quote:
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef Asgard het volgende:
Je zei getrokken
in een topic over hoeren![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHHA![]()
![]()
Wie zegt dat de TS ouder is dan 16 ?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:07 schreef SharQueDo het volgende:
Martijn, kom er maar in. Oh wacht, die is hier al (TS).
En als ze nou zegt dat ze eigenlijk 11 is?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:17 schreef NED het volgende:
Nouja, ik ben er heel makkelijk in. Als ik straallazarus in de kroeg sta en er komt een wijf naar me toe die geneukt wil worden en ik neem die mee naar huis omdat ik denk dat ze vast wel 18 of ouder is en dan ineens bij mij thuis zegt dat ze 16 is maar evengoed geneukt wil worden dan flats ik hem er gewoon in hoor.
En dan kunnen veel mensen dingen als pedofiel of weet ik wat al dies meer roepen, maar ik denk dat minstens 98% van die mensen zelf in beschonken toestand een halfnaakt botergeil sletje ook niet uit hun bed zouden trappen omdat ze ineens zegt dat ze 16 is.
Ik iig niet. So fucking sue me
ps: niet dat ik ooit botergeile sletjes van 16 mee naar huis heb genomen, maar toch
Ja dat zou me dan weer net wat te ver gaan natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2008 11:20 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En als ze nou zegt dat ze eigenlijk 11 is?
quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef voetballeh het volgende:
Vergelijk het met vakken vullen. Dat mag je ook vanaf je 16de doen en het is ook een gewone baan.
Een gewone baanquote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef voetballeh het volgende:
Het wordt dus in alle opzichten gezien als een gewone baan.
Vakken vullen, zakken legen, what's the difference?quote:Op maandag 16 juni 2008 10:52 schreef voetballeh het volgende:
Vergelijk het met vakken vullen. Dat mag je ook vanaf je 16de doen en het is ook een gewone baan.
Ja omdat het nu illegaal is zit het in dat grijze circuit met loverboys enzo.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef doppelgänger het volgende:
De minimum leeftijd is er om jonge meisjes te beschermen, het misbruik ligt toch op de loer bij dat soort praktijken. Zijn al die berichten over loverboys je misschien ontgaan?
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:28 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Een gewone baanmmkay dat zie ik toch anders.
De minimum leeftijd is er om jonge meisjes te beschermen, het misbruik ligt toch op de loer bij dat soort praktijken. Zijn al die berichten over loverboys je misschien ontgaan?
The boekhoudersmentaliteit is strong in this one..quote:Op maandag 16 juni 2008 11:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als ze die meisjes nou gewoon bij op school bij economie leren hoe ze eea moeten aanpakken dan kunnen ze toch gewoon als zelfstandige aan de slag?
Tevens minder overheadkosten --> lagere prijzen voor de klant en beter verdiensten voor het meisje zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |