Paar aanpassinkjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
Stekelenburg: 7 - Viel m.i. niet veel te verwijten bij de goals en keepte voor de rest goed.
Schilder: 5 - Geen verdediger. Al deed hij het een groot gedeelte van de wedstrijd aardig, aan het eind viel hij zwaar door de mand.
Anita: 8 - Heeft gedaan wat hij kon. Af en toe wat schoonheidsfoutjes maar voor de rest ijzersterk gespeeld. Een slimme speler en echte balafpakker. Zou prima als verdedigende middenvelder kunnen spelen. De tegengoal viel hem gezien zijn lengte eigenlijk niet eens te verwijten. Een bonuspunt voor Maarssenaar zijn.
Oleguer 6 - Was een groot gedeelte van de wedstrijd degelijk maar had bij de 2-1 en 2-3 toch beter in kunnen grijpen.
Silva: 7 - Degelijk en aanvallend liet hij zich weer zien.
Gabri 6 Soms slordige passjes maar op mentaliteit en ervaring toch een voldoende.
Lindgren 6- Matige wedstrijd, vooral bij balbezit liep hij niet goed vrij. Wanneer Arsenal aan de bal was zag je zijn defensieve kracht.
Aissati 7 - Prima debuut.
Cvitanich 7 - Goede voorbereiding bij de 2-0, hard gewerkt en goed vrijgelopen.
Suarez 8 - IJzersterke eerste en een mindere tweede helft. Prachtgoal ook.
Huntelaar 7 - Mooie goal, verder onzichtbaaar.
quote:Arsenal-manager Arsene Wenger heeft de Ajax-aanval een compliment gegeven. De coach vond dat de Amsterdammers uiterst effectief met de kansen omsprongen. ,,Maar dat zal ook wel aan de coach liggen, dat is per slot van rekening een voormalige aanvaller.” voegde hij toe met een glimlach.
Haha idd, geef Oleguer vooral de schuld van de 2-1 als hij zijn man dekt terwijl Anita gewoon te klein is om bij Adebayor te blijven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
Anita: 8 - Heeft gedaan wat hij kon. Af en toe wat schoonheidsfoutjes maar voor de rest ijzersterk gespeeld. Een slimme speler en echte balafpakker. Zou prima als verdedigende middenvelder kunnen spelen. De tegengoal viel hem gezien zijn lengte eigenlijk niet eens te verwijten. Een bonuspunt voor Maarssenaar zijn.
Oleguer 6 - Was een groot gedeelte van de wedstrijd degelijk maar had bij de 2-1 en 2-3 toch beter in kunnen grijpen.
siem is 10, donald wat verdedigenderquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha idd, geef Oleguer vooral de schuld van de 2-1 als hij zijn man dekt terwijl Anita gewoon te klein is om bij Adebayor te blijven.
Btw: opmerkelijk dat Donald inviel in plaats van de Jong terwijl die wel op de bank zat. Zou Donald al gestegen zijn in de pikorde of was het puur een tactische wissel?
Denk dat hij de Jong morgen wil laten starten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Btw: opmerkelijk dat Donald inviel in plaats van de Jong terwijl die wel op de bank zat. Zou Donald al gestegen zijn in de pikorde of was het puur een tactische wissel?
Tactisch denk ik. Toch had ik verwacht dat hij vd Heijden in zou brengen omdat hij beter een opbouwende rol in kan vullen achterin het middenveld. Snapte er ook niet veel van, maar het is maar een oefenpotje denk niet dat je er veel conclusies uit moet trekken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:48 schreef Emimich het volgende:
[..]
Haha idd, geef Oleguer vooral de schuld van de 2-1 als hij zijn man dekt terwijl Anita gewoon te klein is om bij Adebayor te blijven.
vd Heijden is geblesseerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:51 schreef toma het volgende:
[..]
Tactisch denk ik. Toch had ik verwacht dat hij vd Heijden in zou brengen omdat hij beter een opbouwende rol in kan vullen achterin het middenveld. Snapte er ook niet veel van, maar het is maar een oefenpotje denk niet dat je er veel conclusies uit moet trekken.
Met alles eens, behalve met bovenstaande.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:26 schreef koningdavid het volgende:
Aissati 7 - Prima debuut.
Cvitanich 6 - Goede voorbereiding bij de 2-0, verder niet heel veel gezien.
Huntelaar 7 - Mooie goal, verder onzichtbaaar.
Ik vond hem ook wel aardig ja...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 01:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Aissati speelde juist heel erg goed, hij speelde fel en passte zeer goed.
...quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 02:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
Haha niet serieus te nemen
Zat ik ook aan te denken, ongeveer. Anita centraal in de verdediging dat gaat je gewoon doelpunten kosten. Niets ten nadele van Anita, totaal niet zelfs, maar soms kan 'ie gewoon niet bij bepaalde ballen vanwege zijn lengte. Vroeg in de eerste helft wilde hij een bal koppen, maar kwam er gewoon een grotere speler van Arsenal voor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 00:37 schreef toma het volgende:
[..]
Paar aanpassinkjes
Ik hoop dat van Basten de volgende wedstrijd Lindgren en Anita van positie wisselt lijkt me zeer interessant om te zien wat voor effect dat heeft op de opbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |