SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"we"?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:37 schreef irritantegast het volgende:
Ik wil ze niet vermoorden, ze passen hier niet. Het is voor iedereen beter als ze in Noord-Afrika/Midden Oosten blijven. We verschillen gewoon te veel.
Dan ook de politiek verbieden zodoende hebben we nooit meer politieke problemenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:37 schreef Montov het volgende:
En laten we het leger ook verbieden zodat we nooit meer oorlog hebben.
PVDA'erquote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef bioloogje het volgende:
Doe het dan in een keer helemaal goed. Verbied gewoon de mens, dan hebben we ook nooit meer problemen.
en als je dan hun geloof verbied dan zijn ze opeens modelburgers geworden. Tuurlijk...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef irritantegast het volgende:
De Linkse gasten draven weer door, geld kan niks aan zijn problemen doen dat leeft niet. Moslims wel.
80% van de overvallen, bedreigingen etc komt van Moslims.
moslims maken misbruik van die vrijheid. Vallen iedereen die zich niet aan geloof houd lastig. minachten vrouwen, niet gelovige, homos, anders gelovige.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:41 schreef Yi-Long het volgende:
Mensen mogen geloven wat ze willen. Zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen.
Persoonlijk ben ik atheist, maar aan mensen die hun geloof gewoon als iets persoonlijks beleven kan ik me niet ergeren. Mensen die het gaan opdringen aan anderen, dat is wel vervelend.
Verbieden is onzin en gaat tegen onze westerse vrijheden in. Belachelijk voorstel dus.
Laten we dan ook zwaartekracht verbieden, gewoon voor de lolquote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef bioloogje het volgende:
Doe het dan in een keer helemaal goed. Verbied gewoon de mens, dan hebben we ook nooit meer problemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |