Notes, wat zijn dat?quote:
Hij is dicht. Wel een leuk onderwerp, maar de manier waarop niet toelaatbaar.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Moet dat nou... dat getrol/ruziezoeken/topic verknallen
cq nationalistische haat waar je eng van wordt
Notewaardig ? jazeker.... maar als dat alles is... ? Bietje te slap..quote:Op woensdag 3 september 2008 20:26 schreef zoalshetis het volgende:
sneue hond.
Kan dat plaatje van die jodenster even uit het topic. Of verkleinen zodat je er langs kan lezen.quote:
Als ik een leesbare column had willen schrijven dan had ik dat wel gedaan.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Het is je stijl, blauwjong.
Je hoeft niet na iedere zin de interpunctie te verkrachten.
Je minacht interpunctie. Je hebt iets met puntjes. Zet het eens van je af. Gebruik eens een tekstverwerker en leer hoe mensen je voor voller gaan aanzien.
Done, en tevens tvp.quote:Op donderdag 4 september 2008 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoek om dit topic in de gaten te houden en desnoods te sluiten:
Islam verbieden
Ik heb de indruk dat het een weinig verheffende discussie gaat worden, zo aan de 'redeneringen' van de topicstarter te zien.
Mooi, maar ik vrees dat het er niet bij blijft: Centrale Rechtse Fokkers topic.quote:Op donderdag 4 september 2008 11:29 schreef Montov het volgende:
Done, en tevens tvp.
Uh, Rock.... Ik bedoelde onze bluesdude.quote:Op donderdag 4 september 2008 07:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als ik een leesbare column had willen schrijven dan had ik dat wel gedaan.
quote:Op donderdag 4 september 2008 17:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Uh, Rock.... Ik bedoelde onze bluesdude.
I'm on it!quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef Autodidact het volgende:
Dubbel
Minima krijgen extraatje voor kerst
Kerstgratificatie van 50 euro voor minima
Ik laat ze maar, kan wel in twee subfora besproken worden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:11 schreef Autodidact het volgende:
Dubbel
Minima krijgen extraatje voor kerst
Kerstgratificatie van 50 euro voor minima
Maar Montov is on it. Wat nu te doen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik laat ze maar, kan wel in twee subfora besproken worden.
Winner takes it all.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar Montov is on it. Wat nu te doen?
Tjongejonge. Liever lui dan moe.quote:Op vrijdag 5 september 2008 18:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik laat ze maar, kan wel in twee subfora besproken worden.
geregeldquote:
Tja dat ben ik met je eens maar wanneer je te streng alles gaat aanpakken valt de discussie ook stil en gaat het op censuur lijkenquote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Algemeen: ik vind dat er maar wat aangebaggerd wordt de laatste tijd.
Wat een niveau zeg.
Ja, dat is waar. Laten we het beste maar van hopen.quote:Op maandag 15 september 2008 17:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Tja dat ben ik met je eens maar wanneer je te streng alles gaat aanpakken valt de discussie ook stil en gaat het op censuur lijken
quote:Op maandag 15 september 2008 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Algemeen: ik vind dat er maar wat aangebaggerd wordt de laatste tijd.
Wat een niveau zeg.
quote:Op zondag 14 september 2008 14:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Nou hopen dat de VVD alsnog gaat zakken, want mensen zonder geweten zitten bepaald niet alleen bij Verdonk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |