Die uitspraak van die sbs pauperquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Breach het volgende:
Oelegweh (zoiets was het toch) stemt mij niet echt positief. Het is op basis van 1 wedstrijd dus we zullen zien wat de toekomst brengt. Maar het knelpunt gaat dit seizoen als vanouds weer bij de verdediging zitten.
Vermaelen heeft amper gespeeld hoor vriendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
Leuk al die hoop op de 2 Belgen, maar vorig seizoen maakte ze ook menig foutje. Eerst maar eens zien...
Jawel maar hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vermaelen heeft amper gespeeld hoor vriend![]()
En Vertonghen vond ik juist wel sterk, weinig fouten vond ik
True onze verdediging oogt nog steeds niet super, mja als we maar 2x zoveel scoren als tegen krijgen heb ik er niet zon problemen mee..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
Leuk al die hoop op de 2 Belgen, maar vorig seizoen maakte ze ook menig foutje. Eerst maar eens zien...
DAT is echt een verademingquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:25 schreef VoreG het volgende:
Veel afvallende ballen waren voor Ajax, dat is ook wel eens anders geweest.
Juist, ben gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Arsenal was de laatste 25 min gewoon een klasse beter. En is dat gek? Nee, zijn al vele malen verder in de voorbereiding, en zijn fysiek ook 10x beter dan ons Ajax op dit moment. Ik heb er in iedergeval een positief gevoel aan over gehouden, en vooral die combinatie tussen Sulejmani en Aisatti, dat was voor mij toch wel het hoogtepunt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:23 schreef toma het volgende:
Na rust zag je het kwaliteitsverschil tussen Ajax en Arsenal. De tactiek van Arsenal was goed; ze zetten veel pressie op de verdediging van Ajax waardoor ze niet goed op konden bouwen en de aanvallend ingestelde spelers niet veel aan de bal kwamen. Van Basten had daarop moeten reageren maar dat gebeurde niet. Verder speelde Suarez fantastisch en speelde Anita ook verrassend goed. Jammer dat Sulejmani niet veel voorkwam in het spel.
Door het ontbreken van Vertonghen staat hij erquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Kriegel het volgende:
Heel leuk allemaal, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
Emanuelson en Vertonghen zijn naar Peking. Schilder mag zich gaan bewijzen, jammer dat MvB Slijngard niet liet spelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Kriegel het volgende:
Heel leuk allemaal, zeker voor de verschillende fases van de twee ploegen goed gespeeld, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
JA WHAT THE FUCK!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:35 schreef Kriegel het volgende:
Heel leuk allemaal, zeker voor de verschillende fases van de twee ploegen goed gespeeld, maar kan iemand vertellen wat Schilder op het veld deed? Die gozer stapelde fout op fout, is niet van Ajax-niveau.
Waarom staat Slijngaard er niet in?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:36 schreef Calvinn het volgende:
[..]
Door het ontbreken van Vertonghen staat hij er
Nou ja, kneus, gewoon niet goed genoeg. Leuk voor een laagvlieger in de Eredivisie, maar niet voor Ajax, speelde vorig seizoen trouwens toch ook voor Heracles? Z'n corners waren wel weer aardig, maar ja.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:37 schreef Rejected het volgende:
[..]
JA WHAT THE FUCK!![]()
Kneus is het idd
Ja, daar noem je d'r ook eentje, zelfs ik trap ze nog beter dan Bakkiecola.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:40 schreef toma het volgende:
De corners van Schilder waren trouwens al 10 klassen beter dan die van Kennedy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |