Preciesquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef remlof het volgende:
Het wordt weer tijd om de dienstplicht in voeren
ken je de uitdrukking niet ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Tsja, onze generatie kan wel een oorlog gebruiken, maar koud?
als mod op fokquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef remlof het volgende:
Die is nooit afgeschaft, maar enkel opgeschort. Als de veiligheidssituatie het vereist, kan iedereen alsnog worden opgeroepenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:13 schreef remlof het volgende:
optie's ?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:34 schreef Prior het volgende:
[..]
Die is nooit afgeschaft, maar enkel opgeschort. Als de veiligheidssituatie het vereist, kan iedereen alsnog worden opgeroepen
volgens mij zijn we met George W. Bush toch ook wel verwend de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:05 schreef tong80 het volgende:
De wereldpolitiek zakte een beetje in.
Nou, weet je, als jij zonodig een oorlog kan gebruiken, ik zou zeggen, koop een enkeltje naar Somalië of Afghanistan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:23 schreef Wheelgunner het volgende:
Tsja, onze generatie kan wel een oorlog gebruiken, maar koud?
Anders zijn je kleinkinderen echt niet geïnteresseerd in je warrige verhalen over 50 jaar hoor...quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, weet je, als jij zonodig een oorlog kan gebruiken, ik zou zeggen, koop een enkeltje naar Somalië of Afghanistan.. Geen enkele generatie kan een oorlog gebruiken...
Man je moet eens weten hoeveel hoeren er waren achter het ijzeren gordijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:01 schreef SeLang het volgende:
De vrouwen worden ook allemaal weer maagd
En elke zaterdagavond naar de kazernequote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Man je moet eens weten hoeveel hoeren er waren achter het ijzeren gordijn.
Dude, volgens mij ben je echt of heel dom of heel grappig.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Anders zijn je kleinkinderen echt niet geïnteresseerd in je warrige verhalen over 50 jaar hoor...
Dankje?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dude, volgens mij ben je echt of heel dom of heel grappig.
Mwah, dat niet zozeer. Ze hebben het te druk met mooie spulletjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies
Er moet meer anarchisme zijn.
De jeugd dut in
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef sitting_elfling het volgende:
zolang er een wapenwedloop is tussen amerika / rusland, houden landen zoals irak / zkorea / belgie zich wel stil
ik denk dat je er minder van hoort omdat er ook minder mensen op af komen. maar ze ontwikkelen net zo hard mee dunkt me.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:14 schreef sitting_elfling het volgende:
zolang er een wapenwedloop is tussen amerika / rusland, houden landen zoals irak / zkorea / belgie zich wel stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |