Maar dat gaat helaas niet gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:07 schreef toma het volgende:
-------------------Stekelenburg------------------
Silva-----Oleguer-----Lindgren-----Slijngard
--------------Gabri-------Anita-------------------
--------------------De Jong----------------------
Suarez----------Huntelaar---------Cvitanich
Zo zou ik heb wel willen zien vanavond.
quote:Mourinho onder de indruk van de Toekomst
Amsterdam, 08 aug 2008
Internazionale trainde donderdag en vrijdag als voorbereiding op het Amsterdam Tournament op de Toekomst. Trainer José Mourinho toonde zich onder de indruk van het sportcomplex van Ajax. ,,Deze plek ademt voetbal”, zei de Portugees.
,,Je voelt dat je te gast bent bij een club met een enorme historie”, vertelde Mourinho donderdagavond, na afloop van de persconferentie van het Amsterdam Tournament. ,,De foto’s aan de muur van beroemde elftallen, de kleedkamers die zijn vernoemd naar bekende oud-spelers: prachtig om te zien. Je ontkomt hier gewoon niet aan de geschiedenis van Ajax.”
Internazionale opent vrijdagavond om 19.00 uur het Amsterdam Tournament met een wedstrijd tegen Sevilla. Zaterdag wacht de confrontatie met gastheer Ajax. ,,Het is een vriendschappelijk toernooi, maar het worden wel twee serieuze wedstrijden”, blikte de nieuwe trainer van de Italiaanse landskampioen vooruit. ,,Ik houd niet van oefenpotjes die je met 10-0 wint. Ajax en Sevilla zijn sterke tegenstanders, met ieder een eigen voetbalcultuur en speelstijl. Ik heb er zin in.”
quote:Beide spelers zijn gelukkig met het trainingskamp in Nederland. "Want we missen Amsterdam namelijk ontzettend", lachen beide spelers in De Telegraaf. "Deze stad heeft alles", zegt Zlatan. "Voetballen in de Serie A is geweldig, maar hier voel ik mij thuis."
Dat is gewoon zijn naam en hoe je het hoort uit te spreken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
Wat was dat Oeleegeee-gedoe met die uitspraak trouwens voor onzin?
Is de officiele uitspraak, hebben ze aan hem gevraagd volgens mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:58 schreef kevin6188 het volgende:
Wat was dat Oeleegeee-gedoe met die uitspraak trouwens voor onzin?
Niet oele-GAY zoals die commentator het zei. Op de open dag was het iets van Oele-gweh.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Is de officiele uitspraak, hebben ze aan hem gevraagd volgens mij
Nee ik irriteerde me ook, ook hoe hij tegen Wallcott tekeer ging sloeg nergens op, maar dat zou wel the heat of the moment zijn...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:03 schreef koningdavid het volgende:
Ben ik eigenlijk de enige die zich gisteren weer wat geërgerd heeft aan Van Persie? Wat was die gefrustreerd zeg. Ook hoe hij Anita sloeg toen hij weer eens de bal van hem had afgepakt. Naar mannetje om tegen te spelen...
Volledig terecht hoe hij Wallcott aanpakte. Die jongen had geen oog voor zn mede spelers en werd daarna terecht gewisseld.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee ik irriteerde me ook, ook hoe hij tegen Wallcott tekeer ging sloeg nergens op, maar dat zou wel the heat of the moment zijn...
Af en toe is het nodig en bij sommige werkt zo'n aanpak positief uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Want tikkend liep het spel van Arsenal op dat moment inderdaad echt geweldig, en meerdere spelers stonden er geweldig voor ja.
Niet dus, Wallcott schoot 2 keer waar hij een balletje af kon leggen bigdeal, ook van Persie verprutste een dijk van een aanval. Adebayor schoot geen bal raak ondanks fikse kansen en Wallcott probeerde het nog.
Bovendien is het not done om een teamlid zó aan te vallen.
In een interview op de website van Inter.quote:Ibra has left his mark wherever he has played, and the Ajax fans haven't forgotten their former hero. "I thank them with all my heart. The Ajax fans haven't forgotten me, just like all the people at the club, and I haven't forgotten them. I lived important and decisive times of my career here. My memories of Ajax and Amsterdam will stay with me for the rest of my life."
Hehequote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:12 schreef Silenus het volgende:
Publiek was wel lekker enthousiast trouwens, jezus zeg, hehe.
Vooral bij het cameraspel in de rust, echt ongelofelijk. Waar twee jaar geleden iedereen rustig aan z'n bakkie pleur zat, duikelde nu iedereen vol enthousiasme over elkaar heen.
Wat een doelpuntenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Amen.
![]()
Ja Bert kijk maar goed naar de nieuwe #1 spits van Nederland
een centrale centrale?!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:21 schreef Blawh het volgende:
Blijft toch zonde dat Ajax zo'n (europese (sub)top) begrippen redelijk matige verdediging heeft. Tik gewoon 8 miljoen neer voor een Douglas denk ik dan, zo'n klasbak en daarnaast een redelijke centrale centrale en Ajax kan ook Europees aardig meekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |