Godskolere, je bent nog een grotere huilebalk dan Singh Varmaquote:Op donderdag 4 september 2008 11:48 schreef irritantegast het volgende:
Iedereen weet dat FOK! uitgesproken Links is. Daarom hier een verzamelplaats voor Rechtse mensen.
Links schorie Morie ga a.u.b. in een Links topic klieren.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Godskolere, je bent nog een grotere huilebalk dan Singh Varma.
Ik ben verre van 'links', en als 'rechts' persoon wens ik niet met irritante zuignapjes zoals jij geassocieerd te worden, puur omdat jij denkt dat je puberale jank-gedrag iets is wat je 'rechts' maakt.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:54 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Links schorie Morie ga a.u.b. in een Links topic klieren.
Iemand die het begrijpt. Alle linkse mensen en baggeraars ga weg a.u.b.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dit is toch het topic voor rechtse Fok!kers? Ik ben rechts.
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:57 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik ben verre van 'links', en als 'rechts' persoon wens ik niet met irritante zuignapjes zoals jij geassocieerd te worden, puur omdat jij denkt dat je puberale jank-gedrag iets is wat je 'rechts' maakt.
En nou terug naar je zandbak, kneus.
Echt, ga weg, ik schaam me zo langzamerhand kapot om rechts te zijn door zaadverspillingen als jijquote:Op donderdag 4 september 2008 11:54 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Links schorie Morie ga a.u.b. in een Links topic klieren.
Nee dat telt niet.quote:Op donderdag 4 september 2008 12:02 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik ben trouwens rechtshandig, telt dat ook?
quote:Op donderdag 4 september 2008 11:59 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Verlaag jezelf nou niet door scheldwoorden te gebruiken, jij bent fake Rechts.
M serieus nemen als hij zegt dat hij rechts is..quote:Op donderdag 4 september 2008 12:01 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Iemand die het begrijpt. Alle linkse mensen en baggeraars ga weg a.u.b.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |