abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60663748
Chivu en Maxwell.
Ajax <3
pi_60663757
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:58 schreef toma het volgende:
Kan ik ergens samenvattingen zien van Sunderland - Ajax? Of de wedstrijd tegen Cardiff?
Je moet even de Open Dag kijken op SBS 6, daar zitten samenvattingen bij van de wedstrijden
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:56:01 #53
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60663785
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:54 schreef Roysen het volgende:
Chivu en Maxwell.
En Tom de Mul
><(({°>
pi_60663806
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:56 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En Tom de Mul
En Zlatan
Ajax <3
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 18:57:47 #55
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60663826
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef Roysen het volgende:

[..]

En Zlatan
En Luis Figo
><(({°>
pi_60663846
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En Luis Figo
Ajax <3
pi_60663996
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:01 schreef toma het volgende:

[..]

Boussoufa is gewoon een goeie speler zeer behendig en een goeie balvaardigheid. Maar waarom word dit onderwerp hier besproken en niet in een AZ of Boussoufa topic?
Sjims, ik heb hem gevonden merci!
@Toma. Longmen "kopt" de bal hier naar binnen in dit topic dus d8 ff snel een reactie erop te geven, geen 8 pagina's lang verhaal.
Maar ok, ik houd mijn waffel over Mbark hier verder.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_60664034
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 17:57 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wie?!

Misschien moet je eens gaan verdiepen in de gozer ipv een beetje dom een post neer te pleuren om een jank smiley reactie te krijgen.
Die gozer heeft een jeugd opleiding bij jullie gehad, heeft bij Chelsea gevoetbald
Winnaar van de gouden schoen in Belgie. Speelt in het Marokkaanse nationale elftal..
Dus best een goede speler die misschien voor weinig te halen valt.
Maar prima doe er lacherig over....
Ik zei alleen nu ik gelezen had dat ie misschien weg moet dit een mooie gelegenheid is om hem op te halen.

Trouwens jullie (Ajax) waren vorig seizoen ook geinteresseerd..
Delegatie vanuit Amsterdam heeft hem bekeken, hij moest de opvolger van Sneijder worden...

Wat weet je eigenlijk van hem? En dan zonder Wiki over te gaan schrijven.
De sloeg op AZ en niet op Boussoufa, als in: volledig onhaalbaar voor AZ.

En mocht AZ 'm dan toch nog weten te paaien dan mag je je erg gelukkig prijzen met deze, inderdaad, ex-Ajacied. Al maakt één zwaluw nog geen zomer.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
pi_60664054
Voor vanavond kunnen we hier met z'n allen de wedstrijd volgen. Dan blijft het hier redelijk overzichtelijk ; Amsterdam Tournament 2008 #2
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60664145
quote:
Perez traint bij Jong Ajax, maar vraagt arbitrage aan

08/08/2008 18:50

Kenneth Perez heeft zich vrijdag voor het eerst gemeld op de training van Jong Ajax, maar is niet van plan dat lang te blijven doen. De door Marco van Basten teruggezette Deen stapt naar de arbitragecommissie om af te dwingen dat hij bij de A-selectie mag blijven.

In een persbericht geeft Perez' advocaat Frank ter Huurne uitleg:

'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.'

'Marco van Basten heeft gisteren tegenover de NOS verklaard dat de tweede selectie ook betaald voetbal is en Perez gewoon aan het werk kan gaan. Dit is in strijd met de waarheid, getuigt van weinig respect voor Perez en is juridisch onjuist', aldus Ter Huurne.

'Perez verzet zich tegen de handelwijze van Ajax en wenst zijn beroep uit te oefenen op het voor hem passende niveau: in het eerste elftal van Ajax. Daarom zal Perez de arbitragecommissie van de KNVB verzoeken Ajax te veroordelen hem met onmiddellijke ingang weer toe te staan te trainen met de eerste elftal. Tot de mondelinge behandeling zal geen verder commentaar worden gegeven.'

Naast Perez heeft Van Basten ook Albert Luque, Jurgen Colin en Laurent Delorge verbannen naar Jong Ajax. Luque en Colin trainden al de hele week bij Jong Ajax. Delorge is door een blessure nog afwezig geweest.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60664310
Laat die jongen gewoon transfervrij gaan zeg. Wat een geneuzel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_60664363
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:19 schreef Cheiron het volgende:
Laat die jongen gewoon transfervrij gaan zeg. Wat een geneuzel
Perez wil natuurlijk gewoon zijn Ajax salaris houden. Maar bij het 2e trainen vind hij minder.. Dus begint ie maar een arbitragezaak.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60664768
Ik verheug me nu al op Perez die met een tulband doordrenkt met bloed om na een behandeling van een minuut of tien uitgroeit tot de held van het competitieslot, met zijn ongekende werklust en gebikkel waarmee hij ontzettend veel ballen verovert. En dan als aanvoerder de schaal in ontvangst neemt en een weekje of wat later ook de KNVB-beker.

Moet Van Basten natuurlijk wel als leider in de eredivisie ontslagen worden zo rond de Kerst. Euihm, ja...
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:52:18 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60665193
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 18:57 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En Luis Figo
Luis Figo is een held.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60665232
zelfs als je hem eruit zet krijg je gezeik met Perez tering hè
meneertje wil een basisplaats en anders verpest ie de sfeer. nu kan ie de sfeer niet verpesten dus gaat ie naar de arbitrage commissie. ga eens snel naar feyenoord Kenneth
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 19:54:34 #66
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60665249
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:52 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Luis Figo is een held.
Iemand die van Barcelona naar Real Madrid gaat is sowieso geen held. Verder heb ik Nederland - Portugal en zijn naaistreek bij Boulahrouz nog steeds niet verwerkt
><(({°>
pi_60665296
quote:
'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.

Wat ontzettend kinderachtig en triest van van der Aat.. Zo maak je een speler kapot.
Niet mee laten doen en wel aan zijn contract houden. Fuckin' mongool...

Laat die jongen gaan, tis al aso genoeg verlopen tussen Perez en Ajax.
Bedankt Kenneth voor je tijd hier in Amsterdam, hier een hand en tabee!

Zo ga je om met mensen.. niet wat van der Aat gaat/wilt doen. Ik snap ook werkelijk niet wat hij ermee denkt te bereiken. Ook in je spelersploeg zal dit niet als positief ervaren worden...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:02:37 #68
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60665474
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Wat ontzettend kinderachtig en triest van van der Aat.. Zo maak je een speler kapot.

Zo ga je om met mensen.. niet wat van der Aat gaat/wilt doen. Ik snap ook werkelijk niet wat hij ermee denkt te bereiken. Ook in je spelersploeg zal dit niet als positief ervaren worden...
Grote onzin, wat heeft Ajax eraan om hem nog één jaar (?) voor veel geld bij Jong Ajax te laten ballen? Geloof echt wel dat Ajax hem laat gaan, bij een goed bod. Ach, wat mij betreft laten ze hem transfevrij gaan!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60665514
Perez

Alleen lees ik nergens mee aan wat voor oplossing Ajax niet wil meewerken?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_60665550
Ik denk dat Ajax best het contract van Perez wil ontbinden als ze niet de volle mep salaris hoeven uit te keren.

Neemt niet weg dat dit wel triest is van vd Aat.
pi_60665563
quote:

[..]

medelijden met de oude Perez hebben ?
Hoeveel verdient ie eigenlijk met nietstdoen ?
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_60665571
quote:

[..]

als Dirk zich meldt bij Ajax met wat centjes is het zo geregeld
pi_60665635
quote:
'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.'
Waar sláát dat op?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60665693
Voorlopig horen we het verhaal van een kant mensen. Veel te vroeg om conclusies te trekken. Wat had je dan verwacht? Perez die nu zou roepen dat het altijd zo gezellig lullen is met Van der Aat?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 20:12:30 #75
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60665769
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Ajax best het contract van Perez wil ontbinden als ze niet de volle mep salaris hoeven uit te keren.

Neemt niet weg dat dit wel triest is van vd Aat.
Moeten we (die zaakwaarnemer van) Kenneth Perez nu maar op zijn woord geloven?

Persoonlijk geloof ik er helemaal niets van, Ajax wil hem vast wel verkopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')