Dat is aardig op te lossen door twee grote koffers mee te nemen ipv 3 kleinerequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:20 schreef Blik het volgende:
[..]
en niet te vergeten; 3 koffers
Al het overige kun je nog wel wegmoffelen, maar een derde koffer gaat lastig worden
geweldige oplossing idd. Allemaal gezeik, en dat allemaal om één iemand gratis mee te nemen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Dat is aardig op te lossen door twee grote koffers mee te nemen ipv 3 kleinere
Even voor de duidelijkheid: het is geen oplossing voor het gehele "probleem" maar uitsluitend voor het vinden van een derde koffer door het kamermeisje.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:59 schreef Blik het volgende:
[..]
geweldige oplossing idd. Allemaal gezeik, en dat allemaal om één iemand gratis mee te nemen.
Zeg me dat dit een grap is.quote:Op donderdag 31 juli 2008 10:03 schreef voetballeh het volgende:
[..]
Ik ga dus echt wel daar van't buffet broodjes meenemen, smeren en in broodzakjes doen, koelboxje mee naar het strand en flesjes vullen met het sap/drank daar. Ik heb er toch voor betaald?
Ik vind dat ik dit ook met m'n medemens moet mogen delen. Stel ik wil een chickie een lekker sapje aanbieden, iedereen zou hier instemmend mee knikken, maar als ik het aan die maat wil aanbieden dan schreeuwt iedereen hier moord en brand?
En vertel me nou niet dat dit stelen is of zielig of pauperig, ik zie zoveel mensen brood en drank gewoon meenemen naar hun kamer/strand. Het is gewoon algemeen geaccepteerd.
ik denk niet dat ie de uitkomst hier nog gaat postenquote:Op zondag 3 augustus 2008 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de uitkomst.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:35 schreef Philip10 het volgende:
Als je dat zo wilt doen, dan gaan jij en je vriend die wel hebben betaald een bandje halen, dan gaat een uurtje later die andere vriend van je naar de balie en zegt-ie dat hij z'n band kwijt/kapot heeft gemaakt. Hij zegt dat hij daar en daar bij hoort, en het lijkt me dat hij dan wel een nieuw bandje krijgt. Als hij tenminste geen mafkees is, die geen pokerface kan houden.
Ohja, wáárom geen 3 persoonskamer? "Kost zeker duur, hun hebben weinig geld"?
Of all placesquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:59 schreef voetballeh het volgende:
jonges wees nou niet zo jaloers dat ik in een 4 sterrenhotel zit en zit niet te haten omdat ik op vakantie ga naar Lorett maar denk alsjeblieft met me mee zodat die maat van me ook een leuke vakantie heeft.
Iemand een idee of m'n plan gaat werken? Mischien iemand hier die dat ook al eens heeft geprobeerd?
Fok zit toch vol paupers dacht ik.
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 03:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wel bukken als het vliegtuig gaat landen he, dan zien ze je niet.
Geintje zeker?quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:28 schreef leolinedance het volgende:
ts?
Jij bent zeker ook zo'n 'vriend' die hem ineens niet meer kent als ie gepakt wordt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef voetballeh het volgende:
nee het gaat niet door, ik zei tegen hem dat het idd. mischien te lijp is, zeker als ie gepakt wordt.
Ik heb al die topics net zitten doorlezenquote:
Jullie worden toch niet gepakt?quote:Op maandag 11 augustus 2008 10:30 schreef voetballeh het volgende:
nee het gaat niet door, ik zei tegen hem dat het idd. mischien te lijp is, zeker als ie gepakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |