Artikel klopt nietquote:
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef toma het volgende:![]()
terug van vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met PerezHoorde dat ie terug was gezet naar jong Ajax.
Van Basten vind hem niet goed genoeg blijkbaarquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:46 schreef toma het volgende:![]()
terug van vakantie. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is met PerezHoorde dat ie terug was gezet naar jong Ajax.
Belachelijk. Perez heeft gewoon veel kwaliteit en doet echt niet onder voor Aissati en de Jong. Waarom heeft van Basten Kennedy niet buiten de selectie gezet?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Van Basten vind hem niet goed genoeg blijkbaar
Dat heeft ie praktisch ook al gedaan.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:51 schreef toma het volgende:
[..]
Belachelijk. Perez heeft gewoon veel kwaliteit en doet echt niet onder voor Aissati en de Jong. Waarom heeft van Basten Kennedy niet buiten de selectie gezet?
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:50 schreef Sethje het volgende:
Grappige shirtjes...altijd weer mooi die commotie
34 jaar.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:55 schreef qonmann het volgende:
Perez traint met Jong Ajax![]()
Haha hoe oud is ie eigenlijk ?
Wie?!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 16:32 schreef Longmen het volgende:
In het AZ topic willen ze Boussafa halen
Ik weet in ieder geval dat hij in de 2 wedstrijden tegen BATE geen pepernoot heeft geraakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat weet je eigenlijk van hem? En dan zonder Wiki over te gaan schrijven.
Boussoufa is gewoon een goeie speler zeer behendig en een goeie balvaardigheid. Maar waarom word dit onderwerp hier besproken en niet in een AZ of Boussoufa topic?quote:
Dat is juist de grap dat we hem niet naar Az zien gaan als hij al niet naar Ajax wil.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wie?!
Trouwens jullie (Ajax) waren vorig seizoen ook geinteresseerd..![]()
Delegatie vanuit Amsterdam heeft hem bekeken, hij moest de opvolger van Sneijder worden...
Wat weet je eigenlijk van hem? En dan zonder Wiki over te gaan schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |