abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:20:57 #101
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61246799
Nou, als ik moest kiezen tussen Palin en Dukakis in mijn bed...
pi_61246862
gun is heavy genoeg voor een vice-president om een 'old man in the face' te schieten.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 16:24:28 #103
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61246922
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:22 schreef Caesu het volgende:
gun is heavy genoeg voor een vice-president om een 'old man in the face' te schieten.
Inderdaad, maar daar zou ie het niet mee overleven
pi_61247541
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 15:41 schreef pberends het volgende:

[..]

Wie is die lelijke pisnicht in je avatar?
Ga jij eens snel The Office kijken
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_61248418
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 10:28 schreef SuikerVuist het volgende:
Buitengewoon vreemd overigens hoe Palin het uiteindelijk is geworden. Blijkbaar was Lieberman McCain's eerste keus:
[..]

McCain kon Lieberman niet kiezen want de Republikeinse partij had hem gewoon niet geaccepteerd.
pi_61248644
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 16:13 schreef Klopkoek het volgende:
Bij nader inzien is het een Compm2 maar het blijft een proppenschieter. Ze zal er een tantje bovenop moeten doen wil ze de harten van de christen-jihadi's veroveren.
Palin is een Pat Buchanan supporter geweest dus die christen-jihadi's heeft ze al lang en breed binnen. Hardcore pro life, intelligent design supporter, actief tegen het homohuwelijk.
pi_61249135
Sarah Palin over national security, energy policy, international policy bij Charlie Rose - 10/12/2007

Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61249209
Mensen vraagje. Kun je ergens de toespraak van Obama terugzien? Ben wel benieuwd geraakt naar al die berichten.
pi_61249287
Wat denk je van Youtube?
pi_61249338
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 18:34 schreef Toad het volgende:
Wat denk je van Youtube?
Youtube?
pi_61249503
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 18:48:30 #112
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61249518
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61249803
Bachelor degree in journalistiek
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 19:06:46 #114
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_61249831
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:05 schreef Roi het volgende:
hbo stukjes schrijven:
intro
middenstuk
conclusie.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_61249942
pi_61250291
quote:
McCain omg... wat ziet hij eruit. Lijkt net een barbiepop, maar dan bejaard.

Grappig trouwens dat z'n vrouw onderhand groter is dan hij .
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:01:30 #118
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61251018
Jon Stewart en Al Pacino ook, maar ik zou er op stemmen.
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:02:32 #119
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61251036
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 19:05 schreef Roi het volgende:
Ik was al bang dat ik de enige was die dat grappig vond...
pi_61251659
Het feit dat de verkiezingen überhaupt nog spannend zijn geeft al aan dat dat land diep, diep, diep is weggezakt en reddeloos verloren is.

Een idioot als Bush kiezen over Gore. Bush sloopt vervolgens in recordtempo de gehele Amerikaanse economie en gaat met de rest van de wereld in oorlog. Het volk kiest na 4 jaar ellende weer voor Bush. En nu in 2008, met 8 jaar lang een idioot aan de macht die onschatbare schade heeft aangericht aan het land en de wereld, is er volgens de polls nog steeds meer dan 40% die overweegt om op McCain/Palin te stemmen. Als dat aandeel 10% was was dat al absurd veel geweest.

40% voor verbod op abortus, 40% homofoob, 40% voor automatische wapens in de supermarkt, 40% wil de kinderen verhaaltjes uit de bijbel laten geloven ipv wetenschap, 40% heeft geen besef van natuur en milieu, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

En nee daarmee zeg ik niet dat de Democraten helemaal top zijn. Die zijn ook corrupt en in de greep van de grote bedrijven en het geld en voor de doodstraf en ga zo maar door. I know. Obama is niet goed maar minder slecht. Ieder rationeel denkend mens kiest Obama boven McCain, los van links/rechts of progessief/conservatief.

Wat een treurig land. Raar dat het zo geweldig is om er op vakantie te gaan.

[ Bericht 5% gewijzigd door Genverbrander op 30-08-2008 20:29:44 ]
pi_61251983
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:23 schreef Genverbrander het volgende:
Het feit dat de verkiezingen überhaupt nog spannend zijn geeft al aan dat dat land diep, diep, diep is weggezakt en reddeloos verloren is.

Een idioot als Bush kiezen over Gore. Bush sloopt vervolgens in recordtempo de gehele Amerikaanse economie en gaat met de rest van de wereld in oorlog. Het volk kiest na 4 jaar ellende weer voor Bush. En nu in 2008, met 8 jaar lang een idioot aan de macht die onschatbare schade heeft aangericht aan het land en de wereld, is er volgens de polls nog steeds meer dan 40% die overweegt om op McCain/Palin te stemmen. Als dat aandeel 10% was was dat al absurd veel geweest.

40% voor verbod op abortus, 40% homofoob, 40% voor automatische wapens in de supermarkt, 40% wil de kinderen verhaaltjes uit de bijbel laten geloven ipv wetenschap, 40% heeft geen besef van natuur en milieu, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

En nee daarmee zeg ik niet dat de Democraten helemaal top zijn. Die zijn ook corrupt en in de greep van de grote bedrijven en het geld en voor de doodstraf en ga zo maar door. I know. Obama is niet goed maar minder slecht. Ieder rationeel denkend mens kiest Obama boven McCain, los van links/rechts of progessief/conservatief.

Genverbrander is back
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 20:35:40 #122
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61252001
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:23 schreef Genverbrander het volgende:

Raar he, dat mensen anders denken dan jij... Heb je enig idee hoe bekrompen je overkomt?
pi_61252189
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Raar he, dat mensen anders denken dan jij... Heb je enig idee hoe bekrompen je overkomt?
Je leeft nog in de naieve democratische veronderstelling dat het altijd 'fout' is om te oordelen over iemand met wie je het oneens bent. Meestal kan dat inderdaad niet, maar soms wel. Het enige goede dat Geert Wilders dit land heeft gebracht is nu juist de breuk met het eeuwige politiek correcte relativeren. Te lang is beweerd dat objectief goed en kwaad niet bestaat, dat alles relatief is.

Klopt niet. Ik geloof maar in één ding en dat is het natuurecht. Sommige dingen gaan tegen het natuurrecht in. Zoals de Republikeinse politiek van Bush en McCain.
pi_61252209
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:34 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Genverbrander is back
Hoi Klopkoek!
pi_61252246
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 20:35 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Als ik zo'n reactie geef krijg ik weer een boze PM van RockdeBrazliaap in mijn inbox maar dat terzijde.

Genverbrander onderbouwt het best aardig. Het kan zijn dat jij het goede punten vindt, dat kan maar het is geen scheldepistel van genverbrander. Nee, kort maar krachtig.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')