Vier harde schijven, twee 5,25" drives (ook wel bekend als dvd- en cd-brander), andere meuk en in totaal 2 ventilators (een in de voeding en een op de processor). De temperatuursensor die het meest aangeeft houdt het op 50 graden met een ventilator die 1775 rondjes per minuut maakt 8). Goed geregeld lijkt mequote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat, als ik dat niet doe, ze nogal heet worden
ik heb echt een airflow van 0 komma 0 en toen ik nog maar 2 HD's had, was dat niet zo erg, daar zat genoeg ruimte tussen. Nu heb ik er 3 en dat gaat nogal mis
Ik heb al een paar jaar 4 externe HD's op elkaar gestapeld staan en de temperatuur hier is nu 29,9 graden binnen. Niks geen extra koeling...quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
omdat, als ik dat niet doe, ze nogal heet worden
ik heb echt een airflow van 0 komma 0 en toen ik nog maar 2 HD's had, was dat niet zo erg, daar zat genoeg ruimte tussen. Nu heb ik er 3 en dat gaat nogal mis
ik denk dat de hitte van afgelopen dagen niet heeft meegeholpen hoorquote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:47 schreef MadMaster het volgende:
Moet Tinuvioel eerst op Fok! aanloggen om te weten hoe TS over haar denkt?![]()
[..]
Ik heb al een paar jaar 4 externe HD's op elkaar gestapeld staan en de temperatuur hier is nu 29,9 graden binnen. Niks geen extra koeling...
Dankquote:
Ik ben behoorlijk enthousiast over Gogol Bordello en Nem ook.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag een cd van Gogol Bordello gekocht! Iemand hier was er heel enthousiast over en hij lag in de uitverkoopbak bij de MediaMarkt voor 2 euro
Super Tarantaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben behoorlijk enthousiast over Gogol Bordello en Nem ook.
Welke CD heb je voor die prijs gekregen?
Meebrullen zal de eerste keer waarschijnlijk niet gaanquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldige CD, flink hard aanzetten en meebrullen/-stuiteren...
Na iets meer dan een minuut uitgezet, de toon "Haha we gaan nerds kijken!" beviel me nietquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2008/07/rutger_op_campzone_2008.html
Etc had geen zin om voor de camera te springen ?
Dat is een Richwood, chinees kopieermerk, maar ik begin pas met bas spelen, dus dit is wel een leuk beginnersdingetje.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wa's dat er voor één?
En waarvoor ga je hem gebruiken?
(Nee, niet om de wortelen op te raspen of zo...)![]()
Zoals Amy MacDonald zingt:quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is een Richwood, chinees kopieermerk, maar ik begin pas met bas spelen, dus dit is wel een leuk beginnersdingetje.
Ik wil er vooral rock mee gaan spelen
Ik heb al 2 gitaarspelende vrienden, waarvan 1 er redelijk kan zingenquote:Op woensdag 30 juli 2008 01:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals Amy MacDonald zingt:
En ik weet dat die clip niet van Amy zelf is...
Zie http://www.synthzone.com/drums.htm voor een scala aan computer drums...quote:Op woensdag 30 juli 2008 01:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb al 2 gitaarspelende vrienden, waarvan 1 er redelijk kan zingen
Nu nog een drummer...
oh ja, ik moet ook nog leren bassen![]()
ik had gelezen op intranet dattie op het veld wasquote:Op dinsdag 29 juli 2008 23:46 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2008/07/rutger_op_campzone_2008.html
Etc had geen zin om voor de camera te springen ?
Beschrijf hier dan nog maar eens je liefde voor Tinuviel of zo...quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:04 schreef iamredleader het volgende:lekkere middag hier
Alle bankers zijn op vakantie of buiten de deur, er ligt bijna geen werk en ik heb m'n taken voor de dag af
Nou, het gaat zo:quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beschrijf hier dan nog maar eens je liefde voor Tinuviel of zo...
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, het gaat zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan een beetje CENSORED![]()
![]()
En even later![]()
![]()
![]()
En dan weer
Tevreden?
quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lang leve de smileys...![]()
![]()
![]()
Woensdagen worden hier ook meer en meer een soort van 2e vrijdag, waarop er bijna niemand aanwezig is.
Zeker nu niet in de vakantieperiode...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier nog pagina 1.quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:53 schreef iamredleader het volgende:
Inderdaad. Hee, we zijn al binnen 24 uur op pagina 2!
Dus we zijn nu bij het CENSORED deel?quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nou, het gaat zo:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan een beetje CENSORED![]()
![]()
En even later![]()
![]()
![]()
En dan weer
Tevreden?
Ik ga vanavond kijken, heb je alvast een link?quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
Etcie, heb je de Harry Potter trailer al gezien?
O, wen er maar vast aan dan...quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:47 schreef Soempie het volgende:
Lekker nutteloos berichtje![]()
Ik ga boodschappen doen. Vanavond naar Zeeland om het zoontje van de zus van Sven te bewonderen.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Inmiddels nog maar 7 uur en 52 minuten
Was je niet zwak,ziek en misselijkquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:34 schreef Soempie het volgende:
Vanavond wordt het: zus van Sven bezoeken, de moeder en vader van Sven en daarna nog langs z'n oma.
Help.
omgquote:Op woensdag 30 juli 2008 16:48 schreef iamredleader het volgende:
En nadat je alles hebt overleefd: het huwelijksaanzoek
Hiero!quote:Op woensdag 30 juli 2008 16:51 schreef Soempie het volgende:
Ik ga even kijken of ze nog bloemen hebben voor de oma van Sven.
zla je nou eerst dat doet en dan langs de familie hoeft dat later weer nietquote:
Kijk, dat is nog eens efficient.quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zla je nou eerst dat doet en dan langs de familie hoeft dat later weer niet
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Yuri, jij hier?
Ik ben aan de late kant geloof ik,
maar ja, weer met m'n luie reet op het strandje gelegen vanmiddag. Vanavond dat luie zweet er maar weer uitlopen op de training
4 augustus is het de laatste dag, dan wordt er afgebroken en alles, en waarschijnlijk rijden we 7 augustus weer naar huisquote:Op woensdag 30 juli 2008 12:18 schreef Soempie het volgende:
Hoe lang duurt campzone nog?Ik zou het al lang zat zijn.
nopequote:Op woensdag 30 juli 2008 15:06 schreef Soempie het volgende:
Etcie, heb je de Harry Potter trailer al gezien?
Als jequote:
Als dat vandaag doet kan je morgen direct heenquote:Op woensdag 30 juli 2008 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!![]()
Ik ga morgen uitzoeken hoe laat het zwembad hier open is.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 17:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Als dat vandaag doet kan je morgen direct heen
Dan blijf je tenminste nog een beetje in je ritme en in conditiequote:Op woensdag 30 juli 2008 17:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat jullie gewoon doortrainen in de zomer!![]()
Het ijsselmeer hier heeft geen openingstijdenquote:Ik ga morgen uitzoeken hoe laat het zwembad hier open is.
quote:Op woensdag 30 juli 2008 18:17 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, over de 7000 posts al....
Heb ongeveer net zoveel woorden in mn scriptie nu
Mw. MM wil dat soort films ook nog wel eens kijken, ik vlucht dan altijd...quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dat weet jij dan weer.
Of ze zitten allemaal buiten met dit mooie weerquote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Is er soms weer zo'n zoetsappige RTL5-film die de tortelduifjes hier bezig houdt...?
Hmm.. zonder dat ik het wist ben ik de 5k voorbij gegaan.quote:Op woensdag 30 juli 2008 00:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Tevens schaamteloze post om snel te kijken op hoeveel posts ik zit
10.000 - 100
aaaaah, die heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 30 juli 2008 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Is er soms weer zo'n zoetsappige RTL5-film die de tortelduifjes hier bezig houdt...?
Geen ARKO dus...quote:Op donderdag 31 juli 2008 08:31 schreef iamredleader het volgende:
Inderdaad, het is nu al behoorlijk warm
Gelukkig zit ik nu in de schaduwkant van het gebouw, dus de ramen zijn open en de lekker frisse lucht koelt nu de werkvloer af. Later gaan de ramen dicht, en dan begint het grote zweten
allemaal gewone tot leuke meisjes op een rij en dan die ene oma ertussenquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Etc... is die giel beelen pet nou echt nodig ?
of zie ik het gewoon verkeerd
quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om je op te vrolijken:
ik heb het helemaal afgeluisterd![]()
Wil je me in een depressie krijgen ofzo?quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Om je op te vrolijken:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan die video niet zien op werk, maar is het echt een verspilling van m'n leven?
Hoezo gebrek aan beter? Tinuviel is er toch wel?quote:Op donderdag 31 juli 2008 14:12 schreef iamredleader het volgende:
[..]
mooi, dan weet ik wat ik vanavond kan doen bij gebrek aan beter
Ik heb net gekeken en werd er vrolijk van. Dquote:Op donderdag 31 juli 2008 13:25 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan die video niet zien op werk, maar is het echt een verspilling van m'n leven?
Helaas, vanavond uit eten met collega's. Dus ik ben alleenquote:Op donderdag 31 juli 2008 15:41 schreef Soempie het volgende:
Hoezo gebrek aan beter? Tinuviel is er toch wel?![]()
Dan zou ik toch maar dat youtubefilmpje gaan kijken.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, vanavond uit eten met collega's. Dus ik ben alleen![]()
verkapt heb-medelijden-met-mij-post
Ga ik ook doen, maar eerst een hele rit zaken op orde krijgen:quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan zou ik toch maar dat youtubefilmpje gaan kijken.
Etc weet ok altijd wel een camera te vinden hequote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
En nu zit oma met vieze ramenquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:08 schreef Soempie het volgende:
34.3 graden.![]()
![]()
Ik werd vanmorgen gebeld kwam ik later achter en heb niet teruggebeld, omdat ik vermoed dat het thuiszorg was om te vragen of ik 's middags in kon vallen. Mensen die met dit weer verwachten dat ik even lekker ga stofzuigen, dweilen, ramen lappen, strijken en dergelijke zijn echt van de pot gerukt.![]()
![]()
Heerlijk in de tuin gezeten en hoop niet dat thuiszorg hier meeleest.![]()
De camera vindt haar.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Etc weet ok altijd wel een camera te vinden he
ik wilde vanmiddag nog even winkelen, heb nog t-shirts nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:51 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanmiddag maar weer thuis gewerkt weinig gedaan...
Alleen onze vrienden op Schiphol even uitgezwaaid, omdat ze weer terug zijn gegaan naar Aruba.
Eén keer zwaaien en het vocht stroomt meteen over je rug. Ik haat dit warme weer hier. Als je er nou een zwembad of zee voor deur had, dan prima...
Op mijn kamer is het nu 34,3 graden...![]()
Tja.. 1200 nerds op 1 camping... en daar tussen slechts iets van 20 vrouwen.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nadeel van een plat, houten dak...quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En nu zit oma met vieze ramen
Is Etc die ene met dat legergroene petje en oranje topje?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
Tja.. 1200 nerds op 1 camping... en daar tussen slechts iets van 20 vrouwen.
Ze zal nog wel vaker op de foto gezet gaan worden vrees ik voor haar
Die in het zwart lijkt me dan ook in aanmerking komen voor de thuiszorg...quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef Soempie het volgende:
Ik zie er maar 1. En iemand in volledig zwart.
O, mijn god, had ik de verleiding maar kunnen weerstaan...quote:Op donderdag 31 juli 2008 11:38 schreef Supersheep het volgende:
Om je op te vrolijken:
Dat is jouw inrichting?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even pronken trouwens: dit is de nieuwe eettafel, van mn vriendin geweest en nu bij ons gestald
[ afbeelding ]
Gezellige eetkamer zo.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even pronken trouwens: dit is de nieuwe eettafel, van mn vriendin geweest en nu bij ons gestald
[ afbeelding ]
Ja dat is echt bij mij thuisquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is jouw inrichting?
If so, very nice...![]()
Het weekend zal zaterdag waarschijnlijk bestaan uit homo's kijken (Canal Parade is hier dan in Amsterdam) vanaf de boot en zondag de a.s. bruiloft van m'n zus bespreken en bunkeren op het Kwakoe voetbal-toernooi...
Die stoelen zijn helaas van mn huisgenootjequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gezellige eetkamer zo.Die stoelen erbij zijn tof.
Heeft je vriend dan niet de andere helft van die jij nu hebt?quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Die stoelen zijn helaas van mn huisgenootjedus de komende tijd staan ze nog wel, maar als ze een nieuwe kamer heeft neemt ze ze denk ik wel mee.... En ook dat schilderij boven de tafel. En de halve keukeninboedel
Ik heb mindere studenten optrekjes gezien.quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat is echt bij mij thuisMijn vriendin heeft die tafels trouwens zelf gemaakt, net als de salontafel en twee wandmeubels die ik hier van haar heb staan. Ohja en nog een stel kasten en kastjes
Wel echt cool als je dat allemaal kan, en ook doet
Inderdaad. Voor mij geen Always meer.quote:Op donderdag 31 juli 2008 19:43 schreef LadyBlack het volgende:
OMG die slogan van Allways: "have a happy period"![]()
![]()
Gelukkig had ik de weerkracht om hem naar 30 seconden al te stoppen met kijkenquote:Op donderdag 31 juli 2008 21:37 schreef iamredleader het volgende:
meer dan 3 minuten van m'n leven verpest
Dra-ma-tisch slecht
quote:Op donderdag 31 juli 2008 21:40 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig had ik de weerkracht om hem naar 30 seconden al te stoppen met kijken
Ik heb het idee dat ik nog aan het barbecue'en ben, de temperatuur op mijn kamer is dan ook al gezakt naar 33,5 graden Celsius...quote:Op donderdag 31 juli 2008 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben weer terug van een barbecue in Amsterdam
lol waar heb je die weggetoverdquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:47 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
geen fout woord over stampertje (weet niet hoe ze echt heetquote:Op donderdag 31 juli 2008 11:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
allemaal gewone tot leuke meisjes op een rij en dan die ene oma ertussen
ik heb camera's gezien vandaagquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan zijn dat ik gefilmd ben vandaagquote:
ik ben er nog ontzettend goed vanaf gekomen nu ik er over na denkquote:Op donderdag 31 juli 2008 17:15 schreef Whiteguy het volgende:
Tja.. 1200 nerds op 1 camping... en daar tussen slechts iets van 20 vrouwen.
Ze zal nog wel vaker op de foto gezet gaan worden vrees ik voor haar
nopequote:Op donderdag 31 juli 2008 17:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is Etc die ene met dat legergroene petje en oranje topje?
Er staan trouwens 2 oma's op die foto...
quote:Op donderdag 31 juli 2008 17:22 schreef LadyBlack het volgende:
Is het echt Etc?Ik weet dat ze lang blond haar heeft, maar da's nou niet te zien...
Wat gaan jullie dit weekend doen?
nee echt echt echt nietquote:
Hier vandaan getoverd.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 00:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
lol waar heb je die weggetoverd
en ik sta er niet op hoor
[..]
Dat gebeurd hier ook als er een jubileum is of verjaardag gaat email rond 10 uur gebak en koffie staat het hele gebouw zo +30 minuten te eten/praten/drinken. en natuurlijk is er altijd nog wat gebak overquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 11:06 schreef iamredleader het volgende:
Same here, Yuri. Er is bijna niemand, dus het 30-jarig jubileum van een van de bankers wordt uitgebreid aangepakt als excuus om een uur lang koffie te drinken en gebak te eten.
Ik ga even wat opruimwerk doen, beetje archiveren
Ik nog ongeveer 2,5 uurquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 12:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
leuk
![]()
Lekker gelunched, nog 4 uurtjes en dan is het weekend
quote:
Wat heb je allemaal gekocht? Behalve "nieuwe kleren" dan?quote:Ik heb gewinkeld. Zo douchen en nieuwe kleren aan.
Probeer eens Mikado, iets minder inspannend en deodorant vretend...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net weer es Stepmania gespeeld (voor de tv hupsen op een plastic mat) en ik zweet normaal al vrij snel, dus nu al helemaal. Drup drup drup...
Ja, ik had er weer es zin inquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:22 schreef Soempie het volgende:
Met dit weer Stepmania doen.![]()
Stepmania hè, is dat apart of hoort het bij een console (ofzo?)
Mischien heeft ie zn tv op de pc aan geslotenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:33 schreef Soempie het volgende:
Maar jij doet het toch voor de tv?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mischien heeft ie zn tv op de pc aan gesloten
Mooiquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, een maandag heb ik officieel weer internet (als ik de KPN mag geloven) maar de buren hebben onverwacht de verbinding open gezet. Dus voor zolang het duurt heb ik nu internet
Ah okequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]dat dus. TV is via een S-video kabel op de pc aangesloten, zodat alles wat ik op de pc doe ook op de tv te bekijken is. Zoals films afspelen
Primaquote:
Is je bier nu ook verkloot?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Prima
Maar ik verveel me echt helemaal compleet dood
Ik moet nog wat software hebben en dat kan ik ophalen bij een vriend van me zodat ik weer werk kan verrichten. Ik heb me de afgelopen dagen dus stierlijk verveeld want al mijn boeken waren ook op
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Prima
Ik moet nog wat software hebben en dat kan ik ophalen bij een vriend van me zodat ik weer werk kan verrichten. Ik heb me de afgelopen dagen dus stierlijk verveeld want al mijn boeken waren ook op
Kijk, dat zijn nog eens de belangrijke vragenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Is je bier nu ook verkloot?
quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:04 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn nog eens de belangrijke vragen
lol.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
Prima
Is dat zo'n verkleedfeest?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben van plan om dit weekend naar Castlefest in Lisse te gaan. Als ik vanuit Leeuwarden daar direct heen ga ben ik ongeveer 3,5 uur onderweg! Maar ga ik via ouders (en met het OV) dan ben ik eerst 2,5-3 uur bezig om vandaag daar te komen en dan vanaf daar nog een keer 2,5 uur
Meer op de manier van Land van Ooit: er lopen mensen verkleed rond, maar als je er "slechts op bezoek" bent hoef je niet in kostuum te komenquote:
Nee, ik ben door de hele serie heen.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
lol.
Ik weet nog dat ik 2 of 3 weken geen internet had en dat was eerst een halve week keihard afkicken en daarna vond ik het wel fijn eigenlijk. Maargoed, ik had toen wel boeken om te lezen bedenk ik me net. Lezen.![]()
Ben je door die hele serie heen nu? Of heb je nog boeken in bestelling?
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:10 schreef Etcetera het volgende:
goede deal gedaan gisteravondik moest m'n pc weer in elkaar zetten (waar ik niet zo goed in ben
) en daar had ik geen zin in. Een tentgenoot had nog wat afwas staan, en had dáár geen zin in. We hebben omgeruild
![]()
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dus jouw tentgenoot heeft de computer afgewassen en jij hebt de afwas in elkaar gezet?
Probeer de Praxis of Gamma. Ik heb namelijk goede dingen gehoord over purschuimquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik heb pumps die ik aan wil, maar ze schieten steeds uit!Iets te groot dus.
![]()
Wat nu. Waar kun je opvuldingen kopen?
probeer eerst eens een zooltjequote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik heb pumps die ik aan wil, maar ze schieten steeds uit!Iets te groot dus.
![]()
Hmm... heb ik nu een déjà vu? Dan is er iets veranderd in de matrix!quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ze weer achterin de kast gemikt en ga later wel een keer kijken voor nieuwe die wel passen.(lees: Soemp durft niet bij een schoenwinkel toe te geven dat ze zulke prut koopt en het niet eens past.
![]()
)
Dan maar slippers.
Dan laat je sven toch omruilenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:05 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ze weer achterin de kast gemikt en ga later wel een keer kijken voor nieuwe die wel passen.(lees: Soemp durft niet bij een schoenwinkel toe te geven dat ze zulke prut koopt en het niet eens past.
![]()
)
Dan maar slippers.
Schoenmakers hebben wel altijd van die zooltjes, of van die dingen voor in de hakquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
![]()
Volgens mij zit er een schoenmaker in het winkelcentrum aan het eind van de straat, dus daar kan ik morgen wel even kijken dan.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
Schoenmakers hebben wel altijd van die zooltjes, of van die dingen voor in de hak![]()
Helemaal erg met dit weer.quote:Ik heb vandaag ook 2x gewerkt, bah.... ben nu helemaal gaar ja.
Ik ook nog, misschien wordt het rijst met groente en saté, met wat gember er in verwerkt. Misschien ook nietquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:18 schreef Soempie het volgende:
over een half jaar kom ik weer klagen over dezelfde schoenen.![]()
Wat gaan jullie eten? Ik moet nog iets bedenken.
Pannekoeken met kaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:30 schreef Etcetera het volgende:
voor de 3de keer deze campzone pannekoeken gehaden niet die opwarmdingen maar ze worden gebakken
Wat voor ding?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft op z'n werk twee pluimen gekregen elk met een waarde van 100 euro. Toen hij thuiskwam kreeg ik 1 van de 2.Superleuk.
Zo zat ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
Snowboarden, vliegen, duiken, koeien knuffelen, afvallen met een personal coach, etc, etc.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.![]()
Weekendje weg natuurlijk. Ardennen is ook leuk, tenzij je er moet kamperenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
Snowboarden, vliegen, duiken, koeien knuffelen, afvallen met een personal coach, etc, etc.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.![]()
Mosterd na de maaltijd misschien...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de hele avond verwoede pogingen om het beestje nog aan de praat te krijgen is mijn oudste removable HD definitief overleden. Windows herkent hem niet eens meer...![]()
Dacht dat ik alles ook op een andere HD had gebackupt, maar dat blijkt dus maar deels zo te zijn.
Ben nu een groot deel van mijn opname's en foto's kwijt. Baal als een stekker en dat is zacht uitgedrukt...
neemt niet weg dat meppel ook een dorp isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:45 schreef Nesle het volgende:
Voor al die mensen die hier niet naar een dorp willen verhuizen later.... inderdaad doe het niet
Ik heb 17 jaar in een piepklein dorpje gewoond ( circa 7 km van de stad/ school / sport) en nu sinds 4 maanden in het centrum van de stad, wát een verschil en zo veel fijner
Helemaal niet, slimmerd...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neemt niet weg dat meppel ook een dorp is
Nee, ik was aan het werk. 'tan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Jij was vandaag niet in assen he
Easy Recovery is een goed stukje software, waarmee je nog veel kan terughalen. Ik heb er iig nog veel audio bestanden van mijn gecrashte externe HD mee kunnen redden. Er zijn wel torrents te vinden voor deze software.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de hele avond verwoede pogingen om het beestje nog aan de praat te krijgen is mijn oudste removable HD definitief overleden. Windows herkent hem niet eens meer...![]()
Dacht dat ik alles ook op een andere HD had gebackupt, maar dat blijkt dus maar deels zo te zijn.
Ben nu een groot deel van mijn opname's en foto's kwijt. Baal als een stekker en dat is zacht uitgedrukt...
Met dat soort tools was ik al begonnen, maar de HD wordt door Windows (en dus ook de tools) niet eens herkend. Heb inmiddels toch nog wel wat teruggevonden op andere schijven, dus we gaan dit verhaal maar afschrijven, denk ik...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Easy Recovery is een goed stukje software, waarmee je nog veel kan terughalen. Ik heb er iig nog veel audio bestanden van mijn gecrashte externe HD mee kunnen redden. Er zijn wel torrents te vinden voor deze software.
nope.. voetbal op rtl7quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
stil hier. iedereen naar amsterdam?
Nope, ik was naar Castlefestquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
stil hier. iedereen naar amsterdam?
Ik leef met je mee, weet precies wat er dan door je heen gaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Zei ik vorige week nog dat ik nooit problemen had met m'n externe harde schijven, is er nu GVD!!! één gecrashed...
Jawelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
![]()
Jawel, is best te doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Hey Tim!alles goed? Lekker weekend gehad tot nu toe?
daar zijn vrienden van mij ook naar toe (geweest?)quote:
dat zou jij toch bijhoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel![]()
Soempie-acties +1![]()
Enig idee hoe ver de teller staat dit jaar?
Ik vond het ook wel wat voor jou eigenlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar zijn vrienden van mij ook naar toe (geweest?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |