Daar betaal je voor de bungalow, in een hotel betaal je voor de slaapplaatsen en alle services.quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef Repeat het volgende:
In zo'n centerparcsding is het iig makkelijk te doen. Als je relaxed op vakantie gaat is het gewoon pauper, nouja dat is het altijd natuurlijk
In zo'n huisje is het wel makkelijk te doen, maar bij jongeren willen ze nog wel eens langskomen. "Om te kijken of alles nog goed gaat"..quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef Repeat het volgende:
In zo'n centerparcsding is het iig makkelijk te doen. Als je relaxed op vakantie gaat is het gewoon pauper, nouja dat is het altijd natuurlijk
Die zit al in de bus met zijn maatje in zijn koffer.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 07:55 schreef Schunckelstar het volgende:
volgens mij komt TS niet meer terug
Ik vind het wel iets voor TS om te vergeten luchtgaatjes in de koffer te maken.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zit al in de bus met zijn maatje in zijn koffer.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
jonges wees nou niet zo jaloers dat ik in een 4 sterrenhotel zit en zit niet te haten omdat ik op vakantie ga naar Lorett maar denk alsjeblieft met me mee zodat die maat van me ook een leuke vakantie heeft.
Ik ben er 1x geweest toen ik 17 was of zo, NOOIT meer, echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:19 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zou nog niet naar Lorett willen als ik geld toe kreeg!.
Ligt er natuurlijk wel aan hoeveel geldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:19 schreef Viking84 het volgende:.
Ik wel! Dat geld zou ik dan meteen gebruiken om ergens anders naartoe te gaanquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:19 schreef Viking84 het volgende:.
Sja, dat was dan ook in de fifties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 09:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
In 'mijn tijd' kon je in de spaanse badplaatsen vrij makkelijk de boel flessen over het algemeen. Goedgelovig volk.
nee man, de neinties.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sja, dat was dan ook in de fifties.
Ja, en dan werp jij je in torenmolen ook nog eens middenin het slagveldquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 10:55 schreef BabblingBrook het volgende:
De ETA is gewoon pissed at al die klote toeristen die de boel flessen.
en niet te vergeten; 3 koffersquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 08:14 schreef Jikpunth het volgende:
Het lijkt mij dat als de schoonmaker een luchtbed en een slaapzak aantreft op de kamer (drie tandenborstels, drie bussen deodorant, etc.), je tassen al gepakt zijn als je terug komt van het strand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |