quote:F-side niet slimste jongetje van de klas
Op zondag 5 februari 2007 toonde kindervak 410 tijdens de wedstrijd Ajax – Feyenoord een spandoek met daarop een afbeelding van het bombardement van Rotterdam en de tekst ‘Bloody Sunday’. Dit leverde het kindervak veel kritiek op en ook Ajax was niet blij met deze uiting. ‘Schandalig, smakeloos en kwetsend’ volgens de club uit Neerlands grootste poel des verderfs. Voor straf werd het kindervak voor onbepaalde tijd uitgesloten van sfeeracties.
De grote broer van het kindervak, de F-side, laat zien ook niet het slimste jongetje van de klas te zijn. Voor de wedstrijd Feyenoord – Ajax van 21 september aanstaande brengen zij T-shirts (zie onder) met dezelfde afbeelding op de markt. In onze ogen toch ietwat vreemd om de Duitse bombardementen te verheerlijken, terwijl je zelf vol trots de geuzennaam Joden uitdraagt.
Zie onderstaand de tekst, zoals op de website van de F-side is te lezen:
Op 21 september staat het jaarlijkse tripje naar het grootste riool van Nederland op het programma. Een echte Ajacied bereidt zich daar goed op voor, een passend shirt mag daarbij niet ontbreken:
Bloody Sunday 2008
Shirt te koop voor 22,50 inclusief verzending.
te bestellen via bloodysunday2008@hotmail.com
twee kleuren Wit met rode opdruk en zwart met witte opdruk.
Ik kan me iets herinneren met Maduro en in een niet al te ver verleden Sneijder...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
Arsenal fans zitten allemaal nog te zeuren dat Ajacieden van die schoppers zijn vanwege een vorig AT
Nou, zulke acties vind ik wel erg sneu. Ze moesten eens weten hoeveel joden uit Amsterdam zijn gedeporteerd in de oorlog.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
trieste shirts, maar net zo triest hoe die vakken "kindervak" worden genoemd.
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar ik wist niet dat Mourinho ook iets van een gevoel had.quote:Mourinho onder de indruk van de Toekomst
Internazionale trainde donderdag en vrijdag als voorbereiding op het Amsterdam Tournament op de Toekomst. Trainer José Mourinho toonde zich onder de indruk van het sportcomplex van Ajax. ,,Deze plek ademt voetbal”, zei de Portugees.
,,Je voelt dat je te gast bent bij een club met een enorme historie”, vertelde Mourinho donderdagavond, na afloop van de persconferentie van het Amsterdam Tournament. ,,De foto’s aan de muur van beroemde elftallen, de kleedkamers die zijn vernoemd naar bekende oud-spelers: prachtig om te zien. Je ontkomt hier gewoon niet aan de geschiedenis van Ajax.”
Internazionale opent vrijdagavond om 19.00 uur het Amsterdam Tournament met een wedstrijd tegen Sevilla. Zaterdag wacht de confrontatie met gastheer Ajax. ,,Het is een vriendschappelijk toernooi, maar het worden wel twee serieuze wedstrijden”, blikte de nieuwe trainer van de Italiaanse landskampioen vooruit. ,,Ik houd niet van oefenpotjes die je met 10-0 wint. Ajax en Sevilla zijn sterke tegenstanders, met ieder een eigen voetbalcultuur en speelstijl. Ik heb er zin in.”
Hoeft van mij ook niet zo die shirts, maar een beetje een misplaatst bericht aangezien het algemeen bekend is dat fnoord de domste achterban heeft van heel Nederland.quote:
mooie woorden van Mourinhoquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar ik wist niet dat Mourinho ook iets van een gevoel had.![]()
Wat betreft De Toekomst is men het toch wel eens?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, maar ik wist niet dat Mourinho ook iets van een gevoel had.![]()
Artikel klopt nietquote:
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef toma het volgende:![]()
terug van vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met PerezHoorde dat ie terug was gezet naar jong Ajax.
Van Basten vind hem niet goed genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef toma het volgende:![]()
terug van vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met PerezHoorde dat ie terug was gezet naar jong Ajax.
Belachelijk. Perez heeft gewoon veel kwaliteit en doet echt niet onder voor Aissati en de Jong. Waarom heeft van Basten Kennedy niet buiten de selectie gezet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Van Basten vind hem niet goed genoeg blijkbaar
Dat heeft ie praktisch ook al gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef toma het volgende:
[..]
Belachelijk. Perez heeft gewoon veel kwaliteit en doet echt niet onder voor Aissati en de Jong. Waarom heeft van Basten Kennedy niet buiten de selectie gezet?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:50 schreef Sethje het volgende:
Grappige shirtjes...altijd weer mooi die commotie
34 jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef qonmann het volgende:
Perez traint met Jong Ajax![]()
Haha hoe oud is ie eigenlijk ?
Wie?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef Longmen het volgende:
In het AZ topic willen ze Boussafa halen
Ik weet in ieder geval dat hij in de 2 wedstrijden tegen BATE geen pepernoot heeft geraakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat weet je eigenlijk van hem? En dan zonder Wiki over te gaan schrijven.
Boussoufa is gewoon een goeie speler zeer behendig en een goeie balvaardigheid. Maar waarom word dit onderwerp hier besproken en niet in een AZ of Boussoufa topic?quote:
Dat is juist de grap dat we hem niet naar Az zien gaan als hij al niet naar Ajax wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wie?!
Trouwens jullie (Ajax) waren vorig seizoen ook geinteresseerd..![]()
Delegatie vanuit Amsterdam heeft hem bekeken, hij moest de opvolger van Sneijder worden...
Wat weet je eigenlijk van hem? En dan zonder Wiki over te gaan schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |