quote:'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.
Grote onzin, wat heeft Ajax eraan om hem nog één jaar (?) voor veel geld bij Jong Ajax te laten ballen? Geloof echt wel dat Ajax hem laat gaan, bij een goed bod. Ach, wat mij betreft laten ze hem transfevrij gaan!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Wat ontzettend kinderachtig en triest van van der Aat.. Zo maak je een speler kapot.
Niet mee laten doen en wel aan zijn contract houden. Fuckin' mongool...
Laat die jongen gaan, tis al aso genoeg verlopen tussen Perez en Ajax.
Bedankt Kenneth voor je tijd hier in Amsterdam, hier een hand en tabee!
Zo ga je om met mensen.. niet wat van der Aat gaat/wilt doen. Ik snap ook werkelijk niet wat hij ermee denkt te bereiken. Ook in je spelersploeg zal dit niet als positief ervaren worden...
medelijden met de oude Perez hebben ?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Wat ontzettend kinderachtig en triest van van der Aat.. Zo maak je een speler kapot.
als Dirk zich meldt bij Ajax met wat centjes is het zo geregeldquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Zo ga je om met mensen.. niet wat van der Aat gaat/wilt doen. Ik snap ook werkelijk niet wat hij ermee denkt te bereiken. Ook in je spelersploeg zal dit niet als positief ervaren worden...
Waar sláát dat op?quote:'De algemeen directeur van Ajax, Henri van der Aat, heeft afgelopen woensdagmiddag te kennen gegeven dat Ajax niet wil meewerken aan een oplossing. Ajax wil Kenneth Perez aan het contract houden, met dien verstande dat Perez gedurende de resterende duur van het contract zich moet aansluiten bij de beloften selectie en geen professionele wedstrijden meer zal spelen.'
Moeten we (die zaakwaarnemer van) Kenneth Perez nu maar op zijn woord geloven?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:04 schreef sjimz het volgende:
Ik denk dat Ajax best het contract van Perez wil ontbinden als ze niet de volle mep salaris hoeven uit te keren.
Neemt niet weg dat dit wel triest is van vd Aat.
Dat is ook weer zo natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Moeten we (die zaakwaarnemer van) Kenneth Perez nu maar op zijn woord geloven?
Persoonlijk geloof ik er helemaal niets van, Ajax wil hem vast wel verkopen.
Noch Perez noch Dirk wilt Perez terug hebben in het stadion.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:05 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als Dirk zich meldt bij Ajax met wat centjes is het zo geregeld
Van der aat loopt nu te lobbyen als een kip zonder kop, ik ben blij dat Keje Molenaar binnenkort word voorgeleid als AD.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:18 schreef Denewar het volgende:
van der aat![]()
heeft het bij de rabo ook lekker gedaan.![]()
in december moesten zij hem zo graag hebben en nu kan die kolere krijgen. schandalig. ik kan wel mindere spelers opnoemen die nu in de a selectie zitten. Dit had ajax op een betere en correcte manier moeten doen.
Neeuhh..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft nou bij iedereen van der Aat het ineens gedaan![]()
Groot gelijk, wat een walgelijke praktijkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 19:56 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
![]()
Waan van de dag dit. Onzin. We kennen het verhaal niet, dus kunnen er ook nog niet over oordelen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft nou bij iedereen van der Aat het ineens gedaanLekker makkelijk dit
van waardequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Noch Perez noch Dirk wilt Perez terug hebben in het stadion.
Maar misschien storm in een glas water, feit is wel dat je voetballer niet zo moet wegstoppen in het tweede. Niet iemand die toch van waarde is geweest voor je club en die je tot 2x maal toe naar je club haalt.
Leuke soap dit...
Anita vervangen door Vermaelen, Schilder door Vertonghen en Cvi door Suljemani en je hebt gewoon echt een goede basis 11.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Silva, Oleguer, Anita, Schilder, Gabri, Aissati, Lindgren, Cvitanich, Huntelaar en Suarez.
In het seizoen dat Ten Cate hem zo enorm misbruikte, was hij ondanks dat nog altijd de reden dat Ajax geen 7e werd. Hoe vaak die man wel geen wedstrijd heeft opengebroken in z'n afgedankte 10 minuutjes...quote:
Anita en Schilder dus voor Vermaelen en Vertonghen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:51 schreef Mr.Mills het volgende:
Opstelling Ajax: Stekelenburg, Silva, Oleguer, Anita, Schilder, Gabri, Aissati, Lindgren, Cvitanich, Huntelaar en Suarez.
Altijd wat dan is het gezeur van geef de jeugd de kans en nu zouden we weer spelers als wielaart moeten kopen waardoor we weer de ontwikkeling van Slijngard en Van der Wiel in de weg zitten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:22 schreef Denewar het volgende:
ik heb ineens een gevoel dat ik niet tevreden ben met deze selectie.
met
Anita
schilder
Donald
Slijngard
martina
de jong
van der wiel
in de selectie van 18 vandaag, wat volgens \mvb zijn sterkste team is en dan vallen er drie af voor urby en de belgen. nou erg sterk is de selectie niet. Op dit moment hebben wij verder geen blessures. moet er eens bij gaan komen. leuk en goed talent maar niet 7 tegelijk en dan tel ik van der heijden en sarpong niet ineens mee, di kan dan afzetten tegen de jong.
Ik denk niet dat het jaar voor kansen is,ajax moet de titel pakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:34 schreef stefmans het volgende:
[..]
Altijd wat dan is het gezeur van geef de jeugd de kans en nu zouden we weer spelers als wielaart moeten kopen waardoor we weer de ontwikkeling van Slijngard en Van der Wiel in de weg zitten.
quote:
Het is nog geen kerst.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:55 schreef VoreG het volgende:
2 schitterende goals tegen een van de beste ploegen van Europa, hebben we die Uefa cup en het landskampioenschap al binnen?
En leer jij even Aissati te zeggen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Laat kenneth gewoon meetrainen met Ajax 1 en vechten voor een plaats.. denk dat voetbal en inzichttechnisch Aisatti nog best iets van em kan leren..
Als hij rent ligt zn lichaamsgewicht ook te ver naar voren waardoor hij met zn gezicht als het ware voorbij zn voeten is. Daarom valt hij ook zo makkelijk omdat dat niet de meest stabiele manier van rennen is. Dat neemt niet weg dat hij vaak schwalbes maaktquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:14 schreef sjimz het volgende:
Wat ik knap vind is dat hij met zijn manier van dribbelen nog steeds overzicht heeft.
Want hij dribbelt echt altijd met zijn kop naar het gras.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:14 schreef Rejected het volgende:
Suarez geeft die Clichy() de hele tijd panna's
![]()
Die uitspraak van die sbs pauperquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Breach het volgende:
Oelegweh (zoiets was het toch) stemt mij niet echt positief. Het is op basis van 1 wedstrijd dus we zullen zien wat de toekomst brengt. Maar het knelpunt gaat dit seizoen als vanouds weer bij de verdediging zitten.
Vermaelen heeft amper gespeeld hoor vriendquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
Leuk al die hoop op de 2 Belgen, maar vorig seizoen maakte ze ook menig foutje. Eerst maar eens zien...
Jawel maar hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Vermaelen heeft amper gespeeld hoor vriend![]()
En Vertonghen vond ik juist wel sterk, weinig fouten vond ik
True onze verdediging oogt nog steeds niet super, mja als we maar 2x zoveel scoren als tegen krijgen heb ik er niet zon problemen mee..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:13 schreef Longmen het volgende:
Leuk al die hoop op de 2 Belgen, maar vorig seizoen maakte ze ook menig foutje. Eerst maar eens zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |