quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:16 schreef 1299 het volgende:
P staat voor Polarised
Bij mij staat er ook Ray Ban, maar waarom zou je het eraf halen? Je ziet er niks van.
Wat een onzin zeg. Want je loopt natuurlijk wel echt voor lul met de naam van Ray-Ban op je glazen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:20 schreef voetballeh het volgende:
komt bij dat ik nu dus gratis reclame zit te maken voor ray-ban omdat die text op't glas staat
Totaal niet, 't zijn gewoon goede brillen met goede glazen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:59 schreef mordradead het volgende:
verkapt kijk-ik-heb-een-rayban-zonnebril topic
Uiteraard, maar zonder merk is een dergelijke bril de helft goedkoper. Overigens heb ik zelf ook een Ray Ban, met merkje. Gewoon goede kwaliteit. Dat is soms nog maar de vraag als je een noname koopt met dezelfde glazen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Totaal niet, 't zijn gewoon goede brillen met goede glazen.
Ik zou zelfs aanraden om er een met gepolariseerde glazen te nemen, 't is gewoon veel rustiger voor je ogen.
Overigens hoeft dat geen Ray Ban te zijn, een Polaroid, Persol, Calvin Klein of wat voor merk dan ook, maakt niet uit..als ie maar gepolariseert is.
Hiervoor had ik een Arnette die niet gepolariseerd was, die Ray Ban kijkt echt veel rustiger.
Die zijn qua materiaal nog geen 5 euro waard idd ...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:06 schreef Repeat het volgende:
Nee, Calvin Klein, Prada, Gucci en al die andere modemerken is echt crap. Geen zonnebril van kopen, behalve als je em koopt voor de gerardjoling merkenpimpfactor.
Juist niet toch ? Is gewoon een kwaliteitsmerk dat het al jaren goed doet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef ASroma het volgende:
ray bannerdy merkje geworden de laatste tijd, no offence
Ehm, mijn Prada was anders een paar honder euro waard hoor, en terecht, zit lekker, mooi montuur, goede glazen. Granted, het is geen zonnebril en geen pats blingbril.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:12 schreef gelly het volgende:
[..]
Die zijn qua materiaal nog geen 5 euro waard idd ...
Preciesquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:59 schreef mordradead het volgende:
verkapt kijk-ik-heb-een-rayban-zonnebril topic
Welk merk koop je zelf?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:14 schreef ASroma het volgende:
ray bannerdy merkje geworden de laatste tijd, no offence
verwacht je dat ik armani of D&G ga zeggen ofzoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |