oh ja je hebt gelijk, rechter muisknop en dan 'rotate clockwise'quote:Op maandag 7 juli 2008 16:13 schreef ruud.nl het volgende:
Je kunt met adobe reader dat bestand gewoon roteren hoor.
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:09 schreef voetballeh het volgende:
Kan ook wel m'n laptop ondersteboven zetten, of de vraagbaak uitprinten maar toch.....
Dat programma heet Brains. Hiervoor dien je naar school te gaan, daar kun je het automatisch downloaden. Vooral de versie die in het lokaal van Frans te vinden is, werkt erg goed bij dit pdf'je.quote:Op maandag 7 juli 2008 16:17 schreef voetballeh het volgende:
[..]
oh ja je hebt gelijk, rechter muisknop en dan 'rotate clockwise'
......
godverdomme die vraagbaak is in't frans!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand een idee hoe ik die vraagbaak vertaalt kan krijgen?
iemand tips voor een vertaal programma'tje dat pdf'jes aankan?
of moet ik eerst de pdf extracten naar een ander format?
iemand tips?
quote:Op maandag 7 juli 2008 16:25 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Dat programma heet Brains. Hiervoor dien je naar school te gaan, daar kun je het automatisch downloaden. Vooral de versie die in het lokaal van Frans te vinden is, werkt erg goed bij dit pdf'je.
Tja, het verschilt per persoon, hangt er vooral vanaf hoeveel je het gebruikt.quote:
Ja, maar het meest trieste is wel dat TS een onnodig topic opent over het omdraaien van de tekst in een PDFje, daarna pas tot de ontdekking komt dat de tekst in het Frans is en zich dan daarover gaat lopen beklagen ... Nederlands is trouwens ook niet zijn sterkste punt. Ik denk iedere dag dat het niveau niet lager kan, maar dat blijkt toch telkens weer een vergissing ...quote:Op maandag 7 juli 2008 16:52 schreef impeh het volgende:
Duh, dit is wel de makkelijkste vraag van vandaag.
Draai je scherm eens 180 graden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |