Centrale verdediger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
een centrale centrale?!![]()
Ik denk niet dat Twente hem laat gaan voor 8 miljoen en ik denk niet dat Ajax 8 miljoen wil betalen voor Douglas.
Ja dat was echt briljant ik dacht dat ze gingen vechtten maar helaasquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Af en toe is het nodig en bij sommige werkt zo'n aanpak positief uit.
Dat moment van Kah en Castro was nog mooier met Ajax tegen Roda
Ik vond het al wat wazig maar je hebt gelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee zuiver in geschoten, kijk de laatste replay van het filmpje dat jij posste en check hoe die bal halverwege nog weer hoogte maakt
Die komt goed weg.quote:Alderweireld’s 'vuile tyfushond' onbestraft
Saturday, 09 August 2008
Toby Alderweireld moet op dit moment zo ongeveer de gelukkigste voetballer van de wereld zijn. In ieder geval van Amsterdam, want vanavond zit de verdediger op de bank bij het eerste. Hij mag van geluk spreken, dat zijn gescheld richting de scheidsrechter afgelopen donderdag onbestraft bleef. “Vuile tyfushond”, riep hij de arbiter toe. “Na afloop hebben wij dit voorval goed uitgesproken.”
In het heetst van de strijd roept een voetballer wel eens wat naar een scheidsrechter. De laatste jaren lijkt het echter een trend geworden in het hedendaagse voetbal. Wesley ‘blinde tyfushond’ Sneijder en Kenneth ‘kankerneger’ Perez konden zich verbaal niet beheersen tegenover de arbiters. Niet alleen de spelers maken zich hier schuldig aan ook scheidsrechter Jack van Hulten schold Ibrahim Afellay uit voor een ‘vuile tyfushond’. Deze blaffende hond bijt inmiddels zich steeds vaker een weg over de Nederlandse voetbalvelden, zo ook afgelopen donderdagavond bij Jong Ajax. De Amsterdammers speelden om de Talents Cup tegen Jong Atletico Mineiro. Vanwege de urenlange regenval lag het veld er niet goed bij. Grote plassen water zorgden voor een spectaculair waterballet, waarop de Brazilianen zoals gewoonlijk op het scherp van de snede speelden. De arbitrage trad niet altijd even hard op wat weer frustraties bij de Ajacieden opleverde. Met name Toby Alderweireld ging flink tekeer tegen de scheidsrechter en mocht blij zijn dat de beste man in een goede bui was en zijn ‘gekanker dit en dat’ en ‘tyfushond’ onbestraft liet.
“In de emoties van een wedstrijd roep je wel eens wat tegen de scheidsrechter”, verontschuldigt Alderweireld zich. “Na afloop hebben wij dit voorval goed uitgesproken.” De 19-jarige Belgische verdediger mocht ondanks zijn onbehoorlijke woorden gewoon op het veld blijven staan en mag de arbiter wel dankbaar zijn. Bij een rode kaart zou hij ook niet opgesteld mogen worden bij het eerste. Marco van Basten heeft hem geselecteerd voor de wedstrijd tegen Inter Milan vanavond tijdens het LG Amsterdam Tournament. Maar, laat dit niemand zand in de ogen strooien, een reactie als van Alderweireld hoort niet thuis op het voetbalveld. Helemaal ongelijk kon je de jonge Ajacied ook niet geven. Door het natte veld ontstonden er vaak gevaarlijke situaties. “Het was een zeer zware wedstrijd op een slecht veld. Die Brazilianen komen er aardig hard in. Vandaar ook mijn reactie naar de scheidsrechter die daar niet altijd wat aan deed”, zo vervolgt Toby. Normaliter betekent deze uitspraak een rode kaart en vele duels schorsing, maar de jonge Ajacied mag van geluk spreken dat deze scheidsrechter zich blijkbaar ‘vereerd’ voelde met deze woorden.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:
De invloed van Perez in Jong Ajax is dus al weer te zien!
Dat publiek was echt om te janken zeg, liepen ze allemaal met van die Az klappers. En kampioenen gaan roepen als je 2-0 voor staat in de 37ste minuut van een oefen toenooitje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef Silenus het volgende:
Publiek was wel lekker enthousiast trouwens, jezus zeg, hehe.
Vooral bij het cameraspel in de rust, echt ongelofelijk. Waar twee jaar geleden iedereen rustig aan z'n bakkie pleur zat, duikelde nu iedereen vol enthousiasme over elkaar heen.
die reply daar op youtubequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik vond het al wat wazig maar je hebt gelijk inderdaad.
Hier goed te zien:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:07 schreef sjimz het volgende:
De invloed van Perez in Jong Ajax is dus al weer te zien!
Tering, sommige mensen hebben ook altijd wat te zeiken. Er werd tenminste geluid gemaakt en aangemoedigd. Ook toen Arsenal terug kwam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 15:15 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat publiek was echt om te janken zeg, liepen ze allemaal met van die Az klappers. En kampioenen gaan roepen als je 2-0 voor staat in de 37ste minuut van een oefen toenooitje.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
Dat publiek was anders nu juist precies de reden om deze dagen de ArenA te mijden.
Ja, veel liever fluiten na de eerste mislukte actie. Deze verheven houding boven de mensen die er gisteren wel zaten is nogal misplaatst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:39 schreef kevin6188 het volgende:
Dat publiek was anders nu juist precies de reden om deze dagen de ArenA te mijden.
Ja, juist ja. Lekker makkelijk weer dit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, veel liever fluiten na de eerste mislukte actie. Deze verheven houding boven de mensen die er gisteren wel zaten is nogal misplaatst.
Dat was werkelijk misselijk makendquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:29 schreef w00h00 het volgende:
gaan we vanavond weer ROBIN VAN PERSIE zingen?
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 16:48 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ja, veel liever fluiten na de eerste mislukte actie. Deze verheven houding boven de mensen die er gisteren wel zaten is nogal misplaatst.
Ik heb het niet echt gevolgd, maar was dat niet de Arsenal aanhang dan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat was werkelijk misselijk makend
Nope maatje van mij was in het stadion en het was echt van de Ajax kant.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:02 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik heb het niet echt gevolgd, maar was dat niet de Arsenal aanhang dan?
Dan is het nog triester gesteld met het publiek bij het AT dan ik al dacht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nope maatje van mij was in het stadion en het was echt van de Ajax kant.
het zal je toch jeuken....quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan is het nog triester gesteld met het publiek bij het AT dan ik al dacht.
Kom op man je zit in de ArenA daar ga je geen ex feyenoorder van de tegenstander toejuichen. En van Persie blijft een naar mannetje zijn gedrag richting Walcottquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:16 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
het zal je toch jeuken....
wees blij dat je er niet tussen zat/zit
Het waren geen Ajax-supporters, maar een stel verdwaalden in de ArenA.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax supporters die ras Rotterdammer van Persie aanmoediggen![]()
Ik zie mezelf echt nooit Babel, van de Vaart of Emanuelson aanmoediggen
Landzaat ben ik liever kwijt als rijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:14 schreef BB-boy het volgende:
Wel de ras Amsterdammers Mols en Landzaat (alhoewel die laatste niet waarschijnlijk).
Geef ze een oranje shirt en je ziet geen verschil met Oranje-publiek.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:11 schreef Riro het volgende:
[..]
Dan is het nog triester gesteld met het publiek bij het AT dan ik al dacht.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:19 schreef BB-boy het volgende:
Ik voel me niet aangesproken. De enige keer dat ik hem heb toegezongen was toen hij Ono in zijn kloten schoot.
Heheh mooi toen ja, volgens mij moet dat nog wel op zo'n seizoens dvd staanquote:
Dat mensen hem niet uitfluiten kan ik begrijpen, maar hem toezingen??quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
RvP is gewoon een goede voetballer, die feyenoord verleden kleeft niet echt aan hem vind ik. dat zingen was denk ik een goedmakertje voor het tegenovergestelde van de vorige keer. hopelijk gebeurt precies hetzelfde wanneer Seedorf weer in de Arena speelt.
Daar geloof ik niet zo in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
RvP is gewoon een goede voetballer, die feyenoord verleden kleeft niet echt aan hem vind ik. dat zingen was denk ik een goedmakertje voor het tegenovergestelde van de vorige keer. hopelijk gebeurt precies hetzelfde wanneer Seedorf weer in de Arena speelt.
Het is Van der Vaart en het is aanmoedigen. Kthanxbai.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:10 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajax supporters die ras Rotterdammer van Persie aanmoediggen![]()
Ik zie mezelf echt nooit Babel, van de Vaart of Emanuelson aanmoediggen
Het zal ook eens niet zo zijn, raspessimist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik krijg het gevoel dat iedereen een andere wedstrijd heeft zitten kijken dan ik. Ajax liet de 1e helft eigenlijk niks zien en kon de bal niet vasthouden, het middenveld deed gewoon niet mee. Door die twee hele mooie schoten lijkt het dan vooral wat, maar eigenlijk was het niks.
Tweede helft voetbalde Arsenal eigenlijk op zijn gemak de winst bij mekaar. Dat zou dan aan de conditionele voorsprong hebben gelegen. Volgens mij is het hetzelfde liedje met Van Basten als op het EK, zijn spelers moeten de hele tijd achter de bal aan hollen omdat iedereen maar ergens loopt en balbezit aldoor verloren gaat. Dan wordt je snel moe.
Nee, ik zie eigenlijk weinig aanleiding voor optimisme.
Je hoeft alleen maar een liefhebber van goed voetbal te zijn, wil je iets met v Persie hebben. Ex-F'noord of niet, wat een wereldspelerquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie trouwens ook niet het probleem in het aanmoedigen van Van Persie. Maar goed ik ben dan een groot liefhebber van Arsenal
Gaat ons mooie liedjequote:Postma tekent bij De GraafschapDe Graafschap heeft zich versterkt met de 31-jarige doelman Stefan Postma. Hij tekende een contract voor een half jaar in Doetinchem.
De Graafschap had behoefte aan een doelman omdat de Argentijnse goalie Nicolas Cinalli nog geblesseerd is. Trainer Henk van Stee had alleen de beschikking over Erik Heijblok en Mustafa Amezrine.Postma stond vorig seizoen onder contract bij ADO Den Haag, waar hij een aflopend contract had. De doelman speelde tussen 2000 en 2002 al in Doetinchem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |