Pannekoeken met kaas.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:30 schreef Etcetera het volgende:
voor de 3de keer deze campzone pannekoeken gehaden niet die opwarmdingen maar ze worden gebakken
Wat voor ding?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:53 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft op z'n werk twee pluimen gekregen elk met een waarde van 100 euro. Toen hij thuiskwam kreeg ik 1 van de 2.Superleuk.
Zo zat ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
Snowboarden, vliegen, duiken, koeien knuffelen, afvallen met een personal coach, etc, etc.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.![]()
Weekendje weg natuurlijk. Ardennen is ook leuk, tenzij je er moet kamperenquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 21:17 schreef Soempie het volgende:
Snowboarden, vliegen, duiken, koeien knuffelen, afvallen met een personal coach, etc, etc.
Ik weet gewoon niet wat ik moet kiezen.![]()
Mosterd na de maaltijd misschien...quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de hele avond verwoede pogingen om het beestje nog aan de praat te krijgen is mijn oudste removable HD definitief overleden. Windows herkent hem niet eens meer...![]()
Dacht dat ik alles ook op een andere HD had gebackupt, maar dat blijkt dus maar deels zo te zijn.
Ben nu een groot deel van mijn opname's en foto's kwijt. Baal als een stekker en dat is zacht uitgedrukt...
neemt niet weg dat meppel ook een dorp isquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 23:45 schreef Nesle het volgende:
Voor al die mensen die hier niet naar een dorp willen verhuizen later.... inderdaad doe het niet
Ik heb 17 jaar in een piepklein dorpje gewoond ( circa 7 km van de stad/ school / sport) en nu sinds 4 maanden in het centrum van de stad, wát een verschil en zo veel fijner
Helemaal niet, slimmerd...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
neemt niet weg dat meppel ook een dorp is
Nee, ik was aan het werk. 'tan?quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 00:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Weer wat geleerd![]()
Jij was vandaag niet in assen he
Easy Recovery is een goed stukje software, waarmee je nog veel kan terughalen. Ik heb er iig nog veel audio bestanden van mijn gecrashte externe HD mee kunnen redden. Er zijn wel torrents te vinden voor deze software.quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ondanks de hele avond verwoede pogingen om het beestje nog aan de praat te krijgen is mijn oudste removable HD definitief overleden. Windows herkent hem niet eens meer...![]()
Dacht dat ik alles ook op een andere HD had gebackupt, maar dat blijkt dus maar deels zo te zijn.
Ben nu een groot deel van mijn opname's en foto's kwijt. Baal als een stekker en dat is zacht uitgedrukt...
Met dat soort tools was ik al begonnen, maar de HD wordt door Windows (en dus ook de tools) niet eens herkend. Heb inmiddels toch nog wel wat teruggevonden op andere schijven, dus we gaan dit verhaal maar afschrijven, denk ik...quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 01:11 schreef erkel het volgende:
[..]
Easy Recovery is een goed stukje software, waarmee je nog veel kan terughalen. Ik heb er iig nog veel audio bestanden van mijn gecrashte externe HD mee kunnen redden. Er zijn wel torrents te vinden voor deze software.
nope.. voetbal op rtl7quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
stil hier. iedereen naar amsterdam?
Nope, ik was naar Castlefestquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
stil hier. iedereen naar amsterdam?
Ik leef met je mee, weet precies wat er dan door je heen gaatquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 19:34 schreef MadMaster het volgende:
Zei ik vorige week nog dat ik nooit problemen had met m'n externe harde schijven, is er nu GVD!!! één gecrashed...
Jawelquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:45 schreef Soempie het volgende:
Potver. Ik heb pumps die ik aan wil, maar ze schieten steeds uit!Iets te groot dus.
![]()
Wat nu. Waar kun je opvuldingen kopen?
Jawel, is best te doenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Hey Tim!alles goed? Lekker weekend gehad tot nu toe?
daar zijn vrienden van mij ook naar toe (geweest?)quote:
dat zou jij toch bijhoudenquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jawel![]()
Soempie-acties +1![]()
Enig idee hoe ver de teller staat dit jaar?
Ik vond het ook wel wat voor jou eigenlijkquote:Op zaterdag 2 augustus 2008 19:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
daar zijn vrienden van mij ook naar toe (geweest?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |