CV´s steeds aan zich te binden.

Middenveld vond ik ook wel goed spelen al was Lindgren erg ontzichtbaar in het begin, hij mag wel wat feller spelen imho, maar Gabri maakte dat ruimschoots goed.

De verdediging daarentegen oogde echt bizar, gisteren heb ik echt goed gekeken naar wat de briljante gedachte achter het idee om maar vooral geen CV´s te hebben is, maar ik heb het niet gevonden, je had momenten dat Anita helemaal links stond en Olegay helemaal rechts, dan zakte Gabri maar in om als CV te spelen. Waar zijn de backs in vredesnaam heen gerend? Aanvallende taken zijn leuk enzo maar dit was echt zwaar overdreven.

Verder vond ik het echt een geweldige wedstrijd om te zien, ook geweldig hoe Arsenal een 2-0 wedstrijd met een paar simpele wissels, een beetje geluk en verder pure klasse weet om te buigen naar hun voordeel iets waar wij Ajacieden ons geen seconde voor hoeven te schamen maar ik weet wel dat als wij volgend jaar dit team nog hebben wij hun het nog lastiger gaan maken! En die mag je quoten!
pi_60682784
Ik ben benieuwd wie er dan in de verdediging gaan spelen vanavond als Van Basten met allemaal andere spelers wilt spelen. Van der Wiel en Slijnbaard waarschijnlijk, maar wie nog meer? Ogararu rechtsback?

Verder zullen De Jong, Donald en Martina wel in de basis staan denk ik.
pi_60682818
Amen.

Ja Bert kijk maar goed naar de nieuwe #1 spits van Nederland
pi_60682821
Was dit al gepost?
quote:
Mourinho onder de indruk van de Toekomst

Amsterdam, 08 aug 2008
Internazionale trainde donderdag en vrijdag als voorbereiding op het Amsterdam Tournament op de Toekomst. Trainer José Mourinho toonde zich onder de indruk van het sportcomplex van Ajax. ,,Deze plek ademt voetbal”, zei de Portugees.

,,Je voelt dat je te gast bent bij een club met een enorme historie”, vertelde Mourinho donderdagavond, na afloop van de persconferentie van het Amsterdam Tournament. ,,De foto’s aan de muur van beroemde elftallen, de kleedkamers die zijn vernoemd naar bekende oud-spelers: prachtig om te zien. Je ontkomt hier gewoon niet aan de geschiedenis van Ajax.”

Internazionale opent vrijdagavond om 19.00 uur het Amsterdam Tournament met een wedstrijd tegen Sevilla. Zaterdag wacht de confrontatie met gastheer Ajax. ,,Het is een vriendschappelijk toernooi, maar het worden wel twee serieuze wedstrijden”, blikte de nieuwe trainer van de Italiaanse landskampioen vooruit. ,,Ik houd niet van oefenpotjes die je met 10-0 wint. Ajax en Sevilla zijn sterke tegenstanders, met ieder een eigen voetbalcultuur en speelstijl. Ik heb er zin in.”
pi_60682861
Wat was dat Oeleegeee-gedoe met die uitspraak trouwens voor onzin?
pi_60682869
Erg leuke wedstrijd en er kon vooral in de tweede helft zeker nog wel wat slimmer verdedigd worden. Ook speelde Schilder de eerste helft niet onaardig maar zag je in de tweede helft toch dat hij tekort komt voor Ajax. Ik vind het ook vreemd dat hij zo vaak speelt in de voorbereiding in plaats van Slijngaard.
Ajax is nog niet klaar voor het nieuwe seizoen maar het komt erg in de goede richting. Al zeker als de conditie een stuk beter is dan had Ajax deze wedstrijd denk ik nog wel kunnen winnen. Want het eerste en tweede doelpunt van Arsenal had niet gehoeven, de derde was gewoon briljant uitgespeeld.
pi_60682878
quote:
Beide spelers zijn gelukkig met het trainingskamp in Nederland. "Want we missen Amsterdam namelijk ontzettend", lachen beide spelers in De Telegraaf. "Deze stad heeft alles", zegt Zlatan. "Voetballen in de Serie A is geweldig, maar hier voel ik mij thuis."
pi_60682885
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
Dat is gewoon zijn naam en hoe je het hoort uit te spreken.
pi_60682887
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
Is de officiele uitspraak, hebben ze aan hem gevraagd volgens mij
pi_60682900
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Is de officiele uitspraak, hebben ze aan hem gevraagd volgens mij
Niet oele-GAY zoals die commentator het zei. Op de open dag was het iets van Oele-gweh.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_60682925
Het blijft raar, Aissati in een Ajax-shirt. Maar goed, hij is nu 1 van ons.
pi_60682940
Ben ik eigenlijk de enige die zich gisteren weer wat geërgerd heeft aan Van Persie? Wat was die gefrustreerd zeg. Ook hoe hij Anita sloeg toen hij weer eens de bal van hem had afgepakt. Naar mannetje om tegen te spelen...
pi_60682954
Olegeh is het niet olegay
pi_60682967
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:03 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die zich gisteren weer wat geërgerd heeft aan Van Persie? Wat was die gefrustreerd zeg. Ook hoe hij Anita sloeg toen hij weer eens de bal van hem had afgepakt. Naar mannetje om tegen te spelen...
Nee ik irriteerde me ook, ook hoe hij tegen Wallcott tekeer ging sloeg nergens op, maar dat zou wel the heat of the moment zijn...
pi_60683021
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:04 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee ik irriteerde me ook, ook hoe hij tegen Wallcott tekeer ging sloeg nergens op, maar dat zou wel the heat of the moment zijn...
Volledig terecht hoe hij Wallcott aanpakte. Die jongen had geen oog voor zn mede spelers en werd daarna terecht gewisseld.
pi_60683076
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:59 schreef Jasza het volgende:

[..]
Ibracadabra
pi_60683098
Want tikkend liep het spel van Arsenal op dat moment inderdaad echt geweldig, en meerdere spelers stonden er geweldig voor ja.

Niet dus, Wallcott schoot 2 keer waar hij een balletje af kon leggen bigdeal, ook van Persie verprutste een dijk van een aanval. Adebayor schoot geen bal raak ondanks fikse kansen en Wallcott probeerde het nog.

Bovendien is het not done om een teamlid zó aan te vallen.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 14:12:15 #244
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_60683119
Publiek was wel lekker enthousiast trouwens, jezus zeg, hehe.
Vooral bij het cameraspel in de rust, echt ongelofelijk. Waar twee jaar geleden iedereen rustig aan z'n bakkie pleur zat, duikelde nu iedereen vol enthousiasme over elkaar heen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_60683124
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Want tikkend liep het spel van Arsenal op dat moment inderdaad echt geweldig, en meerdere spelers stonden er geweldig voor ja.

Niet dus, Wallcott schoot 2 keer waar hij een balletje af kon leggen bigdeal, ook van Persie verprutste een dijk van een aanval. Adebayor schoot geen bal raak ondanks fikse kansen en Wallcott probeerde het nog.

Bovendien is het not done om een teamlid zó aan te vallen.
Af en toe is het nodig en bij sommige werkt zo'n aanpak positief uit.

Dat moment van Kah en Castro was nog mooier met Ajax tegen Roda
pi_60683160
quote:
Ibra has left his mark wherever he has played, and the Ajax fans haven't forgotten their former hero. "I thank them with all my heart. The Ajax fans haven't forgotten me, just like all the people at the club, and I haven't forgotten them. I lived important and decisive times of my career here. My memories of Ajax and Amsterdam will stay with me for the rest of my life."
In een interview op de website van Inter.

pi_60683173
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef Silenus het volgende:
Vooral bij het cameraspel in de rust, echt ongelofelijk. Waar twee jaar geleden iedereen rustig aan z'n bakkie pleur zat, duikelde nu iedereen vol enthousiasme over elkaar heen.
Hehe

Ik ga vanavond, feest
pi_60683275
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Amen.

Ja Bert kijk maar goed naar de nieuwe #1 spits van Nederland
Wat een doelpunten
pi_60683306
Blijft toch zonde dat Ajax zo'n (europese (sub)top) begrippen redelijk matige verdediging heeft. Tik gewoon 6 - 8 miljoen neer voor een Douglas denk ik dan, zo'n klasbak en daarnaast een redelijke centrale verdediger en Ajax kan ook Europees aardig meekomen. Na dit seizoen zal hij denk ik niet meer haalbaar zijn voor de Nederlandse top, als Twente een beetje aardig speelt in Europa zal hij ook bij buitenlandse clubs op het lijstje komen te staan.
pi_60683344
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Blawh het volgende:
Blijft toch zonde dat Ajax zo'n (europese (sub)top) begrippen redelijk matige verdediging heeft. Tik gewoon 8 miljoen neer voor een Douglas denk ik dan, zo'n klasbak en daarnaast een redelijke centrale centrale en Ajax kan ook Europees aardig meekomen.
een centrale centrale?!

Ik denk niet dat Twente hem laat gaan voor 8 miljoen en ik denk niet dat Ajax 8 miljoen wil betalen voor Douglas.
pi_60683362
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef sjimz het volgende:

[..]

een centrale centrale?!

Ik denk niet dat Twente hem laat gaan voor 8 miljoen en ik denk niet dat Ajax 8 miljoen wil betalen voor Douglas.
Centrale verdediger.

Nu laat Twente hem zeker niet meer gaan, maar begin Juli had Ajax wel een kans gehad denk ik hoor. Zeker voordat hij zijn verbeterde contract tekende.
pi_60683403
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Af en toe is het nodig en bij sommige werkt zo'n aanpak positief uit.

Dat moment van Kah en Castro was nog mooier met Ajax tegen Roda
Ja dat was echt briljant ik dacht dat ze gingen vechtten maar helaas .

Toch zie ik het liever niet dan wel, elkaar scherp houden vind ik goed maar zo schreeuwen etc. Het is dat neger ertussen kwam en Persie wegdrukte...
pi_60683452
Hmm raakt Touré nog de bal bij de volley van Huntelaar?
pi_60683491
Nee zuiver in geschoten, kijk de laatste replay van het filmpje dat jij posste en check hoe die bal halverwege nog weer hoogte maakt
pi_60683621
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee zuiver in geschoten, kijk de laatste replay van het filmpje dat jij posste en check hoe die bal halverwege nog weer hoogte maakt
Ik vond het al wat wazig maar je hebt gelijk inderdaad.

Hier goed te zien:

pi_60684204
quote:
Alderweireld’s 'vuile tyfushond' onbestraft

Saturday, 09 August 2008
Toby Alderweireld moet op dit moment zo ongeveer de gelukkigste voetballer van de wereld zijn. In ieder geval van Amsterdam, want vanavond zit de verdediger op de bank bij het eerste. Hij mag van geluk spreken, dat zijn gescheld richting de scheidsrechter afgelopen donderdag onbestraft bleef. “Vuile tyfushond”, riep hij de arbiter toe. “Na afloop hebben wij dit voorval goed uitgesproken.”

In het heetst van de strijd roept een voetballer wel eens wat naar een scheidsrechter. De laatste jaren lijkt het echter een trend geworden in het hedendaagse voetbal. Wesley ‘blinde tyfushond’ Sneijder en Kenneth ‘kankerneger’ Perez konden zich verbaal niet beheersen tegenover de arbiters. Niet alleen de spelers maken zich hier schuldig aan ook scheidsrechter Jack van Hulten schold Ibrahim Afellay uit voor een ‘vuile tyfushond’. Deze blaffende hond bijt inmiddels zich steeds vaker een weg over de Nederlandse voetbalvelden, zo ook afgelopen donderdagavond bij Jong Ajax. De Amsterdammers speelden om de Talents Cup tegen Jong Atletico Mineiro. Vanwege de urenlange regenval lag het veld er niet goed bij. Grote plassen water zorgden voor een spectaculair waterballet, waarop de Brazilianen zoals gewoonlijk op het scherp van de snede speelden. De arbitrage trad niet altijd even hard op wat weer frustraties bij de Ajacieden opleverde. Met name Toby Alderweireld ging flink tekeer tegen de scheidsrechter en mocht blij zijn dat de beste man in een goede bui was en zijn ‘gekanker dit en dat’ en ‘tyfushond’ onbestraft liet.

“In de emoties van een wedstrijd roep je wel eens wat tegen de scheidsrechter”, verontschuldigt Alderweireld zich. “Na afloop hebben wij dit voorval goed uitgesproken.” De 19-jarige Belgische verdediger mocht ondanks zijn onbehoorlijke woorden gewoon op het veld blijven staan en mag de arbiter wel dankbaar zijn. Bij een rode kaart zou hij ook niet opgesteld mogen worden bij het eerste. Marco van Basten heeft hem geselecteerd voor de wedstrijd tegen Inter Milan vanavond tijdens het LG Amsterdam Tournament. Maar, laat dit niemand zand in de ogen strooien, een reactie als van Alderweireld hoort niet thuis op het voetbalveld. Helemaal ongelijk kon je de jonge Ajacied ook niet geven. Door het natte veld ontstonden er vaak gevaarlijke situaties. “Het was een zeer zware wedstrijd op een slecht veld. Die Brazilianen komen er aardig hard in. Vandaar ook mijn reactie naar de scheidsrechter die daar niet altijd wat aan deed”, zo vervolgt Toby. Normaliter betekent deze uitspraak een rode kaart en vele duels schorsing, maar de jonge Ajacied mag van geluk spreken dat deze scheidsrechter zich blijkbaar ‘vereerd’ voelde met deze woorden.
Die komt goed weg.
pi_60684231
De invloed van Perez in Jong Ajax is dus al weer te zien!
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:08:18 #258
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_60684254
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:

9/8/2008 - Van Basten: goede prestatie geeft vertrouwen
(Gepost door RvN)

Marco van Basten was na afloop tevreden over het spel van Ajax, zo liet hij weten tegenover Ajax.nl. "Ik denk dat we tevreden kunnen zijn. We hebben goede en mooie dingen laten zien. Arsenal is ook verder in de voorbereiding dan wij zijn. Toen wij er doorheen zaten, schakelde Arsenal een tandje hoger. Als je dan zelf ook wat slordig bent, dan gaat het snel. Arsenal heeft ook goede spelers. Het is een absolute topploeg. Wat dat betreft hebben we vandaag goed tegenpartij geboden. We hebben een goede prestatie geleverd. Vooral in het begin liep het redelijk en we scoorden twee goede goals. Dat geeft vertrouwen."

[ Bericht 46% gewijzigd door markdeajaxfan op 09-08-2008 15:15:40 ]
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_60684363
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef Silenus het volgende:
Dat publiek was echt om te janken zeg, liepen ze allemaal met van die Az klappers. En kampioenen gaan roepen als je 2-0 voor staat in de 37ste minuut van een oefen toenooitje.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:19:02 #260
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_60684426
Is simic niet iets ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_60684430
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik vond het al wat wazig maar je hebt gelijk inderdaad.

Hier goed te zien:

die reply daar op youtube

Join man utd already sheesh
pi_60684507
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:
whahaha
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:37:01 #263
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60685532
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 15:15 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dat publiek was echt om te janken zeg, liepen ze allemaal met van die Az klappers. En kampioenen gaan roepen als je 2-0 voor staat in de 37ste minuut van een oefen toenooitje.
Tering, sommige mensen hebben ook altijd wat te zeiken. Er werd tenminste geluid gemaakt en aangemoedigd. Ook toen Arsenal terug kwam.

Ik kreeg in ieder geval het gevoel dat ik niet de enige ben die echt een goed gevoel heeft over dit seizoen.
pi_60685561
Dat publiek was anders nu juist precies de reden om deze dagen de ArenA te mijden.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:42:18 #265
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_60685599
Inderdaad !

KAMPIOENENENENE OLEOLEOELEEE..
.
pi_60685616
Beter dit dan dat er helemaal niemand zit. Snap niet dat we over alles moeten zeuren.
pi_60685680
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
Dat publiek was anders nu juist precies de reden om deze dagen de ArenA te mijden.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 16:48:28 #268
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_60685690
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
Ja, veel liever fluiten na de eerste mislukte actie. Deze verheven houding boven de mensen die er gisteren wel zaten is nogal misplaatst.
pi_60685720
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ja, veel liever fluiten na de eerste mislukte actie. Deze verheven houding boven de mensen die er gisteren wel zaten is nogal misplaatst.
Ja, juist ja. Lekker makkelijk weer dit.
pi_60685816
Met dat kampioenen kampioenen wordt gelijk weer een heerlijk verwachtingspartoon opgeroepen. Tuurlijk hoopt iedereen dat Ajax kampioen wordt, maar je speelt op je eigen oefen toernooi. Er is nog geen wedstrijd in de competitie gespeeld, en Psv zal er zeker ook weer staan als we eenmaal zijn begonnen.
pi_60686134
Mooie goals trouwens van Suarez en Klaas-Jan.. ff de highlights gegeken
pi_60686180
Goede wedstrijd gister, jammer dat je hem toch nog verliest. Maar ik was al bang voor een slachting toen Adebayor alleen op steek af ging . Cvitanich speelde erg sterk, net als Huntelaar en Suarez. Aissati viel niet echt op en Micky op een actie na ook niet. Maar dat komt nog wel. Verbaas me ook nog steeds over hoe zo'n klein ventje als Anita zo goed kan verdedigen
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:29:37 #273
51286 w00h00
Digital man!
pi_60686320
gaan we vanavond weer ROBIN VAN PERSIE zingen?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 17:33:03 #274
125053 stefmans
pi_60686370
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:29 schreef w00h00 het volgende:
gaan we vanavond weer ROBIN VAN PERSIE zingen?
Dat was werkelijk misselijk makend
pi_60686386
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Goed gezegd.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:02:11 #276
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_60686951
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef stefmans het volgende:

[..]

Dat was werkelijk misselijk makend
Ik heb het niet echt gevolgd, maar was dat niet de Arsenal aanhang dan?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:08:19 #277
125053 stefmans
pi_60687060
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:02 schreef Riro het volgende:

[..]

Ik heb het niet echt gevolgd, maar was dat niet de Arsenal aanhang dan?
Nope maatje van mij was in het stadion en het was echt van de Ajax kant.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:11:26 #278
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_60687118
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

Nope maatje van mij was in het stadion en het was echt van de Ajax kant.
Dan is het nog triester gesteld met het publiek bij het AT dan ik al dacht.
pi_60687203
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef Riro het volgende:

[..]

het zal je toch jeuken....
wees blij dat je er niet tussen zat/zit
4 8 15 16 23 42
pi_60687254
Ik krijg het gevoel dat iedereen een andere wedstrijd heeft zitten kijken dan ik. Ajax liet de 1e helft eigenlijk niks zien en kon de bal niet vasthouden, het middenveld deed gewoon niet mee. Door die twee hele mooie schoten lijkt het dan vooral wat, maar eigenlijk was het niks.

Tweede helft voetbalde Arsenal eigenlijk op zijn gemak de winst bij mekaar. Dat zou dan aan de conditionele voorsprong hebben gelegen. Volgens mij is het hetzelfde liedje met Van Basten als op het EK, zijn spelers moeten de hele tijd achter de bal aan hollen omdat iedereen maar ergens loopt en balbezit aldoor verloren gaat. Dan wordt je snel moe.

Nee, ik zie eigenlijk weinig aanleiding voor optimisme.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 18:35:42 #281
125053 stefmans
pi_60687606
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:16 schreef Han-Pekel het volgende:

[..]

het zal je toch jeuken....
wees blij dat je er niet tussen zat/zit
Kom op man je zit in de ArenA daar ga je geen ex feyenoorder van de tegenstander toejuichen. En van Persie blijft een naar mannetje zijn gedrag richting Walcott
pi_60688261
Ajax supporters die ras Rotterdammer van Persie aanmoediggen
Ik zie mezelf echt nooit Babel, van de Vaart of Emanuelson aanmoediggen
pi_60688348
Wel de ras Amsterdammers Mols en Landzaat (alhoewel die laatste niet waarschijnlijk).
pi_60688401
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het waren geen Ajax-supporters, maar een stel verdwaalden in de ArenA.
pi_60688419
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:14 schreef BB-boy het volgende:
Wel de ras Amsterdammers Mols en Landzaat (alhoewel die laatste niet waarschijnlijk).
Landzaat ben ik liever kwijt als rijk.
Mols en Landzaat voetballen nu eenmaal bij ons, dus als ze scoren zal ik het ook zeker niet nalaten om te juichen. Maar voetbalt van Persie bij jullie omdat jullie hem toezingen?
pi_60688464
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef Riro het volgende:

[..]

Geef ze een oranje shirt en je ziet geen verschil met Oranje-publiek.
pi_60688472
Ik voel me niet aangesproken. De enige keer dat ik hem heb toegezongen was toen hij Ono in zijn kloten schoot.
pi_60688528
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:19 schreef BB-boy het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. De enige keer dat ik hem heb toegezongen was toen hij Ono in zijn kloten schoot.
Is daar geen filmpje van?
pi_60688617
RvP is gewoon een goede voetballer, die feyenoord verleden kleeft niet echt aan hem vind ik. dat zingen was denk ik een goedmakertje voor het tegenovergestelde van de vorige keer. hopelijk gebeurt precies hetzelfde wanneer Seedorf weer in de Arena speelt.
pi_60688629
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:22 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Is daar geen filmpje van?
Heheh mooi toen ja, volgens mij moet dat nog wel op zo'n seizoens dvd staan

No more Ono
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60688652
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
RvP is gewoon een goede voetballer, die feyenoord verleden kleeft niet echt aan hem vind ik. dat zingen was denk ik een goedmakertje voor het tegenovergestelde van de vorige keer. hopelijk gebeurt precies hetzelfde wanneer Seedorf weer in de Arena speelt.
Dat mensen hem niet uitfluiten kan ik begrijpen, maar hem toezingen??
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60688679
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
Daar geloof ik niet zo in.

Ik denk dat Aanvoerder bewust of onbewust dicht in de buurt zit met zijn opmerking over Oranje-publiek. Van Persie heeft op het EK gespeeld waar Oranje verraste, dit zijn over het algemeen niet de 'vaste' Ajax-fans, maar de fans die veel meer opgaan in Oranje en nog wel eens een klomp en een molen op hun hoofd zetten, dat idee. En dus ook meer sympathie voor Van Persie koesteren. Dat bij elkaar opgeteld...
pi_60688759
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is Van der Vaart en het is aanmoedigen. Kthanxbai.
pi_60688781
Ik zie trouwens ook niet het probleem in het aanmoedigen van Van Persie. Maar goed ik ben dan een groot liefhebber van Arsenal
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 19:38:02 #295
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_60688864
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik krijg het gevoel dat iedereen een andere wedstrijd heeft zitten kijken dan ik. Ajax liet de 1e helft eigenlijk niks zien en kon de bal niet vasthouden, het middenveld deed gewoon niet mee. Door die twee hele mooie schoten lijkt het dan vooral wat, maar eigenlijk was het niks.

Tweede helft voetbalde Arsenal eigenlijk op zijn gemak de winst bij mekaar. Dat zou dan aan de conditionele voorsprong hebben gelegen. Volgens mij is het hetzelfde liedje met Van Basten als op het EK, zijn spelers moeten de hele tijd achter de bal aan hollen omdat iedereen maar ergens loopt en balbezit aldoor verloren gaat. Dan wordt je snel moe.

Nee, ik zie eigenlijk weinig aanleiding voor optimisme.
Het zal ook eens niet zo zijn, raspessimist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 09-08-2008 19:54:32 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_60689512
Ik ben niet ontevreden over gisteren; aangezien Arsenal woensdag al aan de bak moet. Onze aanval is uitstekend, echter is het verdedigend nog matig. Ook met Oleguer. Het viel me wel tegen dat Ajax na die tegentreffer compleet uiteen viel, zoals dat de afgelopen jaren ook altijd gebeurde.
pi_60689680
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie trouwens ook niet het probleem in het aanmoedigen van Van Persie. Maar goed ik ben dan een groot liefhebber van Arsenal
Je hoeft alleen maar een liefhebber van goed voetbal te zijn, wil je iets met v Persie hebben. Ex-F'noord of niet, wat een wereldspeler
pi_60689984
quote:
Postma tekent bij De GraafschapDe Graafschap heeft zich versterkt met de 31-jarige doelman Stefan Postma. Hij tekende een contract voor een half jaar in Doetinchem.

De Graafschap had behoefte aan een doelman omdat de Argentijnse goalie Nicolas Cinalli nog geblesseerd is. Trainer Henk van Stee had alleen de beschikking over Erik Heijblok en Mustafa Amezrine.Postma stond vorig seizoen onder contract bij ADO Den Haag, waar hij een aflopend contract had. De doelman speelde tussen 2000 en 2002 al in Doetinchem
Gaat ons mooie liedje
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_60690430
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Alderweireld, Van der Wiel, Slijngard; Rommedahl, Donald, De Jong; Martina, Leonardo, Cvitanich

Oh crap .
pi_60690540
Tja, daar hoeven we niet veel van te verwachten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')