abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60460898
hoi!

we gaan binnenkort naar Spanje,

een 4sterren hotel all-inclusive. Ik heb met nog een maat geboekt, een 2 persoonskamer dus.
Nu willen we een andere maat meenemen en die willen we binnensmokkelen en
die kan dan op de bank of op een luchtbedje slapen.

Nu hebben kennisen van me gezegd dat dit niet gaat lukken want het hotelpersoneel zou hier streng op controleren.

Ook krijg je (volgens hen) een bandje om zodat ze zien dat je bij't hotel hoort en zodat je eten/drinken kan halen bij't buffet.
Maar dat bandje kan ik dan toch gewoon af doen, zodra ik m'n eten heb gehaald en dan kan die maat van me z'n eten halen?

Ook als ik naar m'n hotelkamer ga, kan ik m'n bandje van't balkon gooien, doet die maat van me z'n bandje om en kan ie toch zo langs de balie lopen en naar onze kamer komen?

Iemand een idee of dit plan gaat slagen?

Zelfs al lukt dit niet, je mag toch wel iemand laten overnachten op je kamer (stel je gaat een lekkere chick naaien). Dan doe ik wel of ik homo ben.
pi_60460946
Succes.
pi_60460958
schooier...boek gewoon voor een extra persoon, scheelt een hoop gedoe op je "vakantie".
pi_60460981
waarom boek je niet gewoon een kamer voor drie personen

En zo'n bandje kun je meestal maar 1 keer om doen,als je hem dan afdoet is ie niet meer dicht te krijgen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_60460986
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:44 schreef Wisheh het volgende:
schooier...boek gewoon voor een extra persoon, scheelt een hoop gedoe op je "vakantie".

hoezo ben ik een schooier?

ik heb toch voor die kamer betaald? Al wil ik daar met 5 man gaan liggen, het zou gewoon moeten mogen.
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef Schunckelstar het volgende:
waarom boek je niet gewoon een kamer voor drie personen

En zo'n bandje kun je meestal maar 1 keer om doen,als je hem dan afdoet is ie niet meer dicht te krijgen
gaat ie dan niet ontzettend stinken na 8 dagen als ie nooit af mag?

trouwens, met een plakbandje maak ik dat bandje toch zo weer vast?
pi_60461076
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef voetballeh het volgende:

[..]

ik heb toch voor die kamer betaald? Al wil ik daar met 5 man gaan liggen, het zou gewoon moeten mogen.
[..]

Je betaalt niet per kamer,maar per persoon als je all in hebt,
Maar veel plezier op vakantie als je zo op je geld zit
blablablablablablablablablablablablablabla
  donderdag 31 juli 2008 @ 09:55:12 #7
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_60461129
Inderdaad zeg, boek gewoon een 3e persoon.
Of wil je straks 3 chicks naaien, zit je al met z'n zessen in die kamer...

En daarbij: wat voor TOKKIE-HOTEL is het, als je met "bandjes" om je arm moet lopen??
censuur :O
pi_60461166
Wat een pauper.

lol, typisch een Nederlander.. voor een dubbeltje op de eerste rij

Nou, veel plezier he?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_60461193
jonges wees nou niet zo jaloers dat ik in een 4 sterrenhotel zit en zit niet te haten omdat ik op vakantie ga naar Lorett maar denk alsjeblieft met me mee zodat die maat van me ook een leuke vakantie heeft.

Iemand een idee of m'n plan gaat werken? Mischien iemand hier die dat ook al eens heeft geprobeerd?
Fok zit toch vol paupers dacht ik.
pi_60461210
Beetje op vakantie gaan en dan niet één persoon meer willen betalen

Dat bandjesverhaal kan je vergeten, denk maar niet dat zij niet eerder aan die mogelijkheid hebben gedacht dat er dan mensen zouden komen die dan het bandje doorgeven. Bandjes zijn ooit overdraagbaar en nee, die gaan niet stinken ( )
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:00:20 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_60461211

Stuur je een kaartje?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_60461212
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:46 schreef voetballeh het volgende:

[..]

[..]

Jij komt zeker niet zo vaak in een hotel?

Je hebt niet voor die kamer betaald, maar voor het verblijf in dat hotel waarbij je gebruik mag maken van alle faciliteiten die het hotel je bied. En daarbij bieden ze je ook nog een (comfortabele?) slaapplaats aan met enige privacy.

Ongeveer net zo als bij een ontbijtbuffet. Het is niet de bedoeling dat je van alles wat neemt, maar dat er voor iedereen wat is!
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:02:44 #13
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60461238
Gewoon doen

Laat ook ff weten hoe je vakantie was als je terug bent
pi_60461245
omg...
typische nederlander weer....
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_60461251
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:00 schreef titanio het volgende:

[..]

Jij komt zeker niet zo vaak in een hotel?

Je hebt niet voor die kamer betaald, maar voor het verblijf in dat hotel waarbij je gebruik mag maken van alle faciliteiten die het hotel je bied. En daarbij bieden ze je ook nog een (comfortabele?) slaapplaats aan met enige privacy.

Ongeveer net zo als bij een ontbijtbuffet. Het is niet de bedoeling dat je van alles wat neemt, maar dat er voor iedereen wat is!

Ik ga dus echt wel daar van't buffet broodjes meenemen, smeren en in broodzakjes doen, koelboxje mee naar het strand en flesjes vullen met het sap/drank daar. Ik heb er toch voor betaald?

Ik vind dat ik dit ook met m'n medemens moet mogen delen. Stel ik wil een chickie een lekker sapje aanbieden, iedereen zou hier instemmend mee knikken, maar als ik het aan die maat wil aanbieden dan schreeuwt iedereen hier moord en brand?

En vertel me nou niet dat dit stelen is of zielig of pauperig, ik zie zoveel mensen brood en drank gewoon meenemen naar hun kamer/strand. Het is gewoon algemeen geaccepteerd.
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:04:57 #16
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60461276
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:03 schreef voetballeh het volgende:

[..]

Ik ga dus echt wel daar van't buffet broodjes meenemen, smeren en in broodzakjes doen, koelboxje mee naar het strand en flesjes vullen met het sap/drank daar. Ik heb er toch voor betaald?

Ik vind dat ik dit ook met m'n medemens moet mogen delen. Stel ik wil een chickie een lekker sapje aanbieden, iedereen zou hier instemmend mee knikken, maar als ik het aan die maat wil aanbieden dan schreeuwt iedereen hier moord en brand?

En vertel me nou niet dat dit stelen is, ik zie zoveel mensen brood en drank gewoon meenemen naar hun kamer/strand. Het is gewoon algemeen geaccepteerd.
Als je toch al zo overtuigd bent dat het moet kunnen, waarom open je dan dit topic nog ?
pi_60461288
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:04 schreef Jack. het volgende:

[..]

Als je toch al zo overtuigd bent dat het moet kunnen, waarom open je dan dit topic nog ?

omdat ik wil weten of we er wel mee weg kunnen komen.
Straks moet hij op straat gaan slapen als het hotelpersoneel moeilijk gaat lopen doen.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 31 juli 2008 @ 10:07:25 #18
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_60461324
Ik neem aan dat je ook een grote koffer hebt om die maat op de heen- en terugreis in te stoppen? en denk je dan wel aan wat je bagage maximaal mag wegen
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:07:29 #19
159094 Jack.
Verdwaalde Belg
pi_60461325
Ze gaan inderdaad moeilijk doen, en niet alleen je maat slaapt straks op straat maar jullie ook.
pi_60461326
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
jonges wees nou niet zo jaloers
wees gerust
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:07:32 #21
85962 ioko
I Appear Missing
pi_60461328
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:05 schreef voetballeh het volgende:

[..]

omdat ik wil weten of we er wel mee weg kunnen komen.
Straks moet hij op straat gaan slapen als het hotelpersoneel moeilijk gaat lopen doen.
Ik denk dat jij ook op straat moet slapen wanneer ze erachter komen dat je iemand toelaat die niet heeft betaald.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_60461330
psst.. een "chickie" meenemen naar je hotelkamer mag officieel meestal ook niet.
Waarom niet? Omdat dat chickie niet voor de faciliteiten in je hotel heeft betaald.
Net als je maat...

Wees geen pauper en betaal gewoon voor 'm. Neem een 3persoonskamer. Zoveel meer zal het niet kosten.
Sjongejonge, wat een kansloze mongool.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 31 juli 2008 @ 10:08:09 #23
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_60461342
* MuRKie Vindt TS maar een cheapass
pi_60461349
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:08 schreef MuRKie het volgende:
* MuRKie Vindt TS is maar een cheapass
pi_60461413
quote:
Op donderdag 31 juli 2008 10:07 schreef qltel het volgende:
Ik neem aan dat je ook een grote koffer hebt om die maat op de heen- en terugreis in te stoppen? en denk je dan wel aan wat je bagage maximaal mag wegen

nee hij betaald z'n vlucht wel gewoon, of hij doet een busreis, grapjas.
ik kan me trouwens niet voorstellen dat ze mij op straat gooien als ik mensen op m'n kamer laat die niet betaald hebben.

ik maak me meer zorgen om hem, dat ie straks op't strand moet gaan slapen ofzo.

ik denk ook niet dat ze me tegenhouden als ik een wijf mee neem om daar te gaan liggen neuken.
het is verdorie Lorett he. Dat maken ze daar wel vaker mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')