Je ligt onder het vergrootglas door je verleden alhier. Accepteer het, ga door op de voet van de laatste dagen (want ik zie dus een verandering ten positieve) en iedereen blij...quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:31 schreef Klopkoek het volgende:
Als het 'ontsporen van topics' de norm is dan snap ik niet waarom die ene reactie van mij is uitgekozen als voorbeeld. Het topic ontspoorde namelijk niet.
Als ik je reactie kijkt waarover het gaat kan dat echt wel tot ontsporing leiden zeker als je kijkt naar de toon en aanval die je inzet.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:31 schreef Klopkoek het volgende:
Als het 'ontsporen van topics' de norm is dan snap ik niet waarom die ene reactie van mij is uitgekozen als voorbeeld. Het topic ontspoorde namelijk niet.
Als ze tijd hebben om PM's rond te sturen dan kunnen ze dezelfde tijd gebruiken om in een topic een krachtig signaal neer te zetten.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:29 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap dat jullie wat beters te doen hebben, dat schreef ik al. Maar toch ben ik het eens met de opmerking van Klopkoek: het zou handig zijn.
Het is aan de mods om het signaal naast zich neer te leggen.
Ja lekker uitgekookt zijn jullie bezig. Een beetje via PM's bans aan het verkopen en als daar wat van gezegd wordt dan ban je gewoon die.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zijn prive berichten.
Geloof je het zelfquote:Ook zonder het plaatsen van deze kan je wel feedback vragen.
O, wat dan?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:49 schreef Klopkoek het volgende:
Ik weet wat je bedoelingen zijn Martijn_77
Vraag maar eens aan Danny hoe prive die berichten zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het zijn prive berichten. Ook zonder het plaatsen van deze kan je wel feedback vragen.
Zo spannend is dat niet hoor, vnl quotes en wat opmerkingen. Je hebt er ook niet veel. (9)quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:40 schreef Martijn_77 het volgende:
Wanneer komt die openheid over die notes dan? Ben wel benieuwd maar die van mij.
Neem dat nou eens aan KlopKoek..... Want soms ben ik het met DS4 eens.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je ligt onder het vergrootglas door je verleden alhier. Accepteer het, ga door op de voet van de laatste dagen (want ik zie dus een verandering ten positieve) en iedereen blij...
Voor 5 euro vertel ik je dat en krijg je de eerste gratis.quote:Op maandag 1 september 2008 18:41 schreef SCH het volgende:
Hoeveel notes hebben jullie?
Waar kun je dat zelf zien? Of moet je dan Mod zijn?quote:
Wat zullen er veel mietjes zijn...quote:Op maandag 1 september 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
En wie er minder heeft dan ik, is een mietje
Op de mietschaal zal je hoog scoren.quote:
Moet dat nou... dat getrol/ruziezoeken/topic verknallenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je? OF VERTREK JIJ , NET ALS ALLE LINKSE RATTEN HET SCHIP ALS ER GEEN KRUIMEL MEER TE HALEN VALT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |