quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:44 schreef Wisheh het volgende:
schooier...boek gewoon voor een extra persoon, scheelt een hoop gedoe op je "vakantie".
gaat ie dan niet ontzettend stinken na 8 dagen als ie nooit af mag?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom boek je niet gewoon een kamer voor drie personen
En zo'n bandje kun je meestal maar 1 keer om doen,als je hem dan afdoet is ie niet meer dicht te krijgen
Je betaalt niet per kamer,maar per persoon als je all in hebt,quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hoezo ben ik een schooier?
ik heb toch voor die kamer betaald? Al wil ik daar met 5 man gaan liggen, het zou gewoon moeten mogen.
[..]
gaat ie dan niet ontzettend stinken na 8 dagen als ie nooit af mag?
trouwens, met een plakbandje maak ik dat bandje toch zo weer vast?
Jij komt zeker niet zo vaak in een hotel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hoezo ben ik een schooier?
ik heb toch voor die kamer betaald? Al wil ik daar met 5 man gaan liggen, het zou gewoon moeten mogen.
[..]
gaat ie dan niet ontzettend stinken na 8 dagen als ie nooit af mag?
trouwens, met een plakbandje maak ik dat bandje toch zo weer vast?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:00 schreef titanio het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet zo vaak in een hotel?
Je hebt niet voor die kamer betaald, maar voor het verblijf in dat hotel waarbij je gebruik mag maken van alle faciliteiten die het hotel je bied. En daarbij bieden ze je ook nog een (comfortabele?) slaapplaats aan met enige privacy.
Ongeveer net zo als bij een ontbijtbuffet. Het is niet de bedoeling dat je van alles wat neemt, maar dat er voor iedereen wat is!
Als je toch al zo overtuigd bent dat het moet kunnen, waarom open je dan dit topic nog ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:03 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Ik ga dus echt wel daar van't buffet broodjes meenemen, smeren en in broodzakjes doen, koelboxje mee naar het strand en flesjes vullen met het sap/drank daar. Ik heb er toch voor betaald?
Ik vind dat ik dit ook met m'n medemens moet mogen delen. Stel ik wil een chickie een lekker sapje aanbieden, iedereen zou hier instemmend mee knikken, maar als ik het aan die maat wil aanbieden dan schreeuwt iedereen hier moord en brand?
En vertel me nou niet dat dit stelen is, ik zie zoveel mensen brood en drank gewoon meenemen naar hun kamer/strand. Het is gewoon algemeen geaccepteerd.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:04 schreef Jack. het volgende:
[..]
Als je toch al zo overtuigd bent dat het moet kunnen, waarom open je dan dit topic nog ?
wees gerustquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
jonges wees nou niet zo jaloers
Ik denk dat jij ook op straat moet slapen wanneer ze erachter komen dat je iemand toelaat die niet heeft betaald.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:05 schreef voetballeh het volgende:
[..]
omdat ik wil weten of we er wel mee weg kunnen komen.
Straks moet hij op straat gaan slapen als het hotelpersoneel moeilijk gaat lopen doen.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:07 schreef qltel het volgende:
Ik neem aan dat je ook een grote koffer hebt om die maat op de heen- en terugreis in te stoppen? en denk je dan wel aan wat je bagage maximaal mag wegen
1. op vakantie naar Lloretquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
wees nou niet zo jaloers dat ik in een 4 sterrenhotel zit en zit niet te haten omdat ik op vakantie ga naar Lorett
Net omdat ze 't daar vaker meemaken staat dat expliciet vermeld in het huisreglement van het hotel (dat het dus niet mag). Als je nu naar een of ander hotel in Normandie zou gaan zou het er niet instaan.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:12 schreef voetballeh het volgende:
ik denk ook niet dat ze me tegenhouden als ik een wijf mee neem om daar te gaan liggen neuken.
het is verdorie Lorett he. Dat maken ze daar wel vaker mee.
Als hij zich gaat voordoen als homo om die maat binnen te krijgen zal er niet veel vrouwelijk schoon op die kamer komen idd.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:20 schreef MuRKie het volgende:
* MuRKie denkt dat TS net 16 is, voor het eerst zonder ouders op vakantie gaat en er weinig wijven geneukt zullen worden
En vergeet de transfer van vliegveld naar hotel en andersom niet. Want ik neem aan dat het hotel niet naast het vliegveld zal liggen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:13 schreef Karina het volgende:
Afgezien van het feit dat het inderdaad nogal pauperig en asociaal is, vraag ik me af of het inderdaad goedkoper is. Want die derde persoon moet dan wel apart een retourvlucht boeken en meestal is alleen een vlucht in verhouding een stuk duurder dan een gecombineerde reis.
Ach, die smokkelen ze ook wel de bus in. Want smokkelen kunnen ze goed, die jochies!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef qltel het volgende:
En vergeet de transfer van vliegveld naar hotel en andersom niet. Want ik neem aan dat het hotel niet naast het vliegveld zal liggen.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:21 schreef Jack. het volgende:
[..]
Als hij zich gaat voordoen als homo om die maat binnen te krijgen zal er niet veel vrouwelijk schoon op die kamer komen idd.
Vandaar ook m'n vraag over de grote koffer. Als je de reis los gaat boeken ben je aan kosten waarschijnlijk meer kwijt dan wat zo'n pakketreisje kost.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, die smokkelen ze ook wel de bus in. Want smokkelen kunnen ze goed, die jochies!
Als ze met zo'n jongerentouroperator als Gogo Tours, kan je dat ook vergeten.. De derde kan wel een taxi regelen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ach, die smokkelen ze ook wel de bus in. Want smokkelen kunnen ze goed, die jochies!
Ach wat maakt dat nou uit!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Vandaar ook m'n vraag over de grote koffer. Als je de reis los gaat boeken ben je aan kosten waarschijnlijk meer kwijt dan wat zo'n pakketreisje kost.
Ik gok er dus op dat TS een grote duim heeft en komend weekend weer lekker met z'n pappie en mammie naar een pension op de veluwe vertrekt, dromend over die geile meiden in Lloret..
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:44 schreef yvonne het volgende:
Doen! Tuuk merken ze dat niet joh! Wat denk je, zo'n groot 4-sterrenhotel, daar letten ze heus niet op!
En gewoon flink veel bunkeren bij het eten, je hebt er voor betaald hoor, gewoon in je koelbox stoppen.
Suvcces en veel plezier bij het chickies scoren!
En je moet maar zo denken, op het strand slapen is vast zo erg niet met de temperatuur daar.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
jaloers
quote:4 sterrenhotel
Nou!quote:Lorett
Met een beetje geluk wordt het gewoon een paar nachtjes cel! En dat is erg warm daar. En druk. Maar geeft niet, je doet je toch voor als homo, dus je komt wel aan je trekkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 10:12 schreef voetballeh het volgende:
[..]
nee hij betaald z'n vlucht wel gewoon, of hij doet een busreis, grapjas.
ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze mij op straat gooien als ik mensen op m'n kamer laat die niet betaald hebben.
ik maak me meer zorgen om hem, dat ie straks op't strand moet gaan slapen ofzo.
Als het algmeen geaccepteerd zou zijn, waarom vraag je je dan af of je er problemen mee zult krijgen?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:03 schreef voetballeh het volgende:
Ik ga dus echt wel daar van't buffet broodjes meenemen, smeren en in broodzakjes doen, koelboxje mee naar het strand en flesjes vullen met het sap/drank daar. Ik heb er toch voor betaald?
Ik vind dat ik dit ook met m'n medemens moet mogen delen. Stel ik wil een chickie een lekker sapje aanbieden, iedereen zou hier instemmend mee knikken, maar als ik het aan die maat wil aanbieden dan schreeuwt iedereen hier moord en brand?
En vertel me nou niet dat dit stelen is of zielig of pauperig, ik zie zoveel mensen brood en drank gewoon meenemen naar hun kamer/strand. Het is gewoon algemeen geaccepteerd.
Nee joh.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:29 schreef SolidArt het volgende:
Je kunt er dus gewoon uitgedonderd worden, zonder pardon..
Weg geld.
Precies. Die polsbandjes kun je gewoon doorgeven aan anderen. Daar heeft zo'n hotel nooit bij stil gestaan joh.quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:07 schreef dopa het volgende:
Je bent vast de eerste die dit probeert dus het hotelpersoneel zal waarschijnlijk geen ervaring hebben paupers als jullie op te merken. Doen!
Ja precies, all-inclusive polsbandjes zitten met een simpel knoopje vast die je zo los kunt maken. Hoteleigenaren hebben namelijk een nog lager IQ dan TSquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef k_man het volgende:
Precies. Die polsbandjes kun je gewoon doorgeven aan anderen. Daar heeft zo'n hotel nooit bij stil gestaan joh.
Nog een goede tip: als je terug bent je polsbandjes op Marktplaats verkopen, zodat anderen die naar Lloret gaan ook gratis in dat hotel kunnen gaan eten. Werkt gegarandeerd.
Oeh goede tip, ik heb er misschien nog wel eentje liggen van vroegerquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Nog een goede tip: als je terug bent je polsbandjes op Marktplaats verkopen, zodat anderen die naar Lloret gaan ook gratis in dat hotel kunnen gaan eten. Werkt gegarandeerd.
Raymann is er ook klaar voor!quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Karina het volgende:
Of anders gewoon zo'n "Lance Armstrong" bandje.
Bijna elke keer dat ik zo'n "eenmalig bandje" om had, heb ik hem gewoon losgekregen hoorquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:35 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja precies, all-inclusive polsbandjes zitten met een simpel knoopje vast die je zo los kunt maken. Hoteleigenaren hebben namelijk een nog lager IQ dan TS.
Niet vergeten een extra lege koffer mee te nemen die je op de dag van vertrek nog even volstopt met eten, je hebt er voor betaald joh!quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:03 schreef voetballeh het volgende:
[..]
En vertel me nou niet dat dit stelen is of zielig of pauperig, ik zie zoveel mensen brood en drank gewoon meenemen naar hun kamer/strand. Het is gewoon algemeen geaccepteerd.
Sterker nog: bij veel van die All Inn hotels kun je zelfs een lunchpakketje laten maken om mee te nemen, dan hoef je niet eens zelf alles in een zakje te stoppen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef speknek het volgende:
Het zou weinig uit moeten maken of je in het hotel blijft of de hapjes meeneemt naar het strand.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef speknek het volgende:
Ik vind dat niet per se verkeerde mentaliteit. Inderdaad, als je all-in hebt gekocht, dan heb je betaald om de hele dag je aan hun slappe buffet en goedkope bocht te laven. Het zou weinig uit moeten maken of je in het hotel blijft of de hapjes meeneemt naar het strand. Je hebt natuurlijk niet betaald om die vriend te voeren.
En 4 van de 7 dagen vol aan de schijterij natuurlijk.quote:
idd, en gewoon bier inslaan en het in de koelkast dumpen + elke avond uit eten en je bent nog steeds goedkoperquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
En 4 van de 7 dagen vol aan de schijterij natuurlijk.
Beter neem je gewoon een appartament en haal je elke avond pasta/pizza ben je nog goedkoper uit.
Onze buren hadden een 10e man bij in Lloret, niemand die moeilijk deed, maar was een appartement. Maar we liepen ook gewoon random hotels in en daar werd ook niet moeilijk over gedaan...quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:Iemand een idee of m'n plan gaat werken? Mischien iemand hier die dat ook al eens heeft geprobeerd?
Fok zit toch vol paupers dacht ik.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[DOM] is voor die TS gemaakt:
[DOM] illegaal om spiegels op m'n schoenen te doen?
[DOM] 'ray ban' logo van m'n zonnebril afkrijgen
[DOM] hele handleiding ondersteboven! (pdf) hoe oplossen?
[DOM] wie rinkelt er ook om te laten weten dat ie veilig thuis is?
[DOM] snel opgenomen, reactie pa: "gvd. weer 30 ct."
[DOM] Waarom een minimum leeftijd prostitutie??
[DOM] Hond (expres) aanrijden, rechten & plichten automobilist.
[DOM] salueren / buiging personeel te eisen?
[DOM] expres schreeuwen bij dodenherdenking, reacties?
Een greep uit z'n oeuvre.
Uit eten in Spanje kost ook geen drol, voor 15-20 euro kan je nog prima eten en je steunt ook nog een beetje de kleine restaurantjes daar in plaats van die grote kk hotels.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:10 schreef DaFan het volgende:
[..]
En 4 van de 7 dagen vol aan de schijterij natuurlijk.
Beter neem je gewoon een appartament en haal je elke avond pasta/pizza ben je nog goedkoper uit.
Voor dat geld kan je met 3 personen soms zelfs nog terecht. Hoewel ik de prijzen in Lloret godzijdank niet ken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:10 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Uit eten in Spanje kost ook geen drol, voor 15-20 euro kan je nog prima eten en je steunt ook nog een beetje de kleine restaurantjes daar in plaats van die grote kk hotels.
Daar betaal je voor de bungalow, in een hotel betaal je voor de slaapplaatsen en alle services.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef Repeat het volgende:
In zo'n centerparcsding is het iig makkelijk te doen. Als je relaxed op vakantie gaat is het gewoon pauper, nouja dat is het altijd natuurlijk
In zo'n huisje is het wel makkelijk te doen, maar bij jongeren willen ze nog wel eens langskomen. "Om te kijken of alles nog goed gaat"..quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef Repeat het volgende:
In zo'n centerparcsding is het iig makkelijk te doen. Als je relaxed op vakantie gaat is het gewoon pauper, nouja dat is het altijd natuurlijk
Die zit al in de bus met zijn maatje in zijn koffer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:55 schreef Schunckelstar het volgende:
volgens mij komt TS niet meer terug
Ik vind het wel iets voor TS om te vergeten luchtgaatjes in de koffer te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zit al in de bus met zijn maatje in zijn koffer.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
jonges wees nou niet zo jaloers dat ik in een 4 sterrenhotel zit en zit niet te haten omdat ik op vakantie ga naar Lorett maar denk alsjeblieft met me mee zodat die maat van me ook een leuke vakantie heeft.
Ik ben er 1x geweest toen ik 17 was of zo, NOOIT meer, echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zou nog niet naar Lorett willen als ik geld toe kreeg!.
Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel geldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:19 schreef Viking84 het volgende:.
Ik wel! Dat geld zou ik dan meteen gebruiken om ergens anders naartoe te gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:19 schreef Viking84 het volgende:.
Sja, dat was dan ook in de fifties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
In 'mijn tijd' kon je in de spaanse badplaatsen vrij makkelijk de boel flessen over het algemeen. Goedgelovig volk.
nee man, de neinties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sja, dat was dan ook in de fifties.
Ja, en dan werp jij je in torenmolen ook nog eens middenin het slagveldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:55 schreef BabblingBrook het volgende:
De ETA is gewoon pissed at al die klote toeristen die de boel flessen.
en niet te vergeten; 3 koffersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:14 schreef Jikpunth het volgende:
Het lijkt mij dat als de schoonmaker een luchtbed en een slaapzak aantreft op de kamer (drie tandenborstels, drie bussen deodorant, etc.), je tassen al gepakt zijn als je terug komt van het strand.
Dat is aardig op te lossen door twee grote koffers mee te nemen ipv 3 kleinerequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:20 schreef Blik het volgende:
[..]
en niet te vergeten; 3 koffers
Al het overige kun je nog wel wegmoffelen, maar een derde koffer gaat lastig worden
geweldige oplossing idd. Allemaal gezeik, en dat allemaal om één iemand gratis mee te nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat is aardig op te lossen door twee grote koffers mee te nemen ipv 3 kleinere
Even voor de duidelijkheid: het is geen oplossing voor het gehele "probleem" maar uitsluitend voor het vinden van een derde koffer door het kamermeisje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef Blik het volgende:
[..]
geweldige oplossing idd. Allemaal gezeik, en dat allemaal om één iemand gratis mee te nemen.
Zeg me dat dit een grap is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:03 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie de uitkomst hier nog gaat postenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:35 schreef Philip10 het volgende:
Als je dat zo wilt doen, dan gaan jij en je vriend die wel hebben betaald een bandje halen, dan gaat een uurtje later die andere vriend van je naar de balie en zegt-ie dat hij z'n band kwijt/kapot heeft gemaakt. Hij zegt dat hij daar en daar bij hoort, en het lijkt me dat hij dan wel een nieuw bandje krijgt. Als hij tenminste geen mafkees is, die geen pokerface kan houden.
Ohja, wáárom geen 3 persoonskamer? "Kost zeker duur, hun hebben weinig geld"?
Of all placesquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
jonges wees nou niet zo jaloers dat ik in een 4 sterrenhotel zit en zit niet te haten omdat ik op vakantie ga naar Lorett maar denk alsjeblieft met me mee zodat die maat van me ook een leuke vakantie heeft.
Iemand een idee of m'n plan gaat werken? Mischien iemand hier die dat ook al eens heeft geprobeerd?
Fok zit toch vol paupers dacht ik.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wel bukken als het vliegtuig gaat landen he, dan zien ze je niet.
Geintje zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef leolinedance het volgende:
ts?
Jij bent zeker ook zo'n 'vriend' die hem ineens niet meer kent als ie gepakt wordt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef voetballeh het volgende:
nee het gaat niet door, ik zei tegen hem dat het idd. mischien te lijp is, zeker als ie gepakt wordt.
Ik heb al die topics net zitten doorlezenquote:
Jullie worden toch niet gepakt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef voetballeh het volgende:
nee het gaat niet door, ik zei tegen hem dat het idd. mischien te lijp is, zeker als ie gepakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |