quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:44 schreef Wisheh het volgende:
schooier...boek gewoon voor een extra persoon, scheelt een hoop gedoe op je "vakantie".
gaat ie dan niet ontzettend stinken na 8 dagen als ie nooit af mag?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom boek je niet gewoon een kamer voor drie personen
En zo'n bandje kun je meestal maar 1 keer om doen,als je hem dan afdoet is ie niet meer dicht te krijgen
Je betaalt niet per kamer,maar per persoon als je all in hebt,quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hoezo ben ik een schooier?
ik heb toch voor die kamer betaald? Al wil ik daar met 5 man gaan liggen, het zou gewoon moeten mogen.
[..]
gaat ie dan niet ontzettend stinken na 8 dagen als ie nooit af mag?
trouwens, met een plakbandje maak ik dat bandje toch zo weer vast?
Jij komt zeker niet zo vaak in een hotel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef voetballeh het volgende:
[..]
hoezo ben ik een schooier?
ik heb toch voor die kamer betaald? Al wil ik daar met 5 man gaan liggen, het zou gewoon moeten mogen.
[..]
gaat ie dan niet ontzettend stinken na 8 dagen als ie nooit af mag?
trouwens, met een plakbandje maak ik dat bandje toch zo weer vast?
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:00 schreef titanio het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet zo vaak in een hotel?
Je hebt niet voor die kamer betaald, maar voor het verblijf in dat hotel waarbij je gebruik mag maken van alle faciliteiten die het hotel je bied. En daarbij bieden ze je ook nog een (comfortabele?) slaapplaats aan met enige privacy.
Ongeveer net zo als bij een ontbijtbuffet. Het is niet de bedoeling dat je van alles wat neemt, maar dat er voor iedereen wat is!
Als je toch al zo overtuigd bent dat het moet kunnen, waarom open je dan dit topic nog ?quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:03 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Ik ga dus echt wel daar van't buffet broodjes meenemen, smeren en in broodzakjes doen, koelboxje mee naar het strand en flesjes vullen met het sap/drank daar. Ik heb er toch voor betaald?
Ik vind dat ik dit ook met m'n medemens moet mogen delen. Stel ik wil een chickie een lekker sapje aanbieden, iedereen zou hier instemmend mee knikken, maar als ik het aan die maat wil aanbieden dan schreeuwt iedereen hier moord en brand?
En vertel me nou niet dat dit stelen is, ik zie zoveel mensen brood en drank gewoon meenemen naar hun kamer/strand. Het is gewoon algemeen geaccepteerd.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:04 schreef Jack. het volgende:
[..]
Als je toch al zo overtuigd bent dat het moet kunnen, waarom open je dan dit topic nog ?
wees gerustquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
jonges wees nou niet zo jaloers
Ik denk dat jij ook op straat moet slapen wanneer ze erachter komen dat je iemand toelaat die niet heeft betaald.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:05 schreef voetballeh het volgende:
[..]
omdat ik wil weten of we er wel mee weg kunnen komen.
Straks moet hij op straat gaan slapen als het hotelpersoneel moeilijk gaat lopen doen.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:07 schreef qltel het volgende:
Ik neem aan dat je ook een grote koffer hebt om die maat op de heen- en terugreis in te stoppen? en denk je dan wel aan wat je bagage maximaal mag wegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |