Als je er weinig van weet, dan heb je wel verdomd snel een mening klaar, is het niet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien aansporing om duidelijk te maken dat er sprake van homoterreur is. Ik woon natuurlijk niet meer in Amsterdam, maar ik zie nergens, met de beste wil van de wereld, homoterreur in Nederland.
En inflatie van het woord terreur is ook zo wat. Je kunt alles wel terreur noemen natuurlijk.
Over het gebruik van het woord terreur heb ik wel een mening. Dan leg je de betekenis, naast de eigen subjectieve beleving van de wereld en daar rolt dan van zelf wat uit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je er weinig van weet, dan heb je wel verdomd snel een mening klaar, is het niet?
De terreurkwestie is een aparte topic waard dus, probeer ik duidelijk te maken, maar hoort idd niet in fb, inhoudelijk gezien.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:46 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is best te bespreken in het GP-topic in pol.
Dat mag jij mooi doen, vriend, jij hebt de problemen, ik niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:57 schreef Aoristus het volgende:
open een mooi topic waarin je het woordje terreur centraal stelt.
Ik ken veel homo's maar geen ervan is zo'n dramaqueen als jijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:36 schreef Aoristus het volgende:
nee hoor, je hebt bewezen dat het probleem erger is dan ik al dacht. Een paar dreigementen over aangifte en het hele systeem buigt voor je. Als je dat zelf niet als probleem ervaart, dan wens ik je veel geluk toe.
wie hetw eet mag het zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Waarom, oh waarom... Waarom zijn jullie nou niet lief voor elkaar?
Ik vind hetw helemaal niet lekker.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wie hetw eet mag het zeggen
daar lijkt het soms toch wel opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:48 schreef Aoristus het volgende:
dit is geen R&P he
Filter de slechte invloeden er uit zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:01 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
daar lijkt het soms toch wel op
Ik zal ze even overschoppen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:56 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg, die US Election filter werkt niet echt. Het begint wat rommelig te ogen, de oude topics in US Elections en al die nieuwe in POL zelf.
Ik wou dat ik het wist. Dit weekend staat een interessant artikel in de Volkskrant over fora, waarbij ook fok! met name wordt genoemd. De ruwheid heeft alles te maken met een zekere anonimiteit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:45 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
wie hetw eet mag het zeggen
Als hij het niet weet dan zal er ook geen terreur zijn he?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als je er weinig van weet, dan heb je wel verdomd snel een mening klaar, is het niet?
Ik herken mij niet in deze kwalificatie en zie niet in waarom ik als fascist wordt weggezet. Graag correctie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat geldt alleen voor kortzichtige mannetjes (m/v) zoals jij, die met een opgeheven rechterarm achter Godwin en zijn zelfbedachte wetje aanmarcheren.
Mensen die wel bereid zijn tot discussie, gaan die ook gewoon met Madonna (of ieder ander) aan.
Top, Rock!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Neen, daar word ik ook niet vrolijk van.
Het is overigens een bizar topic. Nu gaat het naast eugenetica ook nog over het milieu.quote:
Je haalt mij de woorden uit de mond, Madonna is blijkbaar niet zo interessant.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is overigens een bizar topic. Nu gaat het naast eugenetica ook nog over het milieu.
is stefanP van de partijquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het is overigens een bizar topic. Nu gaat het naast eugenetica ook nog over het milieu.
Des te opmerkelijker is het dan dat jij zo enorm hangt aan jouw privacy (zie de bedrijfsgoddelijken reeks), maar ook zeer harde uitspraken doet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 14:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist. Dit weekend staat een interessant artikel in de Volkskrant over fora, waarbij ook fok! met name wordt genoemd. De ruwheid heeft alles te maken met een zekere anonimiteit.
Het is ook een schande en laf dat mensen zo doen.
Irl doe ik net zulke harde uitspraken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Des te opmerkelijker is het dan dat jij zo enorm hangt aan jouw privacy (zie de bedrijfsgoddelijken reeks), maar ook zeer harde uitspraken doet.
Nee hoor. Ik neem tenminste geen blad voor de mond.quote:Ik concludeer dus dat jij jezelf een schande en laf vindt?
ik zie het niet staanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 11:21 schreef en_door_slecht het volgende:
Mag dit?
Opgestoken duimen wanneer 'apen' omgelegd worden...
Ik wel... presidentskandiaapquote:
Ik had er ook overheen gekeken..quote:Op woensdag 27 augustus 2008 13:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik wel... presidentskandiaap
In theorie zou het een typfout kunnen zijn... maar ik betwijfel het ernstig.
Ik geloofde daar ook niet in, maar in theorie... Iets met onschuldig tot bewezen, enz.quote:
KlopKoekKlubquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 21:06 schreef Klopkoek het volgende:
EchtGaap, RockdeBraziliaap, Xtraap....
Aapikwordgek
Die reactie waarover hij het had was deze, een reactie waar ik reageerde op een moslimhater.quote:Heer klopkoek,
Je reacties zijn buiten alle peil.
Neem als voorbeeld hier:
Help hier Wilders er weer bovenop in de peilingen
Ik vraag je nog een keer om normaal te posten.
Mocht dat niet lukken dan hoop ik dat ze je meerdere maanden bannen.
mvg,
Rock
Gelijk na de PM van Rock kreeg ik nog een PM van een administrator die alles wat Rock zei herhaalde en overnam. Het is overbodig en niet nodig om die hier neer te zetten want het kwam op hetzelfde neer en gaf geen nieuwe voorbeelden, die doet gewoon zijn werk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zielig hoopje afval spreekt hier![]()
Uhmmmm duke, je moet wel bedenken dat vrijwel alle zetelverlies ten goede komt aan Rita 'help, de moslims verknallen het Sinterklaasfeest' Verdonk.
Niet te vroeg juichen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Raar he, dat mensen anders denken dan jij... Heb je enig idee hoe bekrompen je overkomt?
quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:10 schreef DS4 het volgende:
Dat lieg je. Net zoals jouw compaan SCH ben je niet vies van een leugentje, maar draait net zo lang om een uit zijn verband getrokken uitspraak van Verdonk heen om haar een leugen aan te praten... Zielig.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 15:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vooral even vergeten dat ik ook bij Cramer van mening ben dat er niets aan de hand is. Ik ben recht door zee. Dat kan je van jou en KK niet bepaald zeggen, want jullie steken elkaar naar de kroon tav hypocretie.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat ben je toch af en toe een triest ventje... Je lijkt af en toe heel erg op SCH. Daar zou ik mee ophouden, want jij kan inhoudelijk, itt SCH, wel goed uit de hoek komen. Concentreer je daar eens op.
Krijgen die figuren dan ook allemaal een boze PM in hun box? Ik geloof er geen snars van. En terecht ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Op de uitkijk staan bij een inbraak is medeplegen en dan kun je als DADER worden gestraft. Het bedreigen was het rechtstreekse gevolg van de publicatie waar duijvendak aan mee heeft gewerkt. En ten aanzien van de RaRa activiteiten merk ik op dat jij het stukje uit VN volledig voor waar aan neemt en bij duijvendak verlang je een onherroepelijke uitspraak, hetgeen weer in lijn is met jouw hypocretie.
Maar bovenal: je bent een infantiele kleuter in een buitengewoon recalcitrante bui als je nu gaat beweren dat wat duijvendak op zijn kerfstok heeft vergelijkbaar is met wat verdonk heeft gedaan.
Oeps persoonlijke PM's postenquote:Op zondag 31 augustus 2008 11:25 schreef Klopkoek het volgende:
Oké, ik ga hier even klagen want via PM klagen heeft toch geen zin. Dan krijg ik een antwoord terug van 'jouw gezeur interesseert mij niks'.
Ik krijg steeds meer de indruk dat RockdeBraziliaan, ongetwijfeld in samenwerking met Monidique, een campagne voert om mij weg te krijgen.
Gisteren kreeg ik voor het eerst sinds mijn unban (woensdag) een PM in mijn box van een moderator/administrator, in dit geval niet heel ontoevallig alweer RockdeBraziliaan.
Die luidde:
[..]
Als er achter de schermen 'spelletjes' worden gespeeld en over en weer gelobbyd heb ik daar lak aan.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Oeps persoonlijke PM's posten![]()
Dat is niet zo'n slimme move
Ook al ben je daar nog zo van overtuigd: let it slide... Als het nl. klopt, dan zal het niet beter worden door nu nog extra op teentjes te gaan staan. En als het niet klopt wordt het nog een self-fulfilling prophecy ook.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:47 schreef Klopkoek het volgende:
Als er achter de schermen 'spelletjes' worden gespeeld en over en weer gelobbyd heb ik daar lak aan.
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Of iig dat je te horen krijgt wanneer je een streepje ontvangt, want ik kan best denken dat iets zonder meer is toegestaan, maar dat daar anders over gedacht wordt. Door duidelijk te maken wat er mis gaat kan iemand zijn gedrag ook aanpassen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:58 schreef Klopkoek het volgende:
Waarom wordt daar niet gewoon een aantekening bij gemaakt? Het nadeel ervan is dat je openlijk mensen aan de schandpaal nagelt, het voordeel is dat het duidelijk wordt waar de grens ligt.
Het is toch ondoenlijk om als een docent Nederlands elke post te beoordelen? Het gaat om trends. De mods zijn ook gewoon werkenden met een sociaal leven. We zitten er ook niet om op elke slak zout te leggen. Een sneer afentoe is niet erg, zolang het niet leidt tot het ontsporen van topics. Ook hier gaat het om trends.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens eigenlijk. Of iig dat je te horen krijgt wanneer je een streepje ontvangt, want ik kan best denken dat iets zonder meer is toegestaan, maar dat daar anders over gedacht wordt. Door duidelijk te maken wat er mis gaat kan iemand zijn gedrag ook aanpassen.
Ik begrijp dat het ook een hoop werk is en het nadeel van openbaar is weer dat iemand een post die niet opviel gaat aanhalen met "en dit mocht wel". Zo viel de "aap" ook niet meteen op, wat begrijpelijk is en ik kan mij ook prima voorstellen dat je niet iedere reactie wil uitpluizen...
O well...
En Klopkoek: laat het gewoon rusten. Je kan dit gevecht niet winnen. Ongeacht wie er wel en wie er geen gelijk heeft.
Het zijn prive berichten. Ook zonder het plaatsen van deze kan je wel feedback vragen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:07 schreef en_door_slecht het volgende:
Rock, waarom zou Klopkoek hier geen PM's mogen posten? Dat zou hier in FB toch echt moeten kunnen, helemaal als het ter ondersteuning is van kritiek op jullie als mods. Hoe kan Klopkoek nu zijn probleem voor het voetlicht brengen als hij dat niet mag onderbouwen?
(Onderbouwt hij eens wat, is het weer niet goed. +)
Dat er over en weer wel eens met modder wordt gegooid dat hoort er in POL toch echt bij, w.m.b. Iedereen is volwassen genoeg om te weten dat een uithaal digitaal heel wat anders is dan wanneer je met iemand aa de bar zit. En dat heeft niets te maken met 'het lekker anoniem wel durven', maar is inherent aan het medium imho.
Ik snap dat jullie wat beters te doen hebben, dat schreef ik al. Maar toch ben ik het eens met de opmerking van Klopkoek: het zou handig zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het is toch ondoenlijk om als een docent Nederlands elke post te beoordelen? Het gaat om trends. De mods zijn ook gewoon werkenden met een sociaal leven. We zitten er ook niet om op elke slak zout te leggen. Een sneer afentoe is niet erg, zolang het niet leidt tot het ontsporen van topics. Ook hier gaat het om trends.
Je ligt onder het vergrootglas door je verleden alhier. Accepteer het, ga door op de voet van de laatste dagen (want ik zie dus een verandering ten positieve) en iedereen blij...quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:31 schreef Klopkoek het volgende:
Als het 'ontsporen van topics' de norm is dan snap ik niet waarom die ene reactie van mij is uitgekozen als voorbeeld. Het topic ontspoorde namelijk niet.
Als ik je reactie kijkt waarover het gaat kan dat echt wel tot ontsporing leiden zeker als je kijkt naar de toon en aanval die je inzet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:31 schreef Klopkoek het volgende:
Als het 'ontsporen van topics' de norm is dan snap ik niet waarom die ene reactie van mij is uitgekozen als voorbeeld. Het topic ontspoorde namelijk niet.
Als ze tijd hebben om PM's rond te sturen dan kunnen ze dezelfde tijd gebruiken om in een topic een krachtig signaal neer te zetten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie wat beters te doen hebben, dat schreef ik al. Maar toch ben ik het eens met de opmerking van Klopkoek: het zou handig zijn.
Het is aan de mods om het signaal naast zich neer te leggen.
Ja lekker uitgekookt zijn jullie bezig. Een beetje via PM's bans aan het verkopen en als daar wat van gezegd wordt dan ban je gewoon die.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zijn prive berichten.
Geloof je het zelfquote:Ook zonder het plaatsen van deze kan je wel feedback vragen.
O, wat dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:49 schreef Klopkoek het volgende:
Ik weet wat je bedoelingen zijn Martijn_77
Vraag maar eens aan Danny hoe prive die berichten zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zijn prive berichten. Ook zonder het plaatsen van deze kan je wel feedback vragen.
Zo spannend is dat niet hoor, vnl quotes en wat opmerkingen. Je hebt er ook niet veel. (9)quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer komt die openheid over die notes dan? Ben wel benieuwd maar die van mij.
Neem dat nou eens aan KlopKoek..... Want soms ben ik het met DS4 eens.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je ligt onder het vergrootglas door je verleden alhier. Accepteer het, ga door op de voet van de laatste dagen (want ik zie dus een verandering ten positieve) en iedereen blij...
Voor 5 euro vertel ik je dat en krijg je de eerste gratis.quote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef SCH het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie?
Waar kun je dat zelf zien? Of moet je dan Mod zijn?quote:
Wat zullen er veel mietjes zijn...quote:Op maandag 1 september 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
En wie er minder heeft dan ik, is een mietje
Op de mietschaal zal je hoog scoren.quote:
Moet dat nou... dat getrol/ruziezoeken/topic verknallenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je? OF VERTREK JIJ , NET ALS ALLE LINKSE RATTEN HET SCHIP ALS ER GEEN KRUIMEL MEER TE HALEN VALT?
Notes, wat zijn dat?quote:
Hij is dicht. Wel een leuk onderwerp, maar de manier waarop niet toelaatbaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Moet dat nou... dat getrol/ruziezoeken/topic verknallen
cq nationalistische haat waar je eng van wordt
Notewaardig ? jazeker.... maar als dat alles is... ? Bietje te slap..quote:Op woensdag 3 september 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
sneue hond.
Kan dat plaatje van die jodenster even uit het topic. Of verkleinen zodat je er langs kan lezen.quote:
Als ik een leesbare column had willen schrijven dan had ik dat wel gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is je stijl, blauwjong.
Je hoeft niet na iedere zin de interpunctie te verkrachten.
Je minacht interpunctie. Je hebt iets met puntjes. Zet het eens van je af. Gebruik eens een tekstverwerker en leer hoe mensen je voor voller gaan aanzien.
Done, en tevens tvp.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoek om dit topic in de gaten te houden en desnoods te sluiten:
Islam verbieden
Ik heb de indruk dat het een weinig verheffende discussie gaat worden, zo aan de 'redeneringen' van de topicstarter te zien.
Mooi, maar ik vrees dat het er niet bij blijft: Centrale Rechtse Fokkers topic.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:29 schreef Montov het volgende:
Done, en tevens tvp.
Uh, Rock.... Ik bedoelde onze bluesdude.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik een leesbare column had willen schrijven dan had ik dat wel gedaan.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Uh, Rock.... Ik bedoelde onze bluesdude.
I'm on it!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef Autodidact het volgende:
Dubbel
Minima krijgen extraatje voor kerst
Kerstgratificatie van 50 euro voor minima
Ik laat ze maar, kan wel in twee subfora besproken worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef Autodidact het volgende:
Dubbel
Minima krijgen extraatje voor kerst
Kerstgratificatie van 50 euro voor minima
Maar Montov is on it. Wat nu te doen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik laat ze maar, kan wel in twee subfora besproken worden.
Winner takes it all.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar Montov is on it. Wat nu te doen?
Tjongejonge. Liever lui dan moe.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik laat ze maar, kan wel in twee subfora besproken worden.
geregeldquote:
Tja dat ben ik met je eens maar wanneer je te streng alles gaat aanpakken valt de discussie ook stil en gaat het op censuur lijkenquote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Algemeen: ik vind dat er maar wat aangebaggerd wordt de laatste tijd.
Wat een niveau zeg.
Ja, dat is waar. Laten we het beste maar van hopen.quote:Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Tja dat ben ik met je eens maar wanneer je te streng alles gaat aanpakken valt de discussie ook stil en gaat het op censuur lijken
quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Algemeen: ik vind dat er maar wat aangebaggerd wordt de laatste tijd.
Wat een niveau zeg.
quote:Op zondag 14 september 2008 14:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou hopen dat de VVD alsnog gaat zakken, want mensen zonder geweten zitten bepaald niet alleen bij Verdonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |