SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"we"?quote:Op donderdag 4 september 2008 09:37 schreef irritantegast het volgende:
Ik wil ze niet vermoorden, ze passen hier niet. Het is voor iedereen beter als ze in Noord-Afrika/Midden Oosten blijven. We verschillen gewoon te veel.
Dan ook de politiek verbieden zodoende hebben we nooit meer politieke problemenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:37 schreef Montov het volgende:
En laten we het leger ook verbieden zodat we nooit meer oorlog hebben.
PVDA'erquote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef bioloogje het volgende:
Doe het dan in een keer helemaal goed. Verbied gewoon de mens, dan hebben we ook nooit meer problemen.
en als je dan hun geloof verbied dan zijn ze opeens modelburgers geworden. Tuurlijk...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef irritantegast het volgende:
De Linkse gasten draven weer door, geld kan niks aan zijn problemen doen dat leeft niet. Moslims wel.
80% van de overvallen, bedreigingen etc komt van Moslims.
moslims maken misbruik van die vrijheid. Vallen iedereen die zich niet aan geloof houd lastig. minachten vrouwen, niet gelovige, homos, anders gelovige.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:41 schreef Yi-Long het volgende:
Mensen mogen geloven wat ze willen. Zolang ze anderen er maar niet mee lastig vallen.
Persoonlijk ben ik atheist, maar aan mensen die hun geloof gewoon als iets persoonlijks beleven kan ik me niet ergeren. Mensen die het gaan opdringen aan anderen, dat is wel vervelend.
Verbieden is onzin en gaat tegen onze westerse vrijheden in. Belachelijk voorstel dus.
Laten we dan ook zwaartekracht verbieden, gewoon voor de lolquote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef bioloogje het volgende:
Doe het dan in een keer helemaal goed. Verbied gewoon de mens, dan hebben we ook nooit meer problemen.
Vergeet je de aap niet, want anders hebben we over 1000000000000000000000 jaar weer het zelfde gezeikquote:Op donderdag 4 september 2008 09:42 schreef bioloogje het volgende:
Daarom dus ook zwaartekracht verbiedenquote:Op donderdag 4 september 2008 09:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Vergeet je de aap niet, want anders hebben we over 1000000000000000000000 jaar weer het zelfde gezeik
Ik ben nog NOOIT lastig gevallen door een moslims over mijn atheisme of whatever. Terwijl ik in een buurt vol met moslims woonde en naar scholen ging met moslims erop.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:45 schreef irritantegast het volgende:
[..]
moslims maken misbruik van die vrijheid. Vallen iedereen die zich niet aan geloof houd lastig. minachten vrouwen, niet gelovige, homos, anders gelovige.
Das dom, vrouwen doen niks fout die moorden en stelen niet met z'n alle.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:45 schreef pfaf het volgende:
Ik ga alle vrouwen verbieden om nee te zeggen als ik sex met ze 'vraag'.
Dat is een niet bestaand ras. Dat wist je toch wel, hoop ik?quote:
Tot op de dag dat god niet meer bestaat, bestaat dat ras ook nog. Het is misschien een fantasie ras, maar dat maakt tegenwoordig niet uit.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is een niet bestaand ras. Dat wist je toch wel, hoop ik?
"Nee mr. Hitler... de camera is DEZE kant op. Hallooooooooo-hoooo! DEZE kant op!... Hey! Adolf! DEZE KANT!!!..... *zucht*.... achterlijke schijtnazi...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:46 schreef Waaghals het volgende:
ik vond een foto van ts op het web
[ afbeelding ]
De Linkse bende ontkent het bestaan, maar het bestaad wel degenlijk, ahoewel er steeds meer bloed verraad is.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Mannen wel..... Trek je conclusie.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Das dom, vrouwen doen niks fout die moorden en stelen niet met z'n alle.
Ze liegen en bedriegen en zeuren en zeiken en zorgen ervoor dat mannen eerder sterven aan hartkwalen en hersentumoren etc....quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch ook.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
quote:
Mja, da's waar, het is toch ff schrikken als daar 1 miljoen moslims tegenover je staan om je van je portemonnee te beroven...quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef irritantegast het volgende:
[..]
\quote:Op donderdag 4 september 2008 09:48 schreef irritantegast het volgende:
[..]
De Linkse bende ontkent het bestaan, maar het bestaad wel degenlijk, ahoewel er steeds meer bloed verraad is.
Om eerlijk te zijn, komt deze eerder in de buurt van de ts, denk ik zo.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:46 schreef Waaghals het volgende:
ik vond een foto van ts op het web
[ afbeelding ]
Geen sex met mij hebben vind ik aardig fout.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef irritantegast het volgende:
[..]
Nee hoor. Biologisch gezien komt de genetische variatie binnen deze zogenaamde 'Arische' groep te veel overeen met andere groepen dat er niet over een ander 'ras' valt te spreken.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:48 schreef irritantegast het volgende:
De Linkse bende ontkent het bestaan, maar het bestaad wel degenlijk, ahoewel er steeds meer bloed verraad is.
Nooit in elkaar geslagen, kanker kaaskop genoemd, beroofd, je zus aangerand? Dat doen ze toch dagenlijks.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ben nog NOOIT lastig gevallen door een moslims over mijn atheisme of whatever. Terwijl ik in een buurt vol met moslims woonde en naar scholen ging met moslims erop.
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:53 schreef Semisane het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, komt deze eerder in de buurt van de ts, denk ik zo.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |